DISKUZE K ČLÁNKU Upravený kalendář bude čítat 15 - 18 závodů, ujišťuje šéf F1. Jak chce letos experimentovat?
Šéf Formule 1 Chase Carey stále očekává, že přepracovaný kalendář sezóny 2020 se bude skládat z 15 až 18 velkých cen. Podle něj pro přesuny podniků existuje stále dost prostoru.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Upravený kalendář bude čítat 15 - 18 závodů, ujišťuje šéf F1. Jak chce letos experimentovat?
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
Petr
10:55 27.03.2020 109.81.245.XXX
Nikdo netvrdil, že McLaren patřil v posledních 7 letech mezi špici, takže zbytečná poznámka, škoda tvého i mého času. Nepatřil, nepatří a v nejbližším roce či dvou ani nebude. A by tam nepatřil s tím japonským, do loňska pořád nejslabším motorem. Kdyby jim to Honda nepodělala v roce 2017, kdy po letech vývoje dokázala přijít ještě s horším motorem, tak o pódia bojovat mohli. Tehdy se jim šasi povedlo, patřilo mezi špičku.
Mike17
09:53 26.03.2020 185.149.130.XXX
Nikdo nepopírá, že Hondě v některých chvílích chybělo 80-120k a měla rozhodující vliv na tragických výsledcích.
Smysl mé poznámky byl v tom, že Mclaren nepatří mezi špici už 7 let a z toho jen 3 jezdil s Hondou. Tedy nějak nemám pocit, že by mezi špici patřil, kdyby si tehdy vybrali jiného dodavatele. Rok 2014 je krásným příkladem, když skočili až 5-tí s daleko nejvýkonějším motorem a za 2-mi stájemi, kterým tehdy chybělo také minimálně 60-80k na jejich agregát.
Mně z toho vychází, že by s jiným motorem (než Hondou) sice nekončili na posledních místech, ale do první trojky by měli pořád daleko. Nic víc.
Smysl mé poznámky byl v tom, že Mclaren nepatří mezi špici už 7 let a z toho jen 3 jezdil s Hondou. Tedy nějak nemám pocit, že by mezi špici patřil, kdyby si tehdy vybrali jiného dodavatele. Rok 2014 je krásným příkladem, když skočili až 5-tí s daleko nejvýkonějším motorem a za 2-mi stájemi, kterým tehdy chybělo také minimálně 60-80k na jejich agregát.
Mně z toho vychází, že by s jiným motorem (než Hondou) sice nekončili na posledních místech, ale do první trojky by měli pořád daleko. Nic víc.
Petr
20:58 25.03.2020 78.157.160.XXX
Nikdo ani netvrdil, že by McLaren byl nejlepším týmem v letech 2013, 2014, 2018 či 2019 nebo že by to někdo v těch letech házel na Hondu. Tehdy ho nepoháněla, moc tedy nechápu smysl tvé poznámky. Nikdo ani neadoruje Renault.
Bavíme se přeci o letech 2015 - 2017. A tam to Honda zpackala, za to McLaren nemohl, že měl o 80 - 120 koní méně, přitom dostala potřebnou volnost. Naštěstí už to s Red Bullem dala dokupy a je konkurenceschopná (byť loni stále nejslabší).
Bavíme se přeci o letech 2015 - 2017. A tam to Honda zpackala, za to McLaren nemohl, že měl o 80 - 120 koní méně, přitom dostala potřebnou volnost. Naštěstí už to s Red Bullem dala dokupy a je konkurenceschopná (byť loni stále nejslabší).
Mike17
13:41 25.03.2020 185.149.130.XXX
Upřímně si myslím, že by měl jít do důchodu. Dosáhl toho dost a v posledních letech má jiné priority.
Na druhou stranu jak vidím, kolika lidem leží v žaludku až tak, že mají potřebu ho ponižovat, budu moc rád, když ještě jezdit bude a týmy mu budou dávat přednost před jinými piloty.
Na druhou stranu jak vidím, kolika lidem leží v žaludku až tak, že mají potřebu ho ponižovat, budu moc rád, když ještě jezdit bude a týmy mu budou dávat přednost před jinými piloty.
Mike17
10:26 25.03.2020 185.149.130.XXX
Dovolím si poznamenat, že Mclaren nepatřil mezi nejlepší 4 týmy ani v roce 2013 a 2014. A ty se dají těžko hodit na Hondu. A uplynulé 2 roky jsou daleko za špicí i se Superrenaultem.
Ikdyž o špatné práci Hondy v těch letech asi nikdo nepochybuje, asi to nebude jediný důvod.
Ikdyž o špatné práci Hondy v těch letech asi nikdo nepochybuje, asi to nebude jediný důvod.
Fanda.LH
08:47 25.03.2020 83.240.60.XXX
Možné je vše, ale já bych to nedělal... Mě Sainz přesvědčil až loni, předtím jsem ho moc vysoko neviděl. A stejně si myslím, že Lando je mnohem perspektivnější jezdec... Ten se mi líbí hned od první sezóny...
Vždycky mě pobaví, když Pepa Král spustí oslavnou ódu na Vettela ve smyslu, že je pro Ferrari nenahraditelný... Že vlastně by se teď mělo Ferrari bát jestli jim nezdrhne třeba právě do Mclarenu... Je to do jisté míry insider, tak mu to asi nemůžu brát... Ale hlava mi to nebere, podle mého je Vettel jezdec na odpis... A být šéfem Mclarenu, tak bych ho rozhodně nepodepisoval...
Co bych ale naopak udělal, tak do Ferrari angažoval Ricciarda... Když ustál souboje s Maxem, tak s Leclercem by to byla procházka růžovou zahradou... Pro Charlese by to byl případně sakra cenný skalp a pro Ferrari dvojice s potenciálem na PK... Vettela pak úplně out... A do Renaultu Alonsa.
Vždycky mě pobaví, když Pepa Král spustí oslavnou ódu na Vettela ve smyslu, že je pro Ferrari nenahraditelný... Že vlastně by se teď mělo Ferrari bát jestli jim nezdrhne třeba právě do Mclarenu... Je to do jisté míry insider, tak mu to asi nemůžu brát... Ale hlava mi to nebere, podle mého je Vettel jezdec na odpis... A být šéfem Mclarenu, tak bych ho rozhodně nepodepisoval...
Co bych ale naopak udělal, tak do Ferrari angažoval Ricciarda... Když ustál souboje s Maxem, tak s Leclercem by to byla procházka růžovou zahradou... Pro Charlese by to byl případně sakra cenný skalp a pro Ferrari dvojice s potenciálem na PK... Vettela pak úplně out... A do Renaultu Alonsa.
Aktuálně
Poslední závod 21.4.2024
GP ?íny56 kol (305.066 km)
Shanghai International Circuit
-
Pátek
-
Sobota
-
Neděle
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí
Příští závod 05.05.2024
GP Miami 57 kol (308.326 km)
Miami International Autodromední | hod | min | sek