To máš na mysli vítězství Renaultu, které jim získal Piquet? V posledních 20-ti letech pamatuju jedno vítězství Maldonada s vozem, který nebyl špicí. Za to mohl poděkovat pouze a jedině Hadrelli. To byl jediný půlrok, kdy se slabší týmy dostaly ke slovu jen díky tomu, že gumám nerozumněl naprosto nikdo a hrály zásadní roli.
Vítězství Jordanu je hodně vousatá záležitost a bylo za dost specifických podmínek. A v té době byl Jordan o něco víc, jak průměrný tým.
Jo, roky 2014-2016 byly tragické, kdy měl v podstatě šanci jen jeden tým. Jsem rád, že jsou teď aspoň 3 a tu příležitost mají teď i další týmy. Je jen na Mclarenu a Renaultu, jestli buou při těch rozpočtech schopní něco postavit a přidat se ke špici. Peníze jim v tom nebrání.
Výkonnostní kategorie tu byly vždy. teď je dost ostrá hranice mezi trojkou a zbytkem. Ale ona zmizí. V minulosti byly také vždy výkonnostní kategorie, jen se nazvzýjem prolínaly.
Vem si situaci před 10-ti lety. Kategorie byly 3:
1. RB s Ferrari a občas Mclarenem
2. Střed pole
3. Konec v podobě HRT, Virgin a Lotus, jezdící samostatnou ligu bez bodu.
Proti tomu je to dnes dobrý.