DISKUZE K ČLÁNKU Abiteboul hodnotí letošní sezonu."Je nejtěžší v mé kariéře," říká

Od Renaultu se tento rok očekával další výkonnostní progres. Francouzská automobilka angažovala Daniela Ricciarda, který je obecně považován za jednoho z nejlepších pilotů této generace, koneckonců v Red Bullu to potvrzoval pravidelně. Kromě toho došlo k náboru řady nových zaměstnanců, posílení se dočkala takřka všechna oddělení.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Abiteboul hodnotí letošní sezonu."Je nejtěžší v mé kariéře," říká

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 14, poslední 21.10.2019 16:03 Vložte komentář

Nejlepší názory

» daaviid23 (Hlasovali 4 lidé) 19.10.2019 18:01
Celou sezonu jsem váhal kdo je větší zklamání v… »
» Ferda (Hlasovali 2 lidé) 19.10.2019 18:34
Taky se obávám, že kompletní odchod Renaultu z F1… »
» Adi (Hlasovali 2 lidé) 20.10.2019 11:25
Aero je zklamáním. To auto mělo byt alespoň o 0… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • El.Senor

    El.Senor

    178.255.168.XXX
    Uživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.

    + 0 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • GRAHAM

      GRAHAM

      77.236.218.XXX
      Zjisti si, jakým způsobem vyrábí ( ne vyvíjí) motory Mercedes a jakým Renault, je to nebe a dudy. Pak to pochopíš....

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • Adi

    Adi

    95.82.135.XXX
    Aero je zklamáním. To auto mělo byt alespoň o 0,5s rychlejší a tedy tvrde šlapat na RB a ne se nechat porazit McLrenem 02

    + 2 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Kaša

    Kaša

    194.228.79.XXX
    No ale jestli ten nelegalní systém s vyvážením brzd opravdu mají a používají ho po celou sezonu, tak to myslím vede k jedinému (logickému), a to je diskvalifikace z celé sezony. A to fakt nevím jestli už tak za očekáváním Renault přežije ... 16

    + 1 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • daaviid23

    daaviid23

    91.245.26.XXX
    Celou sezonu jsem váhal kdo je větší zklamání v letošní sezoně, jestli Renault nebo Ferrari.
    Vzhledem k druhé půlce sezony, kdy se Ferrari očividně zlepšilo, musím označit za zklamání sezony Renault.

    A to ani nemluvím o tom jak šulili s brzdama. Přeju jim co nejmenší trest, protože reálně hrozí jejich odchod, navíc když od nich už nikdo ani neodebírá motor. 07

    + 4 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Ferda

      Ferda

      46.47.176.XXX
      Taky se obávám, že kompletní odchod Renaultu z F1 je hodně reálný.
      Pro F1 a hlavně Liberty by to byla hodně tvrdá rána.

      + 2 / − 3

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • daaviid23

        daaviid23

        91.245.26.XXX
        Samotný odchod Renaultu by F1 přežila ale ono reálně není jasné jestli Honda bude pokračovat a kdyby odešla i Honda, tak by to pro F1 byla hodně tvrdá rána do koulí.

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Ferda

          Ferda

          46.47.176.XXX
          Já doufám, že Honda odejde až někdy kdy bude mít hlavu vztyčenou. Teď by to bylo uznání porážky.

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
      • Adi

        Adi

        95.82.135.XXX
        Hodně reálný odchod Renaultu?! Můžeš mi říct, kde si na to přišel? Ja vidím masivní investice, modernizace a rozšiřování týmu. Vidím vizi vedeni byt co nejlépe připraven na rok 2021, ale třeba mas nějaké lepší informace, můžeš mi tedy sdělit ty kuloární informace o reálném odchodu Ren ze světa F1? Ja četl jen o Hondě, ze uvažuje o odchodu, protože at dělají cokoliv, mají stále nejhorší PJ v poli...

        + 1 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Ferda

          Ferda

          46.47.176.XXX
          Masívní investice do čeho?
          Pokut za podvody z brzdami? Nebo do Dacie, která nestíhá vyrábět? Nebo do Nissanu, Mitsubiši, Datsunu, nebo do Lady?
          Renault má prostě fůru možností do čeho své peníze užitečně natlačit.

          + 0 / − 1

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Adi

            Adi

            37.48.29.XXX
            Bavíme se o F1, pokud sis nevšimnul. Koncern Renault si věru nevede zle. Nemusíš mít strach, ze by neměl peníze, má jich nejvíce v F1, ale neutraci nesmyslné částky jako M a F. Jelikož toho Renault v hybrid éře dokázal zatím o dost více než Honda, není otázka, zda odejde R, ale proč to ještě Hondu baví? Aby ty jejich skvosty někdo vůbec používal, musí k tomu natlacit ještě 100 mil USD! Si představ, kdyby za to ještě chtěli platit, tak se jim každý vysměje 03

            + 1 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
    • Adi

      Adi

      95.82.135.XXX
      Souhlasím s tím, že Renault je největší zklamání letošní sezóny. Vidím však světlo na konci tunelu v podobne nejmodernější motorové zkušebny mezi všemi dodavateli PJ. Výrazně modernizovány aero tunel a velikost týmu, která se blíží TOP 3, navíc dva skvělí piloti. Nyní v posledních 4 závodech se muže stát cokoliv, ale ve 4. místo v PK již nevěřím. Jakousi nelegalnosti brzd bych zatím neřešil. Počkejme na vyšetřování.

      + 1 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • El.Senor

        El.Senor

        178.255.168.XXX
        Uživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.

        + 0 / − 1

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Adi

          Adi

          37.48.29.XXX
          Ty ses dobre mimo. Sis nevšiml, jak jsme na naši neoblíbený trati v Japonsku naložili celému středu a jedine McLaren měl stejné závodní tempo. Honda nikdy před Renaultem nebyla, není a kdo ví, zda někdy bude. Zato Ren má prokazatelně v Q režimu výkon Mercedesu. Možná by sis ty komponenty mohl poradně přepočítat, abys nepsal blbosti ;)

          + 1 / − 1

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Nico Hülkenberg si vyzkoušel trať v Imole vůbec poprvé ve své kariéře (ilustrační foto)

Leclercova nadvláda pokračuje i v druhém tréninku, Cunoda velkým překvapením

Lando Norris zkoušel zpočátku konstrukční prvky, takže k měřeným časům se dostal až v druhé části tréninku (ilustrační foto)

Pochybující Leclerc ovládl první trénink, mistři světa chybovali, Albon nechal vyvěsit červenou vlajku

Charles Leclerc

Ferrari do Imoly přivezlo velká vylepšení, Leclerc před nimi varuje

Max Verstappen a Lando Norris v těsném souboji

Norris je rychlejší než Verstappen, domnívá se šéf McLarenu

Pohonná jednotka Hondy bude Red Bully poháněn příští rok naposled

Ford reaguje na zprávy o údajně slabém výkonu nového motoru Red Bullu

Logan Sargeant během prvních předsezónních testů v Bahrajnu

Je Sargeantova sedačka v ohrožení? Američan sebevědomě odmítá jakýkoli tlak

Carlos Sainz se stává velmi horkým zbožím na trhu pilotů F1

Sainz jr. u Sauberu? Pro někoho nesmysl, leč mající svůj smysl

Konečně! Tak většina soupeřů i médií hodnotí první Norrisovo vítězství (ilustrační foto).

GP MIAMI: PROHLÁŠENÍ po závodě - zářící Norris a zástup gratulantů

Lando Norris se po patnácti pódiích konečně dočkal vítězství (ilustrační foto)

GP MIAMI: Norris se zapsal do Zlaté knihy vítězů, penalizace mění pořadí

Valtteri Bottas je jedním z těch, kteří navzdory neúspěšné pozici na startu věří v progres

PROHLÁŠENÍ po sprintu a kvalifikaci - prakticky celé pole chce usilovat o body

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama