DISKUZE K ČLÁNKU Mercedes se soustředí na rychlost na rovinkách. Spravit to můžou dvě věci

Valtteri Bottas hovoří o výkonnosti jejich vozu, který se loni zlepšil v pomalých zatáčkách. U Mercedesu si však uvědomují, že nyní musí zapracovat na rychlostech na rovinkách, kde na Ferrari začali ztrácet.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Mercedes se soustředí na rychlost na rovinkách. Spravit to můžou dvě věci

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 24, poslední 10.01.2020 15:05 Vložte komentář

Nejlepší názory

» GRAHAM (Hlasovali 3 lidé) 06.01.2020 20:21
Zhola zbytečné, ty žádné souvislosti nejseš… »
» daaviid23 (Hlasovali 2 lidé) 06.01.2020 14:44
Osobně mám raději přímý styl RB. I kdyź všeho s… »
» GRAHAM (Hlasovali 2 lidé) 06.01.2020 19:04
Ty nic neodhaduj prosím Tě.....tolik vejfuků… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • GRAHAM

    GRAHAM

    77.236.218.XXX
    Prostě se Elseňore smiř s tím, že Renault začal sezónu 2019 s tím, že oproti konci roku 2018 zvednul výkon o cca +- 50 HP. Samozřejmě je to maximální výkon, to jest kvalifikační.... 12
    Renault překonal bariéru 1000 HP svou nejnovější specifikací své pohonné jednotky (B-spec) představené ve Francii a německá publikace Auto Motor und Sport uvedla, že Mercedes také překonal tento limit svou druhou výkonovou jednotkou představenou v Montrealu. 11
    Dával jsi tu odkaz na Honda graf výkonu. Je hodně zajimavé, že všichni se dle GPS které dodavá všem FIA a dle toho se to počítá, se shodnou, že Ferrari má v závodě o 20 hp více a v kvaldě o 30HP, ale v grafu není vůbec nic. Zřejmě kapku PR graf, na pokračovaní v F1....

    Renault a Honda se svými nejnovějšími parametry ( po Monze) spočítaly , že se nacházejí v rozmezí 10–15 HP od Mercedesu - Ferrari má stále rozhodující výhodu nad všemi. Analýzu GPS poskytuje týmům v každém závodě FIA a z těchto informací lze vypočítat - v rámci proveditelné míry přesnosti.


    + 1 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • El.Senor

    El.Senor

    37.58.58.XXX
    Ti to dam do souvislosti, abys to pochopil i ty, pockej do zitra 11
    Zkusim najit i clanky, aby se ukazalo, jek otacis pravdu a prizpusobujes si ji, jak je libo.
    Hlavne si uvedom, ze body a zavody nevyhrava zisnivy motor s vykonem s o chlup vetsim vykonem nez ma Mercedes, natoz Renault 11

    + 0 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • El.Senor

    El.Senor

    37.58.58.XXX
    Příspěvek byl smazán na základě porušení podmínek diskuze.

    + 0 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • GRAHAM

      GRAHAM

      77.236.218.XXX
      Jako že Honda neuměla postavit konkurenceschopný motor, že neměla zázemí, zkušené techniky, vědomosti....no za to Mclaren fakt nemohl.

      A že Mclaren taky nebyl dokonalej, nebyl, ale s motorem to nemělo co dočinění. Honda dobrej motor nemohla postavit, neměla na to čas, vědomosti a lidi. Nakonec sama Honda to už dnes přiznává.Je mi úplně jedno že to ty rozporuješ. Holt tohle RD odhadl zcela špatně.....a Boulier to řekl zcela přesně, za jak dlouho bude Honda konkurence schopná. 12

      PS: Ano v roce 2017 to byl prušvih ,ale chápu že ty seš tak zaslepenej Hondou, že to neuznáš.

      + 2 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • GRAHAM

    GRAHAM

    77.236.218.XXX
    Verstappen :
    Je evidentní, že na soupeře v top vozech jsme ztráceli kvůli nízké maximální rychlosti na rovinkách," nechal se slyšet nizozemský jezdec, jenž ve Francii dostal nejnovější verzi motoru japonské automobilky.

    "Dokonce i mclareny za mnou byly na rovinkách silné. Rozhodně potřebujeme větší pokrok na straně motoru. Mohli jste vidět, že Renault má nyní celkem silný kvalifikační režim, nebo jak říkají tomu, co použili v prvním kole závodu. Pak se samozřejmě museli stáhnout a už pro mě nebyli hrozbou, ale z pohledu rychlosti na jedno kolo rozhodně zaostáváme," dodal.

    Tož tak no....

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • El.Senor

    El.Senor

    37.58.58.XXX
    A doplneni, Mercedes ani tak nemel problemy s vykonem ci spolehlivosti. Mercedes jede na vetsi pritlak, coz ukazala sezona a rovnez potvrdil sam Merecdes, ze jede na efektivitu a usetrene palivo jim doda v case na kolo ty same desinky sekund, ne-li vice desetinek, nez honeni za vykonem.
    Takze pokud to shrneme TOP3 jak auty, tak motory je jasna. Jsem prevazne zvedav, kolik ukroji McL ze straty na kolo v zavode. Vypada to, ze motorem to moc nebude a aerem tezko soudit. Na letosnim aute delali pomalu cely lonsky rok, kdyz zjistili, ze se jim auto 2018 moc nepovedlo. Takze kolik ubude v prvni polovine ze ztraty 1,8s v zavode? 0,3s-0,5s nebo snad 0,8s? Nebo to ztahnou pod 1s na kolo?

    + 0 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • GRAHAM

    GRAHAM

    77.236.218.XXX
    Začíná "prosakovat" že Ferrari bude mít hned u první specifikace motoru ENGINE 065 o dalších 30 koní více. 12 To jest výkon zvýšen z 850 koní na 880 koní. 11 Budou používat i nové písty aby se snižil odpor a zmenšila tepelná roztažnost + nové vnitřní kanaly pro lepší mazaní olejem. To jim prý má umožnit používat palivo s mnohem větším tepelným výkonem.

    Tak to jsem tedy zvědav.
    11

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Pinďa

      Pinďa

      78.80.25.XXX
      A kde jsi to jako vyčetl?

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • GRAHAM

        GRAHAM

        77.236.218.XXX
        Mám seznam zahraničních serverů,blogů atd... které mají tyto informace. Samozřejmě někdy to jsou to i spekulace, ale u některých tomu lze věřit. Oni to info mají a někteří jsou dlouhodobě prověření že tyto infa jsou "pravdivé"..... Netvrdím že je to zcela přesné, ale že bude mít Ferrari opět velký posun ve výkonu, tomu fakt věřím.

        Ještě je ale potřeba počkat na Elseňora a jeho zprávy z dýna ze Sakury. 11

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Pinďa

          Pinďa

          78.80.25.XXX
          Hmm, tak to je pěkný, pokud to bude pravda, tak Emila Versttapena klepne pepka. 12Jen doufám, že letošní sezona pak nebude ve znamení protestů proti Ferrari ze strany Redbullu a Mercedesu. 12

          + 1 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • GRAHAM

            GRAHAM

            77.236.218.XXX
            Tak ostatní určitě budou taky navyšovat výkon. On nebyl problém navyšoit výkon, ale bylo to na úkor spolehlivosti. S tím měl imho problém Mercedes. vykon našli, ale motor nevydržel to co potřebovali. Uvidíme. Mercedes moc řvát nebude, on nechce tuhle image. To přenecha týmu RB, pokud se bude kvičet, tak to bude RB. Oni na to mají živnostenský list a to včetně ISO. 18

            + 1 / − 1

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
Loading...
 

Aktuálně

Mladý Charles Leclerc pronásleduje zkušeného Lewise Hamiltona

Domenicali vysvětluje, proč Hamilton nepřestoupí k Ferrari. Horner je zvědavý, jak si poradí s mladými talenty

Sergio Pérez při tréninku v Číně

Pérez je před novou sezonou optimista, "Můžeme udělat velký pokrok," říká

Briatore, Flavio

"Mohl jsem šéfovat Ferrari," říká Briatore. Kdy probíhala jednání?

Pierre Gasly se svou trofejí za druhé místo v závodě v Brazílii

"Gasly nese část viny, návrat do Toro Rosso ale zvládl mnohem lépe než než Kvjat," hodnotí Marko

Lewis Hamilton má našlápnuto k překonání rekordů legendárního Michaela Schumachera

"Dostal jsem se na jinou úroveň, budu jezdit jako stroj!" varuje své soupeře Hamilton

Charles Leclerc v tréninku v Soči

"Kdyby to nevyšlo, tak umřu!" Leclerc svou adrenalinovou zábavou naštval Ferrari

Williams se chce zlepšit a konečně se odrazit ze dna

Williams na rozdíl od loňska zvládl nárazové testy napoprvé. Proč si vybral Nissanyho?

Lando Norris s McLarenem MCL34 během tréninku v Brazílii

McLaren letos tak velký pokrok jako loni neudělá, uvědomuje si Brown. Vůz pro rok 2021 už má v tunelu

Robert Kubica v Japonsku

Vážné zranění? Kubica si nemyslí, že mělo na jeho formu vliv

Max Verstappen s Red Bullem RB15 během tréninku v Maďarsku

Honda musí odstranit kolísání své formy v závislosti na okruzích

Průběžné pořadí šampionátu:

1. HAMILTON, 2. BOTTAS, 3. VER... Celé pořadí

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama