DISKUZE K ČLÁNKU "F1 musí pro své přežití učinit velké změny," varuje šéf McLarenu. Z velkých týmů souhlasí jediný

Formule 1 je podle šéfa McLarenu Zaka Browna ve velmi křehkém stavu. Má-li přežít, musí podle něj dojít k obrovským změnám. Část velkých týmů s nimi ale nesouhlasí.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: "F1 musí pro své přežití učinit velké změny," varuje šéf McLarenu. Z velkých týmů souhlasí jediný

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 41, poslední 08.04.2020 12:29 Vložte komentář

Nejlepší názory

» jumpman (Hlasovali 4 lidé) 07.04.2020 08:29
a kterému týmu nejde jen o vlastní dobro? Vždyť i… »
» jumpman (Hlasovali 4 lidé) 07.04.2020 10:16
ta výhoda tam bude pořád, protože se do toho… »
» jumpman (Hlasovali 3 lidé) 06.04.2020 10:15
Rozpočtový strop je do nebe volající hovadina,… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

                  • HellHogr

                    HellHogr

                    31.30.171.XXX
                    Ty si zaspal co dělala Honda u McL že se tak s prominutím hloupě ptáš? to není o penězích ..

                    + 1 / − 1

                    ohodnotit kladně záporně

                    Reagovat Nahlásit
                    • jumpman

                      jumpman

                      178.255.168.XXX
                      ne, ale právě peníze hondy mcl potřeboval a potřebuje 20

                      + 0 / − 0

                      ohodnotit kladně záporně

                      Reagovat Nahlásit
                      • HellHogr

                        HellHogr

                        31.30.171.XXX
                        Ne, tam šlo úplně o něco jiného, Dennis chtěl mít vlastního dodavatele PJ a Honda byla ochotná dávat i prachy. McLaren ztratil 3 roky tím, 2018 byl bolestivej přechod, loni se zvedli a začali sbírat sponozry, to se o jiných říct nedá no a nakonec to stejně skončí tím, že týmy budou nucené šetřit vzhledem k prodloužení zavření automobilek a obchodu atd

                        + 0 / − 1

                        ohodnotit kladně záporně

                        Reagovat Nahlásit
        • daaviid23

          daaviid23

          90.182.169.XXX
          A co čekáš za reakce na tvůj výplod o vlastním dobru Ferrari a RB? Proč mají mít zájmy malých týmů absolutní přednost před zájmy velkých, kteří tvoří hlavní komerční hodnotu sportu?
          Je potřeba najít kompromis. 175 mega byl dobrý kompromis v časech hojných, v nynější krizi je potřeba najít novou kompromisní (nižší) částku. Ale kecy o tom, že těm a těm jde jen o vlastní dobro, diskuzi moc nepomáhají. 04

          + 3 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
  • Ferda

    Ferda

    46.47.176.XXX
    Ke ztrátám příjdou všichni zúčastnění. Od zaměstnanců ve výrobě přes cestujících mechaniků, šéfů týmů, týmů samotných, sponzorů, promotérů, FIA i Liberty.
    Pouze my fanoušci F1 dojdeme k úhoně pouze duševní z nedostatku vizuálního charakteru. Všichni ostatní kromě stejné úhony jako my utrpí hlavně finančně, což může dojít až k existenčnímu charakteru včetně rozbitých rodin.
    A jak z toho ven? Když si vzpomeneme co sliboval týmům Mosley. Ano, správně, on skutečně lákal nové týmy na pouhých 50 000 Dolsů.
    Dnes zcela nemožná cifra především díky drahému ERSu.
    Nějakou spodní rozumnou hranici si netroufám odhadnout, ale určitě je rozumnější jít touhle cestou a ponechat týmům kus kreativity, než šetřit unifikací vozů.

    + 0 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • juras

    juras

    88.103.92.XXX
    Rozpočtový strop není úplně nejlepší nápad, už jen proto že to je vlastně proti logice...nechceme sponzory, tady se smí utrácet jen tolik a tolik? Copak to je F1?
    Za druhý k čemu rozpočtové stropy když stejně je FIA nedokáže účinně kontrolovat.

    Co je mor F1 je současně přerozdělování peněz od promotera.
    Prostě a jednoduše nemůže Ferrari dostávat za svůj historický přínos částku rovnající se téměř rozpočtu většiny týmu startovniho pole. Omlouvám se fanouškům Ferrari.. Ferrari uvádím jen proto že u něj je to nejmarkantnější...Mercedes a Redbull jsou ale v závěsu.
    Podle mě největší balík peněz musí být rozdělen stejným dílem. To že Ferrari dostane jako historická ikona bonus je v pořádku...ale nemůže to být 100 mil. ...prakticky za nic.
    To že někdo bude mít sponzora který utratí víc peněz než jiní...to je přece logicky.
    Jenže za současné situace velcí sponzoři míří pouze na top 3, u dalších týmu vědí že nemají nárok na skutečný dobrý výsledek.
    Kdyby Ferrari nemělo ten super bonus...kdoví jak by si s tím poradilo.
    Kdysi Nikdo žádný bonusy nepobíral...

    + 0 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • GRAHAM

    GRAHAM

    109.81.213.XXX
    Za mne bych se těch dvou neptal a strop nastavil....a nebo nějaká rozumná dohoda.

    Ona vlastně ani nová dohoda není podepsána..... 12 To bude ještě komedie a to i zde v diskuzi, nemáš peníze do F1 nelez. 12

    + 0 / − 3

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • daaviid23

    daaviid23

    90.182.169.XXX
    Situace bude kritická, takže i já jako odpůrce stropů jsem pro nižší strop....nutno ale dodat-dočasně! Nebude pořád tak zle jako je teď a tak bych si být velkými týmy dal do pravidel pojistku o navyšování rozpočtů.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • GRAHAM

      GRAHAM

      109.81.213.XXX
      Jak jde život pod širým nebem ? 18

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • jumpman

      jumpman

      178.255.168.XXX
      Rozpočtový strop je do nebe volající hovadina, která nic neřeší, jenom dá pocit těm méně schopným, že můžou taky závodit, ale F1 nikdy nebyla o úsporách a týmy, které mají finanční problémy, tak těm to nepřináší vůbec nic. Jiná písnička by byla, pokud by se udělalo něco pro malé týmy, aby se jim výrazně snížili náklady na vývoj vozu. Optimálně umožněním nákupu buď zákaznického vozu, nebo dílů které jsou finančně náročné a klidně ať tuto cenu regulují a ty top týmy musí prodat, jenže to se nelíbí těm týmům, které si myslí, že pod se podaří přistřihnout možnosti těch úspěšných, tak se najednou těmi úspěšnými stanou oni. Nestanou a těm malým to stejně nepomůže a ty top týmy ty peníze co mají stejně utratí...

      + 3 / − 6

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • GRAHAM

        GRAHAM

        109.81.213.XXX
        Prostě se v tom neshodneme. A jak vidíš, všichni tu hovadinu podepsali.....a nejde o to, kdo bude úspěšný, to nějak dopadne, ale aby to bylo za rozumné prachy dlouhodobě. všichni z toho budou profitovat....těch 150-180 je myslím v pohodě. A že teď krátkodobě na rok, dva 100 ? Případně dohoda.... majitelé F1 potřebují pomoci, budou i méně muset vyplácet.....vše se zlevní, je to vzájemné.

        + 1 / − 1

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • jumpman

          jumpman

          178.255.168.XXX
          neshodneme a nemyslím si že to vůbec přinese něco dobrého. Zatím všechny kroky co se poslední dobou dějí tu F1 pouze pohřbívají hlouběji a hlouběji do sr*ček
          Těžko budeš kontrolovat dodržení u mercedesu, u ferrari u renaultu, protože mají tak rozvětvenou strukturu, že můžou spoustu věcí zakamuflovat. Další věc je, že se tam nepočítá spousta věcí a naopak spoustu věcí by si ten který tým mohl vyvíjet levněji, ale nikdo mu nedá příležitost. Pokud strop, tak by měli zrušit zákaz testů, protože pro někoho může být levnější vyjet s vozem na trať než něco zkoumat na simulátoru a potom zjistí, že jim nekorelují data a je celá sezona v řiti. Nepřinese to vůbec nic dobrého, jenom další dohady a obvyňování a stejně to mcl nepomůže, bude se pohybovat za nejsilnější 4...

          + 1 / − 1

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Model monopostu F1 v aerodynamickém tunelu Mercedesu

Proč se Mercedes nemůže dostat do formy? Wolff přiznává vážné problémy s korelací

Carlos Sainz v Austrálii

Šéf Red Bullu potvrzuje, že uvažují o Sainzovi jako o náhradě za Péreze

Pro pilota není nikdy příjemné, když se místo závodu jenom dívá - to platí i pro Logana Sargeanta

Proč Williams neměl v Melbourne rezervní vůz? Zpověď šéfa stáje

Lando Norris s McLarenem MCL38

"Na stříbrného Leclerca jsme měli, blížíme se Ferrari i Red Bullu," těší Norrise

Sargeant závod vůbec nejel a Albon neskrýval rozčarování

PROHLÁŠENÍ po závodě v Austrálii: Ferrari na vrcholu blaha, ostatní doufají ve zlepšení

Fernando Alonso sice o body nepřišel, ale pohoršil si v pořadí

Alonso vyfasoval trest za podíl na Russellově nehodě, pořadí se mění + VIDEO

George Russell skončil závod na první pohled děsivou havárií

GP AUSTRÁLIE: Spanilá jízda Ferrari s dramatickou havárií v závěru

Start závodu v Austrálii

GRAFIA: Startovní rošt v Melbourne po penalizaci Péreze - těží z toho oba McLareny

Sergio Pérez a Christian Horner museli zkousnout Mexičanovu penalizaci

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Verstappen skromný, Ferrari odhodlané

Hamilton prozatím tápe a v Melbourne mu brány Q3 zůstaly zavřené

KVALIFIKACE: Verstappen ve finále zabral, Leclerc zkazil poslední pokus, Pérez potrestán

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama