DISKUZE K ČLÁNKU Alonso se vrací k hlášce "GP2 engine", jak na celou situaci vzpomíná?
Fernando Alonso vzpomíná na dobu, když přešel před sezonou 2015 z Ferrari k McLarenu. Své naděje upínal vůči novému partnerství mezi britským týmem a japonským motorářem, které chtělo navázat na veleúspěšnou minulost. Nestalo se...
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Alonso se vrací k hlášce "GP2 engine", jak na celou situaci vzpomíná?
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
» Mansell_fan
(Hlasovalo 7 lidí)
02.02.2020 08:38
Bylo to neprofesionální, ale lidské. A dnes už je… »
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
Mike17
15:38 05.02.2020 185.149.130.XXX
U Vettela řešíš sezonu 2018 a měl jsem ji porovnat s Alonsovými 2010 a 2012.
Tak sorry, že jsem řešil sezonu 2018 u Vettela, jak jsi psal. Jestli chceš řešit Vettelovu sezonu 2010, tak piš o chybách Vettela v roce 2010 a 2012 a nepiš o jeho chybách 2018. Pak ti to nebude připadat jako demagogie.
Já o nehodách a kolizích Vettela vím. Ale je dost zajímavé že v Turecku 2010 či loni v Brazílii vidíš vinu jednoznačně na straně Vettela, ale jak dojde na Suzuku 2012, je vina na straně Kimiho, jedoucího si jen tak zbytečně po trávě a Alonso mající celou šířku tratě pro sebe a přesouvající se ke Kimimu, je chudák oběť. Manévr jak přes kopírák a přitom údajně šílený Vettel nikoho ani nevyhnal z tratě do trávy, jako to udělal Alonso.
Mimochodem. Víš kdo kolidoval s vlastním kolegou v Silverstone 2010??? Tomu neuvěříš!!!! Piloti Ferrari. Jasně že to bude demagogie a nejspíš i to, že v tom závodě měl ještě další 2 incidenty. Nevím, jestli se někdy spinmasterovi něco takového povedlo.
A kdopak myslíš, že to rozbil ve Spa? No že by Vettel nebyl jediný pilot, co měl bouračky? Tomu se mi nechce věřit.
Tak sorry, že jsem řešil sezonu 2018 u Vettela, jak jsi psal. Jestli chceš řešit Vettelovu sezonu 2010, tak piš o chybách Vettela v roce 2010 a 2012 a nepiš o jeho chybách 2018. Pak ti to nebude připadat jako demagogie.
Já o nehodách a kolizích Vettela vím. Ale je dost zajímavé že v Turecku 2010 či loni v Brazílii vidíš vinu jednoznačně na straně Vettela, ale jak dojde na Suzuku 2012, je vina na straně Kimiho, jedoucího si jen tak zbytečně po trávě a Alonso mající celou šířku tratě pro sebe a přesouvající se ke Kimimu, je chudák oběť. Manévr jak přes kopírák a přitom údajně šílený Vettel nikoho ani nevyhnal z tratě do trávy, jako to udělal Alonso.
Mimochodem. Víš kdo kolidoval s vlastním kolegou v Silverstone 2010??? Tomu neuvěříš!!!! Piloti Ferrari. Jasně že to bude demagogie a nejspíš i to, že v tom závodě měl ještě další 2 incidenty. Nevím, jestli se někdy spinmasterovi něco takového povedlo.
A kdopak myslíš, že to rozbil ve Spa? No že by Vettel nebyl jediný pilot, co měl bouračky? Tomu se mi nechce věřit.
HellHogr
14:25 05.02.2020 46.135.37.XXX
V čem tá demagogie je? "všichni víme, jaké kolize měl Alonso 2012", "Vettel najel do Kimiho 2018" ... atd. atd. bavil sis se o sezonách 2010 a 2012, Turecko 2010 si zapomněl? nebo Belgii 2010? co takhle 2016 Belgii kdy po startu zavřel Kimiho, ale jo ten rok jel tak špatně, že i špatné Ferrari bylo ve výsledku lepší než opravdu mizerný Vettel. takže jediný kdo co utírá si možná tak ty sám sebe
Mike17
12:30 05.02.2020 185.149.130.XXXA jsme zase doma. Zase utřen fakty a nemáš na to co říct, tak ti zůstalo jen obviňování z demagogie a nedokážeš říct, v čem ta demagogie je.
Mne zase zaráží, že se vždy s takovým nadšením vrhneš proti kopí a přitom by stačilo se je podívat na výsledky.
Mike17
11:40 05.02.2020 185.149.130.XXX
Znalosti? Vyčítáš absenci titulu a mám zmiňovat pódia? No tak je zmíníme a utřu tě potřetí.
Takže Mclaren má za celou hybridní dobu 2x pódium v jednom jediném a prvním závodě té doby. A RB s Hondou má 9 pódií včetně 3 vítězství během jediné sezóny spolupráce.
Jak se ti líbí znalosti? A přidám ještě jednu. Stejně dobře jako Mclaren je na tom i STR. Taky 2x podium. Tak můžeš to zase hodit na lepší jezdce. Ale asi ti dojde, kdo kde jezdil.
Jo to nebyl hejt na Vettela.... Tak to promiň. A můžeš mi připomenout těch 268 chyb v tom roce 2018? Já bych nějaké našel, ale 268 je celkem dost. Zhruba něco přes 250 jsem zapomněl. Nechci tě zdržovat hledáním, budu hodný, stačí mi desetina.
Když už jsme u těch hejtů, kdy narazil Vettel v roce 2018 do Kimiho? Ty další kolize nemá smysl komentovat. Nehody Alonsa 2012 známe všichni. Takže to klidně srovnám. Vettel přišel o titul v roce 2018 zbytečně, Alonso přišel o titul v letech 2010 a 2012 zbytečně.
Co tam máš dál?
Takže Mclaren má za celou hybridní dobu 2x pódium v jednom jediném a prvním závodě té doby. A RB s Hondou má 9 pódií včetně 3 vítězství během jediné sezóny spolupráce.
Jak se ti líbí znalosti? A přidám ještě jednu. Stejně dobře jako Mclaren je na tom i STR. Taky 2x podium. Tak můžeš to zase hodit na lepší jezdce. Ale asi ti dojde, kdo kde jezdil.
Jo to nebyl hejt na Vettela.... Tak to promiň. A můžeš mi připomenout těch 268 chyb v tom roce 2018? Já bych nějaké našel, ale 268 je celkem dost. Zhruba něco přes 250 jsem zapomněl. Nechci tě zdržovat hledáním, budu hodný, stačí mi desetina.
Když už jsme u těch hejtů, kdy narazil Vettel v roce 2018 do Kimiho? Ty další kolize nemá smysl komentovat. Nehody Alonsa 2012 známe všichni. Takže to klidně srovnám. Vettel přišel o titul v roce 2018 zbytečně, Alonso přišel o titul v letech 2010 a 2012 zbytečně.
Co tam máš dál?
Miroslav D.
11:32 05.02.2020 194.228.59.XXX
Příspěvek byl smazán na základě porušení podmínek diskuze.
HellHogr
10:59 05.02.2020 46.135.37.XXX
Naopak, ty tituly by měl, kdyby Ferrari odvedlo lepší práci. Jestli mluvíš o hybridní éře, tak to měl McLaren podia s Mercedesem, mohl by si to vědět, jenže nemáš znalosti sezón. Jakej hate na Vettela? Ty si neviděl sezónu 2018? Snažíš se tu nesmyslně rýpat, kdo to projel Ferrari je Vettel 2018 a porovnej chyby Vettela v RB vs Alonsa jak 2010 tak i 2012 ani v jednom případě nenajel do týmové kolegy, ani v jednom případě nezavřel nesmyslne Sennu, nenajel zbesila do Buttona atd
Mike17
10:33 05.02.2020 185.149.130.XXX
Ne, já zůstávám striktně u hybridních pohonných jednotek. O těch ses bavil, protože jinak bys nemohl říct, že Honda na titul pořád čeká.
Ale koukám dostal jsi stěr s titulama, dostal jsi stěr s vítězstvími, tak ti nezbylo, než zase hejtovat Vettela. Trochu slabé ne?
Ale i na to ti odpovím. On by RB s Renaultem neměl 4 tituly, kdyby Alonso ve Ferrari odváděl aspoň takovou práci, jako Vettel v letech 2010 a 2012.
Ale koukám dostal jsi stěr s titulama, dostal jsi stěr s vítězstvími, tak ti nezbylo, než zase hejtovat Vettela. Trochu slabé ne?
Ale i na to ti odpovím. On by RB s Renaultem neměl 4 tituly, kdyby Alonso ve Ferrari odváděl aspoň takovou práci, jako Vettel v letech 2010 a 2012.
jon
10:33 05.02.2020 90.176.154.XXX
Omlouvám se, jestli nějaké věci mohly popuzovat, ale vycházím z informací, které mám též od interního zdroje, který s tím během partnerství s Hondou měl docela dost práce. A ani lidi uvnitř McLarenu to neviděli tak černobíle. Až na pár výjimek ...
Šlo o prvotní design motoru, kdy McLaren přišel s požadavkem na co nejmenší rozměr. Ale jak jsem psal, Honda to měla smést ze stolu a nemusela kývnout na něco, co byla utopie.
Ale v tomto jsem žádné provinění McLarenu nemyslel a ani nenaznačoval. Problém byl v tom blokování dodávek motorů i jinému týmu. Honda mohla mít prostor na pokusy a celé by se to vyřešilo daleko rychleji a dnes z toho trápení McLarenu nemusel sklidit ovoce jejich velký konkurent.
Jinak pod to ostatní se podepisuji, to je samozřejmě pravda. Honda sekala jednu chybu za druhou. Špatná korelace dat mezi brzdou a reálným provozem, nezvládnutá spotřeba motoru, jeho chlazení. Odstranili jeden problém, nové dva se objevili.
Za mě si ovšem McLaren měl nechat pro sebe to přihřívání polévky s jednou z nejlepších šasí ve startovním poli. Ona to sice byla pravda, ale na úkor celého balíku. Chápu, že už tam tou dobou byla značná frustrace, ale komu to pomohlo?
Nakonec se stejně kruh uzavřel a McLaren se po 6-ti sezónách koketování s Hondou a Renaultem vrací k Mercedesu. A poučená Honda s krásným věnem spadla do klína Red Bullu.
Mě to celé mrzí hlavně z toho důvodu, že McLaren jsem měl vždy rád a choval k němu patřičnou úctu. A dovolím si říct, že být u projektu McLaren Honda od začátku duo Brown/Seidl, mohlo být vše jinak. Ron to přeháněl s optimismem a vše podřídil tomu, že to, co řekla Honda tak bude. Jenže ... No a tehdejší šéf stáje ... To je kapitola sama o sobě. Naštěstí má McLaren momentálně šéfa, který méně mluví a více dělá. Tím pádem potom nemusí mlžit fakta, která by třeba vyznívala v jeho neprospěch. A je to vidět i na výsledcích, což je moc fajn. Kéž by podobnou cestu zpět nahoru našel i Williams, byť musí samozřejmě zapracovat na úplně jiných věcech.
Šlo o prvotní design motoru, kdy McLaren přišel s požadavkem na co nejmenší rozměr. Ale jak jsem psal, Honda to měla smést ze stolu a nemusela kývnout na něco, co byla utopie.
Ale v tomto jsem žádné provinění McLarenu nemyslel a ani nenaznačoval. Problém byl v tom blokování dodávek motorů i jinému týmu. Honda mohla mít prostor na pokusy a celé by se to vyřešilo daleko rychleji a dnes z toho trápení McLarenu nemusel sklidit ovoce jejich velký konkurent.
Jinak pod to ostatní se podepisuji, to je samozřejmě pravda. Honda sekala jednu chybu za druhou. Špatná korelace dat mezi brzdou a reálným provozem, nezvládnutá spotřeba motoru, jeho chlazení. Odstranili jeden problém, nové dva se objevili.
Za mě si ovšem McLaren měl nechat pro sebe to přihřívání polévky s jednou z nejlepších šasí ve startovním poli. Ona to sice byla pravda, ale na úkor celého balíku. Chápu, že už tam tou dobou byla značná frustrace, ale komu to pomohlo?
Nakonec se stejně kruh uzavřel a McLaren se po 6-ti sezónách koketování s Hondou a Renaultem vrací k Mercedesu. A poučená Honda s krásným věnem spadla do klína Red Bullu.
Mě to celé mrzí hlavně z toho důvodu, že McLaren jsem měl vždy rád a choval k němu patřičnou úctu. A dovolím si říct, že být u projektu McLaren Honda od začátku duo Brown/Seidl, mohlo být vše jinak. Ron to přeháněl s optimismem a vše podřídil tomu, že to, co řekla Honda tak bude. Jenže ... No a tehdejší šéf stáje ... To je kapitola sama o sobě. Naštěstí má McLaren momentálně šéfa, který méně mluví a více dělá. Tím pádem potom nemusí mlžit fakta, která by třeba vyznívala v jeho neprospěch. A je to vidět i na výsledcích, což je moc fajn. Kéž by podobnou cestu zpět nahoru našel i Williams, byť musí samozřejmě zapracovat na úplně jiných věcech.
Mike17
09:33 05.02.2020 185.149.130.XXX
Všiml, ale ty jsi točil o titulech. překvapivě ti nevoní vlastní výroky?
A když tedy utíkáš k vítězstvím, pak stačilo mít schopný tým. Loni bylo vidět, že i na ta vítězství Honda má. A Mclaren na ně neměl ani s motory Mercedes, ani s motory Renault.
A když tedy utíkáš k vítězstvím, pak stačilo mít schopný tým. Loni bylo vidět, že i na ta vítězství Honda má. A Mclaren na ně neměl ani s motory Mercedes, ani s motory Renault.
GRAHAM
09:20 05.02.2020 77.236.218.XXXS naštvaným jezdcem se těžko spolupracuje.
Dalo se očekávat, že po rozpadu partnerství McLarenu a Hondy vyplave na povrch nejeden zajímavý detail z jejich neúspěšné spolupráce. Je třeba říci, že Jusuke Hasegawa byl v odpovědích na dotazy ohledně vztahu s Fernandem Alonsem velmi pozitivní, jezdce i pochválil a osobně proti němu prý nic nemá, ale prozradil, že ne každý ve společnosti Honda má tak hroší kůži, aby ustál jeho otevřenou, neustálou a zpravidla velmi tvrdou kritiku a vlny stížností.
"Alonso mě po celou dobu držel pod tlakem," řekl šéf programu Hondy v F1 v rozhovoru pro noviny El Confidencial. "Když se mu vůz nelíbil, vůbec neváhal, jestli mi to má sdělit. Ale je to dobrý člověk a nejspíš neměl příjemný pocit, když mě musel pokárat. Ale musel, protože chtěl, aby všechno dokonale fungovalo."
Takže Hasegawa souhlasí s těmi, kteří v Alonsovi vidí jezdce až příliš zabraného do věcí v pozadí týmu?
"Vůbec ne. Alonso nás kritizoval, protože nebyl spokojen, a na to měl plné právo. Někteří z lidí Hondy nebyli rádi za tento Alonsův postoj, ale pro mě to nebyl problém. Mě osobně zklamalo to, že jsme mu nedali dobrý motor, ale v F1 je prostě náročné dosáhnout spokojenosti. A jelikož on nebyl spokojen, bylo těžké navázat dobré pracovní vztahy.
Ale nebylo to osobní. Alonso dělal svou práci. Dobrou profesionální práci. Jenže jezdci bývají hodně emocionální a pro jejich chování je třeba mít pochopení. Byl by spokojený, kdyby měl nejlepší vůz? Ano. Proto si nemůžeme stěžovat."
Hasegawa hovořil i o chybě, kterou udělalo vedení Hondy, když podcenilo náročnost F1.
"Očekávání Hondy byla tak strašně vysoká... Tam jsme udělali obrovskou chybu. Byli jsme příliš ambiciózní a v roce 2015 jsme opravdu nebyli připraveni. Ale součástí identity Hondy je, že vytrvá v boji a nikdy se nevzdá. Pokud by tomu tak nebylo, tak bychom teď z F1 odešli."
Situs
17:06 04.02.2020 88.102.38.XXX
Nejpodrobněji to máš tady, nejspíše to i myslíš [odkaz na stránku]
Ferda
16:51 04.02.2020 46.47.176.XXX
Ferrari mělo v té době s Vettelem podepsanou smlouvu o smlouvě budoucí. To znamená, že Ferrari mělo Vettela zajištěného pro sebe, kdyby mohl RB opustit.
To že se Alonso s Ferrari nepohodl ale přičítám náhodě a né nějakému plánování dopředu. Prostě se tak okolnosti sešly.
To že se Alonso s Ferrari nepohodl ale přičítám náhodě a né nějakému plánování dopředu. Prostě se tak okolnosti sešly.
Aktuálně
Nadcházející závod 5.5.2024
GP Miami57 kol (308.326 km)
Miami International Autodrome
-
Pátek
- Trénink ()
- Kvalifikace ()
-
Sobota
- Trénink ()
- Závod ()
-
Neděle
- Závod (22:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek