DISKUZE K ČLÁNKU Jaké jsou slabiny Hamiltona? Alonso o nich promlouvá
Závodili spolu u McLarenu a ačkoliv už nás od této doby děli třináct let, stále se to zdá být jako včera. Lewis Hamilton a Fernando Alonso jsou nezpochybnitelnými velikány Formule 1. Osmatřicetiletý Španěl nyní svého bývalého týmového souputníka hodnotí
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Jaké jsou slabiny Hamiltona? Alonso o nich promlouvá
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Zobrazit příspěvky: všechny podle vláken všechny podle času
-
-
Ferda
16:21 29.01.2020 46.47.176.XXXJako bys neznal Taliány. Dobrý výsledek už potřebují jako sůl a Hamík by byl to pravé ořechové co taloši potřebují. A nezískali by pouze jedinečného jezdce, ale s ním i velkou spoustu vynikajících inženýrů.
Jediný kdo by mohl být proti Hamíkovi by mohl být Binotto, pro kterého by byl Hamík s novým manšaftem posledním hřebíčkem do rakve. -
-
-
daaviid23
16:36 29.01.2020 217.31.62.XXXČetl jsem článek o tom jak bude financovanej Mercedes po zavedení rozpočtového stropu a bylo, že podíl Daimleru na financování zásadně poklesne. Ten projekt si na sebe skoro vydělá sám. A na druhé straně je to perfektní reklama.
Oni jsou korporace, nějaké "dosáhli jsme všeho tak odejdeme".....na to fakt nevěřím.
Jejich odchodu dávám maximálně 10%
Z trojlístku Renault, Honda, Mercedes dávám právě poslednímu jmenovanému největší šance na pokračování. -
-
-
-
-
-
-
jon
09:18 30.01.2020 90.176.154.XXXJá tomu odchodu také moc nedávám. Sice je jedna věc, že rozpočtový strop se bude týkat jen stáje a tím pádem kvůli zachování konkurenceschopnosti budou do motorů pořád investovat daleko více, než by tomu bylo jen jako v případě dodavatele.
Další docela drahá položka je Lewis, i když si nemyslím, že by z marketingového hlediska byl tak špatný artikl. Často se účastní promoakcí na okruzích, ale asi by ho chtělo dávat více do reklam, jako to bylo běžné za časů McLaren-Mercedes.
Stáj jako taková by na sebe v pohodě měla vydělat, tedy alespoň za předpokladu, že se nadále budou dostavovat úspěchy. A v tom vidím veliké ale. Nejsem si jist, jestli jsou schopni si dlouhodobě udržet tu vteřinu a půl na zbytek světa. Nalijme si čistého vína, ono když prakticky závodím proti dvěma stájím, ze kterých jen jedna je vážný konkurent v šampionátu, tak se všem v Mercedesu usíná večer snadněji, než kdyby si měli hlídat 5 konkurenčních stájí, které by všechny potenciálně zlobily v šampionátu.
Nakonec mě napadá ještě jeden skrytý důvod. Ten na který jsem narážel již v minulosti. Nejsem si jist, zda tovární stáje rozpočtový strop akceptují v plném rozsahu a budou ho v rámci fair-play dodržovat přesně tak, jak bylo zamýšleno. Jestli už mají plán, jak těch pár set milionů šikovně skrýt. Tam mě napadla varianta, kdy se založí firma, která s továrnou nijak nesouvisí a bude 24/simulovat CFD. Továrna v rámci omezeného provozu potom oficiálně otestuje něco, z čeho velice rychle vyjde to nejlepší možné řešení. Že jim to půjde od ruky bude díky zkušenému personálu, který prostě bude přicházet skoro pokaždé (aby to nebylo tak podezřelé) s naprosto geniálními koncepty, které se během jedné dvou simulací dotáhnou do dokonalého konceptu.
Je to spekulace, ale vzhledem k tomu, jak se v F1 využívají ve všem šedé zóny, by mě to vůbec nepřekvapilo. Navíc v F1 nelze ničemu moc věřit, takže se mi ani nezdá, že by se tovární stáje chtěli vzdát svého náskoku, který ovšem (jak všichni víme) není jen díky dobrému know-how. S tím je to jako s talentem u sportu. Je to dobrý základ, ale bez tréninku (vývoje) to nejde. Trénink stojí většinou hlavně čas a úsilí, vývoj ovšem vždy i peníze.
Každopádně, kdyby o odchodu opravdu uvažovali, tak mi přijde zbytečné veřejně oznamovat, kdy bude schůzka jestli pokračovat ano či ne. Včetně otazníku, jestli nadále počítat s motory Mercedes nebo ne. Podle mě je to celé jen habaďura na Liberty, aby trochu víc pustila kohoutky a více se podělila. A jestli někdy budou chtít odejít, tak za mě je daleko větší pravděpodobnost při změně motorů, kde bude potřeba další miliardy EUR na koncept a vývoj během životního cyklu.
-
-
-
-
Miroslav D.
20:00 01.02.2020 217.31.62.XXXUživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.
-