DISKUZE K ČLÁNKU Mercedes se soustředí na rychlost na rovinkách. Spravit to můžou dvě věci

Valtteri Bottas hovoří o výkonnosti jejich vozu, který se loni zlepšil v pomalých zatáčkách. U Mercedesu si však uvědomují, že nyní musí zapracovat na rychlostech na rovinkách, kde na Ferrari začali ztrácet.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Mercedes se soustředí na rychlost na rovinkách. Spravit to můžou dvě věci

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 24, poslední 10.01.2020 15:05 Vložte komentář

Nejlepší názory

» GRAHAM (Hlasovali 3 lidé) 06.01.2020 20:21
Zhola zbytečné, ty žádné souvislosti nejseš… »
» daaviid23 (Hlasovali 2 lidé) 06.01.2020 14:44
Osobně mám raději přímý styl RB. I kdyź všeho s… »
» GRAHAM (Hlasovali 2 lidé) 06.01.2020 19:04
Ty nic neodhaduj prosím Tě.....tolik vejfuků… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • GRAHAM

    GRAHAM

    77.236.218.XXX
    Prostě se Elseňore smiř s tím, že Renault začal sezónu 2019 s tím, že oproti konci roku 2018 zvednul výkon o cca +- 50 HP. Samozřejmě je to maximální výkon, to jest kvalifikační.... 12
    Renault překonal bariéru 1000 HP svou nejnovější specifikací své pohonné jednotky (B-spec) představené ve Francii a německá publikace Auto Motor und Sport uvedla, že Mercedes také překonal tento limit svou druhou výkonovou jednotkou představenou v Montrealu. 11
    Dával jsi tu odkaz na Honda graf výkonu. Je hodně zajimavé, že všichni se dle GPS které dodavá všem FIA a dle toho se to počítá, se shodnou, že Ferrari má v závodě o 20 hp více a v kvaldě o 30HP, ale v grafu není vůbec nic. Zřejmě kapku PR graf, na pokračovaní v F1....

    Renault a Honda se svými nejnovějšími parametry ( po Monze) spočítaly , že se nacházejí v rozmezí 10–15 HP od Mercedesu - Ferrari má stále rozhodující výhodu nad všemi. Analýzu GPS poskytuje týmům v každém závodě FIA a z těchto informací lze vypočítat - v rámci proveditelné míry přesnosti.


    + 1 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • El.Senor

    El.Senor

    37.58.58.XXX
    Uživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.

    + 0 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • El.Senor

    El.Senor

    37.58.58.XXX
    Příspěvek byl smazán na základě porušení podmínek diskuze.

    + 0 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • GRAHAM

      GRAHAM

      77.236.218.XXX
      Jako že Honda neuměla postavit konkurenceschopný motor, že neměla zázemí, zkušené techniky, vědomosti....no za to Mclaren fakt nemohl.

      A že Mclaren taky nebyl dokonalej, nebyl, ale s motorem to nemělo co dočinění. Honda dobrej motor nemohla postavit, neměla na to čas, vědomosti a lidi. Nakonec sama Honda to už dnes přiznává.Je mi úplně jedno že to ty rozporuješ. Holt tohle RD odhadl zcela špatně.....a Boulier to řekl zcela přesně, za jak dlouho bude Honda konkurence schopná. 12

      PS: Ano v roce 2017 to byl prušvih ,ale chápu že ty seš tak zaslepenej Hondou, že to neuznáš.

      + 2 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • GRAHAM

    GRAHAM

    77.236.218.XXX
    Verstappen :
    Je evidentní, že na soupeře v top vozech jsme ztráceli kvůli nízké maximální rychlosti na rovinkách," nechal se slyšet nizozemský jezdec, jenž ve Francii dostal nejnovější verzi motoru japonské automobilky.

    "Dokonce i mclareny za mnou byly na rovinkách silné. Rozhodně potřebujeme větší pokrok na straně motoru. Mohli jste vidět, že Renault má nyní celkem silný kvalifikační režim, nebo jak říkají tomu, co použili v prvním kole závodu. Pak se samozřejmě museli stáhnout a už pro mě nebyli hrozbou, ale z pohledu rychlosti na jedno kolo rozhodně zaostáváme," dodal.

    Tož tak no....

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • El.Senor

    El.Senor

    37.58.58.XXX
    Uživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.

    + 0 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • GRAHAM

    GRAHAM

    77.236.218.XXX
    Začíná "prosakovat" že Ferrari bude mít hned u první specifikace motoru ENGINE 065 o dalších 30 koní více. 12 To jest výkon zvýšen z 850 koní na 880 koní. 11 Budou používat i nové písty aby se snižil odpor a zmenšila tepelná roztažnost + nové vnitřní kanaly pro lepší mazaní olejem. To jim prý má umožnit používat palivo s mnohem větším tepelným výkonem.

    Tak to jsem tedy zvědav.
    11

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Pinďa

      Pinďa

      78.80.25.XXX
      Uživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • GRAHAM

        GRAHAM

        77.236.218.XXX
        Mám seznam zahraničních serverů,blogů atd... které mají tyto informace. Samozřejmě někdy to jsou to i spekulace, ale u některých tomu lze věřit. Oni to info mají a někteří jsou dlouhodobě prověření že tyto infa jsou "pravdivé"..... Netvrdím že je to zcela přesné, ale že bude mít Ferrari opět velký posun ve výkonu, tomu fakt věřím.

        Ještě je ale potřeba počkat na Elseňora a jeho zprávy z dýna ze Sakury. 11

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Model monopostu F1 v aerodynamickém tunelu Mercedesu

Proč se Mercedes nemůže dostat do formy? Wolff přiznává vážné problémy s korelací

Carlos Sainz v Austrálii

Šéf Red Bullu potvrzuje, že uvažují o Sainzovi jako o náhradě za Péreze

Pro pilota není nikdy příjemné, když se místo závodu jenom dívá - to platí i pro Logana Sargeanta

Proč Williams neměl v Melbourne rezervní vůz? Zpověď šéfa stáje

Lando Norris s McLarenem MCL38

"Na stříbrného Leclerca jsme měli, blížíme se Ferrari i Red Bullu," těší Norrise

Sargeant závod vůbec nejel a Albon neskrýval rozčarování

PROHLÁŠENÍ po závodě v Austrálii: Ferrari na vrcholu blaha, ostatní doufají ve zlepšení

Fernando Alonso sice o body nepřišel, ale pohoršil si v pořadí

Alonso vyfasoval trest za podíl na Russellově nehodě, pořadí se mění + VIDEO

George Russell skončil závod na první pohled děsivou havárií

GP AUSTRÁLIE: Spanilá jízda Ferrari s dramatickou havárií v závěru

Start závodu v Austrálii

GRAFIA: Startovní rošt v Melbourne po penalizaci Péreze - těží z toho oba McLareny

Sergio Pérez a Christian Horner museli zkousnout Mexičanovu penalizaci

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Verstappen skromný, Ferrari odhodlané

Hamilton prozatím tápe a v Melbourne mu brány Q3 zůstaly zavřené

KVALIFIKACE: Verstappen ve finále zabral, Leclerc zkazil poslední pokus, Pérez potrestán

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama