DISKUZE K ČLÁNKU Mercedes se soustředí na rychlost na rovinkách. Spravit to můžou dvě věci
Valtteri Bottas hovoří o výkonnosti jejich vozu, který se loni zlepšil v pomalých zatáčkách. U Mercedesu si však uvědomují, že nyní musí zapracovat na rychlostech na rovinkách, kde na Ferrari začali ztrácet.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Mercedes se soustředí na rychlost na rovinkách. Spravit to můžou dvě věci
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
GRAHAM
23:37 06.01.2020 77.236.218.XXX
Prostě se Elseňore smiř s tím, že Renault začal sezónu 2019 s tím, že oproti konci roku 2018 zvednul výkon o cca +- 50 HP. Samozřejmě je to maximální výkon, to jest kvalifikační....
Renault překonal bariéru 1000 HP svou nejnovější specifikací své pohonné jednotky (B-spec) představené ve Francii a německá publikace Auto Motor und Sport uvedla, že Mercedes také překonal tento limit svou druhou výkonovou jednotkou představenou v Montrealu.
Dával jsi tu odkaz na Honda graf výkonu. Je hodně zajimavé, že všichni se dle GPS které dodavá všem FIA a dle toho se to počítá, se shodnou, že Ferrari má v závodě o 20 hp více a v kvaldě o 30HP, ale v grafu není vůbec nic. Zřejmě kapku PR graf, na pokračovaní v F1....
Renault a Honda se svými nejnovějšími parametry ( po Monze) spočítaly , že se nacházejí v rozmezí 10–15 HP od Mercedesu - Ferrari má stále rozhodující výhodu nad všemi. Analýzu GPS poskytuje týmům v každém závodě FIA a z těchto informací lze vypočítat - v rámci proveditelné míry přesnosti.
Renault překonal bariéru 1000 HP svou nejnovější specifikací své pohonné jednotky (B-spec) představené ve Francii a německá publikace Auto Motor und Sport uvedla, že Mercedes také překonal tento limit svou druhou výkonovou jednotkou představenou v Montrealu.
Dával jsi tu odkaz na Honda graf výkonu. Je hodně zajimavé, že všichni se dle GPS které dodavá všem FIA a dle toho se to počítá, se shodnou, že Ferrari má v závodě o 20 hp více a v kvaldě o 30HP, ale v grafu není vůbec nic. Zřejmě kapku PR graf, na pokračovaní v F1....
Renault a Honda se svými nejnovějšími parametry ( po Monze) spočítaly , že se nacházejí v rozmezí 10–15 HP od Mercedesu - Ferrari má stále rozhodující výhodu nad všemi. Analýzu GPS poskytuje týmům v každém závodě FIA a z těchto informací lze vypočítat - v rámci proveditelné míry přesnosti.
GRAHAM
20:20 06.01.2020 77.236.218.XXX
Jako že Honda neuměla postavit konkurenceschopný motor, že neměla zázemí, zkušené techniky, vědomosti....no za to Mclaren fakt nemohl.
A že Mclaren taky nebyl dokonalej, nebyl, ale s motorem to nemělo co dočinění. Honda dobrej motor nemohla postavit, neměla na to čas, vědomosti a lidi. Nakonec sama Honda to už dnes přiznává.Je mi úplně jedno že to ty rozporuješ. Holt tohle RD odhadl zcela špatně.....a Boulier to řekl zcela přesně, za jak dlouho bude Honda konkurence schopná.
PS: Ano v roce 2017 to byl prušvih ,ale chápu že ty seš tak zaslepenej Hondou, že to neuznáš.
A že Mclaren taky nebyl dokonalej, nebyl, ale s motorem to nemělo co dočinění. Honda dobrej motor nemohla postavit, neměla na to čas, vědomosti a lidi. Nakonec sama Honda to už dnes přiznává.Je mi úplně jedno že to ty rozporuješ. Holt tohle RD odhadl zcela špatně.....a Boulier to řekl zcela přesně, za jak dlouho bude Honda konkurence schopná.
PS: Ano v roce 2017 to byl prušvih ,ale chápu že ty seš tak zaslepenej Hondou, že to neuznáš.
El.Senor
20:17 06.01.2020 37.58.58.XXX
Uživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.
GRAHAM
20:08 06.01.2020 77.236.218.XXX
Verstappen :
Je evidentní, že na soupeře v top vozech jsme ztráceli kvůli nízké maximální rychlosti na rovinkách," nechal se slyšet nizozemský jezdec, jenž ve Francii dostal nejnovější verzi motoru japonské automobilky.
"Dokonce i mclareny za mnou byly na rovinkách silné. Rozhodně potřebujeme větší pokrok na straně motoru. Mohli jste vidět, že Renault má nyní celkem silný kvalifikační režim, nebo jak říkají tomu, co použili v prvním kole závodu. Pak se samozřejmě museli stáhnout a už pro mě nebyli hrozbou, ale z pohledu rychlosti na jedno kolo rozhodně zaostáváme," dodal.
Tož tak no....
Je evidentní, že na soupeře v top vozech jsme ztráceli kvůli nízké maximální rychlosti na rovinkách," nechal se slyšet nizozemský jezdec, jenž ve Francii dostal nejnovější verzi motoru japonské automobilky.
"Dokonce i mclareny za mnou byly na rovinkách silné. Rozhodně potřebujeme větší pokrok na straně motoru. Mohli jste vidět, že Renault má nyní celkem silný kvalifikační režim, nebo jak říkají tomu, co použili v prvním kole závodu. Pak se samozřejmě museli stáhnout a už pro mě nebyli hrozbou, ale z pohledu rychlosti na jedno kolo rozhodně zaostáváme," dodal.
Tož tak no....
El.Senor
18:49 06.01.2020 37.58.58.XXX
Uživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.
Pinďa
13:29 06.01.2020 78.80.25.XXX
Uživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.
Pinďa
13:19 06.01.2020 78.80.25.XXX
Uživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.
GRAHAM
13:11 06.01.2020 77.236.218.XXX
Tak ostatní určitě budou taky navyšovat výkon. On nebyl problém navyšoit výkon, ale bylo to na úkor spolehlivosti. S tím měl imho problém Mercedes. vykon našli, ale motor nevydržel to co potřebovali. Uvidíme. Mercedes moc řvát nebude, on nechce tuhle image. To přenecha týmu RB, pokud se bude kvičet, tak to bude RB. Oni na to mají živnostenský list a to včetně ISO.
Aktuálně
Poslední závod 21.4.2024
GP ?íny56 kol (305.066 km)
Shanghai International Circuit
-
Pátek
-
Sobota
-
Neděle
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí
Příští závod 05.05.2024
GP Miami 57 kol (308.326 km)
Miami International Autodromední | hod | min | sek