DISKUZE K ČLÁNKU Jak jde stavba nového motoru? "Pár drobných potíží," říká Mercedes a oznamuje nového partnera
Mercedes oznámil novou víceletou smlouvu s AMD, šéf vývoje motorů Andy Cowell promluvil o přípravách v továrně v Brixworthu na novou sezónu. Jako obvykle ve snaze zvýšit efektivitu svého agregátu bojují s několika problémy, v nejbližších dnech je čeká spousta testování.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Jak jde stavba nového motoru? "Pár drobných potíží," říká Mercedes a oznamuje nového partnera
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
-
El.Senor
14:58 05.02.2020 89.111.66.XXXUživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.-
-
El.Senor
15:23 05.02.2020 89.111.66.XXXUživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.
-
-
-
-
HellHogr
10:25 05.02.2020 46.135.37.XXXMercedes: máme drobné potíže, pracujeme na nápravě. Ferrari: víme, že máme problémy pracujeme na nápravě. Renault: stále ztrácíme na nejlepším, musíme odvádět lepší práci. Helmut a Honda: jsme před Mercedesem a kousek za Ferrari, letos bude minimálně 5 vítězství a Verstappen mistrem světa-
-
El.Senor
14:51 05.02.2020 89.111.66.XXXUživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.
-
Miroslav D.
10:41 05.02.2020 194.228.59.XXXUživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.-
-
-
-
Petr Hloušek
16:03 05.02.2020 194.79.55.XXXHelmut je kecal, srovnávej kecaly s kecalama. motoráře s motorářema a ne 3 motoráře s 1 kecalem. Tohle byl od tebe velmi lacinej hejt
-
-
-
-
-
Vad
10:55 05.02.2020 176.62.229.XXX"Letos jsme dosáhli velkého výsledku, pokud jde o vývoj pohonné jednotky. Jak můžete vidět z výsledků závodů, spolehlivost je jedna věc, ale tou druhou je výkon. Jsme celkem blízko Mercedesu, ale stále pozadu. Celý tento rok byl pro nás dobrý. Jsme spokojeni," shrnuje Jamamoto."
"Neřekl bych, že jsme byli nestabilní, ale některé okruhy jsme upřednostňovali. K tomu by nemělo docházet. Chceme říct Maxovi: 'Jsme tady,' dobří všude, v každém závodě. Musíme poskytnout takový druh motor, mít dobrý vývoj," vysvětluje Jamamoto.
Markovi výroky komentovat nebudu, nekdy mě přijde že jen provokuje ty méně inteligentní co při čtení jeho prohlášení hned viděj rudě. -
El.Senor
14:39 05.02.2020 89.111.66.XXXUživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.
-
-
Vad
09:35 05.02.2020 176.62.229.XXXAMD bylo dlouholetým sponzorem Ferrari, to zůstává a sponzorujou oba? Mimochodem že v Mercedesu přecházejí z Xeonů na Epyc není nic překvapivýho když jeden "civilní" Epyc aka Threadripper 3990X za 4000 dolarů má lepší výkon než než dva Xeony 8280 v součtu za 20 000 dolarů.-
Petr
13:42 05.02.2020 109.81.245.XXXAMD již mezi sponzory Ferrari nefiguruje.
Jinak jo, Intel je totálně v háji (i když výsledky hospodaření ze setrvačnosti stále skvělé), ne a ne přejít na 10nm, stále jen další žravé generace na 14nm+++.. Zaspal, může si za to ale sám. Z jejich soupeření těžíme my, zákazníci. Zajímavý bude i letošní souboj AMD vs. nVidia na poli grafik.-
jon
17:43 06.02.2020 90.176.154.XXXJá bych ten Intel tak neodepisoval. S tím přechodem na 10nm je to sice pravda, ale s tou žravostí to není tak jednoduché, jak se na papíře může zdát. Další věc je reálný výkon při té spotřebě a v neposlední řadě fakt, že tady se nebude jednat o běžná PC pro koncové uživatele. Pokud bych tedy měl vycházet z toho, které partnerství by bylo nejvíce strategické, tak to bude vždy směřovat k IBM, respektive k nVidia. AMD udělalo velký krok kupředu, ale bohužel pro ně je vzhledem k ne zrovna férovému konkurenčnímu boji z minulosti problém optimalizovat hrubý výkon v konkrétních rozhraních.
-
-
Nadcházející závod 24.11.2024
GP Las Vegas50 kol (309.958 km)
Las Vegas
-
Pátek
-
Sobota
- 3. Trénink (5:30 - 6:30)
- Kvalifikace (9:00)
-
Neděle
- Závod (7:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek