DISKUZE K ČLÁNKU Ferrari hrozí odchodem z F1, pokud bude schválen nižší rozpočtový strop

Šéf Ferrari Mattia Binotto pohrozil, že by jeho tým mohl zvážit svou budoucí účast v šampionátu Formule 1, pokud dojde ke snížení rozpočtových stropů až na 145 mil. dolarů (3,6 miliardy Kč) ročně povinně pro všechny. Své závodní DNA by podle něj pak raději uplatnili někde jinde.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Ferrari hrozí odchodem z F1, pokud bude schválen nižší rozpočtový strop

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 91, poslední 29.04.2020 16:15 Vložte komentář

Nejlepší názory

» jumpman (Hlasovalo 10 lidí) 23.04.2020 09:11
likvidace konstruktérské F1 je unifikace dílů,… »
» skejpa (Hlasovalo 6 lidí) 23.04.2020 08:50
Já dádám mínus protože je to nesmysl. Už nyní ty… »
» jumpman (Hlasovalo 6 lidí) 23.04.2020 09:19
rozpočtový strop je úplná hovadina, která… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

    • Mike17

      Mike17

      185.149.130.XXX
      Ne, nic ZÁSADNÍHO se nezmění. Změní se toho dost. Přibyde hromada papírování, kontrol a různých vymýšlení toho, jak se to bude obcházet. Hádek a soudů, jeslti je to obcházení nebo podvod, hlavně od těch, co nemají jiné informace, než z médií.Ty asi nehcápeš, proč je Ferrari proti tomu. Ale je to celkem logické. Čím nižší strop bude, tím víc práce budou mít s jeho očúráváním.

      + 0 / − 5

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Situs

        Situs

        88.102.38.XXX
        V tom by mohl být teda ten zakopaný pes, místo přemýšlení jak efektivně utrácet své peníze v omezeném množství se zaměřují jak podvádět, to je samozřejmě stresující 11

        + 0 / − 6

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Mike17

          Mike17

          185.149.130.XXX
          Jenže to nějak není v F1 novinka. Jak nejasná pravidla obcházet a získat tím výhodu, je součástí F1 snad od počátku. Skoro se mi chce říct, že je to podstatou F1.
          My budeme mít zase jen víc důvodů se hádat o to, jestli je něco podvod, nebo obejití pravidel. Jak říkám, nic zásadního se nezmění. 03

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Situs

            Situs

            88.102.38.XXX
            Něco obejít nejde. Doufám že kontrola výše nákladů bude účinná, jestli s tím někdo bude mít problém nechť klidně hrozí nebo dokonce odejde. Co nadělám, mít či nemít zastropovanou výši nákladů je spíše filosofická otázka a já to za tohoto stavu podporuji, každý jak je libo. Každému se to nelíbí, jeho smůla.

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • Mike17

              Mike17

              185.149.130.XXX
              Něco jistě obejít nejde. Ale je dost možné, že najednou ubude zaměstnanců týmu Ferrari a shodou náhod budou pracovat "pro jinou" část automobilky a budou se poflakovat v halách týmu F1.
              Nebo bude Ferrari platit Leclercovi třeba 1mega, ale náhodou bude dostávat 10 mega od Fiatu za "testování produkčních vozů". Jak to bude dělat Williams, kterému jezdci platí fakt nevím. 03
              Možná si pak řekne Ferrari, komu se to nelíbí.... 03

              + 1 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • Dokugan

                Dokugan

                77.236.195.XXX
                No platy jezdců se samozřejmě do stropu nepočítají, takže to budou dělat úplně snadno... Stejně jako do teď. 12

                + 0 / − 0

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • Mike17

                  Mike17

                  185.149.130.XXX
                  Ani motory, ani piloti... Tak to je fajn. Teď ještě aby se nepočítali ostatní zaměstnanci, všechny díly, které je schopná vyrobit mateřská automobilka, přeprava soukromými společnostmi, propagace přes soukromé společnosti a budeme to mít transparentní. A vsadím se, že se do těch 150 mega vlezou všichni. To klidně můžou ještě zkrouhnout na půlku. 12

                  + 0 / − 0

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
  • Nameless_Wonder

    Nameless_Wonder

    85.237.234.XXX
    Toto vedia fakt super, vydierať. Pritom podľa posledných udalosti v športe by mali suchat nohami a byť radi ze su radi

    + 1 / − 5

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Mr.B

    Mr.B

    188.92.14.XXX
    V první řadě by měli najít způsob, jak rozpočtový strop kontrolovat. Do té doby je jeho výše prakticky bezpředmětná, pár číslic napsaných na papíře.

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Fanda.LH

      Fanda.LH

      83.240.60.XXX
      Tohle si myslím, že je jen výstřel do tmy... O tom jak chtějí ten rozpočtový strop kontrolovat víme prd... Tak není fér tu psát, že by měli najít způsob...

      Taky nesmíme zapomínat, že na západě neuvažují tak jako my a jsou disciplinovanější v dodržování pravidel... Kdyby to bylo tak bezpředmětné, tak se Ferrari nebude rozčilovat...

      + 0 / − 4

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • Fanda.LH

    Fanda.LH

    83.240.60.XXX
    Já bych do tohohle sporu šel... Dlouhodobě je problém, že když jde o peníze, tak se Ferrari spojí s RB a začnou vyhrožovat odchodem... Pamatuji si to před sezónou tuším 2010, kdy taky měl být rozpočtový strop... Vyhrožovali alternativní sérii a jak se zrušili stropy, tak se jelo dál...

    Tohle prostě není udržitelný stav... Ferrari by mělo přestat vyhrožovat a buď se podřídit nějaké dohodě nebo ukázat, jak se dokáže realizovat jinde...

    + 2 / − 5

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Mansell_fan

    Mansell_fan

    37.188.165.XXX
    Takže Ferrari je taky pro zákaznické vozy. A rozhodně mají co nabídnout. Bohatším zájemcům loňské nebo předloňské auto, těm chudším potom monoposty z minulých dekád 04

    + 2 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Ferda

      Ferda

      46.47.176.XXX
      Zákaznické vozy jsou cesta do pekel.
      Ta doba kdy se i zákaznické vozy daly šikovnými rukami upravit tak, že se s nimi dalo vítězit jsou už hodně dávno pryč.

      + 0 / − 4

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Mansell_fan

        Mansell_fan

        37.188.165.XXX
        Ano, byla by to likvidace konstruktérské F1. Ale krátkodobě jako reakce na hlubokou ekonomickou krizi která přichází, povězme na dvě tři sezóny, je to řešení.

        + 2 / − 1

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • jumpman

          jumpman

          178.255.168.XXX
          likvidace konstruktérské F1 je unifikace dílů, nikoliv umožnění nákupu a provozování zákaznických vozů. Nikdo nikoho totiž do této varianty nenutí, pokud chce postavit svůj vůz, udělá to, pokud chce nakoupit, tak nakoupí

          + 10 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
      • Mike17

        Mike17

        185.149.130.XXX
        Jak píšeš. Ta doba je pryč už hodně dávno a zákaznické vozy s tím nemají nic společného. 03

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Jezdí spolu čtvrtý rok - bude to platit i v tom pátém?

Staronový mistr přiznává: letos jsem přehodnotil své působení v Red Bullu. Na paškál se dostal i nevýrazný Pérez

Max Verstappen se zařadil po bok pětice pilotů se čtyřmi a více mistrovskými tituly

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: Spontánní gratulace k Verstappenovu čtvrtému titulu

Ne vždy je vše sluncem zalité jako na stupních vítězů v Austrálii - o osm měsíců později létala éterem zvučná slova

Leclerc se vztekal, Vasseura to vůbec nezajímá. Radiokomunikace se lehce červenala

Lewis Hamilton získal ocenění Pilota dne a nadchl bojovným výkonem (ilustrační foto)

Nadvláda Mercedesů v Las Vegas, Verstappen proměnil hned první matchball

Pierre Gasly pokračuje v dobrých výsledcích (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci v Las Vegas: všichni se shodují, že v závodě bude možné vše

George Russell si vyjel letošní třetí pole-position

Kvalifikaci v Las Vegas provázely trosky - Williams a Pérez prožili další černý víkend, fantastický výkon Russella v čele

Lance Stroll bude očekávat, zda defekt jeho vozu bude do kvalifikace možné opravit

Třetí trénink v USA nevybočil z „normálu“ - poněkud humorný závěr nesebral Mercedesu prvenství

Alexander Albon v druhém tréninku strávil více času v boxech (ilustrační foto)

Druhý trénink v Las Vegas noční můrou pro Williams, v čele opět Hamilton

Lewis Hamilton si v prvním tréninku připomněl „staré časy“

V Las Vegas pod nadvládou Mercedesu - první trénink opanoval Hamilton

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

  • Pátek

    • 1. Trénink (15:30 - 16:30)
    • Kvalifikace (19:00)
  • Sobota

    • 2. Trénink (15:30 - 16:30)
    • 1. Závod (19:30)
  • Neděle

    • 2. Závod (18:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama