DISKUZE K ČLÁNKU Zákaznické vozy? "Záminka, jak manipulovat výkonností menších týmů," zlobí se šéf Haasu

Opětovné zavedení zákaznických vozů ve Formuli 1 podle šéfa Haasu Günthera Steinera není vůbec dobrým nápadem. Velké týmy by tím dostaly jen větší moc, jak ovlivňovat výkonnost svých soupeřů.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Zákaznické vozy? "Záminka, jak manipulovat výkonností menších týmů," zlobí se šéf Haasu

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 94, poslední 23.04.2020 19:10 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Ferda (Hlasovali 4 lidé) 21.04.2020 16:21
Vettel prý odmítl první nabídku Ferrari o… »
» HellHogr (Hlasovali 3 lidé) 21.04.2020 09:49
Davide, jaké to je, když ti co tu tvrdím den… »
» HellHogr (Hlasovali 3 lidé) 21.04.2020 10:31
To víš, že jo, stejně jako PR jak je ve Ferrari… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

Mike17

Mike17

185.149.130.XXX
"Jde o rok staré vozy. dosáhli by tím toho, že by zůstali před námi. Snaží se teď jen přijít s nějakým opatřením, které by nám zabránilo se jim přiblížit," domnívá se Steiner.

Zdroj: [odkaz na stránku]

To zní, jako by vedle něj někdo stál a měl namířený revolver na jeho spánek. Jestli je letošní Haas opravdu lepší, než loňské Ferrari, nikdo ho nenutí to loňské Ferrari koupit.
Spíš to vypadá tak, že má velký strach o to, aby se nějaký tým s loňským Ferrari nedostal před ně. Tomu bych věřil víc.

Za mne jednoznačně krik k lepšímu. Mohly by přijít nové týmy a nemuseli by jezdit 5s za ostatními, jako to bylo dřív.

+ 1 / − 2

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

185.149.130.XXX
Zajímavý, že to Horner vůbec navrhuje, to nedává smysl. Já měl zato, že loňské STR bylo kopií RB. To je přece hlavní důvod jejich výsledků. Tedy aspoň tak jsem to tu četl. 12

+ 0 / − 2

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
HellHogr

HellHogr

31.30.171.XXX
To víš, že jo, stejně jako PR jak je ve Ferrari vše v klidu a vše plně funguje, zejména pod Binottem a labilním Vettelem 11

+ 3 / − 2

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
GRAHAM

GRAHAM

109.81.213.XXX
Rozumnej strop tohle vyřeší. 11 Sice to nevyřeší všechno, to je jasný a bude to mít i nějaké zápory, ostatně jako všechno, ne každej to stejně zaplní finančně do max výšky, ale bude to cesta a je to potřeba postupně "nastavit".

+ 2 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
daaviid23

daaviid23

90.182.169.XXX
Rozhodně menší zklamání než pro tvoje přesvědčení, že B týmy jsou jen loutky bez vlastní vůle, což očividně není pravda 13

+ 2 / − 3

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
HellHogr

HellHogr

31.30.171.XXX
Přesně tak, bonusy Ferrari dát jen menším týmům a usrktit financování velké trojky

+ 1 / − 3

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
HellHogr

HellHogr

31.30.171.XXX
Davide, jaké to je, když ti co tu tvrdím den zpětně a ty se tomu vysmíváš ti to vrátí Gunter jako bumerang 18

+ 3 / − 3

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
daaviid23

daaviid23

90.182.169.XXX
Nějaká dohoda se najde. Však co se týká kontroverzních finančních stropů, tak se nakonec taky domluvili na kompromisu

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
jumpman

jumpman

178.255.168.XXX
je evidentní, že by je nikdo nenutil do toho, aby si ten vůz koupili. Pokud si haas myslí, že dokáže postavit rychlejší vůz, tak by jej postavit mohl. Spíš jestli se nebojí toho, že když TR bude mít vůz od red bullu, tak budou rychlejší než oni, kteří si myslí, že postaví svůj vůz a přitom to bude za zlomek ceny jejich vývoje...

+ 2 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Ferda

Ferda

46.47.176.XXX
Takže nejpřesnější současné označení bude A-B tým. 12

+ 0 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mansell_fan

Mansell_fan

37.188.173.XXX
Jedno je jisté. Ohledně snižování výdajů se jednotlivé týmy nikdy neshodnou, konsenzus je vyloučený 05

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
daaviid23

daaviid23

90.182.169.XXX
No ano, za takových podmínek by byli opravdu B tým.

Ale za současných ne, takže očividně není na místě ten termín používat 13

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Ferda

Ferda

46.47.176.XXX
Především chtěl naznačit, že v případě zákaznických vozů by přišli o statut svobodného týmu a museli by dělat vše co rozhodne Ferrari. Počínaje jezdci a konče použiváním testovacích dílů po Ferrari. Jen platit by vše museli ze svého.
Jinými slovy nevolníci pod bičem otrokáře Ferrari.

+ 0 / − 6

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
daaviid23

daaviid23

90.182.169.XXX
Poměrně odvážné tvrzení že loňské Ferrari by nebylo lepší než letošní Haas. 12

Nicméně je tohle prohlášení docela rána pro zdejší úderku proti takzvaným B týmům. Wow, oni mají vlastní ambice. Dokonce se chtějí přiblížit špičce. Jak je to možné 16

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Carlos Sainz přijíždí do boxů po svém vítězství v Austrálii

"Mohli jsme vyhrát," lituje Ferrari po nasazení novinek v Imole. Leclerc viní Red Bull a McLaren z 'podivností'

Lando Norris se stává sběratelem trofejí (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po závodě: GP Emilia Romagna - Norris lituje, ostatní doufají

George Russell prohrál týmový duel, ale získal bod útěchy

GP Emilia Romagna: Podruhé se šok nepovedl, Verstappen se spasil na cílové čáře

Max Verstappen získal v Imole osmou pole-position v řadě, jako druhdy legendární Ayrton Senna

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Verstappen opěvuje úspěch, McLaren mu chce řádně zatopit

Piastrimu úspěch na Imole poněkud zhořkl (ilustrační foto)

Pořadí na startu GP Emilia Romagna se mění, Piastri přišel o první řadu

Sergio Pérez si připsal další nepovedený výkon

GP Emilia Romagna: Verstappen poosmé v řadě na pole-position, Ferrari zklamalo

Fernando Alonso si před kvalifikací řádně zkomplikoval život

McLaren vyhrál v dramatickém závěru poslední, dvakrát přerušený trénink

Nico Hülkenberg si vyzkoušel trať v Imole vůbec poprvé ve své kariéře (ilustrační foto)

Leclercova nadvláda pokračuje i v druhém tréninku, Cunoda velkým překvapením

Lando Norris zkoušel zpočátku konstrukční prvky, takže k měřeným časům se dostal až v druhé části tréninku (ilustrační foto)

Pochybující Leclerc ovládl první trénink, mistři světa chybovali, Albon nechal vyvěsit červenou vlajku

Charles Leclerc

Ferrari do Imoly přivezlo velká vylepšení, Leclerc před nimi varuje

  • Pátek

    • 1. Trénink (13:30 - 14:30)
    • 2. Trénink (17:00 - 18:00)
  • Sobota

    • 3. Trénink (12:30 - 13:30)
    • Kvalifikace (16:00)
  • Neděle

    • Závod (15:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama