DISKUZE K ČLÁNKU Třetí den testů v Barceloně - Mercedes nejrychlejší, Ferrari zaostává
První předsezónní testy Formule 1 jsou minulostí. Aktuální dění s komentáři z padoku včetně fotografií a videí jste mohli sledovat s námi. V pátek zajel nejrychlejší čas Valtteri Bottas před svým týmovým kolegou Hamiltonem. Viděli jsme celkem čtyři červené vlajky. Problém s motorem mělo Ferrari i Williams.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Třetí den testů v Barceloně - Mercedes nejrychlejší, Ferrari zaostává
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
-
-
Vieux-Fours
11:47 22.02.2020 193.85.73.XXXUživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze. -
daaviid23
10:49 22.02.2020 91.245.26.XXXPodle mě ten systém bude mít přínos rozhodně větší než malý. Ten systém není úplně nejednoduší, nejlacinější a navíc je dost kontroverzní na to, aby to Mercedes "riskoval" pro malý zisk.
Taky by mě zajímalo jak se rozhoduje o tom kdy dojde k dovysvětlení pravidel a kdy to prostě nechají. Teď před sezonou klidně mohlo dojít k dovysvětlení pravidel a k zákazu, protože se tak nějak asi shodneme, že tohle úplně nebylo pravidly zamýšleno.
Ale chápu, že je to hodně o politice a Mercedes má mnohem větší vliv než třeba takový Renault. ( A ano, Ferrari má taky velký vliv)-
-
-
-
jumpman
12:02 22.02.2020 178.255.168.XXXTo, že někdo změní geometri nápravy za jízdy, přestože je to pravidly přímo zakázáno a řekne, že tím že k tomu použije volant a bude kvákat, že se dá najít formulace, že volant je určen ke změně polohy přeních kol, jenže změna geometrie je změna geometrie a tím to hasne. Pokud tohle FIA posvětila, tak to není o skvělém nápadu, ale skvělém balíku, který se přesunul od mercedesu k FIA... Pokud to srovnáváš s chapmanem, tak ho pouze urážíš-
McMatej
14:33 22.02.2020 212.79.110.XXXŽe se nesmí za jízdy měnit geometrie se v pravidlech nikde nepíše. Píše se, že se nesmí měnit zavěšení (odpružení). To pravidlo bylo zavedené proto, aby se týmy nesnažily udržovat stálou světlou výšku. A co je psáno, to je dáno.
Zavěšení je to, co drží kola na autě. Řízení je to, co s koly zatáčí.
Žádná formulace o tom, co může volant dělat a jak má volant zatáčet kolama v pravidlech není.
A ta poznámka o balíku přesunutém k FIA to je argument neschopných.
-
-
daaviid23
12:03 22.02.2020 91.245.26.XXXOlejíčky a čmoudíky se Ferrari inspirovalo u Mercedesu, takže se to srovnání neguje.
Šulení průtokoměrů je spekulace od Mercedesu a novinářů a to nepovolené množství paliva nevím co myslíš? Jestli myslíš to jak měl Leclerc víc paliva než nahlásil, tak on měl pořád povolené množství akorát došlo k administrativní chybě-
-
-
jumpman
14:26 22.02.2020 178.255.168.XXXano, jenže na to FIA reagovala OKAMŽITĚ jakmile to začalo mimo mercedesu dělat i ferrari. A i v minulosti reagovala na vychytávky, které obcházely pravidla, promtně, až se ale do F1 dostal mercedes, tak to kupodivu začalo fungovat jinak, ale pouze ve prospěch mercedesu...
A další věc je to, že spalování oleje lze dost těžko zabránit, nějaké množství spaluje každý motor, proto to těžko mohla FIA úplně zakázat, ale nezakázala, protože by tím vzala především mercedesu vítr z pod kapoty... -
Situs
17:11 22.02.2020 88.102.38.XXXOlej se spalovat pro navýšení výkonu nesměl nikdy, jenže FIA to nezvládla ohlídat a jako efektivní se ukazuje právě jen to omezování množství oleje které se stále snižuje. Myslím že i letos to kleslo nadále z 0,6l/100km na 0,3 a v kvaldě vůbec. V každém případě obojí mi přijde diametrálně odlišné, tohle od Mercedesu podle mě nic neobchází, jen lépe teď umějí ovládat volantem jejich kola. -
-
-
-
-
Pinďa
14:30 22.02.2020 45.82.234.XXXUživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.
-
-
-
-
Aktuálně
Poslední závod 24.11.2024
GP Las Vegas50 kol (309.958 km)
Las Vegas
-
Pátek
-
Sobota
-
Neděle
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
Příští závod 01.12.2024
GP Kataru 57 kol (308.611 km)
Losail International Circuitdní | hod | min | sek