DISKUZE K ČLÁNKU "Dostal jsem se na jinou úroveň, budu jezdit jako stroj!" varuje své soupeře Hamilton

Lewis Hamilton avizuj své další zlepšení - podle svých slov se letos dostane na "další úroveň" a bude jezdit jako "stroj." Jak se vede jeho Mercedesu a Ferrari v přípravách na novou sezónu?

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: "Dostal jsem se na jinou úroveň, budu jezdit jako stroj!" varuje své soupeře Hamilton

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 59, poslední 25.01.2020 10:39 Vložte komentář

Nejlepší názory

» HellHogr (Hlasovali 5 lidé) 17.01.2020 10:08
Hamovi chybí pokora, opravdová pokora, ne to… »
» Kaša (Hlasovali 5 lidé) 17.01.2020 12:21
Ty jsi ale mimo. Ten ročník s kolizema s Massou… »
» Mansell_fan (Hlasovali 4 lidé) 17.01.2020 08:59
Sedmý titul bude s prstem v nose. Ale ty jeho… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • rock

    rock

    217.31.62.XXX
    Lewisovi bych rozhodně oponoval, jednu jeho velmi slabou stránku jsem identifikoval. Je to jeho chování a projev mimo kokpit.
    Ale vzhledem k tomu, že body a tituly se dávají za výsledky v autě, tak věřím tomu, že při odchodu do důchodu bude mít na kontě vyrovnané nebo spíš překonané Schumacherovy rekordy - jak v počtu titulů, tak v počtu vyhraných velkých cen.

    + 3 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Jelda92

    Jelda92

    194.228.13.XXX
    Na základě minulé sezóny by mělo Ferrari určitě postavit lepší auto. Akorát mám obavu, že se znovu nepoučí. Snad se budu mýlit. Pak takový Leclerc může naprosto reálně vyhrát titul. To samé platí o Verstappenovi, ale nevím jestli Honda bude už stačit. Bylo by skvěle, kdyby jak Ferrari, tak Redbull po celou sezónu měli na Mercedes. Pak jsem toho názoru, že 7 titul Hamilton mít nebude. Z hlediska F1 by to už bylo potřeba, aby to vyhrál někdo jiný a i z jiné stáje. 01

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Mansell_fan

    Mansell_fan

    217.31.62.XXX
    Jinak Gazzetta dello Sport ještě píše že jednání Hamiltona s Mercedesem pokročila a tesně před podpisem je nový dvouletý kontrakt. 45 milionů éček ročně plus bonusy do konce roku 2022. Čili příští rok asi žadné veletoče nečekejme, hlavní hráči budou podepsaní a bude se rozhodovat jen o Vettelově osudu.

    + 2 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Duncan66

    Duncan66

    212.96.178.XXX
    To HellHogr na jeho blaboly o sezone 2012...
    Jake chyby udelal v roce 2012? Muzes byt prosim konkretni? Jinak 2013 byla jeho prvni sezona u Mercedesu a dokazal hned to, co Schumi na co se Schumi nezmohl ani naznakem, tedy vyhrat zavod *03

    + 2 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Jelda92

      Jelda92

      194.228.13.XXX
      V roce 2013 měl Mercedes na to vyhrát nějaké závody po celou sezónu zatímco v roce 2012 na to měl jenom v Číně a Monaku. Vypovídá o tom i umístění v poháru konstruktérů.

      2012 (5 místo)
      2013 (2 místo)

      Škoda že Schumi nejel ještě v roce 2013. Nějaký závod by vyhrál též. O tom jsem plně přesvědčen.

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • jon

        jon

        90.176.154.XXX
        Ve vší úctě k Michaelovi, já o tom tak přesvědčen nejsem. Rozdíl mezi ním a Nicem byl daleko propastnější, než mezi Lewisem a Nicem a to jen v první půli sezóny, kdy by rozhodně o něco rychlejší Nico. Michael tahal za kratší konec celou dobu působení v Mercedesu.
        Nejhorší je to, že v jeho případě za to mohlo pouze omezení reálného testování, on nikdy nebyl simulátorový typ. Ale na druhou stranu, i s omezeným testováním a jeho věku a faktu, že neměl dominantní monopost to podle mě bylo období, kdy podával hodně dobré výkony, byť to samozřejmě statisticky nemusí tak vypadat. 04

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Mike17

          Mike17

          185.149.130.XXX
          Ač jsem fanda Schumiho, tak souhlasím. 01

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • jon

            jon

            90.176.154.XXX
            Nemám to sice od vědců, ale dle inženýrů Mišák celou dobu trpěl na omezený čas na nastavení. Ono to dnes dělá opravdu hodně, když jeden přijede s hodně solidním setupem na první trénink a ten druhý to v prvním tréninku ladí od nějakého default nastavení pro daný okruh. Nemluvě o tom, že Nico měl úplně jiný jízdní styl, takže si nemohl nastavení ani vypůjčit nebo nechat od Nica na simulátoru ověřit.
            Realita byla tehdy taková, že Michael vydržel na simulátoru tak maximálně v řádech minut, pak se mu udělalo zle jako dítěti na zadní sedačce. Klasická závrať, ale těžko se s tím ve 40-ti něco dělá a dopovat se kinedrilem nebo jiným oblbovadlem také dost dobře nejde z jiných důvodů. 04

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • Mike17

              Mike17

              185.149.130.XXX
              Jak píše Jelda, on už ten rok 2012 byl dost vyrovnaný. Ale mám pocit, že Hamík byl přeci jen o chlup lepší. Jasný je, že jsou k tomu objektivní (i subjektivní) důvody. Přeci jen auta se od roku 2006 dost změnila, čas na testování taky (jak píšeš) a Schumimu už nebylo taky 30. Jestli by nějaký závod vyhrál a jestli by mohl získat nějaký titul v době dominance se už nedovíme.
              Teď by se mohl přidat Odin a vysvětlit mi, jak jsem Schumiho zaujatý fanboy. 12

              + 0 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • jon

                jon

                90.176.154.XXX
                Já jsem to psal níže Jeldovi, on v letech 2010-2012 jezdil lépe než v roce 2005. Ale ono to nešlo dost dobře vidět, protože ty výsledky samozřejmě vypadaly tak, jak vypadaly.
                On moc dobře věděl, že pro něj bude těžké se přizpůsobit. Ale pomohl v Mercedesu nastavit procesy tak, jak tomu bývalo u Ferrari v dobách největší slávy a když byla jeho práce hotova, sám se rozhodl se dál netrápit simulátory a chtěl předat svůj volant do dobrých rukou. Jen mi dodnes není jasné, proč si jako svého nástupce umínil zrovna Lewise. 12 12 On ho sice víceméně podepsal Niki, ale zelenou a rozhodné doporučení tomu dal právě Mišák. Čímž si u mě získal ještě větší kredit. 11 Ale určitě to byla značně kontroverzní rozhodnutí, protože do nejlepšího auta doporučil v nejlepším případě druhého nejlepšího pilota v poli. 12 12
                P.S. Jen tak mimochodem. Víš kdo byl další v řadě na seznamu lidí, které by Mercedes oslovil, kdyby to s Lewisem nedopadlo? 12

                + 0 / − 0

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • Mike17

                  Mike17

                  185.149.130.XXX
                  Nevím. Ale jestli je to ten, kdo si myslím, tak to raději nepiš. 12 12 12
                  Už tak nechápu, že nedoporučil nejlepšího pilot všech dob. 12

                  + 0 / − 0

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
                  • jon

                    jon

                    90.176.154.XXX
                    Doporučit sám sebe by přece bylo dost samolibé, respektive to mohl rovnou podepsat novou smlouvu. 18
                    Jinak Mišák to tehdy zamýšlel tak, že Lewis bude pro Mercedes nejlepší volbou. A pokud to nemá být on, proč by ho jednoho dne ve statistikách neměl vyrovnat nebo překonat jiný Němec a jeho dlouholetý kamarád. 12 Ehm, samozřejmě je tím myšlen Nico, s kým jiným by se mohl kamarádit, když s ním nebyl ve stáji. 12 12 12

                    + 0 / − 0

                    ohodnotit kladně záporně

                    Reagovat Nahlásit
                    • Mike17

                      Mike17

                      185.149.130.XXX
                      Počkej, nechceš tím naznačit, že Mišák byl lepší než....
                      Opatrně s takovými závěry. 12
                      Tak jo, říkejme mu raději "Nico", co by dělal kolegu Nicovi. 12

                      + 0 / − 0

                      ohodnotit kladně záporně

                      Reagovat Nahlásit
                      • jon

                        jon

                        217.31.62.XXX
                        Tak tak. Nica není nikdy dost, respektive Jak je důležité míti Nica. 12
                        Jinak s tím Mišákem. To ani omylem. Vždyť je to jenom nejúspěšnější jezdec všech dob a stále drží v F1 asi polovinu rekordů, z nichž některé už ani pořádně nepůjde překonat, leda by někdo jezdil 10 let v monopostu o vteřinu rychlejším a měl za parťáka totální lopatu nebo "pejska". Ale je mi jasné, že díky rokům 2005 a 2006, kdy měl (samozřejmě jako vždy) dominantní techniku a nezískal s ní titul, se odepsal do role stafáže. Jeho účast v projektech, které hledali cestu (Ferrari, Mercedes) a které čtvrtým rokem po jeho příchodu získali sérii titulů, to je samozřejmě pouze shoda náhod a dokázal by to každý. Respektive zkus mi ukázat šampióna, který by přišel do stáje a do 4 sezón nezískal titul i jinde. Pokud tedy během těch 4 let neodešel a smetánku si pak neslízl nově příchozí, jako třeba Lewis. 12

                        + 0 / − 0

                        ohodnotit kladně záporně

                        Reagovat Nahlásit
                        • Mike17

                          Mike17

                          185.149.130.XXX
                          01
                          Když k tomu přidáš i Benetton... Stáj co získala jediné 2 tituly náhodou s ním. 04

                          + 0 / − 0

                          ohodnotit kladně záporně

                          Reagovat Nahlásit
                          • jon

                            jon

                            90.176.154.XXX
                            Ten Benetton jsem raději nezmiňoval, protože tam ještě neměl tolik zkušeností a jelo mu to hned od začátku. Určitě měl lví podíl na výsledcích díky jezdeckým výkonům, ale o struktuře týmu F1 ještě nemohl mít tolik přehled. Osobně na to mám jistý názor a jeho přínos vidím i dál, ale nechtěl jsem budit zbytečně moc kontroverze.
                            Každopádně pokud někdo chce bagatelizovat jeho přínos Ferrari a Mercedesu, tak bych mu doporučil výlet do Bohnic. Dokud je schopen názoru a napsat ho, ještě je čas s tím něco dělat. 12 12 12

                            + 0 / − 0

                            ohodnotit kladně záporně

                            Reagovat Nahlásit
                      • jon

                        jon

                        90.176.154.XXX
                        P.S. Jestli budeš nějaké ty nešťastníky hledat, tak určitě někde v historii. Aktuální dění pamatuje pouze jediného pilota, který přišel do nejúspěšnější stáje a je to dle vědců marnost nad marnost. Je jím pan Sebastian. 12 Ale že bys našel druhého takového je nesmysl. Kromě Kimiho vlastně, ten do toho taky spadá. 12 Ale jinak už asi těžko někoho najdeš. A určitě ne ve Ferrari, tím jsem si téměř jist. 11

                        + 0 / − 0

                        ohodnotit kladně záporně

                        Reagovat Nahlásit
Loading...
 

Aktuálně

Fernando Alonso uvažuje o návratu do F1

"Fernando by posunul Formuli 1 na další úroveň," komentuje Domenicali možný návrat Alonsa

Šéfové týmů na tiskové konferenci - zleva: Tanabe, Seidl, Monaghan, Green a Isola

Změní se formát závodního víkendu? Týmy o tom vážně uvažují

Vettel, Sebastian

Co by měl udělat Sebastian Vettel? Ecclestone má jasno

Nový Williams při prvotním testu v Barceloně

Hrozí Williamsu konec ve Formuli 1? Ve hře je prodej jiným investorům

Daniel Ricciardo příští rok skončí u McLarenu

Ricciardo přiznává, že jednal s Ferrari. Chápe, proč dalo přednost Sainzovi

Představení nového vozu Mercedes F1 W11 EQ Performance

Německá média informují o brzkém konci Wolffa u Mercedesu

Práce na modelu monopostu F1 v aerodynamickém tunelu

Nová pravidla schválena: rozpočtové stropy, hendikep pro vývoj aerodynamiky i růst min. hmotnosti

George Russell během předsezonních testů v Barceloně

Dočkají se piloti F1 před prvním závodem testovacích jízd? Russell v to doufá

Prezentace nového Racing Pointu

Aston Martin posiluje. Do vedení společnosti přichází harcovník z Daimleru

Ocon s Ricciardem odhalují vůz pro sezónu 2020

Odchod Ricciarda šéfa Renaultu zklamal. Prozradil, kdy rozhodnou o jeho náhradě

  • Pátek

    • 1. Trénink (11:00 - 12:30)
    • 2. Trénink (15:00 - 16:30)
  • Sobota

    • 3. Trénink (12:00 - 13:00)
    • Kvalifikace (15:00)
  • Neděle

    • Závod (14:10)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. ALBON, 2. BOTTAS, 3. GASLY... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama