DISKUZE K ČLÁNKU Upravený kalendář bude čítat 15 - 18 závodů, ujišťuje šéf F1. Jak chce letos experimentovat?

Šéf Formule 1 Chase Carey stále očekává, že přepracovaný kalendář sezóny 2020 se bude skládat z 15 až 18 velkých cen. Podle něj pro přesuny podniků existuje stále dost prostoru.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Upravený kalendář bude čítat 15 - 18 závodů, ujišťuje šéf F1. Jak chce letos experimentovat?

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 38, poslední 27.03.2020 11:14 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Petr (Hlasovalo 6 lidí) 25.03.2020 08:57
McLaren měl pokory dost, Honda byla moc dlouho… »
» Petr (Hlasovali 4 lidé) 25.03.2020 08:59
To měl.. pokud by nenarazil na tu Hondu, která… »
» Ferda (Hlasovali 3 lidé) 25.03.2020 10:11
Pro Red Bull ano. »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • daaviid23

    daaviid23

    91.245.26.XXX
    Mimochodem množí se spekulace o možném přestupu Sainze do Ferrari.

    Budete se divit až se vymění Sainz s Vettelem, ale nezapomeňte že jsem vám to říkal 14

    + 1 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Situs

      Situs

      88.102.38.XXX
      Zájmu Ferrari o Sainze místo Vettela rozumíme, ale snad ho udržíme 14

      + 1 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • Ferda

      Ferda

      46.47.176.XXX
      Ricci, bude to Ricci. 03

      + 1 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • Fanda.LH

      Fanda.LH

      83.240.60.XXX
      Možné je vše, ale já bych to nedělal... Mě Sainz přesvědčil až loni, předtím jsem ho moc vysoko neviděl. A stejně si myslím, že Lando je mnohem perspektivnější jezdec... Ten se mi líbí hned od první sezóny...

      Vždycky mě pobaví, když Pepa Král spustí oslavnou ódu na Vettela ve smyslu, že je pro Ferrari nenahraditelný... Že vlastně by se teď mělo Ferrari bát jestli jim nezdrhne třeba právě do Mclarenu... Je to do jisté míry insider, tak mu to asi nemůžu brát... Ale hlava mi to nebere, podle mého je Vettel jezdec na odpis... A být šéfem Mclarenu, tak bych ho rozhodně nepodepisoval...

      Co bych ale naopak udělal, tak do Ferrari angažoval Ricciarda... Když ustál souboje s Maxem, tak s Leclercem by to byla procházka růžovou zahradou... Pro Charlese by to byl případně sakra cenný skalp a pro Ferrari dvojice s potenciálem na PK... Vettela pak úplně out... A do Renaultu Alonsa.

      + 2 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • daaviid23

        daaviid23

        90.182.169.XXX
        Vettel je tak moc na odpis, že dost možná podepíše dál s Ferrari 18

        + 1 / − 2

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Mike17

          Mike17

          185.149.130.XXX
          Upřímně si myslím, že by měl jít do důchodu. Dosáhl toho dost a v posledních letech má jiné priority.
          Na druhou stranu jak vidím, kolika lidem leží v žaludku až tak, že mají potřebu ho ponižovat, budu moc rád, když ještě jezdit bude a týmy mu budou dávat přednost před jinými piloty. 04

          + 0 / − 4

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
  • Vieux-Fours

    Vieux-Fours

    37.48.17.XXX
    Uživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.

    + 1 / − 3

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Ferda

    Ferda

    46.47.176.XXX
    Kanada oznámila stažení svých sportovců z olympiády, takže ani tam se letos nejspíše nepojede.

    + 0 / − 4

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Situs

    Situs

    88.102.38.XXX
    Vypadá to že je tam snaha prosadit zákaz testování v aerodynamickém tunelu pro automobily 2022, tento zákaz by byl do února roku 2021. To by bylo hodně dobré, ale čekám odpor velkých týmů.

    + 2 / − 8

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • tom11

    tom11

    77.48.94.XXX
    docela mě pobavil výrok o tvorbě monopostů dle nových pravidel s finančními stropy. minimálně ti velcí na nich již alespoň částečně pracují letos a žádné stropy tak nemají.
    další vtipnou frází je zmražení letošních aut. především co se týká McL je to, vzhledem ke známým okolnostem, velmi nereálné.

    + 2 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • daaviid23

      daaviid23

      90.182.169.XXX
      Tak já myslím, že bude následovat tak hluboká krize, že přeživší subjekty budou rádi přijímat velká úsporná opatření jako třeba zmražený vývoj šasi.

      A nevím co všichni blázníte, však Mclaren výjimku dostane. To by přeci jinak nedávalo nic smysl 12

      + 0 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Situs

        Situs

        88.102.38.XXX
        No u přechodu motoru se ukázalo že si to vždy na začátku vybere svou daň na výkonu. Dovolit McLarenu jen nějaké nutné úpravy aby se to dalo realizovat bude jistě ještě mnohem bolavější. Bude to znát, ale je to jak to je, s tímhle co se děje se nedalo počítat a McLaren ten přechod měl naplánovaný lépe.

        + 1 / − 6

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • daaviid23

          daaviid23

          90.182.169.XXX
          No sám si to napsal, přechod vždycky znamená daň z výkonu. A lepší si to odbýt v sezoně která je "navíc", než v ostré sezoně.

          + 0 / − 1

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Situs

            Situs

            88.102.38.XXX
            No jen budou jezdit sezonu "navíc" s autem co by paskvil určený pro jinej motor, o tom se bavíme 11

            + 0 / − 3

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • Ferda

              Ferda

              46.47.176.XXX
              A když jsem napsal já, že McL je paskvil, tak jste mi sázeli mínusy. 18

              + 1 / − 5

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • daaviid23

                daaviid23

                91.245.26.XXX
                Po letech minulých se tenhle rejpanec přímo nabízí 11

                + 2 / − 4

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • Situs

                  Situs

                  88.102.38.XXX
                  Není to snadné postavit auto s polovičním rozpočtem a tak aby plně vyhovovalo pravidlům. Kdyby tak šlo jezdit s autem kde by FIA nebyla plně spokojena, to by byl sen a ostatní by čuměli jak puci 03

                  + 2 / − 3

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
                  • Ferda

                    Ferda

                    46.47.176.XXX
                    To není. Ale stačilo trochu pokory s výdrží a dnes mohl mít Mekáč nějakých 100 mega navíc, výborný motor, tovární zázemí a o mnoho a mnoho dluhů méně.
                    Co se dá dělat? Po bitvě jsme generálové všichni.

                    + 2 / − 7

                    ohodnotit kladně záporně

                    Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Guanyu Zhou je jedním z několika pilotů, které příští rok už ve startovním poli neuvidíme (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po závodě: Gratulace vítězům, odhodlání do roku 2025

Vyhráli sice „jen“ Pohár konstruktérů, ale McLaren a oba jeho piloti patřili k nejvýraznějším v letošním roce (ilustrační foto)

Zázraky se nekonaly, penalizacemi a kolizemi provázený závod vyhrál Norris, slaví i McLaren

Checo Pérez se tentokrát vyvaroval chyb, ale zase doplatil na zmatky kolem traťových limitů (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: je znát, že sezóna se chýlí ke konci

Charles Leclerc si v kvalifikaci musel připadat jako oběť nějakého „spiknut“ (ilustrační foto)í

Kvalifikace přála oranžové barvě, Leclerc odstartuje poslední

Připravil si Piastri výkonem ve třetím tréninku půdu pro své první pole-position v Grand Prix? (ilustrační foto)

Poslední trénink v režii McLarenů, vytáhly se oba Haasy, Leclerc nebyl v dobrém rozpoložení

Nico Hülkenberg si vedl v druhém tréninku nadmíru dobře.

V druhém tréninku odveta McLarenu, vytáhl se Hülkenberg, propadl Verstappen

Charles Leclerc měl trénink zkrácený na pouhou polovinu (ilustrační foto)

Pyrrhovo vítězství Leclerca v prvním tréninku, nováčci s jednou výjimkou uzavírali pole

Sergio Pérez stojí na rozhraní mezi bytím a nebytím

Zaručené zprávy týkající se Péreze, nebo jenom (před)poslední dohady?

Vítejte v malém zamyšlení nad událostmi posledních dnů

Hrstka ohlédnutí za Maxem, penalizacemi a novou krví

Lando Norris s McLarenem

Příliš přísná penalizace Norrise? McLaren žádá FIA o přezkoumání způsobu udělování trestů + VIDEO

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama