DISKUZE K ČLÁNKU Ferrari hrozí odchodem z F1, pokud bude schválen nižší rozpočtový strop

Šéf Ferrari Mattia Binotto pohrozil, že by jeho tým mohl zvážit svou budoucí účast v šampionátu Formule 1, pokud dojde ke snížení rozpočtových stropů až na 145 mil. dolarů (3,6 miliardy Kč) ročně povinně pro všechny. Své závodní DNA by podle něj pak raději uplatnili někde jinde.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Ferrari hrozí odchodem z F1, pokud bude schválen nižší rozpočtový strop

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 91, poslední 29.04.2020 16:15 Vložte komentář

Nejlepší názory

» jumpman (Hlasovalo 10 lidí) 23.04.2020 09:11
likvidace konstruktérské F1 je unifikace dílů,… »
» skejpa (Hlasovalo 6 lidí) 23.04.2020 08:50
Já dádám mínus protože je to nesmysl. Už nyní ty… »
» jumpman (Hlasovalo 6 lidí) 23.04.2020 09:19
rozpočtový strop je úplná hovadina, která… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

              • Odokar

                Odokar

                89.233.147.XXX
                Píšeš, že by na tom Ferrari setsakra prodělalo, tak se ptám jak.

                + 2 / − 0

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • Fanda.LH

                  Fanda.LH

                  85.162.8.XXX
                  Píšeš to trochu zmatečně... Že to vyznívá, že by Ferrari z F1 odešlo... Ok myslíš to tak, že by jezdili současně... Na tom by F1 nic neprodělala... Je to jiná disciplína, jiný sport...

                  + 0 / − 0

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
                  • Odokar

                    Odokar

                    89.233.147.XXX
                    Ale trh je společný, nejde o sport ale byznys. Účastí Ferrari ve WEC ztratí F1 část své exkluzivity a pozornosti fanoušků i sponzorů, příjmy o které se všichni dělí tak budou menší.

                    + 0 / − 0

                    ohodnotit kladně záporně

                    Reagovat Nahlásit
                    • Fanda.LH

                      Fanda.LH

                      85.162.8.XXX
                      Trh rozhodně není společný... Jako v absolutním měřítku jo, to jsme všichni jeden velkej trh... Ale reálně to tak není... Fanoušci nezačnou sledovat WEC a nepřestanou sledovat F1 kvůli Ferrari... Na to by bylo potřeba mnohem více než 1 značka...

                      + 1 / − 0

                      ohodnotit kladně záporně

                      Reagovat Nahlásit
                      • Odokar

                        Odokar

                        89.233.147.XXX
                        Teď si představ fandu Ferrari jestli má zaplatit 100 Euro za vstupenku na F1 a koukat na další pravděpodobné vítězství Mercedesu nebo radši jít na WEC. Představ si firmu která nakupuje reklamu u okruhu nebo v televizi, koupí ji v přenosu F1 nebo Le Mans s návratem Ferrari, atd... Ty peníze se nezdvojí. Proto říkám, že na tom prodělá jen F1.

                        + 1 / − 1

                        ohodnotit kladně záporně

                        Reagovat Nahlásit
                        • Fanda.LH

                          Fanda.LH

                          37.188.163.XXX
                          Tohle mi přijde jako naivní představa...

                          + 1 / − 2

                          ohodnotit kladně záporně

                          Reagovat Nahlásit
                          • Odokar

                            Odokar

                            89.233.147.XXX
                            No vidíš a Bernie právě kvůli tomuhle platil a Liberty zřejmě stále ještě platí Ferrari tučné příplatky. To byl panečku naiva 20

                            + 2 / − 0

                            ohodnotit kladně záporně

                            Reagovat Nahlásit
                            • Fanda.LH

                              Fanda.LH

                              37.188.163.XXX
                              Tj nepodložená teorie...

                              + 0 / − 2

                              ohodnotit kladně záporně

                              Reagovat Nahlásit
                              • Odokar

                                Odokar

                                89.233.147.XXX
                                Jasně oni ty peníze dostávají opravdu za historický přínos, to je dost naivní představa 12

                                + 2 / − 0

                                ohodnotit kladně záporně

                                Reagovat Nahlásit
                              • jumpman

                                jumpman

                                178.255.168.XXX
                                není to teorie, proč myslíš, že ferrari nemá skutečněj tovární tým nikde jinde než v F1 a přitom dřív jezdili v podstatě všude kde se závodilo??? A skončilo to s concordem...

                                + 2 / − 0

                                ohodnotit kladně záporně

                                Reagovat Nahlásit
                                • Jirka_1

                                  Jirka_1

                                  217.30.64.XXX
                                  Spíš bych řekl, že s postupnou eskalací nákladů ve všech disciplínách, které Rudí nedokázali utáhnout.

                                  + 0 / − 0

                                  ohodnotit kladně záporně

                                  Reagovat Nahlásit
        • Fanda.LH

          Fanda.LH

          85.162.8.XXX
          A Ferrari někdo brání účastnit se jiných šampionátů ? Do LM se před lety s velkou slávou vrátilo Porsche, pár ročníků povyhrávalo a pak šlo do... Pryč...

          Nicméně pokud se nepletu nemá se to jezdit v nejbližších letech s hypersporty ?? Tzn. klasické LM prototypy budou minulostí... Pak by mohla dávat účast Ferrari smysl... Nicméně i tak, ten formát není pro diváky zajímavý... Tj pro automobilové nadšence...

          + 0 / − 1

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Odokar

            Odokar

            89.233.147.XXX
            Ferrari v tom nikdo nebrání ale není to v zájmu ostatních týmů v F1 a není to v zájmu LibertyMedia, vlastníka komerčních práv. Je pro ně lepší mít Ferrari jen v F1 než i např. ve WEC.

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
          • Cooper

            Cooper

            194.12.34.XXX
            Někde jsem četl že to byl jeden z důvodů proč Ferrari dostává tak vysokej historickej bonus že mají nějakou smlouvu že se nebudou účastnit v jiných seriich a tím dodají F1 ještě větší ekluzivitu. teď už je to možná pasé ale za Bernieho to tak bylo

            + 2 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
  • Vieux-Fours

    Vieux-Fours

    193.85.73.XXX
    Uživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.

    + 1 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Fanda.LH

    Fanda.LH

    85.162.8.XXX
    Mě by hoši zajímalo, proč tedy chce Ferrari odejít ?? Může mi to prosím někdo racionálně vysvětlit ?

    + 1 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • jumpman

      jumpman

      178.255.168.XXX
      třeba proto, že pro renome značky je nepřípustné závodit za suchý z nosu? Uvědom si, že měli loni rozpočet na hranici 350 mega a letos to měli připravený minimálně taky, tzn máš lidi, máš procesy nastavený na nějaký výdaje a příjem a najednou je to všechno jinak. Kývli na strop 175mega, či-li jsou ochotni to snížit na půlku toho co mají k dispozici, kývli i na těch 150, ale mcl chce využít situace a tlačí to do nesmyslu, jen aby se možná dostali do top 3.
      Ferrari může jít závodit jinam a asi bych si to přál i jako jejich fanoušek, protože z F1 se stává čím dál méně důstojná fraška

      + 5 / − 2

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Fanda.LH

        Fanda.LH

        85.162.8.XXX
        Díky za rozumnou odpověď, jen mi nepřijde fér vytahovat v souvislosti s tímto tématem neustále MCl...

        Nepřípustný závodit za suchý v nosu => Nepřípustný závodit za nižší náklady... Což je poněkud zvláštní... Do toho stropu se nepočítají piloti a několik nejlépe placených lidí... To bude klidně 50 mil (Vettel 30+, ChL 5 ; Klíčoví lidé budou taky v řádech mil eur placení)... Stejně tak do toho nebude zahrnuto vše co se týče auta... Takže rozhodně nekývli na polovinu...

        Další věcí je, že pravidla na rok 2022 pokud jsem to dobře pochopil... Tak výrazně určují jak má vůz vypadat a omezují prostor k vývoji... Doslova to chápu tak, že výrazná část auta má být standardizovaná => Dojde ke zmenšení prostoru pro další vývoj => Potřeba nižších nákladů...

        A co se toho jinam týče... Řekni mi upřímně kam ? Nikde jinde nedostanou ani zdaleka tolik peněz a nikde jinde nebudou mít ani zdaleka takový prostor si "koupit" výhodu na trati... Ferrari těží z F1 a F1 těží z Ferrari, nikde jinde by to nefungovalo...

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • jumpman

          jumpman

          178.255.168.XXX
          ty nebereš v potaz to, že ferrari není úplně plnohodnotná automobilka, aby byly schopni rozpustit přebytečný lidi jak např. mercedes, navíc jsou hodně znevýdněni tím, že sídlí v itálii a teď si vem, že pokud dojde ke snížení stropu, tak pokud jej chtějí férově udržet, tak budou muset propouštět lidi, navíc pokud chtějí nabrat skutečně kvalitní lidi, tak je musí přeplácet oproti stájím co sídlí v anglii.
          Mcl nezmiňuji nefér, oni jsou ti, kdo tlačí na snížení i pod těch 150 mega na které všichni kývli
          Kam, to je otázkou, ale dřív závodili v le mans a v současnosti začíná být tento formát zajímavý pro spoustu značek a pokud by se připojilo ferrari v tovární podobě, tak jim ohromně vzroste jak prestiž tak sledovanost a ferrari se to může vyplatit. Další platformou může být ten elektrický nesmysl, tím by tomu dali taky punc vyjímečnosti. A´t chceš nebo ne, tak ferrari je asi nejhodnotnější značka co se sportovních vozů týká a jakékoliv serie by se účastnili tak ji pozvednou, zvlášť kdyby odešli zároveň z F1

          + 2 / − 1

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Model monopostu F1 v aerodynamickém tunelu Mercedesu

Proč se Mercedes nemůže dostat do formy? Wolff přiznává vážné problémy s korelací

Carlos Sainz v Austrálii

Šéf Red Bullu potvrzuje, že uvažují o Sainzovi jako o náhradě za Péreze

Pro pilota není nikdy příjemné, když se místo závodu jenom dívá - to platí i pro Logana Sargeanta

Proč Williams neměl v Melbourne rezervní vůz? Zpověď šéfa stáje

Lando Norris s McLarenem MCL38

"Na stříbrného Leclerca jsme měli, blížíme se Ferrari i Red Bullu," těší Norrise

Sargeant závod vůbec nejel a Albon neskrýval rozčarování

PROHLÁŠENÍ po závodě v Austrálii: Ferrari na vrcholu blaha, ostatní doufají ve zlepšení

Fernando Alonso sice o body nepřišel, ale pohoršil si v pořadí

Alonso vyfasoval trest za podíl na Russellově nehodě, pořadí se mění + VIDEO

George Russell skončil závod na první pohled děsivou havárií

GP AUSTRÁLIE: Spanilá jízda Ferrari s dramatickou havárií v závěru

Start závodu v Austrálii

GRAFIA: Startovní rošt v Melbourne po penalizaci Péreze - těží z toho oba McLareny

Sergio Pérez a Christian Horner museli zkousnout Mexičanovu penalizaci

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Verstappen skromný, Ferrari odhodlané

Hamilton prozatím tápe a v Melbourne mu brány Q3 zůstaly zavřené

KVALIFIKACE: Verstappen ve finále zabral, Leclerc zkazil poslední pokus, Pérez potrestán

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama