DISKUZE K ČLÁNKU Alonso se vrací k hlášce "GP2 engine", jak na celou situaci vzpomíná?

Fernando Alonso vzpomíná na dobu, když přešel před sezonou 2015 z Ferrari k McLarenu. Své naděje upínal vůči novému partnerství mezi britským týmem a japonským motorářem, které chtělo navázat na veleúspěšnou minulost. Nestalo se...

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Alonso se vrací k hlášce "GP2 engine", jak na celou situaci vzpomíná?

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 127, poslední 08.02.2020 12:27 Vložte komentář

Zobrazit příspěvky: všechny podle vláken všechny podle času

  • GRAHAM

    GRAHAM

    77.236.218.XXX


    S naštvaným jezdcem se těžko spolupracuje.

    Dalo se očekávat, že po rozpadu partnerství McLarenu a Hondy vyplave na povrch nejeden zajímavý detail z jejich neúspěšné spolupráce. Je třeba říci, že Jusuke Hasegawa byl v odpovědích na dotazy ohledně vztahu s Fernandem Alonsem velmi pozitivní, jezdce i pochválil a osobně proti němu prý nic nemá, ale prozradil, že ne každý ve společnosti Honda má tak hroší kůži, aby ustál jeho otevřenou, neustálou a zpravidla velmi tvrdou kritiku a vlny stížností.

    "Alonso mě po celou dobu držel pod tlakem," řekl šéf programu Hondy v F1 v rozhovoru pro noviny El Confidencial. "Když se mu vůz nelíbil, vůbec neváhal, jestli mi to má sdělit. Ale je to dobrý člověk a nejspíš neměl příjemný pocit, když mě musel pokárat. Ale musel, protože chtěl, aby všechno dokonale fungovalo."

    Takže Hasegawa souhlasí s těmi, kteří v Alonsovi vidí jezdce až příliš zabraného do věcí v pozadí týmu?

    "Vůbec ne. Alonso nás kritizoval, protože nebyl spokojen, a na to měl plné právo. Někteří z lidí Hondy nebyli rádi za tento Alonsův postoj, ale pro mě to nebyl problém. Mě osobně zklamalo to, že jsme mu nedali dobrý motor, ale v F1 je prostě náročné dosáhnout spokojenosti. A jelikož on nebyl spokojen, bylo těžké navázat dobré pracovní vztahy.

    Ale nebylo to osobní. Alonso dělal svou práci. Dobrou profesionální práci. Jenže jezdci bývají hodně emocionální a pro jejich chování je třeba mít pochopení. Byl by spokojený, kdyby měl nejlepší vůz? Ano. Proto si nemůžeme stěžovat."

    Hasegawa hovořil i o chybě, kterou udělalo vedení Hondy, když podcenilo náročnost F1.

    "Očekávání Hondy byla tak strašně vysoká... Tam jsme udělali obrovskou chybu. Byli jsme příliš ambiciózní a v roce 2015 jsme opravdu nebyli připraveni. Ale součástí identity Hondy je, že vytrvá v boji a nikdy se nevzdá. Pokud by tomu tak nebylo, tak bychom teď z F1 odešli."

    + 3 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Max Verstappen a Lando Norris v těsném souboji

Norris je rychlejší než Verstappen, domnívá se šéf McLarenu

Pohonná jednotka Hondy bude Red Bully poháněn příští rok naposled

Ford reaguje na zprávy o údajně slabém výkonu nového motoru Red Bullu

Logan Sargeant během prvních předsezónních testů v Bahrajnu

Je Sargeantova sedačka v ohrožení? Američan sebevědomě odmítá jakýkoli tlak

Carlos Sainz se stává velmi horkým zbožím na trhu pilotů F1

Sainz jr. u Sauberu? Pro někoho nesmysl, leč mající svůj smysl

Konečně! Tak většina soupeřů i médií hodnotí první Norrisovo vítězství (ilustrační foto).

GP MIAMI: PROHLÁŠENÍ po závodě - zářící Norris a zástup gratulantů

Lando Norris se po patnácti pódiích konečně dočkal vítězství (ilustrační foto)

GP MIAMI: Norris se zapsal do Zlaté knihy vítězů, penalizace mění pořadí

Valtteri Bottas je jedním z těch, kteří navzdory neúspěšné pozici na startu věří v progres

PROHLÁŠENÍ po sprintu a kvalifikaci - prakticky celé pole chce usilovat o body

Lewis Hamilton tentokrát zabránil blamáži, ale optimální formu stále nemá

Verstappen poprvé vyhrál v Miami kvalifikaci, Leclerc mu šlapal na paty

Daniel Ricciardo dokázal ubránit velmi cenné umístění

SPRINT MIAMI: Verstappen na pohodu, Ricciardo ubránil druhé Ferrari + ohlasy

Max Verstappen s novým Red Bull RB20 při testech v Bahrajnu

Rozstřelu vládl Verstappen. Mercedes selhal, Ricciardo zazářil

  • Pátek

    • 1. Trénink (13:30 - 14:30)
    • 2. Trénink (17:00 - 18:00)
  • Sobota

    • 3. Trénink (12:30 - 13:30)
    • Kvalifikace (16:00)
  • Neděle

    • Závod (15:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama