DISKUZE K ČLÁNKU Měnit koncept vozu před rokem 2020 není risk, brání se McLaren
McLaren již dříve oznámil, že se před příští sezónou rozhodl změnit koncept vozu. Někteří jej za to odsuzují a předhazují mu nedávný experiment před sezónou 2013, kdy pod vedením Martina Whitmarshe překopal úspěšný monopost. Šéf týmu Andreas Seidl ale současné rozhodnutí obhajuje - podle něj nemají co ztratit.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Měnit koncept vozu před rokem 2020 není risk, brání se McLaren
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
-
-
-
jon
16:45 22.10.2019 90.176.154.XXXPak tedy nevím, proč byl McLaren v roce 2012 považován za nejrychlejší monopost. Nebyl spolehlivý, ale když to jelo, tak RB nestíhal.
Nechci tady dělat ďáblovi advokáta, jen vycházím ze situace, jaká tehdy byla. Samozřejmě určitý díl nespolehlivosti šel na vrub příliš agresivnímu designu a celkově to celé měli hodně na hraně. Každopádně rychlé to bylo hodně, ale pouze v tom roce 2012. Po dobu foukaného difuzoru celkově byl samozřejmě RB o parník lepší, to by si nedovolil rozporovat.-
Mike17
18:20 22.10.2019 185.149.130.XXXJá ti to říkal.
Tedy neříkal jsem, že měl RB-Renault nejlepší balík ve foukání. To si Adi špatně vyložil. Já jen řekl, že bych si to tu netroufl tvrdit.
Ale když už jsem v tom....
Sezona 2012 byla jak na houpačce. Ze začátku mělo nejlepší vůz Ferrari, po půlce se zvedl RB a na konci byl jasně nejlepší Mclaren. A do toho občas "kecal" Lotus a po jednom závodě Maldonado s Perezem. Hodně to ovlivňovaly gumy, zvlášť v té první polovině. Každopádně Mclaren měl na konci nejlepší auto, škoda jen toho množství dnf a je pro ně velká škoda, že se do té radikální změny pustili. Sezona 2013 mohla být zajímavější.-
jon
00:04 23.10.2019 90.176.154.XXXKoukám, že místní odborníci tu byli přede mnou a ty dva mínusy jsou jistě za to nejlepší Ferrari. Nezapomínej, kdo tam v roce 2012 jezdil a vzhledem k divokému začátku sezóny jsi tím naznačil, že Massa jel tužku. A vlastně i ten druhej.
Co se týká toho Mekáče, i kdyby měli sebevíc super šasí, stejně by se trápili. 2013 byl první rok Lewise v tovární stáji. Mercedes by nikdy nedovolil, aby Lewis o svém rozhodnutí pochyboval. Mekáč se napůl zazdil sám, tak nebylo třeba sahat po “extra opatřeních”.-
Situs
00:12 23.10.2019 88.102.38.XXXPřidávám se k nim Označit že pro začátek roku 2012 mělo Ferrari nejlepší auto je jednoduše volovina a značí to že dotyčný o tom nemá ani páru. Na který že to závod přijíždělo Ferrari jako favorit? Austrálie? Malajsie? Čína? Bahrajn? Doporučuji to nejdříve shlédnout než o tom začne psát.-
jon
11:48 23.10.2019 90.176.154.XXXV prvních osmi závodech nebyl favoritem nikdo. Byla to opravdu loterie, komu kde sedne obutí. Díky tomu máme jednou provždy lopatu Maldonada jako vítěze velké ceny.
Je pravda, že Ferrari umělo v každém závodě být hodně vepředu, protože jim dobře fungovalo provozní okno v závodě. Auto špatné neměli, ale to ani RB. Tu sezónu to bylo hodně vyrovnané a bylo to závod od závodu. Obecně nejrychlejší byl McLaren. Jen ta spolehlivost ... -
Mike17
12:52 23.10.2019 185.149.130.XXXPřed letní pauzou měl Alonso 164b, což bylo o 42 víc než Vettel a o zhruba 50 víc, než měli Hamilton s Kimim. Tedy skoro o polovinu víc, jak konkurence. Ty závody jsem viděl a nemám co na tom měnit.
Bylo to jako na houpačce, ale v průměru není co řešit. Což je samozřejmě problém vidět, pokud si člověk z celé půlky vytáhny ty nejhorší výsledky, jako Austrálii, Čínu nebo Bahrajn.
Ale nemám v úmyslu se o tom s tebou hádat. Už vím, že pro tebe neměl Alonso nikdy nejlepší auto, ani kdyby s ním všem ujel o 2 kola, stejně by ho nejlepší neměl.
Doporučuji si o té sezoně aspoň něco přečíst (když už to člověk neviděl), než začneš psát.-
-
-
-
-
Situs
14:42 23.10.2019 88.102.38.XXXPočkej, jako že mám číst jen tebe? Já hledám pravdu, ne tvou iluzi a víru Až budeš mít články od jinud podporující tvou víru, předlož, rád si počtu, ale obávám se že takové čtení prostě není, blbosti málo kdo publikuje, dlouho by totiž u fanoušků nepochodil-
-
-
Mike17
18:52 23.10.2019 185.149.130.XXXNemám proč si zoufat. Co jsem napsal, platí samozřejmě pro vůz+pilot.
Nelze stanovit jaký podíl na tom má pilot a jaký vůz. Váš názor, že bylo Ferrari horší a vynikal Alonso je pouze váš dojem, na který nemáte jediný důkaz.
Vzhledem k tomu, že za ty roky diskuse nepostoupila ani o krok k nějakým relevantním argumentům, poue k nějaký názorům někoho, ztrácí smysl.-
-
Mike17
09:37 24.10.2019 185.149.130.XXXOpět to samé. Stokrát ti napíšu čísla, který dokazuji, že bylo Ferrari v první polovině suverénně neúspěšnější a ty to stokrát ignoruješ a děláš, že jsem nic nenapsal.
A ještě mluvíš něco o ztrapňování a vykrucování.
To je fakt jak z pětiletým děckem.
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
Aktuálně
Nadcházející závod 1.12.2024
GP Kataru57 kol (308.611 km)
Losail International Circuit
-
Pátek
- 1. Trénink (15:30 - 16:30)
- Kvalifikace (19:00)
-
Sobota
- 2. Trénink (15:30 - 16:30)
- 1. Závod (19:30)
-
Neděle
- 2. Závod (18:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek