DISKUZE K ČLÁNKU Shrnutí testů: Mercedes nejlepší, v patách mu je Red Bull. Ferrari svou formu hodnotí upřímně
Dnes skončily druhé předsezónní testy, celkově měly letos k dispozici pouze 6 dní na to, aby se seznámily se svými novými vozy a připravily se na první závod. Jakých časů dosahovaly, kolik toho zvládly a co z toho můžeme odvodit? Koho můžeme očekávat v Austrálii na čele?
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Shrnutí testů: Mercedes nejlepší, v patách mu je Red Bull. Ferrari svou formu hodnotí upřímně
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
-
-
Mansell_fan
11:22 01.03.2020 37.188.154.XXXPrý vůbec není jisté jestli Mercedes svůj Der Die Das systém nasadí v Melbourne. Že by měli strach že někdo podá protest? Vždyť je to přece s FIA "hluboce prokonzultované"-
-
Mansell_fan
11:38 01.03.2020 37.188.154.XXXOn ta výhoda asi fakt nebude velká. Možná pod jednu desetinu na kolo.-
Situs
11:48 01.03.2020 88.102.38.XXXOno je vidět že když jezdci vypadne pneumatika z optimálního provozního okna tak je to na čase hodně znát, pokud je tohle hlavní přínos a funguje jim to, může to v určitých situacích být pekelný nástroj. Loni u Haasu by to mohlo být fenomenální a udělalo by to u nich velký rozdíl, ale jen spekuluji.
-
-
-
-
Mansell_fan
12:52 01.03.2020 37.188.152.XXXŘečeno slovy klasika, aby náš prvek očekávání nevystřídal v Melbourne prvek zklamání
-
-
jon
13:47 02.03.2020 90.176.154.XXXOno také jde o váhu. Ten systém přidá dalších pár kilo váhy, což na technické trati není úplně žádoucí.
Navíc je v Austrálii pouze jedna čistokrevná rovina, zbylé dva rychlé úseky jsou zakřivené, takže tam by to nemuselo mít až takový přínos.
V neposlední řadě je tam ještě ta nutná manipulace, což je další úkon pro pilota a zvýšení rizika chyby pilota a případné závady na systému, což by při zaseknutí v jedné nebo druhé úvrati mohlo znamenat rychlý konec závodu z důvodu značného propadu výkonnosti a degradace předního obutí.
-
Roman
11:10 01.03.2020 188.175.112.XXXPořád by mě zajímalo, kde diskutující berou "fakta", že týmy se bouří proti rozhodnutí FIA, že už ted "jsou pořádně nas"...., že "FIA přišla na podvod Ferrari"..že " jsou informace z depa Ferrari o tom a o tom" Přitom na netu se takové informace nevyskytují. Ještě mi pořád nikdo nevysvětlil rozdíl mezi hmotovými tlumiči Renaultu( kdy dokonce tato výhoda vedla k mistrivskému titulu), mezi dvojtými difuzory( kdy tato výhoda vedla k titulu) k DAP Mercedesu a a údajně nelegálnímu motoru Ferrari.( kdy "údajně" je dost důležitý slovo) a oproti výhodám Renaultu, Brownu a Mercedesu je nynější problém Ferrari jen slabým odvárkem.
KDYBY bylo něco nelegálního s motorem Ferrari a chtěli to ututlat, tak by vydali úplně jíné prohlášení, než vydali. Vypadalo by to asi takhle: FIA na Ferrari motoru nenašla žádné nelegální věci, ale byli upřesněny některé direktivy..třeba. A vyhnuli by se těmto dementním úvahám. Nikdo si neztěžuje, Binotto vydal prohlášení, že motor Ferrari byl legální, že se to potvrtdilo. Nebo si snad myslíte, že jsou všichni okolo týmů F1 hloupí a že jen na diskuzích se ví vše nejlépe? Je to blbost...-
-
-
Situs
11:42 01.03.2020 88.102.38.XXXNečteš, nevíš, nemyslíš Ale jinak ti tu odlišnost s motorem Ferrari oproti jiným věcem sem dám ještě jednou, to že některé sporné věci FIA prostě v určitý čas postaví mimo legalitu i když se do té doby používaly (třeba ty hmoťáky nebo foukačky) to je známé, ale zde se Ferrari dostalo do větší šlamastiky ze dvou důvodů. Za prvé jakékoliv obcházení průtokoměru obhájit za šedou zónu jde dost těžko samo o sobě, ale i když to připustíme tak se dostáváme k druhé věci že v tomto případě již došlo k dovysvětlení od FIA která na dotaz RedBullu zda by jakýkoliv systém který by dokázal nějakým způsobem obcházet průtokoměr byl legální uvedla že by šlo jednoznačně o porušení pravidel. Toto vyšlo před USA a motory se zabavili 2 závody na to. Pokud tam i potom bylo něco nalezeno tak je to obrovský problém, a dle uvedeného závěru tam k něčemu prostě došlo. To pak jen zavání tím že FIA porušení pravidel ze strany Ferrari jen veřejně kryje a dostala za to od nich jiné benefity. -
-
Aktuálně
Nadcházející závod 1.12.2024
GP Kataru57 kol (308.611 km)
Losail International Circuit
-
Pátek
- 1. Trénink (15:30 - 16:30)
- Kvalifikace (19:00)
-
Sobota
- 2. Trénink (15:30 - 16:30)
- 1. Závod (19:30)
-
Neděle
- 2. Závod (18:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek