DISKUZE K ČLÁNKU "Jakékoliv úpravy kvalifikace v roce 2020 budou čistě experimentální," ujišťuje Brawn. O co mu jde?
Formuli 1 čeká v roce 2021 velká změna pravidel, což ale neznamená, že se příští rok žádných úprav nedočkáme. Momentálně se diskutuje o možných změnách kvalifikačního formátu. Podle sportovního ředitele F1 Rosse Brawna však půjde o čistě experimentální záležitost.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: "Jakékoliv úpravy kvalifikace v roce 2020 budou čistě experimentální," ujišťuje Brawn. O co mu jde?
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
Pepino60
23:45 24.09.2019 217.197.149.XXXProsím vás jaképak přičítání časů nebo obrácený rošt v kvalifikačním závodě?! To jsou všechno nehorázné hlouposti. Trestat někoho za to že je nejlepší?! Tak přece lidičky neblbněte. Když už chtějí něco upravovat pro zatraktivnění, tak by mohli zrušit páteční tréninky. K čemu jsou tři tréninky? Udělal bych jeden dvouhodinový v sobotu pak hodinová kvalda a část benzinu, který by se ušetřil dvěma trnejetými tréninky (a nebylo by ho málo) bych vrazil do závodu, aby se nemuselo tolik šetřit a jezdit více naplno. Závod by byl atraktivnější a ještě by se ušetřilo. Ale ruku na srdce pánové: kdo prahne po takovýchto změnách. Takový fotbal nebo hokej se hrají podle stejných pravidel už desítky let a vadí to snad někomu? Měli by spíše povolit týmům testovat a vůbec volnější technická pravidla. To by jistě přineslo více atraktivity než nějaké přiblblé změny formátu víkendu. -
-
Lotusolog
17:24 24.09.2019 90.182.132.XXXjá bych navrhoval, aby se přerozdělili penze včetně posledního týmu v šampionátu a tím vytvořit spravedlivější podíl. Je nesmysl, aby poslední nedostal nic. Klasicky jsme viděli důsledek u Manoru, který zbytečně skončil. Dále bych navrhoval zrušit tratě, kde se nedá předjíždět. Monaka si sice vážím jako součást historie, ale závod je tam o ničem, takže společně se Singapurem vyhodit z kalendáře. -
-
Miroslav D.
12:58 24.09.2019 194.228.59.XXXUživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.
-
-
huhukoktejl
11:35 24.09.2019 46.135.70.XXXKvalifikaci bych nechal tak jak je, kdyz bych mel provadet zmeny, tak bych navrhoval odjet kvaldu a potom pridelit neco jako handicap. Ten by vypadal tak, ze prvnich deset jezdcu v sampionatu by si neslo handicap 10 (leader) az 1 (desaty v poradi). Tento handicap by se pripocetl ke kvalifikacnimu vysledku. Tj. dejme tomu hamilton by byl v kvalifikaci prvni, mel by 1+10 tj. 11. V pripade rovnosti bodu po pricteni handicapu by mel vyhodu ten lepsi v sampionatu. Jezdce by to nutilo zvladnout kvalifikaci co nejlepe, v pripade zavahani v podobe neobhajeni sve pozice v sampionatu by rostem propadali vyrazneji. -
-
-
-
Situs
13:54 24.09.2019 88.102.38.XXXMůj osobní názor, nebo spíš přání je aby kvalifikaci neměnili. Možná jsem otevřenější pro nějakou mírnou formu balastu dle pořadí v šampionátu, kvůli sblížení se pole. Třeba plácnu 1kg za umístění v šampionátu (Ham 20kg, Bottas 19, .... Russel 0), to je mezi dvěma za sebou skoro nic ale celkově to pole pěkně přiblíží.
-
-
-
Miroslav D.
13:03 24.09.2019 194.228.59.XXXUživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.
-
-
Situs
08:11 24.09.2019 88.102.38.XXXJeden experiment v kvaldě jsme tu nedávno měli a určitě jsme toho mohli být ušetřeni. To byl tehdy velký propadák. Osobně si myslím že ztratit kvaldu kdy si nejrychlejším kolem vyjedete pozici pro závod by byla velká škoda, je to fungující část závodního víkendu. -
jumpman
07:56 24.09.2019 178.255.168.XXXPokud by se závodilo na tratích, kde lze předjíždět, tak to určitě povede k lepší zábavě, ale se sportem to moc společného nemá, neumím si ale představit obrácený rošt např. v monaku. Evidentně jim jedna monza nestačila a chtějí podobnou podívanou na každé VC...-
-
jumpman
12:07 24.09.2019 178.255.168.XXXpodle mě by bylo nejlepší řešení dávat za kvaldu body a potom by se i mohlo otáčet, ale asi ne úplně celej rošt, spíš něco jako se jezdí v F2 kdy se otáčí jen prvních 10. Je to ale proti duchu F1, zkrátka vítězství v F1 je privilegium pro nejlepší a občas pro nejšťastnější, ale ne právo pro každýho účastníka...
-
-
Nadcházející závod 1.12.2024
GP Kataru57 kol (308.611 km)
Losail International Circuit
-
Pátek
- 1. Trénink (15:30 - 16:30)
- Kvalifikace (19:00)
-
Sobota
- 2. Trénink (15:30 - 16:30)
- 1. Závod (19:30)
-
Neděle
- 2. Závod (18:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek