DISKUZE K ČLÁNKU Nová pravidla pro sezonu 2021 jsou schválena. Co se změní a co zůstane stejné? + VIDEO

Formule 1 dnes oficiálně představila zásadní body chystaných změn pravidel pro sezonu 2021. Co se změní a co zůstane zachováno?

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Nová pravidla pro sezonu 2021 jsou schválena. Co se změní a co zůstane stejné? + VIDEO

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 24, poslední 01.11.2019 18:20 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Duncan66 (Hlasovalo 7 lidí) 01.11.2019 04:31
Resit u vozu s takovou spotrebou ekologii paliva,… »
» Ferda (Hlasovali 4 lidé) 31.10.2019 18:41
Určitě se najde dost kritiků ohledně vzhledu… »
» daaviid23 (Hlasovali 3 lidé) 31.10.2019 18:39
Mě se to líbí. Až teda na další zvyšování váhy,… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

hixaxon

hixaxon

89.176.21.XXX
Ježdění v závěsu. Neuvěřím dokud neuvidím. 80 % vs 50 %. Wow, to by mohla být opravdu zajímavá změna. Nice.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Fanda.LH

Fanda.LH

82.202.112.XXX
Baví mě ty rozpočtové stropy... Když je to zadáno takhle, tak to nikdo neporuší a nic se nezmění... 12 12 12

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Fanda.LH

Fanda.LH

82.202.112.XXX
Nahoru dolů jako v blázinci... Nikdy neměli opouštět pravidla z roku 2009...

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Petr

Petr

109.81.245.XXX
Podle prvotních odhadů cca o 3 s pomalejší. I když podle Hornera to vývojem doženou a ke zpomalení možná nedojde.

+ 1 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
PJD

PJD

90.179.129.XXX
A jaký je pro sezónu 2021 předpoklad rychlosti - jaké budou časy ma kolo v porovnání s letošními?

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Lahva

Lahva

95.143.138.XXX
Tak FE se taky mění. Vzhle se posunul někam kam asi směřuje celkově design. To je mi jedno. Halo se mi nelíbí pořád, ale nepřestanu na to koukat. Jsem zvědavý, jaký vliv bude mít přísavný efekt a jestli to nějak zlepší závodění.
Podle mě by to mohlo vyhovovat Sebovi - ten má rád pevnej zadek.¨
Na twitteru jsem zachytil i názor, že to bude o mnoho náročnější pro piloty fyzicky, protože přetížení a to je taky dobře.
Zvýšení váhy je smutný, stejně tak se mi nelíbí biopřísady do paliv. Podle mě to trochu ovlivní možnost výkonu + spolehlivost. Syntetika je syntetika.
A nevím jestli jsem rád za rozpočtové stropy. Na jednu stranu je to F1, ale jestli se trochu srovná střed pole a bude jezdit třeba i pod sekundu za špičkou, proč ne.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Petr

Petr

109.81.245.XXX
Nejen kola, ale také úpravy šasi a těžší motory.

+ 1 / − 3

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Situs

Situs

88.102.38.XXX
Škoda že ten strop neplatí už od příštího roku, původně takové plány byly a už letos měl být strop na zkoušku jen aby získali přehled jak to nejlépe hlídat. Přesto si myslím že i tak budou ta auta k sobě blíže, ale je otázka zda tam někdo nepřijde fakt s chytrým nápadem něčeho. Mluví o tom že spousta věcí jim tam příliš fantasie neumožní, ale kdo ví co z toho skutečně dostanou.

+ 2 / − 6

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
daaviid23

daaviid23

90.182.169.XXX
Zdarec, neříkal jsi, že sem už nepáchneš? 13

+ 1 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Petr

Petr

109.81.245.XXX
Zatím bych moc šancí na stažení náskoku těm menším týmům nedával, byť bych si to přál. Nezapomínejte na to, že auta pro rok 2021 se budou stavět příští rok, kdy ještě žádná omezení rozpočtů neplatí. Velké automobilky do toho budou moci nalít mnohem více peněz než ostatní týmy a do nové éry vstoupit opět s náskokem.

+ 3 / − 5

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Pinďa

Pinďa

37.48.32.XXX
Uživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.

+ 3 / − 2

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Kelner

Kelner

46.23.52.XXX
Formule 1 bude vypadat jako Formule E .

+ 3 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Duncan66

Duncan66

212.96.178.XXX
Resit u vozu s takovou spotrebou ekologii paliva, to je cire pokrytectvi a alibismus. Navic v F1, ktera je brutalnim cirkusem a tisice lidi nalitaji kazdy stovky tisic kilometru rocne a na prevazeni formuli a techniky se spali dalsi miliony a miliony litru paliva v tankerech, ci opet v letadlech. Ale hlavne, ze bude v palivu nejaky hnus z obnovitelne hmoty .... 02
V neposledni rade bude ten vyvoj toho paliva stat jednotky az desitky milionu dolaru kazdeho motorare a i nektere tymy navic, takze kdyby to radeji vrazili do nejakeho skutecneho ekologickeho projektu, tak maticce Zemi pomuzou 1000x vice. 02 10

+ 7 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Situs

Situs

88.102.38.XXX
Jo ty jsi DaveVIP nebo jak se to psalo viď, ten tvůj sleng a RIP 2008 už poznávám 12

+ 2 / − 6

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Situs

Situs

88.102.38.XXX
Tak uvidíme, snad to bude fungovat jak předpokládají a předjíždění bude na více okruzích slušně možné. Sám zatím nevím co všechna ta nařízení budou mít za důsledky, nevím jak bude přijato že se specifikace určí ještě před tréningy nebo že v sobotu už nebudou moci prakticky vůbec nic měnit v nastavení, teď zpočátku mi přijde že mohli nechat zcela volný třeba alespoň první tréning, no uvidíme. Osobně mi zpomalení nějak extrémně neva, pokud to bude třeba jen těch 3s tak to bude uplně v poho. No a s tím jak auta vypadají problém nemám, někomu to přijde jako Indy a proč ne, jezdecky jsou souboje v Indy super a kdo netrpí u Indy syndromem 3.ligy tak to spolkne. Finanční strop na těchto hodnotách je začátek, je to dobrá věc a kvalita utracených peněz bude mít za výsledek důležitější vliv než kvantita, to je dobrá věc. Váha, respektive její navyšování je šílenost, s ground effektem to bude zajímavá kombinace a bojím se nárazových karambolů když jakýmkoliv poskočením dojde v zatáčce k narušení jeho efektu, no nechci ale malovat čerta na zeď. Jsem zvědav co teď bude od týmů a médií slyšet a co vyleze na povrch 03

V každém případě pro McLaren je to šance na návrat jako hrom a doufám že se jim to povede. A celé pole by mělo být mnohem blíže u sebe, sekunda ztráty snad bude představovat hodně mizernou práci u kohokoliv.

+ 2 / − 6

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Vieux-Fours

Vieux-Fours

86.49.249.XXX
Uživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.

+ 0 / − 3

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
SergioPÉREZ

SergioPÉREZ

89.103.96.XXX
Možná mne to přestane bavit a F1 pošlu definitivně k šípkům. Za Berniho to byla "klasika" a o hodně lepší,. 05

+ 1 / − 3

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Neurotic

Neurotic

89.103.166.XXX
Robustní vozy bych chápal, kdyby se jednalo o závody tahačů nebo demoliční derby, ale když se k sobě nemůžou pomalu ani přiblížit jinak dostanou pentli tak je to opravdu zbytečné a bude z toho jenom ještě větší vláček

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Ferda

Ferda

46.47.176.XXX
Tak už přicházejí první negatíva. Mají se rozdávat pentle za překročení povoleného množství brzdových dílů. Ách bóže jak moc mi to připomíná to nesmyslné pravidlo jedné sady gum na závod.
Holt bezpečnost především. 02

+ 0 / − 2

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Ferda

Ferda

46.47.176.XXX
Ano je, ale je zcela jedno z jakého důvodu to navyšování váhy přichází. Formule vždy byly lehké a obratné. Velká tonáž vždy byly díky hromadě plechů výsadou cestovních vozů.

+ 1 / − 2

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Havárie po prvním restartu GP Číny 2024

Piastri zkritizoval Strolla, McLaren zjišťuje, proč byl v Číně tak rychlý + VIDEO

Lewis Hamilton se v letošním ročníku nadále trápí

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ - GP ČÍNA: U Red Bullu se slaví, nadšený je i Norris

Daniel Ricciardo dostal postih pro příští závod (ilustrační foto)

Tresty v Šanghaji i po závodě, potrestán je i Ricciardo

Lando Norris se možná překvapivě vklínil mezi dominantní Red Bully (ilustrační foto)

GP ČÍNY - Drama uprostřed závodu míchalo pořadím, Verstappen byl opět na vlastní vlně

Max Verstappen zajistil Red Bullu jubilejní sté pole position (ilustrační foto)

GP ČÍNY - Prohlášení po sprintu a kvalifikaci. Red Bull slaví, ostatní opatrně doufají

Max Verstappen a Sergio Pérez v Bahrajnu

Kvalifikační double Red Bullu, Hamilton vyhořel

Fernando Alonso se stal smutným hrdinou sprintu (ilustrační foto)

GP ČÍNY - Sprint ovládl Verstappen, dramatický boj o bronzovou příčku

Pohled na startovní rovinku v Číně

GRAFIKA: Startovní rošt sprintu v Číně - McLaren s Mercedesem z 1. řady

Norrisovi se podařilo ovládnout povětrnostní ruletu v Šanghaji (ilustrační foto)

Kvalifikaci sprint v Číně ovlivnil déšť a traťové limity, Norrisovi pršelo štěstí

Lance Stroll využil podmínek na trati

V Číně hořelo, trénink rozhodly poslední minuty, vynesly na piedestal Strolla

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama