DISKUZE K ČLÁNKU Williams přichází o významného partnera. Ten podepsal u McLarenu

Britský Williams počítá další ztrátu na sponzorském poli. To opouští společnost Unilever, která ve Formuli 1 propaguje svoji značku Rexona. Její loga však ze světa Velkých cen nezmizí. protože se začnou objevovat na vozech McLarenu.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Williams přichází o významného partnera. Ten podepsal u McLarenu

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 45, poslední 13.01.2020 18:30 Vložte komentář

Nejlepší názory

» GRAHAM (Hlasovali 5 lidé) 11.01.2020 10:26
Napadlo tě Ferdo, že Williams mohl mít tyto… »
» HellHogr (Hlasovali 5 lidé) 11.01.2020 12:15
Drobky? McLaren má daleko víc sponzoru a od… »
» HellHogr (Hlasovali 4 lidé) 11.01.2020 10:11
Williams vymění max lepšího sponzora za horšího… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Situs

    Situs

    88.102.38.XXX
    Williams to nějak zvládne, byť je to momentálně výsledkově příšerný pohled a je nutno říci že něco je tam prostě špatně a není momentálně moc vidět světlo na konci tunelu. Jsem přesvědčen že výhody který jim dával motor Mercedes v nové éře od nich nebyly dostatečně využity, promarnili šanci stát se marketinkově silnějším a udržet se v lepší polovině startovního pole. Teď jsou na dně a dostat se z toho bude pro ně ještě mnohem těžší.

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • HellHogr

      HellHogr

      86.49.243.XXX
      Já myslím, že problém je v investicích do samotného týmu, Clair chce udržet akcionáře, takže dává ty prachy hlavně jim a min do vývoje a oni rádi zůstanou, když se jim prachy vrací + i reklama.zejo. jsem rád, že Žák Brown dokáže táhnout sponzory a konečně McLaren bude mít hlavního sponzora, nemluvě o tom, že za poslední tři dny přišli dva noví sponzoři

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • juras

        juras

        90.177.218.XXX
        Nemyslím že akcionáři se spokojí s dividendami...když akcie týmu klesají...a klesají kvůli špatným výsledkům.
        Jestliže jsou akcie obchodovatelné na burze...musí Williams své účetnictví mít vyloženě na stole. A akcionář chce silný tým a co nejlepší výsledky...pak bude o akcie zájem a jejich cena poroste.

        A sponzoři? Který sponzor na F1 přímo vydělá peníze? Já myslím že žádný...vydávají tím že mají reklamu. Vezmi si že sponzoři podporují i týmy na konci startovního roštu..protože samotna účast v F1 je pro ně reklama a mají z ní profit.

        Unilever neodešel kvůli ničemu jinému než že sponzorství týmu který jednak klesl na poslední místo a druhak sponzorství už trvalo delší dobu, přestalo přinášet to co od něj čekali.

        Proč myslíš že svého času McLaren nezískal titulárního sponzora? I přes to že se spojil s Hondou? Podle mě proto...že tehdy Ron chtěl příliš velkej balik peněz...a spojení McLaren - Honda přes exkluzivitu a silný marketingový potenciál nemělo dostatečnou důvěru. Za prvé v F1 byl právě silné dominantní Mercedes, za druhé Honda se vracela po dlouhé odmlce a měla deficit proti ostatním motorařům...a nakonec McLaren byl na sestupně křivce.

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Ferda

          Ferda

          46.47.176.XXX
          Honda titulárního sponzora víc než nahradila. Mekáč od ní dostal v naturáliích i finančně zhruba 100 mega a to je minimálně dvojnásobek, než dostávalo Ferrari od Santanderu.

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • HellHogr

            HellHogr

            86.49.243.XXX
            Ferrari dostavlo od Santanderu 120 mega díky Alonsovi 03

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • Ferda

              Ferda

              46.47.176.XXX
              Tvoje cifra odpovídá částce smlouvy na celé tři roky. Ale klidně si téhle iluze užij.

              + 0 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • HellHogr

                HellHogr

                86.49.243.XXX
                Užij si své lži ty, tohle je ofiko částka, kvůli které i lidi ve Španělsku bojkotovali Santander, který jim zvýšil poplatky 03

                + 0 / − 0

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • Ferda

                  Ferda

                  46.47.176.XXX
                  Španělská banka Santander, která ale působí více zemích světa, oficiálně potvrdila, že po 11 letech končí ve formuli 1. Santander bude nově sponzorovat Ligu mistrů.

                  Odhaduje se, že Santander Ferrari každou sezónu posílal 40 milionů euro. Kromě toho byl Santander také sponzorem několika závodů.

                  + 0 / − 0

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
                  • HellHogr

                    HellHogr

                    86.49.243.XXX
                    A dál? Odhaduje se, ještě ze zdroju tvého, takže

                    + 0 / − 0

                    ohodnotit kladně záporně

                    Reagovat Nahlásit
                    • Ferda

                      Ferda

                      46.47.176.XXX
                      Víš přece, že odkazy z jiných stránek se tady dlouho neohřejí. Ale můžeš třeba zkusit hledat ....
                      Santander potvrdil odchod z F1

                      + 0 / − 1

                      ohodnotit kladně záporně

                      Reagovat Nahlásit
                    • Ferda

                      Ferda

                      46.47.176.XXX
                      Odstavec ze zcela jiného webu, aby ses nemohl vymlouvat, že jsem schválně hledal podhodnocenou částku.

                      A kdo do F1 nacpal nejvíce peněz? Tak třeba Ferrari jen v roce 2010 dostalo od sponzorů 249,5 milionu dolarů, přičemž 50 milionů pocházelo od španělské banky Santander. Ta si však vymínila, že Ferrari angažuje Fernanda Alonsa, což se samozřejmě i stalo.

                      Je tam sice psáno o 10 tisíc více, ale i tak do Tvých vybájených 120 000 chybí hezká řádka penízků.

                      + 0 / − 1

                      ohodnotit kladně záporně

                      Reagovat Nahlásit
        • HellHogr

          HellHogr

          86.49.243.XXX
          No nesouhlasím s těmi sponzory, ti vydělávají právě na své propagaci a to významně, jinak by do toho nešli.

          Co se týče akcionářů, je potřeba si uvědomit, že Williams má i další aktivity a tam jim roste ten zisk a akcionáři nehledí na výsledky na trati, ale finanční a to je prostě krutá realita, ty akcionáři třeba v životě neviděli F1, prostě chtějí vydělávat prachy a hotovo, Williams se radši potopí naukro zisku akcionářů

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • juras

            juras

            90.177.218.XXX
            Mám takovej pocit že Williams divizi Engineering prodal...

            S prodal ji proto, protože její rozvoj potřebuje investice...větší než je zisk divize...aby pokročilý o level výš. Proto ji Williams prodal...nový investor zajistí další růst.

            Jinak s čím nesouhlasíš?
            Že sponzoři nevydělávají na F1 přímo (že by jako dostávali z kapsy týmu na konci roku podíl ze zisku) ale v podobě profitu z reklamy?

            Ono se to kritizuje...že to Williams dělá blbě...ale zatímco v minulosti poslední týmy na roštu krachovaly a nebo měnili majitelé kvůli zadlužení...Williams si udržuje zdravý rozpočet a nedluží kam se podívá.

            Poslední dva roky nešlo o finance jako takové...ty měl Williams pod kontrolou...ale pod vedením Lowa navrhli dvě katastrofální auta...a neměli jen dost peněz na nápravu v rozběhnuté sezoně.

            Ale vyčkejme...McLaren byl taky ve sra.kach...a potřeboval cas na nápravu.
            Jestli letos Williams bude znovu okupovat poslední místo...bude to na pováženou. I pak ale bude existovat možnost že jen šetří peníze na rok 2021.

            + 1 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
  • rock

    rock

    80.78.139.XXX
    No jo, Unilever je světoběžník. S Rexonou (a Clearem) u Lotusu, když to tam začalo jít do kopru, tak k Williamsu, když je Williams na dně, tak hurá k McLarenu...

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • juras

    juras

    90.177.218.XXX
    Odchod Orlenu s Kubicou byl jasný...ztráta Unileveru je špatná zpráva.
    Nutno ovšem podotknout že tým získává zas nové sponzory a snaží se zajistit solidní rozpočet.
    Ono když tým ještě sponzorovalo Martini...četl jsem jak Williams prý prodal pozici titulárního sponzora pod cenou. Taky jsem četl že doba titulárních sponzorů je pryč...

    Williams má za sebou dva katastrofální roky (výsledkově), ale stále podle všeho víc než dobře pracuje jeho obchodní oddělení a dokáže zajistit start svého týmu v šampionátu. Ano...s ohledem na výsledky to vapadá jako nic moc...jak se často píše...z Williamsu se stala byznys společnost sloužící k výdělku pár lidem ve vedení.

    Nevím, jsem zatíženej tím že tomuhle týmu fandím už hodně dlouho...ale nemyslím že v Grove myslí jen na to jak si ulít peníze a tým provozují bez ambicí. Ono kdo vyhrává už 10 let? Pouze Mercedes a Redbull...tedy dva týmy s mimořádnými podmínkami...a další tým s podobně výsadním postavení...Ferrari...nezískal titul od roku 2007.

    Já to vidím tak že v Grove se nechali unést snem že i v současném postavení (nezávislý tým F1 bez tovární podpory) můžou dokázat konkurovat té top trojce. V době kdy pod vedením Symondse postupně klesali ve startovním poli (poté co dva roky po sobě dokázali obsadit v konečném pořadí třetí místo - 2014 a 2015, se rozhodli angažovat Lowa...který jako technický ředitel Mercedesu měl přinést know-hou...a posunout Williams opět do top 3.
    No a ukázalo se že jeden člověk nic nezmůže, podle všeho ty dva katastrofální roky jsou právě důsledkem příliš vysokého očekávání...tým disponující třetinovým rozpočtem oproti Mercedesu nemohl poskytnout Lowemu podporu na kterou byl zvyklý...výsledkem bylo že ambiciozní změna konceptu monopostu skončila krachem.
    Ale aby bylo jasno...Lowe není asi tím největším viníkem, Claire prostě není (možná optimisticky napíšu zatím) Frank...měla víc poslouchat Symondse který viděl situaci mnohem víc realisticky.

    Uvidíme letos, jestli se v Grove skutečně poučili z chyb které nasekali...budou letos bojovat ve středu pole.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • GRAHAM

      GRAHAM

      77.236.218.XXX
      Já myslím a logiku to má, že do letošní sezóny moc investovat nebudou.

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • juras

        juras

        90.177.218.XXX
        Myslíš že podmínky od roku 2021 budou tak odlišné aby se vyplatilo šetřit peníze?
        Tím myslím v případě Williamsu.

        Osobně se obávám že Liberty zásadní změny v rozdělení peněz neudělá. Top týmy zůstanou vepředu...už jen proto že si mohou dovolit díky financím už dávno pracovat na koncepci monopostu pro 2021.

        Williams by měl šanci dostat se nahoru jen kdyby sehnal tovární podporu. Není to ani o bohatém titulárním sponzoru jako o partnerů který do týmu nepřinese pouze peníze...tedy o dodavateli motoru a jeho plné podpoře.

        Pravdou je že z pohledu Williamsu nemá smysl stavět na rok 2020 úplně nové auto. Koncept podle platných technických regulí konci letošním rokem. Nicméně vyprdnout se na letošní rok nemůžou. Myslím že potřebují prověřit zda tým funguje po odchodu Lowa...zda změny v organizaci a vývoji jdou správným směrem. Myslím že nelze podceňovat ani motivovanost lidí v týmu. Podle mě potřebují po dvou letech zmaru opustit poslední místo mezi týmy a před tou změnou v roce 2021 potvrdit už jen sami sobě že ještě můžou být hrdí na značku Williams.

        V podstatě bych moc rád věděl co si myslí Lowe. On přišel jako spasitel...a místo toho tým pod jeho vedením šel od deseti k nule.
        Že Lowe není žádnej nymand vime, takže ten sešup Williamsu má hlubší kořeny.

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
  • Jindrich K.

    Jindrich K.

    91.229.253.XXX
    Williams jako 100% nejpomalejší tým přichází o sponzory ... by mě zajímalo jak dlouho to vydrží, než Williams definitivně zavře víko od rakve.

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Kevin Magnussen ukázal, jak se bojuje za týmové barvy

Ohlédnutí za GP Saúdské Arábie

Letecký pohled na okruh v Džiddě

GRAFIKA: Startovní rošt v Džiddě - Red Bull v 1. řadě před Ferrari

Max Verstappen s novým Red Bull RB20 při testech v Bahrajnu

Kvalifikaci ovládl Verstappen, Bearman v bitvě s Hamiltonem

Max Verstappen v Bahrajnu

V závěrečném tréninku nejrychlejší Verstappen, Bearman desátý. Zhou havaroval

Carlose o víkendu za volantem neuvidíme

Ferrari náhle mění sestavu: Sainz se už v Bahrajnu nesveze, místo něj povolán nováček

Max Verstappen s novým Ferrari SF-24 při testech v Bahrajnu

První trénink v Saúdské Arábii pro Verstappena, druhý pro Alonsa

Lewis Hamilton, Max Verstappen a George Russell společně na pódiu

Verstappen k Mercedesu? "Bylo by to vzrušující," reaguje Russell

Fernando Alonso v Bahrajnu

Scházejí nám 3 či 4 desetiny, popisuje zklamaně Alonso. Briatore pro něj hledá tu nejlepší možnost

Max Verstappen pro sezónu 2024

U Red Bullu vládne napětí dál, Verstappen volá po konci Hornera. Odejde Max ke konkurenci?

Max Verstappen a Sergio Pérez přivezli Red Bullu 29. double

PROHLÁŠENÍ po závodě: Verstappen nečekal, že vše bude tak snadné

  • Pátek

    • 1. Trénink (2:30 - 3:30)
    • 2. Trénink (6:00 - 7:00)
  • Sobota

    • 3. Trénink (2:30 - 3:30)
    • Kvalifikace (6:00)
  • Neděle

    • Závod (5:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama