DISKUZE K ČLÁNKU "F1 musí pro své přežití učinit velké změny," varuje šéf McLarenu. Z velkých týmů souhlasí jediný
Formule 1 je podle šéfa McLarenu Zaka Browna ve velmi křehkém stavu. Má-li přežít, musí podle něj dojít k obrovským změnám. Část velkých týmů s nimi ale nesouhlasí.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: "F1 musí pro své přežití učinit velké změny," varuje šéf McLarenu. Z velkých týmů souhlasí jediný
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
HellHogr
18:45 07.04.2020 31.30.171.XXXNe, tam šlo úplně o něco jiného, Dennis chtěl mít vlastního dodavatele PJ a Honda byla ochotná dávat i prachy. McLaren ztratil 3 roky tím, 2018 byl bolestivej přechod, loni se zvedli a začali sbírat sponozry, to se o jiných říct nedá no a nakonec to stejně skončí tím, že týmy budou nucené šetřit vzhledem k prodloužení zavření automobilek a obchodu atd
-
-
-
-
-
-
-
-
daaviid23
09:26 07.04.2020 90.182.169.XXXA co čekáš za reakce na tvůj výplod o vlastním dobru Ferrari a RB? Proč mají mít zájmy malých týmů absolutní přednost před zájmy velkých, kteří tvoří hlavní komerční hodnotu sportu?
Je potřeba najít kompromis. 175 mega byl dobrý kompromis v časech hojných, v nynější krizi je potřeba najít novou kompromisní (nižší) částku. Ale kecy o tom, že těm a těm jde jen o vlastní dobro, diskuzi moc nepomáhají. -
-
-
-
-
Ferda
18:53 06.04.2020 46.47.176.XXXKe ztrátám příjdou všichni zúčastnění. Od zaměstnanců ve výrobě přes cestujících mechaniků, šéfů týmů, týmů samotných, sponzorů, promotérů, FIA i Liberty.
Pouze my fanoušci F1 dojdeme k úhoně pouze duševní z nedostatku vizuálního charakteru. Všichni ostatní kromě stejné úhony jako my utrpí hlavně finančně, což může dojít až k existenčnímu charakteru včetně rozbitých rodin.
A jak z toho ven? Když si vzpomeneme co sliboval týmům Mosley. Ano, správně, on skutečně lákal nové týmy na pouhých 50 000 Dolsů.
Dnes zcela nemožná cifra především díky drahému ERSu.
Nějakou spodní rozumnou hranici si netroufám odhadnout, ale určitě je rozumnější jít touhle cestou a ponechat týmům kus kreativity, než šetřit unifikací vozů. -
juras
18:14 06.04.2020 88.103.92.XXXRozpočtový strop není úplně nejlepší nápad, už jen proto že to je vlastně proti logice...nechceme sponzory, tady se smí utrácet jen tolik a tolik? Copak to je F1?
Za druhý k čemu rozpočtové stropy když stejně je FIA nedokáže účinně kontrolovat.
Co je mor F1 je současně přerozdělování peněz od promotera.
Prostě a jednoduše nemůže Ferrari dostávat za svůj historický přínos částku rovnající se téměř rozpočtu většiny týmu startovniho pole. Omlouvám se fanouškům Ferrari.. Ferrari uvádím jen proto že u něj je to nejmarkantnější...Mercedes a Redbull jsou ale v závěsu.
Podle mě největší balík peněz musí být rozdělen stejným dílem. To že Ferrari dostane jako historická ikona bonus je v pořádku...ale nemůže to být 100 mil. ...prakticky za nic.
To že někdo bude mít sponzora který utratí víc peněz než jiní...to je přece logicky.
Jenže za současné situace velcí sponzoři míří pouze na top 3, u dalších týmu vědí že nemají nárok na skutečný dobrý výsledek.
Kdyby Ferrari nemělo ten super bonus...kdoví jak by si s tím poradilo.
Kdysi Nikdo žádný bonusy nepobíral... -
-
-
jumpman
10:15 06.04.2020 178.255.168.XXXRozpočtový strop je do nebe volající hovadina, která nic neřeší, jenom dá pocit těm méně schopným, že můžou taky závodit, ale F1 nikdy nebyla o úsporách a týmy, které mají finanční problémy, tak těm to nepřináší vůbec nic. Jiná písnička by byla, pokud by se udělalo něco pro malé týmy, aby se jim výrazně snížili náklady na vývoj vozu. Optimálně umožněním nákupu buď zákaznického vozu, nebo dílů které jsou finančně náročné a klidně ať tuto cenu regulují a ty top týmy musí prodat, jenže to se nelíbí těm týmům, které si myslí, že pod se podaří přistřihnout možnosti těch úspěšných, tak se najednou těmi úspěšnými stanou oni. Nestanou a těm malým to stejně nepomůže a ty top týmy ty peníze co mají stejně utratí...-
GRAHAM
10:26 06.04.2020 109.81.213.XXXProstě se v tom neshodneme. A jak vidíš, všichni tu hovadinu podepsali.....a nejde o to, kdo bude úspěšný, to nějak dopadne, ale aby to bylo za rozumné prachy dlouhodobě. všichni z toho budou profitovat....těch 150-180 je myslím v pohodě. A že teď krátkodobě na rok, dva 100 ? Případně dohoda.... majitelé F1 potřebují pomoci, budou i méně muset vyplácet.....vše se zlevní, je to vzájemné.-
jumpman
12:20 06.04.2020 178.255.168.XXXneshodneme a nemyslím si že to vůbec přinese něco dobrého. Zatím všechny kroky co se poslední dobou dějí tu F1 pouze pohřbívají hlouběji a hlouběji do sr*ček
Těžko budeš kontrolovat dodržení u mercedesu, u ferrari u renaultu, protože mají tak rozvětvenou strukturu, že můžou spoustu věcí zakamuflovat. Další věc je, že se tam nepočítá spousta věcí a naopak spoustu věcí by si ten který tým mohl vyvíjet levněji, ale nikdo mu nedá příležitost. Pokud strop, tak by měli zrušit zákaz testů, protože pro někoho může být levnější vyjet s vozem na trať než něco zkoumat na simulátoru a potom zjistí, že jim nekorelují data a je celá sezona v řiti. Nepřinese to vůbec nic dobrého, jenom další dohady a obvyňování a stejně to mcl nepomůže, bude se pohybovat za nejsilnější 4...
-
-
-
Aktuálně
Poslední závod 24.11.2024
GP Las Vegas50 kol (309.958 km)
Las Vegas
-
Pátek
-
Sobota
-
Neděle
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
Příští závod 01.12.2024
GP Kataru 57 kol (308.611 km)
Losail International Circuitdní | hod | min | sek