DISKUZE K ČLÁNKU U Racing Pointu věří, že chybu udělaly ostatní týmy

Šéf týmu Racing Point, Otmar Szafnauer, uvedl, že okopírování designu nejlepšího týmu bylo správné řešení a ostatní udělali chybu, když je nenásledovali.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: U Racing Pointu věří, že chybu udělaly ostatní týmy

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 18, poslední 24.07.2020 09:06 Vložte komentář

Zobrazit příspěvky: všechny podle vláken všechny podle času

  • Ferda

    Ferda

    46.47.176.XXX
    Jediné řešení je vyškrtnutí těchto týmů z Poháru konstrukterů. Všech co pouze kopírují.

    RB už pohrozil, že jestli tohle RP projde, tak taky dají v příštím roce Alphě Tauri letošní vůz a ještě na tom hodně ušetří.

    + 2 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Lahva

      Lahva

      178.255.168.XXX
      Já s tím asi opravdu nemám problém. Budou tu prostě velcí konstruktéři a pak tihle, kteří tak jako tak budou jezdit druhé housle.. a pak Renault 12

      + 2 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Ferda

        Ferda

        46.47.176.XXX
        Já samozřejmě chápu, že všichni vyhrát nemůžou, ale při pohledu jak kyselinová éra ničí všechny kategorie kde se vyskytne trpím. 17

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
    • Neurotic

      Neurotic

      85.163.32.XXX
      Ať jim to klidně dá. Na RP to stejně stačit nebude no a když to udělá Ferrari tak by Williams aspoň třeba nemusel být poslední 11

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Ferda

        Ferda

        46.47.176.XXX
        Ono se ani tak nejedná o to co kdo komu dá, ale co to udělá s F1. Už teď je to s F1 hodně nahnuté.

        + 2 / − 1

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
    • Lahva

      Lahva

      178.255.168.XXX
      No a teď je otázka. Podívejme jak nakládá všem Max. Jestli on není jako Alonso a s průměrným vozem zajíždí nadprůměrné výsledky.

      + 0 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • airwar1939

      airwar1939

      89.24.41.XXX
      A on to snad RB u AT (dříve TR) už několik let nedělá? Nebyl to snad RB který s touto filozofii před lety přišel?

      + 1 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • airwar1939

        airwar1939

        89.24.41.XXX
        S F1 je to nahnuté protože je drahá. Přitom tohle je legitimní cesta jak efektivně snížit náklady.

        + 3 / − 1

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
      • Ferda

        Ferda

        46.47.176.XXX
        Myslím, že tam své dílo provádí Helmut. Teď mu tam Thajci protlačili Albona se kterým toho moc nezvládne ani RB. Je to takový Stroll č.2.

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
      • Ferda

        Ferda

        46.47.176.XXX
        Ano je. Jenže tehdy takové kopírování RB zatrhli a teď se pravidla zase uvolnila.

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Ferda

          Ferda

          46.47.176.XXX
          Dokud se budou do F1 protlačovat kyseliny, tak bude drahá vždy.

          + 1 / − 1

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • airwar1939

            airwar1939

            176.74.150.XXX
            Kyseliny je co? Jestli myslíte současné PU, tak ty stojí kolem 15-18 milionů na rok a týmy je mohou kupovat včetně převodovky, chlazení a zadního zavěšení, takže paradoxně dnes výjdou tým levněji, než když si před rokem 2014 za 12 milionů koupili atmosferický motor a chlazení, převodovku a zavěšení si vyvíjeli a vyráběli sami.

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
        • airwar1939

          airwar1939

          176.74.150.XXX
          RB má dodnes na vývoj vozu jeden inženýrský tým, jak pro RB tak i pro AT(TR), takže k vývoji vozů dvou týmů využívají totéž know-how.

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Esteban Ocon s vozem Alpine A524

Ocon si stěžuje na těžké auto a kritizuje tým za neférový přístup. Za koho bude závodit příští rok?

Charles Leclerc v dešti v závodě v Kanadě

FOTO z GP Kanady: Slunce, déšť a pár bouraček

Sergio Pérez bude v Red Bullu pokračovat

Péreze prodloužení smlouvy s Red Bullem nenakoplo: po mizerném závodě bude ve Španělsku potrestán

Max Verstappen po GP Kanady

PROHLÁŠENÍ po závodě: Verstappen slaví 60. triumf

Max Verstappen zpět na trůnu, ovšem rozhodně neměl lehký život (ilustrační foto)

GP KANADY: Kulička rulety s počasím se zastavila na čísle 1 - Verstappen opět vítězí

George Russell mohl být z nerozhodné kvalifikace samozřejmě spokojen (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Všichni očekávají nepředvídatelný závod

Verstappen zajel nejlepší čas, a přesto pole-position nemá (ilustrační foto)

Kvalifikace v Kanadě skončila nerozhodně, Ferrari a Pérez zpytují svědomí

Alex Albon si nárazem do Zdi šampionů zkomplikoval situaci (ilustrační foto)

V třetím tréninku Mercedesy jako kdysi, triumf jim "pokazil" Verstappen

Fernando Alonso v závodě v Austrálii

Ve druhém tréninku byl nejrychlejší Alonso. Verstappen v problémech

Guanyu Zhou se postaral o přerušení tréninku (ilustrační foto)

Montreal se potýkal se špatným počasím, trénink spadl do klína Norrisovi s oběma Ferrari v zádech

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama