DISKUZE K ČLÁNKU Shrnutí testů: Mercedes nejlepší, v patách mu je Red Bull. Ferrari svou formu hodnotí upřímně

Dnes skončily druhé předsezónní testy, celkově měly letos k dispozici pouze 6 dní na to, aby se seznámily se svými novými vozy a připravily se na první závod. Jakých časů dosahovaly, kolik toho zvládly a co z toho můžeme odvodit? Koho můžeme očekávat v Austrálii na čele?

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Shrnutí testů: Mercedes nejlepší, v patách mu je Red Bull. Ferrari svou formu hodnotí upřímně

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 291, poslední 02.03.2020 20:56 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Roman (Hlasovalo 11 lidí) 01.03.2020 11:10
Pořád by mě zajímalo, kde diskutující berou "… »
» Roman (Hlasovalo 9 lidí) 01.03.2020 11:48
Já jsem se ptal na oficiální vyjádření, ne na to,… »
» Situs (Hlasovalo 8 lidí) 28.02.2020 21:58
Vidím rozložení sil velmi podobně, byť Renault… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

          • HellHogr

            HellHogr

            31.30.171.XXX
            Grahame, ty jsi fakt naivní, šéf týmu je zodpovědný za chod toho týmu y když ten tým nějak nefunguje, šéf má dělat kroky k nápravě a řídit tým správným směrem, od čeho myslíš, že tam je? Fakt sni dál 03

            + 2 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
          • daaviid23

            daaviid23

            91.245.26.XXX
            To je čirá spekulace jestli by bylo auto lepší.
            Ale jedno je jisté, za Arriho ten tým aspoň na venek šlapal lépe. Výsledky byly lepší a lepší a vyvrcholilo to 2018 kdy byli "kousek" od titulu.
            Za Binotta ten tým nešlape moc dobře a nechci předbíhat ale letos to nevypadá na nějaké terno.

            + 1 / − 1

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
      • jiras

        jiras

        89.177.209.XXX
        Manažer nestaví, manažer řídí, filtruje tlaky z vnějšku, posouvá to zevnitř atp. To, co dělá Wolf nebo Horner, nakonec i ten Marko. Když to podělá Mercedes nebo Red Bull, hned se nahrnou před kameru, řeknou nějakou "kravinu", o které se pak mluví až do dalšího závodu. Když to podělá Ferrari, mluví se o jejich špatném autě, organizaci atp.

        Binotto vyhrožoval odchodem, pokud nebude šéfem týmu, nechtěli ztratit dobrého technického ředitele, což je sice taky manažer ale mnohem blíže k návrhu auta. Co čtu tak to vypadá, že MB se pořád nechce vzdálit od návrhu auta, ale to už není jeho pozice a dělat dvě věci napůl je stejné jako nedělat nic.

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
  • GRAHAM

    GRAHAM

    109.81.213.XXX
    Já si zaspekuluji že Ferrari ten výkon motoru zase vytáhne. A všechno současné je jen mlha.

    Donutit Ferrari postavit za 2 měsíce úplně jiný motor. Tomu fakt nevěřím. 😷

    + 1 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • NickickiN

      NickickiN

      109.105.39.XXX
      Uživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.

      + 2 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Situs

        Situs

        88.102.38.XXX
        Tak tak, není to o tom že se Ferrari najednou propadlo do středu pole, však jsme to podle mě od Austinu viděli a "jen" ztratili ten jejich tryskový režim. Samo každá desetinka ztráty na špičce není zanedbatelná a bezprostřední kontakt se špičkou tam prozatím ztratili, ale není to o tom že se s tím nedá nic dělat. Ale jak už jsem se s Grahamem vsadil, jejich výhoda kdy dokázali na všechny získávat kvantum času na rovinkách (a po letní přestávce to bylo fakt vidět) je a bude pryč.

        + 2 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
      • Mansell_fan

        Mansell_fan

        37.188.154.XXX
        No on je to možná největší problém. Sám Vettel přiznal že auto je "very draggy". Aerodynamický odpor někde na ůrovni McLarenu z posledního roku s Hondou a prvního s Renaultem by myslím znamenal konec jakýmkoliv nadějím.
        Na druhou stranu ovšem někteří tvrdí že Ferrari jednoznačně blafuje. Při rozpitvávání onboard videí je na volantu prý vidět že na cílové rovině přestane jít motor do otáček dřív než u většiny soupeřů (včetně těch s motory Ferrari).
        Podle mě je pravda někde uprostřed. Všechno odhalí třetí část kvaldy v Melbourne.

        + 1 / − 2

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
    • daaviid23

      daaviid23

      91.245.26.XXX
      No na mlhu tu úplně nevypadá když došlo k upřesňování pravidel. Něco jim očividně zakázali *doplňte sprosté slovo* 12

      Což ale neznamená že nevytáhnou něco jineho 13

      + 1 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

Max Verstappen vyváží Landa Norrise mimo trať

"V takové situaci jsem poprvé." Norris o tom, jak jeho přátelství s Verstappenem ovlivňuje boj o titul

Carlos Sainz stříhá v Maranellu metr

"Zbývající závody s Ferrari nebudou mou poslední šancí na vítězství," věří Sainz mířící k Williamsu

McLaren je jedním z témat našeho ohlédnutí za předposlední částí sezóny

Jednou z mála jistot současné F1 je rekordman Fernando Alonso

Max Verstappen se svou trofejí

Colapinto varován před přestupem k Red Bullu: "Zničí tě!"

Valtteri Bottas v F1 se závoděním brzy skončí

Stake F1 úplně obmění svou jezdeckou sestavu, místo Bottase přichází nováček z Brazílie

Sergio Pérez sezónu za Red Bull podle Helmuta Marka dokončí

Colapinto či Sainz do Red Bullu místo Péreze? Spekulace sílí

George Russell sice dostal pokutu, ale výsledku na trati se netýkala

Poslední rest vyřízen - čtveřice provinilců, která porušila startovní proceduru, zná verdikt

Alex Albon a Williams zažili opravdu krutý závodní víkend (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po závodě: Verstappena uznává i konkurence

Pierre Gasly a Esteban Ocon dokázali téměř nemožné a posunuli Alpine z devátého na šesté místo v Poháru konstruktérů

Ani závod se neobešel bez červené, hrdinský výkon Alpine zastínil Verstappen

  • Pátek

    • 1. Trénink (5:30 - 6:30)
    • 2. Trénink (9:00 - 10:00)
  • Sobota

    • 3. Trénink (5:30 - 6:30)
    • Kvalifikace (9:00)
  • Neděle

    • Závod (7:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama