DISKUZE K ČLÁNKU Alonso se vrací k hlášce "GP2 engine", jak na celou situaci vzpomíná?
Fernando Alonso vzpomíná na dobu, když přešel před sezonou 2015 z Ferrari k McLarenu. Své naděje upínal vůči novému partnerství mezi britským týmem a japonským motorářem, které chtělo navázat na veleúspěšnou minulost. Nestalo se...
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Alonso se vrací k hlášce "GP2 engine", jak na celou situaci vzpomíná?
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
» Mansell_fan
(Hlasovalo 7 lidí)
02.02.2020 08:38
Bylo to neprofesionální, ale lidské. A dnes už je… »
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
kakaa
12:27 08.02.2020 46.135.20.XXXJojo, porad se neco deje :) nando byl pro me buh volantu a zacal jsem mu fandit, kdyz vylezlo z mosleyho "bez pana alonsa bychom tento pripad nemohli znovu otevrit" nebo jak to bylo s tou zlodejinou mclaren vs ferrari 2007. I tu traparnu co predvedl v monaku v boxech jsem si dokazal nejak omluvit, ani jsem neresil crashgate singapur, ale jak sel cas nando se nam vyprofiloval v nejvetsiho uplakanka f1 co kdy zil a v dobe jeho druheho pusobeni u mclarenu to bylo uz k nevydrzeni a ted nevim kde snad v italii celou dobu knoural a nakonec ty kydy o karme, to uz jsem ho uplne nesnasel a rikal jsem si njn dite na piskovisti, kteremu nekdo slapl na babovicku. Vubec se honde nedivim, delal z nich blbce a ze sebe hvezdu, ikdyz ten motor byl bez diskuze jasnej smejd, to co okolo toho predvadel byl bulvar jak z blesku nehodny f1. Dobre mu tak, f1 je bez nej lepsi, aspon pro me -
Vieux-Fours
22:26 05.02.2020 193.85.73.XXXUživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.-
achmed-cz
11:45 07.02.2020 88.146.233.XXXOna to není tak úplně pravda. Veškeré informace ze světa F1, na základě kterých si tady lidi tvoří svůj názor, jsou překlady německých a anglických medií. A ty Alonsa nenávidí, a celou jeho kariéru o něm informují neobjektivně.
Typickým příkladem budiž "slavné" Maďarsko 2007. Jak Ron, tak Lewis opakovaně přiznali, že to nebyla Alonsova chyba, ale přesto v Německých, Britských, a tím i Českých mediích mají všichni jasno, že to způsobil "podrazák Alonso"
Zrovna tak "GP2 engine" - od prvního dne celý padock mluvil o tom, že to Alonso řekl na Ronův příkaz, a přesto z toho řada medií dělá důkaz o Alonsově povaze.-
Roman
18:35 07.02.2020 188.175.112.XXXCo je to za blbosti? Já koukal v přímém přenosu, jak Alonsa zablokoval pitline Hamiltonovy. Pouze chtěl na svém inženýrovi vědět čas do konce kvalifikace. Co ho k tomu donutilo, je věc jiná, ale tady to udělal naschvál a taky byl za to potrestán. Co se říká po deseti letech je irelevantní. Každá je zoodpovědný za své chování. To samé s GFP2 engine. To nebylo jediné nelichotivé vyjádření Alonsa veřejně o motoru Honda. K tomu ho nikdo neutil. Řekl tohle a desítky dalších řečí z frustrace a nezmaru, ale nikdo ho k tomu nenutil a media už vůbec.
-
-
GRAHAM
09:20 05.02.2020 77.236.218.XXX
S naštvaným jezdcem se těžko spolupracuje.
Dalo se očekávat, že po rozpadu partnerství McLarenu a Hondy vyplave na povrch nejeden zajímavý detail z jejich neúspěšné spolupráce. Je třeba říci, že Jusuke Hasegawa byl v odpovědích na dotazy ohledně vztahu s Fernandem Alonsem velmi pozitivní, jezdce i pochválil a osobně proti němu prý nic nemá, ale prozradil, že ne každý ve společnosti Honda má tak hroší kůži, aby ustál jeho otevřenou, neustálou a zpravidla velmi tvrdou kritiku a vlny stížností.
"Alonso mě po celou dobu držel pod tlakem," řekl šéf programu Hondy v F1 v rozhovoru pro noviny El Confidencial. "Když se mu vůz nelíbil, vůbec neváhal, jestli mi to má sdělit. Ale je to dobrý člověk a nejspíš neměl příjemný pocit, když mě musel pokárat. Ale musel, protože chtěl, aby všechno dokonale fungovalo."
Takže Hasegawa souhlasí s těmi, kteří v Alonsovi vidí jezdce až příliš zabraného do věcí v pozadí týmu?
"Vůbec ne. Alonso nás kritizoval, protože nebyl spokojen, a na to měl plné právo. Někteří z lidí Hondy nebyli rádi za tento Alonsův postoj, ale pro mě to nebyl problém. Mě osobně zklamalo to, že jsme mu nedali dobrý motor, ale v F1 je prostě náročné dosáhnout spokojenosti. A jelikož on nebyl spokojen, bylo těžké navázat dobré pracovní vztahy.
Ale nebylo to osobní. Alonso dělal svou práci. Dobrou profesionální práci. Jenže jezdci bývají hodně emocionální a pro jejich chování je třeba mít pochopení. Byl by spokojený, kdyby měl nejlepší vůz? Ano. Proto si nemůžeme stěžovat."
Hasegawa hovořil i o chybě, kterou udělalo vedení Hondy, když podcenilo náročnost F1.
"Očekávání Hondy byla tak strašně vysoká... Tam jsme udělali obrovskou chybu. Byli jsme příliš ambiciózní a v roce 2015 jsme opravdu nebyli připraveni. Ale součástí identity Hondy je, že vytrvá v boji a nikdy se nevzdá. Pokud by tomu tak nebylo, tak bychom teď z F1 odešli."
-
Miroslav D.
11:32 05.02.2020 194.228.59.XXXPříspěvek byl smazán na základě porušení podmínek diskuze.
-
-
-
spinelesssheep
20:55 02.02.2020 217.31.62.XXXNo jak to tak vypadá, Alonso v Indy 500 za Andretti Autosport nepojede. Honda prý jejich dohodu vetovala...-
-
-
El.Senor
21:23 02.02.2020 178.255.168.XXXUživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.-
-
El.Senor
21:45 02.02.2020 217.31.62.XXXUživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.-
-
-
-
Mike17
09:33 05.02.2020 185.149.130.XXXVšiml, ale ty jsi točil o titulech. překvapivě ti nevoní vlastní výroky?
A když tedy utíkáš k vítězstvím, pak stačilo mít schopný tým. Loni bylo vidět, že i na ta vítězství Honda má. A Mclaren na ně neměl ani s motory Mercedes, ani s motory Renault.
-
-
-
-
-
-
-
-
-
Nadcházející závod 1.12.2024
GP Kataru57 kol (308.611 km)
Losail International Circuit
-
Pátek
- 1. Trénink (15:30 - 16:30)
- Kvalifikace (19:00)
-
Sobota
- 2. Trénink (15:30 - 16:30)
- 1. Závod (19:30)
-
Neděle
- 2. Závod (18:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek