DISKUZE K ČLÁNKU Nová pravidla pro sezonu 2021 jsou schválena. Co se změní a co zůstane stejné? + VIDEO

Formule 1 dnes oficiálně představila zásadní body chystaných změn pravidel pro sezonu 2021. Co se změní a co zůstane zachováno?

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Nová pravidla pro sezonu 2021 jsou schválena. Co se změní a co zůstane stejné? + VIDEO

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 24, poslední 01.11.2019 18:20 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Duncan66 (Hlasovalo 7 lidí) 01.11.2019 04:31
Resit u vozu s takovou spotrebou ekologii paliva,… »
» Ferda (Hlasovali 4 lidé) 31.10.2019 18:41
Určitě se najde dost kritiků ohledně vzhledu… »
» daaviid23 (Hlasovali 3 lidé) 31.10.2019 18:39
Mě se to líbí. Až teda na další zvyšování váhy,… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • hixaxon

    hixaxon

    89.176.21.XXX
    Ježdění v závěsu. Neuvěřím dokud neuvidím. 80 % vs 50 %. Wow, to by mohla být opravdu zajímavá změna. Nice.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Fanda.LH

    Fanda.LH

    82.202.112.XXX
    Baví mě ty rozpočtové stropy... Když je to zadáno takhle, tak to nikdo neporuší a nic se nezmění... 12 12 12

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • PJD

    PJD

    90.179.129.XXX
    A jaký je pro sezónu 2021 předpoklad rychlosti - jaké budou časy ma kolo v porovnání s letošními?

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Petr

      Petr

      109.81.245.XXX
      Podle prvotních odhadů cca o 3 s pomalejší. I když podle Hornera to vývojem doženou a ke zpomalení možná nedojde.

      + 1 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • Kelner

    Kelner

    46.23.52.XXX
    Formule 1 bude vypadat jako Formule E .

    + 3 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Lahva

      Lahva

      95.143.138.XXX
      Tak FE se taky mění. Vzhle se posunul někam kam asi směřuje celkově design. To je mi jedno. Halo se mi nelíbí pořád, ale nepřestanu na to koukat. Jsem zvědavý, jaký vliv bude mít přísavný efekt a jestli to nějak zlepší závodění.
      Podle mě by to mohlo vyhovovat Sebovi - ten má rád pevnej zadek.¨
      Na twitteru jsem zachytil i názor, že to bude o mnoho náročnější pro piloty fyzicky, protože přetížení a to je taky dobře.
      Zvýšení váhy je smutný, stejně tak se mi nelíbí biopřísady do paliv. Podle mě to trochu ovlivní možnost výkonu + spolehlivost. Syntetika je syntetika.
      A nevím jestli jsem rád za rozpočtové stropy. Na jednu stranu je to F1, ale jestli se trochu srovná střed pole a bude jezdit třeba i pod sekundu za špičkou, proč ne.

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • Duncan66

    Duncan66

    212.96.178.XXX
    Resit u vozu s takovou spotrebou ekologii paliva, to je cire pokrytectvi a alibismus. Navic v F1, ktera je brutalnim cirkusem a tisice lidi nalitaji kazdy stovky tisic kilometru rocne a na prevazeni formuli a techniky se spali dalsi miliony a miliony litru paliva v tankerech, ci opet v letadlech. Ale hlavne, ze bude v palivu nejaky hnus z obnovitelne hmoty .... 02
    V neposledni rade bude ten vyvoj toho paliva stat jednotky az desitky milionu dolaru kazdeho motorare a i nektere tymy navic, takze kdyby to radeji vrazili do nejakeho skutecneho ekologickeho projektu, tak maticce Zemi pomuzou 1000x vice. 02 10

    + 7 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Situs

    Situs

    88.102.38.XXX
    Tak uvidíme, snad to bude fungovat jak předpokládají a předjíždění bude na více okruzích slušně možné. Sám zatím nevím co všechna ta nařízení budou mít za důsledky, nevím jak bude přijato že se specifikace určí ještě před tréningy nebo že v sobotu už nebudou moci prakticky vůbec nic měnit v nastavení, teď zpočátku mi přijde že mohli nechat zcela volný třeba alespoň první tréning, no uvidíme. Osobně mi zpomalení nějak extrémně neva, pokud to bude třeba jen těch 3s tak to bude uplně v poho. No a s tím jak auta vypadají problém nemám, někomu to přijde jako Indy a proč ne, jezdecky jsou souboje v Indy super a kdo netrpí u Indy syndromem 3.ligy tak to spolkne. Finanční strop na těchto hodnotách je začátek, je to dobrá věc a kvalita utracených peněz bude mít za výsledek důležitější vliv než kvantita, to je dobrá věc. Váha, respektive její navyšování je šílenost, s ground effektem to bude zajímavá kombinace a bojím se nárazových karambolů když jakýmkoliv poskočením dojde v zatáčce k narušení jeho efektu, no nechci ale malovat čerta na zeď. Jsem zvědav co teď bude od týmů a médií slyšet a co vyleze na povrch 03

    V každém případě pro McLaren je to šance na návrat jako hrom a doufám že se jim to povede. A celé pole by mělo být mnohem blíže u sebe, sekunda ztráty snad bude představovat hodně mizernou práci u kohokoliv.

    + 2 / − 6

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Pinďa

      Pinďa

      37.48.32.XXX
      Pro McLaren je to šance na návrat?Na to bych nespoléhal. 14

      + 3 / − 2

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • Petr

      Petr

      109.81.245.XXX
      Zatím bych moc šancí na stažení náskoku těm menším týmům nedával, byť bych si to přál. Nezapomínejte na to, že auta pro rok 2021 se budou stavět příští rok, kdy ještě žádná omezení rozpočtů neplatí. Velké automobilky do toho budou moci nalít mnohem více peněz než ostatní týmy a do nové éry vstoupit opět s náskokem.

      + 3 / − 5

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Situs

        Situs

        88.102.38.XXX
        Škoda že ten strop neplatí už od příštího roku, původně takové plány byly a už letos měl být strop na zkoušku jen aby získali přehled jak to nejlépe hlídat. Přesto si myslím že i tak budou ta auta k sobě blíže, ale je otázka zda tam někdo nepřijde fakt s chytrým nápadem něčeho. Mluví o tom že spousta věcí jim tam příliš fantasie neumožní, ale kdo ví co z toho skutečně dostanou.

        + 2 / − 6

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
  • Vieux-Fours

    Vieux-Fours

    86.49.249.XXX
    ta pravá F1 na které sme vyrostli umřela v roce(respektive na jejím koncu) 2008, její postižený dítě, ale nějak funkční vydrželo do 2020, ale rokem 21, definitivně končí ono magické označení "Královna motorsportu" a stává se z toho inkluidní ostříhaná fraška...upřímně...zvrácenost současné doby musela dolehnout i sem...jediný nad čím bychom se měli s lítostí pozastavit je, že rovnocenej protivník v podobě FE prostě tu svobodnou možnost vytřískat svůj potenciál na 120% nikdy nedostane....ono koc z Hiltna taky nemožeš donekkonečna otvírat bedlou naštorc zaryglovanou v jejím pajšlu krzevá papulu,... to chce takync změnu v podobě špicově zdvojenýho šlicu.....

    + 0 / − 3

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • SergioPÉREZ

    SergioPÉREZ

    89.103.96.XXX
    Možná mne to přestane bavit a F1 pošlu definitivně k šípkům. Za Berniho to byla "klasika" a o hodně lepší,. 05

    + 1 / − 3

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Neurotic

    Neurotic

    89.103.166.XXX
    Robustní vozy bych chápal, kdyby se jednalo o závody tahačů nebo demoliční derby, ale když se k sobě nemůžou pomalu ani přiblížit jinak dostanou pentli tak je to opravdu zbytečné a bude z toho jenom ještě větší vláček

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Ferda

    Ferda

    46.47.176.XXX
    Tak už přicházejí první negatíva. Mají se rozdávat pentle za překročení povoleného množství brzdových dílů. Ách bóže jak moc mi to připomíná to nesmyslné pravidlo jedné sady gum na závod.
    Holt bezpečnost především. 02

    + 0 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Ferda

    Ferda

    46.47.176.XXX
    Určitě se najde dost kritiků ohledně vzhledu budoucích formulí, ale za sebě můžu říci, že to žádná hrůza nebude a brzy si zvykneme.
    A pravidla díky menším nákladům taky povedou k zajímavějšímu závodění a to je přece hlavní důvod proč F1 sledujeme.

    + 4 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • daaviid23

    daaviid23

    91.245.26.XXX
    Mě se to líbí. Až teda na další zvyšování váhy, to je tragédie.

    + 3 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
Loading...
 

Aktuálně

Alain Prost a Cyril Abiteboul v kvalifikaci v Baku

Prost o cestě Renaultu. Kdy bude francouzská automobilka vyhrávat?

Sebastian Vettel s Ferrari SF90 v Japonsku

Vývoj Ferrari v průběhu sezóny "předčil očekávání." Co se od Francie zlepšilo?

Daniel Ricciardo po kvalifikaci v Soči

Ricciardovi u nových monopostů nezáleží na rychlosti. Důležité je těsné závodění, říká

Valtteri Bottas v kvalifikaci v americkém Austinu

Slabé výkony Bottase z poloviny sezony? Fin zná jejich důvod

Charles Leclerc po úspěsné kvalifikaci v Singapuru

Leclercova první sezona u Ferrari se blíží ke konci. Jak ji Monačan hodnotí?

Daniel Ricciardo v Suzuce před McLarenem Carlose Sainze

Renault svůj letošní cíl nesplní, za souboj s McLarenem se ale nestydí

George Russell s Williamsem FW42 během kvalifikace v Austinu

"Rozpočtové stropy? Socialismus! Williams si je nezaslouží, nezajímá nás," hlásá Villeneuve

Lewis Hamilton slaví 6. mistrovský titul po závodě v americkém Austinu

Významné osobnosti chválí Hamiltona. "Ferrari by s ním vyhrálo," má jasno Montezemolo

Souboj Maxe Verstappena a Sebastiana Vettela

"Nižší maximální rychlost Ferrari byla v USA jasně patrná," komentuje Honda

Kimi Räikkönen s Alfou Romeo C38

"Je jedno, jestli jsem 11. nebo poslední." Räikkönen je po výborném výkonu zklamaný

  • Pátek

    • 1. Trénink (15:00 - 16:30)
    • 2. Trénink (19:00 - 20:30)
  • Sobota

    • 3. Trénink (16:00 - 17:00)
    • Kvalifikace (19:00)
  • Neděle

    • Závod (18:10)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. HAMILTON, 2. BOTTAS, 3. LEC... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama