DISKUZE K ČLÁNKU Shrnutí testů: Mercedes nejlepší, v patách mu je Red Bull. Ferrari svou formu hodnotí upřímně

Dnes skončily druhé předsezónní testy, celkově měly letos k dispozici pouze 6 dní na to, aby se seznámily se svými novými vozy a připravily se na první závod. Jakých časů dosahovaly, kolik toho zvládly a co z toho můžeme odvodit? Koho můžeme očekávat v Austrálii na čele?

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Shrnutí testů: Mercedes nejlepší, v patách mu je Red Bull. Ferrari svou formu hodnotí upřímně

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 291, poslední 02.03.2020 20:56 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Roman (Hlasovalo 11 lidí) 01.03.2020 11:10
Pořád by mě zajímalo, kde diskutující berou "… »
» Roman (Hlasovalo 9 lidí) 01.03.2020 11:48
Já jsem se ptal na oficiální vyjádření, ne na to,… »
» Situs (Hlasovalo 8 lidí) 28.02.2020 21:58
Vidím rozložení sil velmi podobně, byť Renault… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

                    • Mike17

                      Mike17

                      185.149.130.XXX
                      Je to jen ukazatel toho, že bylo něco špatně. Na zbytek nemáš nic. Důkazem je už jen to, že nedokážeš vysvětlit proč se to stalo jen jednou.
                      FIA rozebrala motor do šroubku a nic nelagálního evidentně nenašla.

                      + 0 / − 2

                      ohodnotit kladně záporně

                      Reagovat Nahlásit
                      • Situs

                        Situs

                        88.102.38.XXX
                        Vždyť jo, sám říkáš že něco bylo špatně, o to jde. Když neumíš vysvětlit co je to problém. No a výsledek analýzy nakonec nesmrdí bezdůvodně a ten netransparentní závěr to jen podtrhuje. Zejména když Ferrari z toho zjevně nevzešlo bez újmy.

                        + 2 / − 0

                        ohodnotit kladně záporně

                        Reagovat Nahlásit
            • HellHogr

              HellHogr

              31.30.171.XXX
              Když bylo vše v pořádku, proč to neohlásili a přišla jakási dohoda?

              + 2 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
  • Mansell_fan

    Mansell_fan

    37.188.154.XXX
    Prý vůbec není jisté jestli Mercedes svůj Der Die Das systém nasadí v Melbourne. Že by měli strach že někdo podá protest? Vždyť je to přece s FIA "hluboce prokonzultované" 13

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Roman

      Roman

      188.175.112.XXX
      Možná je to na hraně, ale spíš bych odhadoval, že zisk není takový, proč by se s tím měli zabývat.

      + 7 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • Situs

      Situs

      88.102.38.XXX
      I to je možné a třeba je ta výhoda za jakékoliv riziko nestojí, ale dle mě jeho použití od nich dříve či později uvidíme. Oni podle mě dopředu to ujištění od FIA na konkrétní použití maj, nebo budou chtít.

      + 1 / − 6

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Mansell_fan

        Mansell_fan

        37.188.154.XXX
        On ta výhoda asi fakt nebude velká. Možná pod jednu desetinu na kolo.

        + 1 / − 1

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Situs

          Situs

          88.102.38.XXX
          Ono je vidět že když jezdci vypadne pneumatika z optimálního provozního okna tak je to na čase hodně znát, pokud je tohle hlavní přínos a funguje jim to, může to v určitých situacích být pekelný nástroj. Loni u Haasu by to mohlo být fenomenální a udělalo by to u nich velký rozdíl, ale jen spekuluji.

          + 2 / − 7

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
    • daaviid23

      daaviid23

      91.245.26.XXX
      Pokud váhají tak to fakt nebude takové terno.
      Plus jejich hořící motory ....já se začínám na Melbourne skoro těšit 14

      + 2 / − 7

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Mansell_fan

        Mansell_fan

        37.188.152.XXX
        Řečeno slovy klasika, aby náš prvek očekávání nevystřídal v Melbourne prvek zklamání 03

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • daaviid23

          daaviid23

          91.245.26.XXX
          Větší zklamání než vloni to být nemůže a vloni jsem to přešel v klidu a rozhodně bez toxicity v diskuzi, takže letos jsem v klidu 14

          + 0 / − 7

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
    • jon

      jon

      90.176.154.XXX
      Ono také jde o váhu. Ten systém přidá dalších pár kilo váhy, což na technické trati není úplně žádoucí.
      Navíc je v Austrálii pouze jedna čistokrevná rovina, zbylé dva rychlé úseky jsou zakřivené, takže tam by to nemuselo mít až takový přínos.
      V neposlední řadě je tam ještě ta nutná manipulace, což je další úkon pro pilota a zvýšení rizika chyby pilota a případné závady na systému, což by při zaseknutí v jedné nebo druhé úvrati mohlo znamenat rychlý konec závodu z důvodu značného propadu výkonnosti a degradace předního obutí.

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • Roman

    Roman

    188.175.112.XXX
    Pořád by mě zajímalo, kde diskutující berou "fakta", že týmy se bouří proti rozhodnutí FIA, že už ted "jsou pořádně nas"...., že "FIA přišla na podvod Ferrari"..že " jsou informace z depa Ferrari o tom a o tom" Přitom na netu se takové informace nevyskytují. Ještě mi pořád nikdo nevysvětlil rozdíl mezi hmotovými tlumiči Renaultu( kdy dokonce tato výhoda vedla k mistrivskému titulu), mezi dvojtými difuzory( kdy tato výhoda vedla k titulu) k DAP Mercedesu a a údajně nelegálnímu motoru Ferrari.( kdy "údajně" je dost důležitý slovo) a oproti výhodám Renaultu, Brownu a Mercedesu je nynější problém Ferrari jen slabým odvárkem.
    KDYBY bylo něco nelegálního s motorem Ferrari a chtěli to ututlat, tak by vydali úplně jíné prohlášení, než vydali. Vypadalo by to asi takhle: FIA na Ferrari motoru nenašla žádné nelegální věci, ale byli upřesněny některé direktivy..třeba. A vyhnuli by se těmto dementním úvahám. Nikdo si neztěžuje, Binotto vydal prohlášení, že motor Ferrari byl legální, že se to potvrtdilo. Nebo si snad myslíte, že jsou všichni okolo týmů F1 hloupí a že jen na diskuzích se ví vše nejlépe? Je to blbost...

    + 11 / − 3

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • HellHogr

      HellHogr

      31.30.171.XXX
      Přečti si prohlášení týmů, tam to zjistíš 14

      + 2 / − 9

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • Situs

      Situs

      88.102.38.XXX
      Nečteš, nevíš, nemyslíš 03 Ale jinak ti tu odlišnost s motorem Ferrari oproti jiným věcem sem dám ještě jednou, to že některé sporné věci FIA prostě v určitý čas postaví mimo legalitu i když se do té doby používaly (třeba ty hmoťáky nebo foukačky) to je známé, ale zde se Ferrari dostalo do větší šlamastiky ze dvou důvodů. Za prvé jakékoliv obcházení průtokoměru obhájit za šedou zónu jde dost těžko samo o sobě, ale i když to připustíme tak se dostáváme k druhé věci že v tomto případě již došlo k dovysvětlení od FIA která na dotaz RedBullu zda by jakýkoliv systém který by dokázal nějakým způsobem obcházet průtokoměr byl legální uvedla že by šlo jednoznačně o porušení pravidel. Toto vyšlo před USA a motory se zabavili 2 závody na to. Pokud tam i potom bylo něco nalezeno tak je to obrovský problém, a dle uvedeného závěru tam k něčemu prostě došlo. To pak jen zavání tím že FIA porušení pravidel ze strany Ferrari jen veřejně kryje a dostala za to od nich jiné benefity.

      + 2 / − 9

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Jezdí spolu čtvrtý rok - bude to platit i v tom pátém?

Staronový mistr přiznává: letos jsem přehodnotil své působení v Red Bullu. Na paškál se dostal i nevýrazný Pérez

Max Verstappen se zařadil po bok pětice pilotů se čtyřmi a více mistrovskými tituly

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: Spontánní gratulace k Verstappenovu čtvrtému titulu

Ne vždy je vše sluncem zalité jako na stupních vítězů v Austrálii - o osm měsíců později létala éterem zvučná slova

Leclerc se vztekal, Vasseura to vůbec nezajímá. Radiokomunikace se lehce červenala

Lewis Hamilton získal ocenění Pilota dne a nadchl bojovným výkonem (ilustrační foto)

Nadvláda Mercedesů v Las Vegas, Verstappen proměnil hned první matchball

Pierre Gasly pokračuje v dobrých výsledcích (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci v Las Vegas: všichni se shodují, že v závodě bude možné vše

George Russell si vyjel letošní třetí pole-position

Kvalifikaci v Las Vegas provázely trosky - Williams a Pérez prožili další černý víkend, fantastický výkon Russella v čele

Lance Stroll bude očekávat, zda defekt jeho vozu bude do kvalifikace možné opravit

Třetí trénink v USA nevybočil z „normálu“ - poněkud humorný závěr nesebral Mercedesu prvenství

Alexander Albon v druhém tréninku strávil více času v boxech (ilustrační foto)

Druhý trénink v Las Vegas noční můrou pro Williams, v čele opět Hamilton

Lewis Hamilton si v prvním tréninku připomněl „staré časy“

V Las Vegas pod nadvládou Mercedesu - první trénink opanoval Hamilton

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

  • Pátek

    • 1. Trénink (15:30 - 16:30)
    • Kvalifikace (19:00)
  • Sobota

    • 2. Trénink (15:30 - 16:30)
    • 1. Závod (19:30)
  • Neděle

    • 2. Závod (18:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama