DISKUZE K ČLÁNKU "Dostal jsem se na jinou úroveň, budu jezdit jako stroj!" varuje své soupeře Hamilton

Lewis Hamilton avizuj své další zlepšení - podle svých slov se letos dostane na "další úroveň" a bude jezdit jako "stroj." Jak se vede jeho Mercedesu a Ferrari v přípravách na novou sezónu?

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: "Dostal jsem se na jinou úroveň, budu jezdit jako stroj!" varuje své soupeře Hamilton

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 59, poslední 25.01.2020 10:39 Vložte komentář

Nejlepší názory

» HellHogr (Hlasovali 5 lidé) 17.01.2020 10:08
Hamovi chybí pokora, opravdová pokora, ne to… »
» Kaša (Hlasovali 5 lidé) 17.01.2020 12:21
Ty jsi ale mimo. Ten ročník s kolizema s Massou… »
» Mansell_fan (Hlasovali 4 lidé) 17.01.2020 08:59
Sedmý titul bude s prstem v nose. Ale ty jeho… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

    • jon

      jon

      90.176.154.XXX
      Je to dost přecitlivělé, s tím souhlasím. Na druhou stranu, alespoň jsou ta vyjádření barevnější. Na přehánění máme Marka, na vyjádření s nižší intelektuální hodnotou je tu Max, na realistická vyjádření je tu LeClerc a blbce k večeři již také máme - Binotta. 12

      + 2 / − 7

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • HellHogr

        HellHogr

        86.49.243.XXX
        Hamovi chybí pokora, opravdová pokora, ne to blessed. Ten kluk měl kliku, že se dostal k Mercedesu v době dominance, ještě 2012 i 2013 dělal zbytečné chyby a s nejrychlejším autem (2012) nebyl schopný držet krok o titul, na to potřebuje dominantní auto nebo zahození v podobě Vettela či Ferrari 2018/2008

        + 5 / − 4

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Kaša

          Kaša

          82.142.123.XXX
          Ty jsi ale mimo. Ten ročník s kolizema s Massou se dá nazvat jako slabší,
          ale řekl bych to takto ... kdo nekolidoval s Massou, že?
          A to že měl kliku že šel z pořád top McL do průměrného Mercedesu? ty jsi vtipálek. 18 20

          + 5 / − 3

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
        • jon

          jon

          90.176.154.XXX
          Na zahození titulu stačí i dominantní auto roku 2007. Jen tehdy nebyl jediný, kdo ho zahodil. 18 Stejně tak v roce 2012, kdy ho pozastavila nespolehlivá technika, ne vlastní neschopnost vybojovat titul ve spolehlivém a na některých tratích o chlup pomalejším voze. Co tam máš dál? 12

          + 2 / − 2

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Mike17

            Mike17

            185.149.130.XXX
            Technické poruchy se nepočítají, za to si určitě mohl sám. Důležité je, že byl v USA o 0,5s na kolo rychlejší a tím pádem měl rychlejší auto celou sezonu. To je přece jasný důkaz. A jestli to nevidíš, tak F1 vůbec nerozumíš. 12

            + 0 / − 2

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • jon

              jon

              90.176.154.XXX
              A jéje, já na to jakož jeho fanda úplně zapomněl. Ale to je zde v diskuzi vlastně dobrá vlastnost, ne? 12 12
              Je to jen moje zvídavost, ale těch 0,5s navíc bylo předpokládám pouze díky vozu, takže reálně muselo být Ferrari o více než vteřinu pomalejší, je to tak, že ano? 12

              + 0 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • Mike17

                Mike17

                185.149.130.XXX
                Samozřejmě je to jen kvůli vozu. Snad si nemyslíš, že Fernando nepodal fantastický výkon a nebyl nejlepším pilotem. Taková myšlenka by mne ani nenapadla. 12
                A protože byl lepší než Hamilton nebo Vettel, tak z toho nutně vyplývá, že neměl jen o 0,5s pomalejší auto po celou sezonu, ale samozřejmě ještě nějakou tu desetinku horší o jeho schopností. Prostě to Ferrari bylo hroznej šrot. Bylo by to vidět i v Barceloně, Malajsii nebo Valencii, ale tam to soupeři úmyslně flákali, takže to Ferrari jen vypadalo rychle. 12

                + 0 / − 0

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • jon

                  jon

                  90.176.154.XXX
                  Nejen že se flákali, ale oni ho nechali vyhrát, aby se neříkalo, že si Vettel ten titul nezasloužil. Jenže některým se prostě nezavděčíš. 12 Asi to bylo tehdy průhledné jako týmovka ve Ferrari a podřezávání větví (respektive spíše stromů) pod LeClercem. 12 12 12

                  + 0 / − 0

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
                  • Mike17

                    Mike17

                    185.149.130.XXX
                    Asi tak. Jen to nějak nejde dohromady s Hogrovým dnešním tvrzení v článku o Gaslym, že Alonso neměl žádnou podporu v týmu. Tvrdit, že ji měl i mimo tým by už nerozdýchal. Tak si nějak nedovedu vysvětlit, proč dal Vettelovi v Barceloně skoro kolo, když měl o víc jak 0,5s horší auto. Člověk by řekl, že každý závod bylo lepší jiné auto, ale to bych u nich narazil. Pak už zbývají jen nadpozemské schopnosti Nejlepšího, když dokázal s 0,5s horším autem dát Vettelovi 1s na kolo.
                    Proč ale dali Vettelovi u Ferrari nakonec přednost a proč ten výkon nezopakoval v USA, to už dohromady fakt nedám. Prostě F1 nerozumím. Tak mají asi kluci pravdu. 12

                    + 0 / − 0

                    ohodnotit kladně záporně

                    Reagovat Nahlásit
                    • jon

                      jon

                      90.176.154.XXX
                      Počkej počkej ... S tím Vettelem taky narazíš. 12 12 12 On ho přece Mattiacci podepsal až potom, co se mu na to Nejlepší vykašlal přece. Vettel byl pouze z nouze ctnost, Ferrari by ho nikdy nevzalo, kdyby o ně Nejlepší alespoň trochu stál. 12 12

                      + 0 / − 0

                      ohodnotit kladně záporně

                      Reagovat Nahlásit
                      • Mike17

                        Mike17

                        185.149.130.XXX
                        A jo, já zapomněl. Tedy pořád nechápu, proč chtěli žalovat Ferrari za porušení toho, že během smlouvy jednali s jiným pilotem, když se Sebem jednali až po zrušení smlouvy. Ale já tomu obecně vůbec nerozumím. 12
                        Nejspíš to bylo tak, že se Ferrari po odchodu FA zavolali Sebovi jestli za ně nechce jezdit a on řekl: jasně!!! Zítra oznámte světu, kolik mi dáte. Kdo by se obtěžoval s nějakým několikatýdenním vyjednáváním o podmínkách. Do té doby je Seb ani nenapadl. Je známé, že v F1 stačí zvednout telefon a za pár minut je hotovo. 12

                        + 0 / − 0

                        ohodnotit kladně záporně

                        Reagovat Nahlásit
                        • jon

                          jon

                          90.176.154.XXX
                          Radši do toho moc nešťourej nebo Tě na silnici sestřelí Piquet a budeš mít po konspirování. 12
                          Briatore to prostě řekl, protože se mu chtělo a protože to tak je. On a Nejlepší by nikdy nelhali ani nepodváděli. V minulosti tam bylo pouze pár drobných nesrovnalostí, ale svoji čestnost snad Alonso dokázal v roce 2007 dostatečně. On prostě podvodníky netoleruje. 12 12 12

                          + 0 / − 0

                          ohodnotit kladně záporně

                          Reagovat Nahlásit
        • jon

          jon

          90.176.154.XXX
          Jen bych ještě dodal, že zahazování titulů je od roku 2008 pro Ferrari tradice. Snad po nich nechceš, aby měnili něco na tom, co už takovou dobu funguje. 12

          + 3 / − 2

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
      • daaviid23

        daaviid23

        90.182.169.XXX
        18 11

        + 2 / − 4

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Pohonná jednotka Hondy

Honda odhaluje ambiciózní cíl pro svůj návrat do F1 v roce 2026

Lando Norris po startu zádovu v Austrálii

McLaren doufá, že i letos dokáže ve vývoji předčit své soupeře. Kdy nasadí další novinky?

Lewis Hamilton s Mercedesem W15 v Bahrajnu

Alonso už nepovažuje Mercedes za atraktivní. Zůstává u Aston Martinu, opět s Hondou za zády

Sebastian Vettel

Vettel k Mercedesu a Sainz k Red Bullu? Vyjádřují se Russell i Marko

Max Verstappen s Red Bullem RB20

"Maxe už letos nikdo nedostihne," mrzí Wolffa. Hamilton odešel z tiskové konference

Alexander Albon a celý Williams zatím mají ke spokojenosti hodně daleko

PROHLÁŠENÍ po GP Japonska: Rozjásaný Cunoda, pohřební nálada u Williamsu

Juki Cunoda rozjásal davy domácích fanoušků

GP JAPONSKA: Pohodové vítězství Red Bullu, Ferrari strategicky na výši

McLarenům se kvalifikace mimořádně vydařila

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Red Bull na koni, u McLarenu vládne bojovná nálada

Max Verstappen bez konkurence opanoval kvalifikaci na okruhu Suzuka

KVALIFIKACE GP JAPONSKA: Red Bull zpět na vítězné vlně, úspěšný McLaren, potrestaný Mercedes

Aston Martin přivezl do Suzuky několik drobných aerodynamických změn

Poslední trénink opanovaly Red Bully s Mercedesy v zádech, Ferrari ztrácí

  • Pátek

    • Trénink (5:30 - 6:30)
    • Kvalifikace (9:30 - 10:14)
  • Sobota

    • Závod (5:00 - 6:00)
    • Kvalifikace (9:00 - 10:00)
  • Neděle

    • Závod (9:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama