DISKUZE K ČLÁNKU Alonso se vrací k hlášce "GP2 engine", jak na celou situaci vzpomíná?
Fernando Alonso vzpomíná na dobu, když přešel před sezonou 2015 z Ferrari k McLarenu. Své naděje upínal vůči novému partnerství mezi britským týmem a japonským motorářem, které chtělo navázat na veleúspěšnou minulost. Nestalo se...
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Alonso se vrací k hlášce "GP2 engine", jak na celou situaci vzpomíná?
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
» Mansell_fan
(Hlasovalo 7 lidí)
02.02.2020 08:38
Bylo to neprofesionální, ale lidské. A dnes už je… »
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
kakaa
12:27 08.02.2020 46.135.20.XXX
Jojo, porad se neco deje :) nando byl pro me buh volantu a zacal jsem mu fandit, kdyz vylezlo z mosleyho "bez pana alonsa bychom tento pripad nemohli znovu otevrit" nebo jak to bylo s tou zlodejinou mclaren vs ferrari 2007. I tu traparnu co predvedl v monaku v boxech jsem si dokazal nejak omluvit, ani jsem neresil crashgate singapur, ale jak sel cas nando se nam vyprofiloval v nejvetsiho uplakanka f1 co kdy zil a v dobe jeho druheho pusobeni u mclarenu to bylo uz k nevydrzeni a ted nevim kde snad v italii celou dobu knoural a nakonec ty kydy o karme, to uz jsem ho uplne nesnasel a rikal jsem si njn dite na piskovisti, kteremu nekdo slapl na babovicku. Vubec se honde nedivim, delal z nich blbce a ze sebe hvezdu, ikdyz ten motor byl bez diskuze jasnej smejd, to co okolo toho predvadel byl bulvar jak z blesku nehodny f1. Dobre mu tak, f1 je bez nej lepsi, aspon pro me
Roman
18:35 07.02.2020 188.175.112.XXX
Co je to za blbosti? Já koukal v přímém přenosu, jak Alonsa zablokoval pitline Hamiltonovy. Pouze chtěl na svém inženýrovi vědět čas do konce kvalifikace. Co ho k tomu donutilo, je věc jiná, ale tady to udělal naschvál a taky byl za to potrestán. Co se říká po deseti letech je irelevantní. Každá je zoodpovědný za své chování. To samé s GFP2 engine. To nebylo jediné nelichotivé vyjádření Alonsa veřejně o motoru Honda. K tomu ho nikdo neutil. Řekl tohle a desítky dalších řečí z frustrace a nezmaru, ale nikdo ho k tomu nenutil a media už vůbec.
achmed-cz
11:45 07.02.2020 88.146.233.XXX
Ona to není tak úplně pravda. Veškeré informace ze světa F1, na základě kterých si tady lidi tvoří svůj názor, jsou překlady německých a anglických medií. A ty Alonsa nenávidí, a celou jeho kariéru o něm informují neobjektivně.
Typickým příkladem budiž "slavné" Maďarsko 2007. Jak Ron, tak Lewis opakovaně přiznali, že to nebyla Alonsova chyba, ale přesto v Německých, Britských, a tím i Českých mediích mají všichni jasno, že to způsobil "podrazák Alonso"
Zrovna tak "GP2 engine" - od prvního dne celý padock mluvil o tom, že to Alonso řekl na Ronův příkaz, a přesto z toho řada medií dělá důkaz o Alonsově povaze.
Typickým příkladem budiž "slavné" Maďarsko 2007. Jak Ron, tak Lewis opakovaně přiznali, že to nebyla Alonsova chyba, ale přesto v Německých, Britských, a tím i Českých mediích mají všichni jasno, že to způsobil "podrazák Alonso"
Zrovna tak "GP2 engine" - od prvního dne celý padock mluvil o tom, že to Alonso řekl na Ronův příkaz, a přesto z toho řada medií dělá důkaz o Alonsově povaze.
Petr Hloušek
19:06 06.02.2020 194.79.55.XXXmě tyhle vaše hádky strašně baví číst, to se vždycky tak nasměju
jon
18:49 06.02.2020 90.176.154.XXX
U Mattiacciových v ložnici jsem nebyl, tak to nemohu potvrdit. Každopádně to ale ze stejného důvodu nelze úplně vyvrátit.
Ono je to totiž jasné. Vettel věděl, že je horší pilot, tak naočkoval Mattiacciho, ať Alonsa odstřelí. A Mattiacci poslechl a aby neremcal, tak ho pro jistotu odstřelil Sergio a poslal místo něho Marlboromana.
Ono je to totiž jasné. Vettel věděl, že je horší pilot, tak naočkoval Mattiacciho, ať Alonsa odstřelí. A Mattiacci poslechl a aby neremcal, tak ho pro jistotu odstřelil Sergio a poslal místo něho Marlboromana.
Mike17
15:40 06.02.2020 185.149.130.XXX
Jenže on Vettel neudělal více chyb. Měl více technických poruch a přesto titul získal. Ty říkáš, že je to důkaz lepšího vozu, pro mne to může být důkaz lepšího pilota. Já vůz, který častěji klekne za lepší nepovažuji.
I kdyby měl rychlejší auto (což nikdo neví), pak ho měl méně spolehlivé a na rozdíl od Alonsa ho obíral o body zdatný kolega. To všechno patří k tomu, jaký kdo měl tým.
Za mne převedl minimálně stejně dobrou práci, jak Alonso a má titul zasloužený.
A nikdo tu Neweyho nepopírá. Takovou blbost by neplácl. Výsledky mluví za vše.
135b proti 4b to neokecáš 2 nedojetými závody.
I kdyby měl rychlejší auto (což nikdo neví), pak ho měl méně spolehlivé a na rozdíl od Alonsa ho obíral o body zdatný kolega. To všechno patří k tomu, jaký kdo měl tým.
Za mne převedl minimálně stejně dobrou práci, jak Alonso a má titul zasloužený.
A nikdo tu Neweyho nepopírá. Takovou blbost by neplácl. Výsledky mluví za vše.
135b proti 4b to neokecáš 2 nedojetými závody.
HellHogr
11:38 06.02.2020 46.135.37.XXX
"zase lžeš" .. no a o čem tu diskutuješ? vyvracíš něco co bylo jasně dané, opravdu je tohle trapné a snažíš se cosi bagatelizovat ve prospěch ALonsa a nesutečně hnrneš cosi na Vettela, 2010 Vettel udělal více chyb s většími důsledky, měl údajně více tech problémů, ale měl titul, a to ti nepotvrzuje to, že to auto bylo rychlejší? takže z toho vyplívá, že kdyby Haman udělal loni hodně chyb, ale stejně udělal titul, tak by neměl nejrychlejší auto skrze celou sezonu? ty jsi fakt mimo miku a nevím proč se snažíš popírat Neweyho nebo průběhu závodu
Mike17
09:31 06.02.2020 185.149.130.XXX
Já bych věděl, co víc k tomu říct. Že kecáš, až se ti od klávesnice práší.
1. V roce 2011 měl Vettel náskok 122b a 135b na Alonsa. Klidně si můžeš spekulovat, že by v Turecku i Spa vyhrál (nejspíš ne), nedostaneš ani poloviční náskok. Čísla mluví jasně. V roce 2011 měl RB jediný rok celou dobu dominantní auto. Nenaděláš nic.
2. Vettel v roce 2010 udělal stejně chyb, jako Alonso. Měl míň spolehlivé auto, přesto vyhrál. Zřejmě slušný oddíl. Nemáš jediný důkaz, že měl auto rychlejší. Každopádně kdyby Alonso udělal jen polovinu chyb, měl by titul. Toto je fakt, nikoliv spekulace.
3. Silverstone: "Stejný problém (prořízlou gumu) má i Massa po kontaktu s Alonsem,..."
Zdroj: [odkaz na stránku]
Tedy zase lžeš.
4. Spa: Jasně, Alonso to rozbil jen proto, že se musel probíjet dopředu, zatímco Vettel jezdil za Buttonem jen tak z nudy. Protože měl nejrychlejší auto, tak si hodil šlofíka a řekl si, že se mu chce předjíždět. Opět názorná ukázka dvojího metru.
5. Suzuka 2012 - zase lžeš. prostě nemáš na to vysvětlit, proč v Brazílii je Vettel bezmozek, zatímco za horší manévr Alonsa mohl Kimi. Alonso ho předjížděl a přesouval se z prstředku tratě až na levý kraj do Kimiho stopy, aniž by na něj někdo tlačil. Stejně jako to udělal Vettel. Jen Kimiho navíc vytlačil do trávy. Ten kontakt nebyl proto, že by si Kimi postavil hlavu a řekl si, že nemá důvod uhnout, jako to udělali Webber s Leclercem. Ke kolizi došlo, protože jel po trávě a rozhodilo mu to auto. Dvojí metr jako vyšitý.
6. Brazílie: Ve většině byl názor takový, že na tom mají podíl oba. Takto se vyjádřili hlavně komisaři, vedení Ferrari i sám Leclerc. Jaký je týmový hráč jsme mohli vidět, když neposlouchal příkazy týmu. K tomu většina lidí, co se k tomu vyjádřili, hodnotili pouze jestli někdo měl větší či menší podíl. . Nevím, proč bych měl dávat názor Brundla před ostatní. Zvlášť, když mu stejný manévr Hamiltona i Leclerca (v prvním kole) v tom samém závodě nevadil.
1. V roce 2011 měl Vettel náskok 122b a 135b na Alonsa. Klidně si můžeš spekulovat, že by v Turecku i Spa vyhrál (nejspíš ne), nedostaneš ani poloviční náskok. Čísla mluví jasně. V roce 2011 měl RB jediný rok celou dobu dominantní auto. Nenaděláš nic.
2. Vettel v roce 2010 udělal stejně chyb, jako Alonso. Měl míň spolehlivé auto, přesto vyhrál. Zřejmě slušný oddíl. Nemáš jediný důkaz, že měl auto rychlejší. Každopádně kdyby Alonso udělal jen polovinu chyb, měl by titul. Toto je fakt, nikoliv spekulace.
3. Silverstone: "Stejný problém (prořízlou gumu) má i Massa po kontaktu s Alonsem,..."
Zdroj: [odkaz na stránku]
Tedy zase lžeš.
4. Spa: Jasně, Alonso to rozbil jen proto, že se musel probíjet dopředu, zatímco Vettel jezdil za Buttonem jen tak z nudy. Protože měl nejrychlejší auto, tak si hodil šlofíka a řekl si, že se mu chce předjíždět. Opět názorná ukázka dvojího metru.
5. Suzuka 2012 - zase lžeš. prostě nemáš na to vysvětlit, proč v Brazílii je Vettel bezmozek, zatímco za horší manévr Alonsa mohl Kimi. Alonso ho předjížděl a přesouval se z prstředku tratě až na levý kraj do Kimiho stopy, aniž by na něj někdo tlačil. Stejně jako to udělal Vettel. Jen Kimiho navíc vytlačil do trávy. Ten kontakt nebyl proto, že by si Kimi postavil hlavu a řekl si, že nemá důvod uhnout, jako to udělali Webber s Leclercem. Ke kolizi došlo, protože jel po trávě a rozhodilo mu to auto. Dvojí metr jako vyšitý.
6. Brazílie: Ve většině byl názor takový, že na tom mají podíl oba. Takto se vyjádřili hlavně komisaři, vedení Ferrari i sám Leclerc. Jaký je týmový hráč jsme mohli vidět, když neposlouchal příkazy týmu. K tomu většina lidí, co se k tomu vyjádřili, hodnotili pouze jestli někdo měl větší či menší podíl. . Nevím, proč bych měl dávat názor Brundla před ostatní. Zvlášť, když mu stejný manévr Hamiltona i Leclerca (v prvním kole) v tom samém závodě nevadil.
jon
00:08 06.02.2020 90.176.154.XXX
Mno, co na to napsat?
Můžeme si tady plácat co chceme, ale na druhou stranu uvažoval někdo o tom, že třeba Mattiacci z toho jednání má dodnes výčitky? Jen se nad tím zamysleme. Přijde na jednání pilot s manažerem, kterému tam nabízím lukrativní smlouvu. Abych podpořil vzájemnou důvěru, držím se i ústních dohod s Montym, jakože si prostě věříme jako rodina. No a ten pilot Tě pak odpálkuje, tak to pak musí být těžký. To je jak když jednomu dá milovaná holka kopačky. V takových chvílích si pak každý chce zachovat tvář drsňáka, tak dělá, jako že to s ním nehlo, ale za rohem pak může brečet jak želva. Pak si z trucu najde rychle novou holku, která je shodou okolností ta, na kterou měla bývalka celou dobu pifku. Ale jestli se nepletu, tak se tak činí proto, aby ta bývalka žárlila a připlazila se zpátky. A mohla být pak odpálkována s nezájmem.
Ale to přeci není tento příběh, tak třeba jen Mattiacci udělal to, co se od něj čekalo a lidsky to teď těžce nese, kdo ví.
Můžeme si tady plácat co chceme, ale na druhou stranu uvažoval někdo o tom, že třeba Mattiacci z toho jednání má dodnes výčitky? Jen se nad tím zamysleme. Přijde na jednání pilot s manažerem, kterému tam nabízím lukrativní smlouvu. Abych podpořil vzájemnou důvěru, držím se i ústních dohod s Montym, jakože si prostě věříme jako rodina. No a ten pilot Tě pak odpálkuje, tak to pak musí být těžký. To je jak když jednomu dá milovaná holka kopačky. V takových chvílích si pak každý chce zachovat tvář drsňáka, tak dělá, jako že to s ním nehlo, ale za rohem pak může brečet jak želva. Pak si z trucu najde rychle novou holku, která je shodou okolností ta, na kterou měla bývalka celou dobu pifku. Ale jestli se nepletu, tak se tak činí proto, aby ta bývalka žárlila a připlazila se zpátky. A mohla být pak odpálkována s nezájmem.
Ale to přeci není tento příběh, tak třeba jen Mattiacci udělal to, co se od něj čekalo a lidsky to teď těžce nese, kdo ví.
Vieux-Fours
22:26 05.02.2020 193.85.73.XXX
Uživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.
HellHogr
20:57 05.02.2020 46.135.37.XXX
RB 2010 byl odminatnější než 2011, ale Vettel svýma chybama se připravil o spoustu bodů, samozřejmě v tom hrála i technika, ale i to ukázalo, že RB byl když dojel a nebyly zde chyby tak natolik rychlí, že si to Vettel mohl narozdíl od Alonsa dovolit, co k tomu víc říct? popírání rozdílu výkonnosti ti k tomu nezapadne už, jinak Anglie 2010 tak Massa měl pruřízlou pneu od úlomků na trati jen tak pro info, stejně jako Vettel ten závod. Ano Barichella si neřešil, opět ale to je dost podstatná věc, jestli Alosna někdo sejmlu a z posledního místa se škrábal na 8 s poškozeným autem, nebo jestli to Vettel nastřelil do Buttona no a co se týče Suzuky 2012 tak prostě nemá smysl o čem debatovat, tam si pojedeš to svoje, tehda i Bulík jako šéf Lotusu ovšem řekl, že to Kimi způsobil, ale že se tohle občas stane no a samozřejmě nehody Vettela hodnotíš komentáře jen co se tí hodí, ve většině byl názor, že je chyba Vettela a Leclerc jako týmový hráč to tak zharál, tehda jako Ricci Baku 2018, víš takhle se pozná kdo jede za sebe a kdo za tým, ale 2010 hned v přenosu Brundl: I really dont knwo why Vettel is so pissed, he turend into Mark when they both had lead over McLaren drivers
jon
17:30 05.02.2020 90.176.154.XXX
Jojo, to je ono.
Když se na to zpětně podívám, tak si myslím, že největší problém byl tehdy Briatore. Alonso sice byl horká hlava, ale největší kiks bylo to, když se u jednání nechal ovlivnit a byla to cesta k jeho konci důstojné kariéry v F1 ...
Když se na to zpětně podívám, tak si myslím, že největší problém byl tehdy Briatore. Alonso sice byl horká hlava, ale největší kiks bylo to, když se u jednání nechal ovlivnit a byla to cesta k jeho konci důstojné kariéry v F1 ...
jon
17:26 05.02.2020 90.176.154.XXX
S tou celkovou náladou a důvodem, proč Alonso chtěl na Ferrari přitlačit souhlasím. S tím Vettelem (jeho podchycením) úplně ne. Jak píše Ferda, musela tam být nějaká smlouva o smlouvě budoucí. Jde o to, za jakých okolností by vstoupila v platnost. Je možné, že pokud by Alonso nakonec zůstal, Vettelova smlouva tam mohla mít klauzuli, že do týmu půjde jen jako jednička. Což by vedle Alonsa asi nebylo úplně možné. Nechci spekulovat, kdo by z nich vyšel na konci sezóny lépe, ale byl by nejspíše další rok 2007. Pokud by tedy jeden z nich nějak výrazně nezaostával, na což bych si úplně nevsadil.
Mike17
16:40 05.02.2020 185.149.130.XXX
Jasný. V Silverstone to byl minikontakt, který odnesl Massa proraženou gumou, zatímco v Brazílii to byla masakrální brutální řež, kde se jim roztřískaly celé auta a zbyla jen torza a se štěstím to oba přežili.
Co jsi psal o demagogii?
Jasně, mohli spolu volně bojovat: "Fernando is faster...."
Experti převážně říkali, že je vina na obou stranách. A kupodivu to samé řekl i Leclerc. Překvápko!!!!! Ale takové experty jsi asi nemyslel. To jsi myslel vás 4 tady, že?
A ve Spa 2010 jsem samozřejmě neřešil Barichella, ale tuto citaci: "Mezi tím Alonso dostává hodiny po smyku na obrubníku, naráží do bariéry a zůstává stát na trati - na trať musí safety car."
Zdroj: [odkaz na stránku]
Kvůli tomu odstoupil, nikoliv kvůli Barichellovi. Ale samozřejmě chápu, že rozbití o bariéry s nutností vyjetí SC bylo jen lehké dotknutí, zatímco Vettelův incident, který přestál jen s výměnou křídla bylo opět něco brutálního.
Co dodat? No máme jasno, kdo tu provozuje demagogii.
Co jsi psal o demagogii?
Jasně, mohli spolu volně bojovat: "Fernando is faster...."
Experti převážně říkali, že je vina na obou stranách. A kupodivu to samé řekl i Leclerc. Překvápko!!!!! Ale takové experty jsi asi nemyslel. To jsi myslel vás 4 tady, že?
A ve Spa 2010 jsem samozřejmě neřešil Barichella, ale tuto citaci: "Mezi tím Alonso dostává hodiny po smyku na obrubníku, naráží do bariéry a zůstává stát na trati - na trať musí safety car."
Zdroj: [odkaz na stránku]
Kvůli tomu odstoupil, nikoliv kvůli Barichellovi. Ale samozřejmě chápu, že rozbití o bariéry s nutností vyjetí SC bylo jen lehké dotknutí, zatímco Vettelův incident, který přestál jen s výměnou křídla bylo opět něco brutálního.
Co dodat? No máme jasno, kdo tu provozuje demagogii.
HellHogr
16:21 05.02.2020 46.135.37.XXX
A jsme u toho, nemáš zhola nic, jestli chceš porovnat mini kontkat Massy s Alonsem (mohli volně spolu bojovat ne jako - not bad for driver number two) s tím co předvedl Vettel v Turecku 2010 nebo Belgii 2016 a brazílii 2019 .. tak se podívej co říkali na to piloti a experti, hádej komu dávali vinu? to bude pro tebe překvápko no a porovnej i tak 2018 Vettla s Alonsem 2010 nebo 2012 stejně se nedobereš ke stejnýmu výkonu jezdců a jestli chceš porovnáavat Belgii 2010, kdy Alonso byl ze začátku zavodu sestřelen Barichellem a porpadl se na poslední místo a měl o 2 zastávky navíc a poškozený auto, kdy pak vypadl z 8 místa, oproti Vettelovi co to narval do Buttona v boji o podium, tak jestli tohle myslíš vážně, tak jen potvrzuješ titul demagog roku
Mike17
16:18 05.02.2020 185.149.130.XXX
Když se tak na tu sezonu 2010 koukám, tak Vettel to rozbil v Turecku a Spa, Alonso v Silverstone a Spa. Alonsovi to kleklo jen v Malajsii z 9-tého fleku, Vettelovi v Austrálii a Korei 2x z prvního. To je 50 bodů jeho ztráty a 9 bodů díky tomu získal Alonso. Alonso poruchami ztatil pouze 2 body.
Co víc k tomu dodat?
Co víc k tomu dodat?
Aktuálně
Poslední závod 24.3.2024
GP Austrálie58 kol (306.124 km)
Albert Park
-
Pátek
-
Sobota
-
Neděle
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí
Příští závod 07.04.2024
GP Japonska 53 kol (307.471 km)
Suzuka International Racingdní | hod | min | sek