DISKUZE K ČLÁNKU Jaké jsou slabiny Hamiltona? Alonso o nich promlouvá

Závodili spolu u McLarenu a ačkoliv už nás od této doby děli třináct let, stále se to zdá být jako včera. Lewis Hamilton a Fernando Alonso jsou nezpochybnitelnými velikány Formule 1. Osmatřicetiletý Španěl nyní svého bývalého týmového souputníka hodnotí

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Jaké jsou slabiny Hamiltona? Alonso o nich promlouvá

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 65, poslední 01.02.2020 20:00 Vložte komentář

Zobrazit příspěvky: všechny podle vláken všechny podle času

  • Situs

    Situs

    88.102.38.XXX
    Tak Mercedes se rozhodne 12 února zda setrvá v F1. Pokud ne, kam ten Ham půjde? Myslíte si že by ho Ferrari nebo RB vzal vedle Leclerca či Maxe? Já o tom docela pochybuji, možná by to byl konec i pro Hama. Nebo že by se vrátil do McLarenu?

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Ferda

      Ferda

      46.47.176.XXX
      Jako bys neznal Taliány. Dobrý výsledek už potřebují jako sůl a Hamík by byl to pravé ořechové co taloši potřebují. A nezískali by pouze jedinečného jezdce, ale s ním i velkou spoustu vynikajících inženýrů.
      Jediný kdo by mohl být proti Hamíkovi by mohl být Binotto, pro kterého by byl Hamík s novým manšaftem posledním hřebíčkem do rakve.

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • daaviid23

      daaviid23

      91.245.26.XXX
      Mercedes bude pokračovat

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Situs

        Situs

        88.102.38.XXX
        Já bych si z jejich pohledu dokázal představit že i ne.

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • daaviid23

          daaviid23

          217.31.62.XXX
          Četl jsem článek o tom jak bude financovanej Mercedes po zavedení rozpočtového stropu a bylo, že podíl Daimleru na financování zásadně poklesne. Ten projekt si na sebe skoro vydělá sám. A na druhé straně je to perfektní reklama.
          Oni jsou korporace, nějaké "dosáhli jsme všeho tak odejdeme".....na to fakt nevěřím.
          Jejich odchodu dávám maximálně 10%

          Z trojlístku Renault, Honda, Mercedes dávám právě poslednímu jmenovanému největší šance na pokračování.

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Situs

            Situs

            217.31.62.XXX
            Já jejich odchodu dávám minimálně 20% a ostatním že zůstanou věřím více.

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • daaviid23

              daaviid23

              217.31.62.XXX
              No zase na druhou stranu varianta že by odešli a stali by se továrním dodavatele Mclarenu....hmmm, to by asi nikdo nebyl proti 18

              + 0 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • Situs

                Situs

                88.102.38.XXX
                Pokud nám to nevyfoukne Stroll pak to beru všema deseti 11 No a kdyby se Ham opravdu spároval s Maxem nebo Leclercem - kdo by to nebral.

                + 0 / − 0

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
      • Ferda

        Ferda

        217.31.62.XXX
        Taky věřím že Mergl zůstane. Jede na vítězné vlně bez extrémních nákladů, tak by bylo dost hloupé sbalit kufry a přenechat šanci nějakému Ferrari nebo Grglavkám. 19

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • daaviid23

          daaviid23

          217.31.62.XXX
          Musí zůstat. Ve správné show mají byt subjekty které milujeme ale i subjekty, které nenávidíme. Koho bych pak nenáviděl? 18

          No dobře, uznávám že bych si rychle někoho našel. 14

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Ferda

            Ferda

            217.31.62.XXX
            Grglavky vyhrožují už teď. 04 A hrozba je docela reálná. 03

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
          • jon

            jon

            90.176.154.XXX
            Já tomu odchodu také moc nedávám. Sice je jedna věc, že rozpočtový strop se bude týkat jen stáje a tím pádem kvůli zachování konkurenceschopnosti budou do motorů pořád investovat daleko více, než by tomu bylo jen jako v případě dodavatele.

            Další docela drahá položka je Lewis, i když si nemyslím, že by z marketingového hlediska byl tak špatný artikl. Často se účastní promoakcí na okruzích, ale asi by ho chtělo dávat více do reklam, jako to bylo běžné za časů McLaren-Mercedes.

            Stáj jako taková by na sebe v pohodě měla vydělat, tedy alespoň za předpokladu, že se nadále budou dostavovat úspěchy. A v tom vidím veliké ale. Nejsem si jist, jestli jsou schopni si dlouhodobě udržet tu vteřinu a půl na zbytek světa. Nalijme si čistého vína, ono když prakticky závodím proti dvěma stájím, ze kterých jen jedna je vážný konkurent v šampionátu, tak se všem v Mercedesu usíná večer snadněji, než kdyby si měli hlídat 5 konkurenčních stájí, které by všechny potenciálně zlobily v šampionátu.
            Nakonec mě napadá ještě jeden skrytý důvod. Ten na který jsem narážel již v minulosti. Nejsem si jist, zda tovární stáje rozpočtový strop akceptují v plném rozsahu a budou ho v rámci fair-play dodržovat přesně tak, jak bylo zamýšleno. Jestli už mají plán, jak těch pár set milionů šikovně skrýt. Tam mě napadla varianta, kdy se založí firma, která s továrnou nijak nesouvisí a bude 24/simulovat CFD. Továrna v rámci omezeného provozu potom oficiálně otestuje něco, z čeho velice rychle vyjde to nejlepší možné řešení. Že jim to půjde od ruky bude díky zkušenému personálu, který prostě bude přicházet skoro pokaždé (aby to nebylo tak podezřelé) s naprosto geniálními koncepty, které se během jedné dvou simulací dotáhnou do dokonalého konceptu.
            Je to spekulace, ale vzhledem k tomu, jak se v F1 využívají ve všem šedé zóny, by mě to vůbec nepřekvapilo. Navíc v F1 nelze ničemu moc věřit, takže se mi ani nezdá, že by se tovární stáje chtěli vzdát svého náskoku, který ovšem (jak všichni víme) není jen díky dobrému know-how. S tím je to jako s talentem u sportu. Je to dobrý základ, ale bez tréninku (vývoje) to nejde. Trénink stojí většinou hlavně čas a úsilí, vývoj ovšem vždy i peníze.

            Každopádně, kdyby o odchodu opravdu uvažovali, tak mi přijde zbytečné veřejně oznamovat, kdy bude schůzka jestli pokračovat ano či ne. Včetně otazníku, jestli nadále počítat s motory Mercedes nebo ne. Podle mě je to celé jen habaďura na Liberty, aby trochu víc pustila kohoutky a více se podělila. A jestli někdy budou chtít odejít, tak za mě je daleko větší pravděpodobnost při změně motorů, kde bude potřeba další miliardy EUR na koncept a vývoj během životního cyklu.

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
    • Miroslav D.

      Miroslav D.

      217.31.62.XXX
      Uživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Nico Rosberg a Lewis Hamilton těsně za sebou

"Škody po vzájemných kolizích jsme s Lewisem museli od Barcelony 2016 hradit," prozrazuje Rosberg

Havárie po prvním restartu GP Číny 2024

Piastri zkritizoval Strolla, McLaren zjišťuje, proč byl v Číně tak rychlý + VIDEO

Lewis Hamilton se v letošním ročníku nadále trápí

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: U Red Bullu se slaví, nadšený je i Norris

Daniel Ricciardo dostal postih pro příští závod (ilustrační foto)

Tresty v Šanghaji i po závodě, potrestán je i Ricciardo

Lando Norris se možná překvapivě vklínil mezi dominantní Red Bully (ilustrační foto)

GP ČÍNY - Drama uprostřed závodu míchalo pořadím, Verstappen byl opět na vlastní vlně

Max Verstappen zajistil Red Bullu jubilejní sté pole position (ilustrační foto)

SPRINT ČÍNY - Prohlášení po sprintu a kvalifikaci. Red Bull slaví, ostatní opatrně doufají

Max Verstappen a Sergio Pérez v Bahrajnu

Kvalifikační double Red Bullu, Hamilton vyhořel

Fernando Alonso se stal smutným hrdinou sprintu (ilustrační foto)

SPRINT ovládl Verstappen, dramatický boj o bronzovou příčku

Pohled na startovní rovinku v Číně

GRAFIKA: Startovní rošt sprintu v Číně - McLaren s Mercedesem z 1. řady

Norrisovi se podařilo ovládnout povětrnostní ruletu v Šanghaji (ilustrační foto)

Kvalifikaci sprintu v Číně ovlivnil déšť a traťové limity, Norrisovi pršelo štěstí

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama