DISKUZE K ČLÁNKU Měnit koncept vozu před rokem 2020 není risk, brání se McLaren
McLaren již dříve oznámil, že se před příští sezónou rozhodl změnit koncept vozu. Někteří jej za to odsuzují a předhazují mu nedávný experiment před sezónou 2013, kdy pod vedením Martina Whitmarshe překopal úspěšný monopost. Šéf týmu Andreas Seidl ale současné rozhodnutí obhajuje - podle něj nemají co ztratit.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Měnit koncept vozu před rokem 2020 není risk, brání se McLaren
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
Situs
11:40 24.10.2019 88.102.38.XXXProsím? Mě by zajímala jaká čísla jsi sem dal aby jsi doložil to že Ferrari mělo zpočátku roku 2012 nejlepší vůz, co je tohle jako za trolling? To že nic nemáš a neumíš to určit, oargumentovat ani něčím podložit z toho nedělá můj trolling ale tvé výmysly-
-
Situs
11:46 24.10.2019 88.102.38.XXXPočty bodů? Ferrari ale nemělo nejvíce bodů, to si pleteš s Fernandem Takže i tam to máš blbě Pokud tvrdíš že má někdo nejlepší vůz, je dobrý a potřebný to doložit více než body. Ale toho asi nejsi schopný a pokud se díváš jen na tabulku, nedivím se že ti toho tolik ujde. -
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
HellHogr
07:33 23.10.2019 89.24.35.XXXKoukam, že se tu zase řeší sezóna 2012, doporučil bych koukat na výsledky celé sezóny i projev rychlosti, kde nakonec vyšlo jako nejrychlejší auto RB s Renaultem, 0.2s pozadu McLaren a 0.6s pozadu Ferrari, které já začátku roku mělo ztrátu více jak 1s v kvalifikacích. Co se týče změny McLarenu na 2013, tam už neměl koncpet z 2012 kam jít dál a McLaren ten titul chtěl mít, nevyšlo to, to je prostě fakt a i to se v F1 stává, nyní jsou ovšem za top týmy a musí udělat něco jinak, nyní mají velké finanční zázemí od sponzorů i nových investorů, takže proč ne-
El.Senor
12:20 23.10.2019 178.255.168.XXXUživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze. -
Mike17
13:11 23.10.2019 185.149.130.XXXTak jsem si dal tu práci a spočítal, že zase lžeš. To je mi překvápko.
Takže průměrná ztráta na PP v první polovině sezony:
RB 0,391s
Mclaren 0,684s
Ferrari 0,802s
Ovšem kdyby jsme vynechali Silverstone, kde zaostal Mclaren skoro o 4s, měl by kvaldy lepší než RB. Jak vidíš, je to srovnání o ničem.
Ono srovnávat rychlost aut podle časů v kvalifikacích v sezoně, kde degradace gum byla naprosto to nejdůležitější pro úspěch v závodě, je hodně hloupé. Ale chápu, že je to jediné kritétirum, kde vám vychází Ferrari jako třetí nejrychlejší, tak se toho budete držet.-
-
-
-
-
Mike17
14:22 23.10.2019 185.149.130.XXXA to se jako nepočítá? Výsledky neplatí? A jo, já zapomněl. Potřebuješ jen takové, kde bude Ferrari v kvaldě nejpomalejší. Takže budeme počítat jen ty čtyři první, aby ti ty tvoje čísílka aspoň rámcově seděly?
Co kdybych si já vybral třeba 5-10tý závod? To mi pak vyjde, že je nedělila ani 0,1s.-
-
Mike17
14:32 23.10.2019 185.149.130.XXXV první POLOVINĚ!!! Však jsem mu to spočítal (1-10tý závod). Nemůžu za to, že se mu výsledek nelíbí.
A jo promiň. Tobě se to nehodí, tak vlastně neregistruješ, co jsem napsal. Já na to zapomínám, že to tobě píšu zbytečně a budeš dělat, že jsem nic nepsal. -
-
-
-
-
-
-
-
-
Aktuálně
Nadcházející závod 1.12.2024
GP Kataru57 kol (308.611 km)
Losail International Circuit
-
Pátek
- 1. Trénink (15:30 - 16:30)
- Kvalifikace (19:00)
-
Sobota
- 2. Trénink (15:30 - 16:30)
- 1. Závod (19:30)
-
Neděle
- 2. Závod (18:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek