DISKUZE K ČLÁNKU "Jakékoliv úpravy kvalifikace v roce 2020 budou čistě experimentální," ujišťuje Brawn. O co mu jde?

Formuli 1 čeká v roce 2021 velká změna pravidel, což ale neznamená, že se příští rok žádných úprav nedočkáme. Momentálně se diskutuje o možných změnách kvalifikačního formátu. Podle sportovního ředitele F1 Rosse Brawna však půjde o čistě experimentální záležitost.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: "Jakékoliv úpravy kvalifikace v roce 2020 budou čistě experimentální," ujišťuje Brawn. O co mu jde?

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 18, poslední 24.09.2019 23:45 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Fanda.LH (Hlasovali 2 lidé) 24.09.2019 08:00
Obrácený rošt je kravina, stejně jako jakékoli… »
» Situs (Hlasoval 1 člověk) 24.09.2019 08:58
V článku stojí že na fungující kvaldu se zaměřují… »
» fogy (Hlasoval 1 člověk) 24.09.2019 09:09
Nuž uvidíme ! Najväčší nepriateľ F1 je závodná… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

Pepino60

Pepino60

217.197.149.XXX
Prosím vás jaképak přičítání časů nebo obrácený rošt v kvalifikačním závodě?! To jsou všechno nehorázné hlouposti. Trestat někoho za to že je nejlepší?! Tak přece lidičky neblbněte. Když už chtějí něco upravovat pro zatraktivnění, tak by mohli zrušit páteční tréninky. K čemu jsou tři tréninky? Udělal bych jeden dvouhodinový v sobotu pak hodinová kvalda a část benzinu, který by se ušetřil dvěma trnejetými tréninky (a nebylo by ho málo) bych vrazil do závodu, aby se nemuselo tolik šetřit a jezdit více naplno. Závod by byl atraktivnější a ještě by se ušetřilo. Ale ruku na srdce pánové: kdo prahne po takovýchto změnách. Takový fotbal nebo hokej se hrají podle stejných pravidel už desítky let a vadí to snad někomu? Měli by spíše povolit týmům testovat a vůbec volnější technická pravidla. To by jistě přineslo více atraktivity než nějaké přiblblé změny formátu víkendu.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
jenDalsiTeepack

jenDalsiTeepack

37.188.237.XXX
Jestli to budou jenom zkoušet, tak ok 04

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Lotusolog

Lotusolog

90.182.132.XXX
já bych navrhoval, aby se přerozdělili penze včetně posledního týmu v šampionátu a tím vytvořit spravedlivější podíl. Je nesmysl, aby poslední nedostal nic. Klasicky jsme viděli důsledek u Manoru, který zbytečně skončil. Dále bych navrhoval zrušit tratě, kde se nedá předjíždět. Monaka si sice vážím jako součást historie, ale závod je tam o ničem, takže společně se Singapurem vyhodit z kalendáře.

+ 0 / − 2

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
rock

rock

78.45.212.XXX
Definuj "umělotinu"

Tvrdím, že jakékoliv pravidlo je druh a forma umělotiny, záleží jenom na zvyku...

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Situs

Situs

88.102.38.XXX
Můj osobní názor, nebo spíš přání je aby kvalifikaci neměnili. Možná jsem otevřenější pro nějakou mírnou formu balastu dle pořadí v šampionátu, kvůli sblížení se pole. Třeba plácnu 1kg za umístění v šampionátu (Ham 20kg, Bottas 19, .... Russel 0), to je mezi dvěma za sebou skoro nic ale celkově to pole pěkně přiblíží.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Miroslav D.

Miroslav D.

194.228.59.XXX
Uživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Miroslav D.

Miroslav D.

194.228.59.XXX
Uživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
GRAHAM

GRAHAM

77.236.218.XXX
Já bych je dle výkonosti dovážil a bylo by to. 12 Ale je to složité, je to F1...a trestat by se za výkonost nemělo.

+ 0 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
jumpman

jumpman

178.255.168.XXX
podle mě by bylo nejlepší řešení dávat za kvaldu body a potom by se i mohlo otáčet, ale asi ne úplně celej rošt, spíš něco jako se jezdí v F2 kdy se otáčí jen prvních 10. Je to ale proti duchu F1, zkrátka vítězství v F1 je privilegium pro nejlepší a občas pro nejšťastnější, ale ne právo pro každýho účastníka...

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
huhukoktejl

huhukoktejl

46.135.70.XXX
Kvalifikaci bych nechal tak jak je, kdyz bych mel provadet zmeny, tak bych navrhoval odjet kvaldu a potom pridelit neco jako handicap. Ten by vypadal tak, ze prvnich deset jezdcu v sampionatu by si neslo handicap 10 (leader) az 1 (desaty v poradi). Tento handicap by se pripocetl ke kvalifikacnimu vysledku. Tj. dejme tomu hamilton by byl v kvalifikaci prvni, mel by 1+10 tj. 11. V pripade rovnosti bodu po pricteni handicapu by mel vyhodu ten lepsi v sampionatu. Jezdce by to nutilo zvladnout kvalifikaci co nejlepe, v pripade zavahani v podobe neobhajeni sve pozice v sampionatu by rostem propadali vyrazneji.

+ 0 / − 2

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
daaviid23

daaviid23

90.182.169.XXX
Taky tam píšou, že to dělají proto aby průběh víkendu byl méně předvídatelný.
To vlastně říká Alonso, takže ty musíš být pro, ne? 13

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
fogy

fogy

158.193.80.XXX
Nuž uvidíme ! Najväčší nepriateľ F1 je závodná réžia tímov a to, že sú vo výkonnosti veľké rozdiely a to je dvôsledok aj zlého prerozdeľovania peňazí medzi jednotlivé tímy. S tým treba niečo robiť, nie vymýšľať vtákoviny !!! 11

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Situs

Situs

88.102.38.XXX
V článku stojí že na fungující kvaldu se zaměřují kvůli závodu 13

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
daaviid23

daaviid23

90.182.169.XXX
Mě by celkem zajímalo proč se zaměřují na fungující část víkendu.

Ono osobně bych řekl, že to bude větší show ale za cenu toho, že to bude už spíš cirkus než sport.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Situs

Situs

88.102.38.XXX
Jeden experiment v kvaldě jsme tu nedávno měli a určitě jsme toho mohli být ušetřeni. To byl tehdy velký propadák. Osobně si myslím že ztratit kvaldu kdy si nejrychlejším kolem vyjedete pozici pro závod by byla velká škoda, je to fungující část závodního víkendu.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Loqenc

Loqenc

77.240.177.XXX
https://www.youtube.com/watch?v=AMde_wIbw2k

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Fanda.LH

Fanda.LH

83.240.61.XXX
Obrácený rošt je kravina, stejně jako jakékoli umělotiny...

+ 2 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
jumpman

jumpman

178.255.168.XXX
Pokud by se závodilo na tratích, kde lze předjíždět, tak to určitě povede k lepší zábavě, ale se sportem to moc společného nemá, neumím si ale představit obrácený rošt např. v monaku. Evidentně jim jedna monza nestačila a chtějí podobnou podívanou na každé VC...

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Carlos Sainz se stává velmi horkým zbožím na trhu pilotů F1

Sainz jr. u Sauberu? Pro někoho nesmysl, leč mající svůj smysl

Konečně! Tak většina soupeřů i médií hodnotí první Norrisovo vítězství (ilustrační foto).

GP USA: PROHLÁŠENÍ po závodě - zářící Norris a zástup gratulantů

Lando Norris se po patnácti pódiích konečně dočkal vítězství (ilustrační foto)

GP USA: Norris se zapsal do Zlaté knihy vítězů, penalizace mění pořadí

Valtteri Bottas je jedním z těch, kteří navzdory neúspěšné pozici na startu věří v progres

GP USA - PROHLÁŠENÍ po sprintu a kvalifikaci - prakticky celé pole chce usilovat o body

Lewis Hamilton tentokrát zabránil blamáži, ale optimální formu stále nemá

GP USA: Verstappen poprvé vyhrál v Miami kvalifikaci, Leclerc mu šlapal na paty

Daniel Ricciardo dokázal ubránit velmi cenné umístění

SPRINT USA: Verstappen na pohodu, Ricciardo ubránil druhé Ferrari + ohlasy

Max Verstappen s novým Red Bull RB20 při testech v Bahrajnu

GP USA: Rozstřelu vládl Verstappen. Mercedes selhal, Ricciardo zazářil

Charles Leclerc v tréninku strávil na trati symbolický čas

GP USA: Verstappen si pohrál s konkurencí, chybující Leclerc zcela vyhořel

Ferrari před GP Miami

Ferrari se barví do modra, v Miami představí nového hlavního sponzora + VIDEO

McLareny ve Velké ceně Austrálie

Jak velké vylepšení veze McLaren do Miami?

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama