DISKUZE K ČLÁNKU Mercedes se soustředí na rychlost na rovinkách. Spravit to můžou dvě věci

Valtteri Bottas hovoří o výkonnosti jejich vozu, který se loni zlepšil v pomalých zatáčkách. U Mercedesu si však uvědomují, že nyní musí zapracovat na rychlostech na rovinkách, kde na Ferrari začali ztrácet.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Mercedes se soustředí na rychlost na rovinkách. Spravit to můžou dvě věci

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 24, poslední 10.01.2020 15:05 Vložte komentář

Nejlepší názory

» GRAHAM (Hlasovali 3 lidé) 06.01.2020 20:21
Zhola zbytečné, ty žádné souvislosti nejseš… »
» daaviid23 (Hlasovali 2 lidé) 06.01.2020 14:44
Osobně mám raději přímý styl RB. I kdyź všeho s… »
» GRAHAM (Hlasovali 2 lidé) 06.01.2020 19:04
Ty nic neodhaduj prosím Tě.....tolik vejfuků… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • GRAHAM

    GRAHAM

    77.236.218.XXX
    Prostě se Elseňore smiř s tím, že Renault začal sezónu 2019 s tím, že oproti konci roku 2018 zvednul výkon o cca +- 50 HP. Samozřejmě je to maximální výkon, to jest kvalifikační.... 12
    Renault překonal bariéru 1000 HP svou nejnovější specifikací své pohonné jednotky (B-spec) představené ve Francii a německá publikace Auto Motor und Sport uvedla, že Mercedes také překonal tento limit svou druhou výkonovou jednotkou představenou v Montrealu. 11
    Dával jsi tu odkaz na Honda graf výkonu. Je hodně zajimavé, že všichni se dle GPS které dodavá všem FIA a dle toho se to počítá, se shodnou, že Ferrari má v závodě o 20 hp více a v kvaldě o 30HP, ale v grafu není vůbec nic. Zřejmě kapku PR graf, na pokračovaní v F1....

    Renault a Honda se svými nejnovějšími parametry ( po Monze) spočítaly , že se nacházejí v rozmezí 10–15 HP od Mercedesu - Ferrari má stále rozhodující výhodu nad všemi. Analýzu GPS poskytuje týmům v každém závodě FIA a z těchto informací lze vypočítat - v rámci proveditelné míry přesnosti.


    + 1 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • El.Senor

    El.Senor

    37.58.58.XXX
    Ti to dam do souvislosti, abys to pochopil i ty, pockej do zitra 11
    Zkusim najit i clanky, aby se ukazalo, jek otacis pravdu a prizpusobujes si ji, jak je libo.
    Hlavne si uvedom, ze body a zavody nevyhrava zisnivy motor s vykonem s o chlup vetsim vykonem nez ma Mercedes, natoz Renault 11

    + 0 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • El.Senor

    El.Senor

    37.58.58.XXX
    Příspěvek byl smazán na základě porušení podmínek diskuze.

    + 0 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • GRAHAM

      GRAHAM

      77.236.218.XXX
      Jako že Honda neuměla postavit konkurenceschopný motor, že neměla zázemí, zkušené techniky, vědomosti....no za to Mclaren fakt nemohl.

      A že Mclaren taky nebyl dokonalej, nebyl, ale s motorem to nemělo co dočinění. Honda dobrej motor nemohla postavit, neměla na to čas, vědomosti a lidi. Nakonec sama Honda to už dnes přiznává.Je mi úplně jedno že to ty rozporuješ. Holt tohle RD odhadl zcela špatně.....a Boulier to řekl zcela přesně, za jak dlouho bude Honda konkurence schopná. 12

      PS: Ano v roce 2017 to byl prušvih ,ale chápu že ty seš tak zaslepenej Hondou, že to neuznáš.

      + 2 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • GRAHAM

    GRAHAM

    77.236.218.XXX
    Verstappen :
    Je evidentní, že na soupeře v top vozech jsme ztráceli kvůli nízké maximální rychlosti na rovinkách," nechal se slyšet nizozemský jezdec, jenž ve Francii dostal nejnovější verzi motoru japonské automobilky.

    "Dokonce i mclareny za mnou byly na rovinkách silné. Rozhodně potřebujeme větší pokrok na straně motoru. Mohli jste vidět, že Renault má nyní celkem silný kvalifikační režim, nebo jak říkají tomu, co použili v prvním kole závodu. Pak se samozřejmě museli stáhnout a už pro mě nebyli hrozbou, ale z pohledu rychlosti na jedno kolo rozhodně zaostáváme," dodal.

    Tož tak no....

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • El.Senor

    El.Senor

    37.58.58.XXX
    A doplneni, Mercedes ani tak nemel problemy s vykonem ci spolehlivosti. Mercedes jede na vetsi pritlak, coz ukazala sezona a rovnez potvrdil sam Merecdes, ze jede na efektivitu a usetrene palivo jim doda v case na kolo ty same desinky sekund, ne-li vice desetinek, nez honeni za vykonem.
    Takze pokud to shrneme TOP3 jak auty, tak motory je jasna. Jsem prevazne zvedav, kolik ukroji McL ze straty na kolo v zavode. Vypada to, ze motorem to moc nebude a aerem tezko soudit. Na letosnim aute delali pomalu cely lonsky rok, kdyz zjistili, ze se jim auto 2018 moc nepovedlo. Takze kolik ubude v prvni polovine ze ztraty 1,8s v zavode? 0,3s-0,5s nebo snad 0,8s? Nebo to ztahnou pod 1s na kolo?

    + 0 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • GRAHAM

    GRAHAM

    77.236.218.XXX
    Začíná "prosakovat" že Ferrari bude mít hned u první specifikace motoru ENGINE 065 o dalších 30 koní více. 12 To jest výkon zvýšen z 850 koní na 880 koní. 11 Budou používat i nové písty aby se snižil odpor a zmenšila tepelná roztažnost + nové vnitřní kanaly pro lepší mazaní olejem. To jim prý má umožnit používat palivo s mnohem větším tepelným výkonem.

    Tak to jsem tedy zvědav.
    11

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Pinďa

      Pinďa

      78.80.25.XXX
      Uživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • GRAHAM

        GRAHAM

        77.236.218.XXX
        Mám seznam zahraničních serverů,blogů atd... které mají tyto informace. Samozřejmě někdy to jsou to i spekulace, ale u některých tomu lze věřit. Oni to info mají a někteří jsou dlouhodobě prověření že tyto infa jsou "pravdivé"..... Netvrdím že je to zcela přesné, ale že bude mít Ferrari opět velký posun ve výkonu, tomu fakt věřím.

        Ještě je ale potřeba počkat na Elseňora a jeho zprávy z dýna ze Sakury. 11

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
Loading...
 

Aktuálně

Lewis Hamilton během předsezonních testů v Barceloně

Mercedes bude před prvním závodem testovat v Silverstone, sveze se Bottas i Hamilton

Difuzor Ferrari

Omezení pravidel nekončí, na řadě jsou výfuky. Co se změní?

Carlos Sainz během předsezónních testů v Barceloně

Díry v rozpočtových stropech nahrávají McLarenu, stěžuje si Helmut Marko

Toto Wolff se raduje z vítězství obou Mercedesů v kvalifikaci v Maďarsku

Wolff vysvětluje, proč Mercedes nepodpořil návrh experimentálního závodního víkendu

Lando Norris s vozem Formule 3 v Zandvoortu

Norris se konečně dočká jízdy s monopostem - na dráze otestuje vůz F3

Claire Williamsová v Ázerbájdžánu

Trápení Williamsu? Schumacher mluví o nedostatečném vedení

Po startu Velké ceny Rakouska 2019

F1 konečně potvrzuje prvních 8 závodů sezóny 2020. Co bude následovat po Rakousku?

Autokláv pro zapékání dílů z uhlíkových vláken

Týmy se měsíc před prvním závodem pomalu vracejí do práce, Ferrari se daří s motorem

Fernando Alonso uvažuje o návratu do F1

"Fernando by posunul Formuli 1 na další úroveň," komentuje Domenicali možný návrat Alonsa

Šéfové týmů na tiskové konferenci - zleva: Tanabe, Seidl, Monaghan, Green a Isola

Změní se formát závodního víkendu? Týmy o tom vážně uvažují

  • Pátek

    • 1. Trénink (11:00 - 12:30)
    • 2. Trénink (15:00 - 16:30)
  • Sobota

    • 3. Trénink (12:00 - 13:00)
    • Kvalifikace (15:00)
  • Neděle

    • Závod (14:10)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. ALBON, 2. BOTTAS, 3. GASLY... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama