DISKUZE K ČLÁNKU Alonso se vrací k hlášce "GP2 engine", jak na celou situaci vzpomíná?
Fernando Alonso vzpomíná na dobu, když přešel před sezonou 2015 z Ferrari k McLarenu. Své naděje upínal vůči novému partnerství mezi britským týmem a japonským motorářem, které chtělo navázat na veleúspěšnou minulost. Nestalo se...
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Alonso se vrací k hlášce "GP2 engine", jak na celou situaci vzpomíná?
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
» Mansell_fan
(Hlasovalo 7 lidí)
02.02.2020 08:38
Bylo to neprofesionální, ale lidské. A dnes už je… »
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
-
-
-
-
-
-
-
-
Ferda
16:51 04.02.2020 46.47.176.XXXFerrari mělo v té době s Vettelem podepsanou smlouvu o smlouvě budoucí. To znamená, že Ferrari mělo Vettela zajištěného pro sebe, kdyby mohl RB opustit.
To že se Alonso s Ferrari nepohodl ale přičítám náhodě a né nějakému plánování dopředu. Prostě se tak okolnosti sešly. -
jon
17:26 05.02.2020 90.176.154.XXXS tou celkovou náladou a důvodem, proč Alonso chtěl na Ferrari přitlačit souhlasím. S tím Vettelem (jeho podchycením) úplně ne. Jak píše Ferda, musela tam být nějaká smlouva o smlouvě budoucí. Jde o to, za jakých okolností by vstoupila v platnost. Je možné, že pokud by Alonso nakonec zůstal, Vettelova smlouva tam mohla mít klauzuli, že do týmu půjde jen jako jednička. Což by vedle Alonsa asi nebylo úplně možné. Nechci spekulovat, kdo by z nich vyšel na konci sezóny lépe, ale byl by nejspíše další rok 2007. Pokud by tedy jeden z nich nějak výrazně nezaostával, na což bych si úplně nevsadil.
-
-
Ferda
16:41 04.02.2020 46.47.176.XXXJinde byl napsán zajímavý článek jak to vlastně s Alonsem bylo. Myslím, že to bylo u naších sousedů. Bohužel ho neumím najít.
Bylo tam psáno, že Alonso si nedovoloval jenom na Monteho, ale největší spor měl s Mattiaccim kterému vyhrožoval že odejde i když má ještě platnou smlouvu. Ten neváhal a nechal si to hned podepsat. Když si Alonso uvědomil jakou chybu udělal a že nebude lehké najít za Ferrari adekvatní místo, tak chtěl ve Ferrari pokračovat. Jenže ouha, Mattiacci už měl předběžnou dohodu s Vettelem sepsanou ještě dříve než došlo k neshodě s Alonsem, takže měl náhradu jistou. Alonso prý dokonce vyhrožoval žalobou že má platnou smlouvu, ale narazil.
Alonso logicky hledal lepší místo, než u Meku se začínající Hondou, ale nenašel, takže nakonec byl rád, že se uchytil alespoň u Meku.-
Situs
17:06 04.02.2020 88.102.38.XXXNejpodrobněji to máš tady, nejspíše to i myslíš [odkaz na stránku]-
-
jon
17:30 05.02.2020 90.176.154.XXXJojo, to je ono.
Když se na to zpětně podívám, tak si myslím, že největší problém byl tehdy Briatore. Alonso sice byl horká hlava, ale největší kiks bylo to, když se u jednání nechal ovlivnit a byla to cesta k jeho konci důstojné kariéry v F1 ...
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
Situs
16:12 02.02.2020 88.102.38.XXXPřemýšlel jsem zda mám přebít ten hate výčtem úspěchů Alonsa a neudělám to, myslím že to jak se tu Dondal v zoufalosti prezentuje stačí samo o sobě Ale opravím mu v té jeho negativitě ty lži když to mají být fakta.
Technická vychytávka nebyla zakázána až potom, ale už během roku 2006 a nebyla zakázaná jen jim ale všem, včetně Ferrari. Do té doby to byl legální prvek a oni odváděli lepší práci.
V roce 2012 Alonso nebyl v posledním závodě sezony vedoucím v šampionátu, naopak jím nebyl už pár závodů.
Nikdo mu funkci ambasadora neodebral, prostě skončila smlouva stejně jako tomu bylo u jiných.
WEC, Daytona, co dodat, prostě vyhrál V Dakaru se ti nejlepší shodli že ukázal že na to má a že na tamní úspěch může se zkušenostmi pomýšlet. Mě se to líbilo a jen tak dál. No a na Indy500 se pracuje, lehké to nebude
Co se týče souboje s Jensonem, ta dvojice se mi v McLarenu hodně líbila, ale co si budem povídat, okupovali chvost pole a spolehlivost u nich byla jedna z nejhorší v historii. Button v roce 2015 Alonsa porazil, je nutno ale také dodat že s rostoucí spolehlivostí rostl i Alonsův výkon a celkově Jenson pak už neměl nárok. Alonso byl ten lepší.-
Ferda
16:33 02.02.2020 46.47.176.XXXDvě věci. Letošní Dakar byla největší bída za celou jeho historii. Na Dakaru bylo zcela běžné, že pro obtížnost etap přicházely výsledky až ráno po startu do další etapy. A letos? Už kolem poledne byla většina jezdců v cíli. Tohle že má být Dakar? Dyť i závodní den běžné rallye MS je je obtížnější.
A k Jensonovi. V posledním roce jeho závodní kariéry a s vozem bez šance na úspěch se viděl více v civilu než na dráze, tak se dá odhadovat, že už hodil ručník do ringu a poslední rok vypustil. Taky je jasné, že tým se bude více věnovat jezdci který s nimi bude pokračovat.
Ale taky jsem mohl napsat, že Alonso měl v 2016 více štěstí na dojetí do cíle, tak jak je to u Alonsistů běžné.-
Situs
16:45 02.02.2020 88.102.38.XXXNevím o tom že by letos ty etapy byly nějak krátké, to nechám na posouzení jiných.
O Jensonovi pokud vím se rozhodovalo až později takže by to nemělo být o tom že vypustil celej rok. No vzhledem k tomu co si myslíš o ručníkách tak je zajímavé to od tebe slyšet. Buďme teda rádi že porovnat můžeme oba roky dohromady, jak když tam Alonso k Jensonovi přišel tak když Jenson od Alonsa odfrčel.-
-
Ferda
17:04 02.02.2020 217.31.62.XXXJenson oznámil konec až někdy koncem léta, ale šumy o jeho odchodu zněly už delší dobu.
K Dakaru. Sleduji ho už od prvního závodu kdy se ho zůčastnily Lízy. A letos to bylo poprvé, že výsledky byly známy už těsně po obědě a nejednalo se o náhodně krákou etapu, ale stalo se to standardem. Letos to bylo poprvé kdy Dakar jak délkou tratě, tak i obtížnosti zcela pokořil závod Africa Eco Race.
-
-
-
-
-
Alnety
10:52 02.02.2020 217.31.62.XXXAle rozhodně Alonso na to měl, mohl být rozhodně více než dvojnásobný mistr světa. Tím pádem by, ale Vettel byl možná pouze dvojnásobný a karty by se otočily, Alonso by byl čtyřnásobný a Vettel dvojnásobný. Samozřejmě počítám s tím, že by mu to vyšlo v letech 2010 a 2012.
V sezóně 2005 neměl Renault nejlepší auto, takže před Alonsem smekám. Protože kdyby McLaren neměl takový počet technických problémů, tak byl mistr světa Raikkonen, to je můj názor.
A v roce 2006, tam Ferrari něco na Renault určitě ztrácelo, i když těžko posoudit. -
-
-
Nadcházející závod 24.11.2024
GP Las Vegas50 kol (309.958 km)
Las Vegas
-
Pátek
-
Sobota
- 3. Trénink (5:30 - 6:30)
- Kvalifikace (9:00)
-
Neděle
- Závod (7:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek