DISKUZE K ČLÁNKU "Jakékoliv úpravy kvalifikace v roce 2020 budou čistě experimentální," ujišťuje Brawn. O co mu jde?

Formuli 1 čeká v roce 2021 velká změna pravidel, což ale neznamená, že se příští rok žádných úprav nedočkáme. Momentálně se diskutuje o možných změnách kvalifikačního formátu. Podle sportovního ředitele F1 Rosse Brawna však půjde o čistě experimentální záležitost.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: "Jakékoliv úpravy kvalifikace v roce 2020 budou čistě experimentální," ujišťuje Brawn. O co mu jde?

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 18, poslední 24.09.2019 23:45 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Fanda.LH (Hlasovali 2 lidé) 24.09.2019 08:00
Obrácený rošt je kravina, stejně jako jakékoli… »
» Situs (Hlasoval 1 člověk) 24.09.2019 08:58
V článku stojí že na fungující kvaldu se zaměřují… »
» fogy (Hlasoval 1 člověk) 24.09.2019 09:09
Nuž uvidíme ! Najväčší nepriateľ F1 je závodná… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Pepino60

    Pepino60

    217.197.149.XXX
    Prosím vás jaképak přičítání časů nebo obrácený rošt v kvalifikačním závodě?! To jsou všechno nehorázné hlouposti. Trestat někoho za to že je nejlepší?! Tak přece lidičky neblbněte. Když už chtějí něco upravovat pro zatraktivnění, tak by mohli zrušit páteční tréninky. K čemu jsou tři tréninky? Udělal bych jeden dvouhodinový v sobotu pak hodinová kvalda a část benzinu, který by se ušetřil dvěma trnejetými tréninky (a nebylo by ho málo) bych vrazil do závodu, aby se nemuselo tolik šetřit a jezdit více naplno. Závod by byl atraktivnější a ještě by se ušetřilo. Ale ruku na srdce pánové: kdo prahne po takovýchto změnách. Takový fotbal nebo hokej se hrají podle stejných pravidel už desítky let a vadí to snad někomu? Měli by spíše povolit týmům testovat a vůbec volnější technická pravidla. To by jistě přineslo více atraktivity než nějaké přiblblé změny formátu víkendu.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • jenDalsiTeepack

    jenDalsiTeepack

    37.188.237.XXX
    Jestli to budou jenom zkoušet, tak ok 04

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Lotusolog

    Lotusolog

    90.182.132.XXX
    já bych navrhoval, aby se přerozdělili penze včetně posledního týmu v šampionátu a tím vytvořit spravedlivější podíl. Je nesmysl, aby poslední nedostal nic. Klasicky jsme viděli důsledek u Manoru, který zbytečně skončil. Dále bych navrhoval zrušit tratě, kde se nedá předjíždět. Monaka si sice vážím jako součást historie, ale závod je tam o ničem, takže společně se Singapurem vyhodit z kalendáře.

    + 0 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • GRAHAM

    GRAHAM

    77.236.218.XXX
    Já bych je dle výkonosti dovážil a bylo by to. 12 Ale je to složité, je to F1...a trestat by se za výkonost nemělo.

    + 0 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • huhukoktejl

    huhukoktejl

    46.135.70.XXX
    Kvalifikaci bych nechal tak jak je, kdyz bych mel provadet zmeny, tak bych navrhoval odjet kvaldu a potom pridelit neco jako handicap. Ten by vypadal tak, ze prvnich deset jezdcu v sampionatu by si neslo handicap 10 (leader) az 1 (desaty v poradi). Tento handicap by se pripocetl ke kvalifikacnimu vysledku. Tj. dejme tomu hamilton by byl v kvalifikaci prvni, mel by 1+10 tj. 11. V pripade rovnosti bodu po pricteni handicapu by mel vyhodu ten lepsi v sampionatu. Jezdce by to nutilo zvladnout kvalifikaci co nejlepe, v pripade zavahani v podobe neobhajeni sve pozice v sampionatu by rostem propadali vyrazneji.

    + 0 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • fogy

    fogy

    158.193.80.XXX
    Nuž uvidíme ! Najväčší nepriateľ F1 je závodná réžia tímov a to, že sú vo výkonnosti veľké rozdiely a to je dvôsledok aj zlého prerozdeľovania peňazí medzi jednotlivé tímy. S tým treba niečo robiť, nie vymýšľať vtákoviny !!! 11

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • daaviid23

    daaviid23

    90.182.169.XXX
    Mě by celkem zajímalo proč se zaměřují na fungující část víkendu.

    Ono osobně bych řekl, že to bude větší show ale za cenu toho, že to bude už spíš cirkus než sport.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Situs

      Situs

      88.102.38.XXX
      V článku stojí že na fungující kvaldu se zaměřují kvůli závodu 13

      + 1 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • daaviid23

        daaviid23

        90.182.169.XXX
        Taky tam píšou, že to dělají proto aby průběh víkendu byl méně předvídatelný.
        To vlastně říká Alonso, takže ty musíš být pro, ne? 13

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Situs

          Situs

          88.102.38.XXX
          Můj osobní názor, nebo spíš přání je aby kvalifikaci neměnili. Možná jsem otevřenější pro nějakou mírnou formu balastu dle pořadí v šampionátu, kvůli sblížení se pole. Třeba plácnu 1kg za umístění v šampionátu (Ham 20kg, Bottas 19, .... Russel 0), to je mezi dvěma za sebou skoro nic ale celkově to pole pěkně přiblíží.

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
    • Miroslav D.

      Miroslav D.

      194.228.59.XXX
      Uživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • Situs

    Situs

    88.102.38.XXX
    Jeden experiment v kvaldě jsme tu nedávno měli a určitě jsme toho mohli být ušetřeni. To byl tehdy velký propadák. Osobně si myslím že ztratit kvaldu kdy si nejrychlejším kolem vyjedete pozici pro závod by byla velká škoda, je to fungující část závodního víkendu.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Loqenc

    Loqenc

    77.240.177.XXX
    https://www.youtube.com/watch?v=AMde_wIbw2k

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • jumpman

    jumpman

    178.255.168.XXX
    Pokud by se závodilo na tratích, kde lze předjíždět, tak to určitě povede k lepší zábavě, ale se sportem to moc společného nemá, neumím si ale představit obrácený rošt např. v monaku. Evidentně jim jedna monza nestačila a chtějí podobnou podívanou na každé VC...

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Fanda.LH

      Fanda.LH

      83.240.61.XXX
      Obrácený rošt je kravina, stejně jako jakékoli umělotiny...

      + 2 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • jumpman

        jumpman

        178.255.168.XXX
        podle mě by bylo nejlepší řešení dávat za kvaldu body a potom by se i mohlo otáčet, ale asi ne úplně celej rošt, spíš něco jako se jezdí v F2 kdy se otáčí jen prvních 10. Je to ale proti duchu F1, zkrátka vítězství v F1 je privilegium pro nejlepší a občas pro nejšťastnější, ale ne právo pro každýho účastníka...

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
      • rock

        rock

        78.45.212.XXX
        Definuj "umělotinu"

        Tvrdím, že jakékoliv pravidlo je druh a forma umělotiny, záleží jenom na zvyku...

        + 1 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Guanyu Zhou je jedním z několika pilotů, které příští rok už ve startovním poli neuvidíme (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po závodě: Gratulace vítězům, odhodlání do roku 2025

Vyhráli sice „jen“ Pohár konstruktérů, ale McLaren a oba jeho piloti patřili k nejvýraznějším v letošním roce (ilustrační foto)

Zázraky se nekonaly, penalizacemi a kolizemi provázený závod vyhrál Norris, slaví i McLaren

Checo Pérez se tentokrát vyvaroval chyb, ale zase doplatil na zmatky kolem traťových limitů (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: je znát, že sezóna se chýlí ke konci

Charles Leclerc si v kvalifikaci musel připadat jako oběť nějakého „spiknut“ (ilustrační foto)í

Kvalifikace přála oranžové barvě, Leclerc odstartuje poslední

Připravil si Piastri výkonem ve třetím tréninku půdu pro své první pole-position v Grand Prix? (ilustrační foto)

Poslední trénink v režii McLarenů, vytáhly se oba Haasy, Leclerc nebyl v dobrém rozpoložení

Nico Hülkenberg si vedl v druhém tréninku nadmíru dobře.

V druhém tréninku odveta McLarenu, vytáhl se Hülkenberg, propadl Verstappen

Charles Leclerc měl trénink zkrácený na pouhou polovinu (ilustrační foto)

Pyrrhovo vítězství Leclerca v prvním tréninku, nováčci s jednou výjimkou uzavírali pole

Sergio Pérez stojí na rozhraní mezi bytím a nebytím

Zaručené zprávy týkající se Péreze, nebo jenom (před)poslední dohady?

Vítejte v malém zamyšlení nad událostmi posledních dnů

Hrstka ohlédnutí za Maxem, penalizacemi a novou krví

Lando Norris s McLarenem

Příliš přísná penalizace Norrise? McLaren žádá FIA o přezkoumání způsobu udělování trestů + VIDEO

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama