DISKUZE K ČLÁNKU "Kdyby to nevyšlo, tak umřu!" Leclerc svou adrenalinovou zábavou naštval Ferrari
Charles Leclerc patří k těm, kteří mají rádi adrenalin. Také proto si během prosince skočil padákem. S pochopením Ferrari se tento krok ale nesetkal.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: "Kdyby to nevyšlo, tak umřu!" Leclerc svou adrenalinovou zábavou naštval Ferrari
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
» daaviid23
(Hlasovali 5 lidé)
17.01.2020 10:49
Protože ti korporát platí tak moc právě proto aby… »
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
Ferda
15:39 17.01.2020 46.47.176.XXXK diskuzi níže.
Pokud se dvě strany na něčem svobodně dohodly bez fyzického nátlaku, tak by se dohody měly obě strany držet. Samozřejmě život mnohdy spoustu věcí mění a nabízí i jiné možnosti, než jsou psány ve smlouvě, taky se dají operatívně dohodnout jinak. Stačí se skontaktovat s partnerem a najít jiné řešení.
V tomto případě je možné, že Kája dostal nabídku na seskok a musel se rozhodnout během chvilky a na změnu smlouvy nebyl dostatek času. Proto se musel rozhodnout hned.
V tomto případě by bylo správné, kdyby po seskoku co nejdříve kontaktoval svého obchodního partnera a informoval ho, že porušil dohodu, ale nikdo k žádné újmě nepřišel a všechno je OK. Ferrari by sice možná hudry hudry dělalo, ale na druhou stranu by si Kájovy férovostí hodně cenilo a to by se mu mohlo vyplatit v mnoha dalších situacích v boji proti Vettelovi. Tečka -
Miroslav D.
22:00 16.01.2020 194.228.59.XXXUživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.-
-
-
-
-
Fanda.LH
11:54 17.01.2020 83.240.61.XXXTak zaměstnavatel jedná z pozice moci, jako zaměstnanec nemáš moc na výběr... Nicméně kdyby chtěli po něm vymáhat nějakou škodu, tak předpokládám, že narazí...
Mně takhle propašovali do smlouvy, že nemůžu odejít ke konkurenci, k dodavateli apod. Když jsem k dodavateli odešel, tak samozřejmě se nedělo nic... Protože na něco takového zkrátka nemají právo... Tady je to podobný případ. Jen Charles vydělává více a samozřejmě jeho zaměstnání je o poznání exkluzivnější a chce-li ho vykonávat, tak by se měl snažit s týmem vycházet...-
Mike17
13:07 17.01.2020 185.149.130.XXXZaměstnanec samozřejmě má na výběr. Buď se řídit dohodou se zaměstnavatelem, nebo si vybrat jiného, případně žádného. Nikdo zaměstnancům pistoli u hlavy nedrží. Jestli se mu smlouva nelíbila, mohl se vykašlat na korporát a vzít do ruky lopatu.
Dohody jsou snad od toho, aby se obě strany na něčem domluvily. Když na to kašlou, nemají smysl.-
Fanda.LH
13:32 17.01.2020 83.240.61.XXXVšak určité dohody nemají smysl a tohle je jedna z nich... Nemůžeš dát do smlouvy pro asistentku, že tě budu uspokojovat každé pondělí nebo, že v pracovní den má chodit spát nejpozději do 21 hod... To první je přímo nezákonné, to druhé nevymahatelné... Zkrátka nemáš právo nic takového po nikom požadovat a je jedno jestli se ti pod to podepsal nebo ne...-
Mike17
13:50 17.01.2020 185.149.130.XXXNejsem právník. Ale je celkem běžné, že sportovci podepisují dohody, které jim říkají jak mají třeba vystupovat, nebo co smí a nesmí dělat. Třeba běžně nesmí chlastat a to ani v době svého volna a za takové prohřešky se běžně vyhazuje.
Nevím, jaké by to mohlo mít právní důsledky. Každopádně porušení smlouvy je jistě důvodem k jejímu zrušení. Když on poruší smlouvu, může ji porušit i stáj. Třeba mu nic nezaplatit. Ferrari to kvůli takové ptákovině dělat asi nebude, ale je to jen otázka hranic.
Sorry, já jsem ze staré školy. Když něco slíbím, snažím se to dodržet za každou cenu. Neuzavírám dohody, které mám v úmyslu porušovat.-
Fanda.LH
14:25 17.01.2020 83.240.61.XXXPříklad s tím alkoholem není vhodný... Většinou se za to nevyhazuje, ale dávají se fin. postihy a za druhé to závisí s náplní jejich práce... Tzn. jsi sportovec, musíš dbát na životosprávu a jít tím příkladem... Nicméně tohle neplatí mimo sezónu, např. fotbalisti a hokejisti běžně mimo sezónu prasí...
Náplní práce pro jezdce F1 je cestovat po světě, účastnit se mediálních povinností, závodních víkendů, porad, udržovat se v kondici atd. atd. Umím si představit, že kdyby si skočil během sezóny, tak je to hrubé porušení, protože by se mohl zranit a pak nemohl plnit tyto povinnosti a tým by dostal do nesnází, protože by museli hledat náhradu...
Co se týče vyhazovu, tak zrovna motorsport je svět, kde je smlouva cár papíru, vyhodí tě kdykoli... Takže kdyby chtěli, tak si důvod najdou... Proto je vtipné, že zrovna v tomto případě argumentuješ nutností dodržování dohod... Kolikrát už jsme četli, že někdo měl smlouvu a byla mu prostě vypovězena...
Nechci se motat v kruhu... Z mého pohledu se vztah mezi zaměstnancem a zaměstnavatelem dost odosobnil... Velké firmy nemají prostor řešit problémy individuálně a přichází s absurdními / absolutními řešeními.-
Mike17
15:15 17.01.2020 185.149.130.XXXNo nejsem si jistý, že můžou třeba fotbalisti či hokejisti mimo sezonu chlastat první ligu, fetovat, nebo přibrat 20 kilo. Mají třeba i mediální povinnosti a byly případy, kdy dostali vyhazov jen kvůli tomu, že něco řekli.
Já neříkám, že dohody se musí pokaždé dodržet (snažím se o to já). Ale když dá stáj pilotovi padáka, musí mu zaplatit vše, co měl pilot dostat. Stejně tak může porušit smlouvu pilot, ale nesmí se pak divit, když mu třeba seberou část platu. Nic víc.
Je mi celkem jedno, jestli s Leclercem budou vůbec něco řešit. Jen mne obecně vždycky štve, když někdo něco slíbí a pak to nedodržuje. Třeba stávky zaměstnanců, kteří nějak netušili, co vlastně podepsali ve smlouvě.
-
-
-
-
-
-
Fanda.LH
14:29 17.01.2020 83.240.61.XXXŘeší neřeší... Lidi přecházejí poměrně často. Předpokládám, že tam jsou zlaté padáky tzn. nemůžeš nikam jít, ale současně dostaneš zaplaceno tzn. platí tě za nic nedělání... A to je pak něco jiného...
Vezmi si Kimiho 2009... Když odejdeš jinam, tak dostaneš tolik, když v F1 skončíš, tak dostaneš mnohem víc... Kimi Ferrari vytřel zrak a šel do Rally, tak dostal balík...
-
-
-
-
-
-
-
airwar1939
19:43 16.01.2020 176.74.128.XXXNejvíc lidí umírá přes noc v posteli... doufám, že na to také mají povolení.😂 Seskok z letadla, je oproti mnoha běžným lidským činnostem co děláme denně, hodně bezpečná záležitost.
Aktuálně
Poslední závod 26.5.2024
GP Monaka78 kol (260.286 km)
Circuit de Monaco
-
Pátek
-
Sobota
-
Neděle
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí
Příští závod 09.06.2024
GP Kanady 70 kol (305,270 km)
Gilles Villeneuve Circuitdní | hod | min | sek