DISKUZE K ČLÁNKU "Argumenty Ferrari nesedí, vzájemně si odporují." McLaren se obouvá do velkého soupeře

Šéf McLarenu Zak Brown se opřel do Ferrari a jeho argumentům proti snižování rozpočtových stropů ve snaze zachránit menší týmy.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: "Argumenty Ferrari nesedí, vzájemně si odporují." McLaren se obouvá do velkého soupeře

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 96, poslední 05.05.2020 02:50 Vložte komentář

Zobrazit příspěvky: všechny podle vláken všechny podle času

  • Fanda.LH

    Fanda.LH

    85.162.8.XXX
    Kdy to bylo jinak, kdy byla F1 zdravá a všichni měli šanci uspět...

    No celkem to nebylo špatné po roku 2000... Podívejte se na sezónu 2008, kolik pilotů získalo pódium (14/20) vítězství (7/20) apod... Byla doba kdy se dařilo týmům středu pole urvat vítězství, získat PP... To prostě dneska nehrozí... Když dojede pilot top týmu pilota týmu středu pole, tak přepne režim motoru a do 2 kole je vystaráno... Smázne ho jak otravnej hmyz...

    + 0 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • jumpman

      jumpman

      178.255.168.XXX
      měl by jsi trošku být schopen odfitrovat vliv hadrelli...

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • Mike17

      Mike17

      185.149.130.XXX
      Hmm a nebo rok 2002. Vítězství 4 a podia 7. Což je horší než loni nebo předloni.
      Záleží na tom, jaký extrém chceš najít. 03

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Fanda.LH

        Fanda.LH

        85.162.8.XXX
        Problém nejsou lokální extrémy, ale trend... 2002, 2004 byly dominantní sezóny, ale před nimi, mezi nimi i po nich se bojovalo a outsideři uspělo... To je dnes něco naprosto nepředstavitelného...

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Mike17

          Mike17

          185.149.130.XXX
          Dnes je opravdu silná trojka, která nedovolí jiným podia. Ale jindy to byla silná dvojka, pódií víc, ale vítězství stejně.
          Chtělo by to snížit odstup. Zákaznické vozy jsou cesta. Nikomu nedovolí bojovat o titul, ale o ty občasná podia třeba jo. 03

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Fanda.LH

            Fanda.LH

            85.162.8.XXX
            Člověk má tendenci si pamatovat jen to dobré... Takže já si pamatuji vítězství Renaultu v dobách, kdy to nebyl mistrovský tým... Pamatuji si vítězství Jordanu... A do toho počítám i vítězství Mclarenu, Williamsu v letech, kdy se jim zase tolik nedařilo... Jasně, že to tak nebylo každý závod... Ale stávalo se to a když na sebe narazili na trati vozy top a netop týmů, tak se bojovalo... Nebyla to formalita... Ten trend je špatný... Ne to, že Mercedes vyhrává, ale že jsou evidentně 2 výkonnostní kategorie...

            Já jsem pro zákaznické týmy ve stylo MotoGp... Tedy nejen loňské monoposty, ale i ty letošní... Kdo chce, ať si vozy vyvíjí sám... Ale nedává mi smysl vyvíjet průměrný vůz...

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
        • jumpman

          jumpman

          178.255.168.XXX
          sorry, sem se ukouknul v letopočtu, sypu si popel na hlavu...

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • jumpman

            jumpman

            178.255.168.XXX
            jenže co měly ty sezony společného? Především to, že to ještě nebyl eco-race, čili auta byla stavěna na hranici fyzikálních možností a holt se sypala, což dávalo těm slabším šanci na překvapení. Jenže něco jiného je, uchopit šanci za pačesy, když se naskytne příležitost než si vyřvávat v komunistickén duchu, když sem já neschopný, tak sousedům musí všechno pochcípat nebo být znárodněno...

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
          • Mike17

            Mike17

            185.149.130.XXX
            To máš na mysli vítězství Renaultu, které jim získal Piquet? V posledních 20-ti letech pamatuju jedno vítězství Maldonada s vozem, který nebyl špicí. Za to mohl poděkovat pouze a jedině Hadrelli. To byl jediný půlrok, kdy se slabší týmy dostaly ke slovu jen díky tomu, že gumám nerozumněl naprosto nikdo a hrály zásadní roli.
            Vítězství Jordanu je hodně vousatá záležitost a bylo za dost specifických podmínek. A v té době byl Jordan o něco víc, jak průměrný tým. 03
            Jo, roky 2014-2016 byly tragické, kdy měl v podstatě šanci jen jeden tým. Jsem rád, že jsou teď aspoň 3 a tu příležitost mají teď i další týmy. Je jen na Mclarenu a Renaultu, jestli buou při těch rozpočtech schopní něco postavit a přidat se ke špici. Peníze jim v tom nebrání.
            Výkonnostní kategorie tu byly vždy. teď je dost ostrá hranice mezi trojkou a zbytkem. Ale ona zmizí. V minulosti byly také vždy výkonnostní kategorie, jen se nazvzýjem prolínaly.
            Vem si situaci před 10-ti lety. Kategorie byly 3:
            1. RB s Ferrari a občas Mclarenem
            2. Střed pole
            3. Konec v podobě HRT, Virgin a Lotus, jezdící samostatnou ligu bez bodu.
            Proti tomu je to dnes dobrý. 03

            + 0 / − 2

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • Fanda.LH

              Fanda.LH

              85.162.8.XXX
              Mám na mysli vítězství Renaultu 2003 Maďarsko, 2004 Monako...
              HRT, Virgin, Lotus vzešli ze snahy rozpočtových stropů... Čímž chci říct, že to za výkonnostní kategorii nepovažuji... To byl prostě špatný experiment...

              Ale vzpomeň si na poslední závod... Vettel se stal šampionem, protože Alonso s Ferrari zazmatkovali a následně nedokázali předjet Petrova... To by se dnes nestalo, přeplo by se na ostřejší režim k tomu DRS a žádný problém...

              + 1 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
            • Fanda.LH

              Fanda.LH

              85.162.8.XXX
              1. Nebyl to eco-race auta se sypala...
              - To bych ani neřekl postupem času byla spolehlivější a spolehlivější, ke konci 8mi válců se téměř neodstupovalo... Současná technika je mnohem složitější, musí vydržet mnohem delší dobu... Je to spíš tím jak jde doba kupředu...

              2. Vyřvávání v komunistickém duchu...
              - Jde o balanc mezi schopnostmi a penězi... Kdybych šel na start běhu na 100M a zaplatil si, že budu startovat o 50m dál než moji soupeři... Tak by ti to asi nepřišlo fér, považoval bys to za frašku... Ale tohle se v F1 děje a sportovní stránka tím dost trpí...

              + 0 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
          • Fanda.LH

            Fanda.LH

            85.162.8.XXX
            Tak ještě jsi to mohl zkoulet, že jsi to myslel tak, že s Pirelli si rozumí jen top týmy... 18 Takže proto to dříve šlo a dnes ne...

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • Mike17

              Mike17

              185.149.130.XXX
              -OK, ale Renault si ce v tom roce nebyl mistrovský, ale pořád tovární tým se slušným rozpočtem. V tom roce nemělo Ferrari výraznou dominanci a vyhrálo v polovině závodů.
              -Ano ti tři byli nalákaní na stropy. ŠKoda, že jim nikdo nenabídl loňský vůz. Mohli jezdit i teď a tehdy nemuseli ztrácet 4s na kolo a jezdit si vlastní ligu o 1 bodík. 03

              + 1 / − 2

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
            • jumpman

              jumpman

              178.255.168.XXX
              sem si to v hlavě přepnul s rokem 2012...

              + 0 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • jumpman

                jumpman

                178.255.168.XXX
                jenže když byly V8 tak už ten eko race byl nastartován... bylo omezení na motor na víkend, ať chceš nebo ne, tak to řízení spolehlivosti znamenalo, že se počet závad rapidně zmenšil, což sebralo možnosti malým týmům...

                ten tvůj příklad je úplně vedle. Správně by to bylo, že ty by jsi šel na start v běhu na 100m, natrénoval, připravil se a pak by došel nějakej kulhavej z knajpy s tím, že jde závodit a řekl by, že ti musí rozbít kladivem koleno, aby měl šanci tě předběhnout, že tak je to správné a fér...

                + 0 / − 0

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Logan Sargeant během prvních předsezónních testů v Bahrajnu

Je Sargeantova sedačka v ohrožení? Američan sebevědomě odmítá jakýkoli tlak

Carlos Sainz se stává velmi horkým zbožím na trhu pilotů F1

Sainz jr. u Sauberu? Pro někoho nesmysl, leč mající svůj smysl

Konečně! Tak většina soupeřů i médií hodnotí první Norrisovo vítězství (ilustrační foto).

GP USA: PROHLÁŠENÍ po závodě - zářící Norris a zástup gratulantů

Lando Norris se po patnácti pódiích konečně dočkal vítězství (ilustrační foto)

GP USA: Norris se zapsal do Zlaté knihy vítězů, penalizace mění pořadí

Valtteri Bottas je jedním z těch, kteří navzdory neúspěšné pozici na startu věří v progres

GP USA - PROHLÁŠENÍ po sprintu a kvalifikaci - prakticky celé pole chce usilovat o body

Lewis Hamilton tentokrát zabránil blamáži, ale optimální formu stále nemá

GP USA: Verstappen poprvé vyhrál v Miami kvalifikaci, Leclerc mu šlapal na paty

Daniel Ricciardo dokázal ubránit velmi cenné umístění

SPRINT USA: Verstappen na pohodu, Ricciardo ubránil druhé Ferrari + ohlasy

Max Verstappen s novým Red Bull RB20 při testech v Bahrajnu

GP USA: Rozstřelu vládl Verstappen. Mercedes selhal, Ricciardo zazářil

Charles Leclerc v tréninku strávil na trati symbolický čas

GP USA: Verstappen si pohrál s konkurencí, chybující Leclerc zcela vyhořel

Ferrari před GP Miami

Ferrari se barví do modra, v Miami představí nového hlavního sponzora + VIDEO

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama