DISKUZE K ČLÁNKU Závady motorů Ferrari a Mercedes v Belgii Hondu překvapily. Ze dvou důvodů

Technický ředitel Hondy Tojoharu Tanabe vyjádřil velké překvapení nad poruchami, které postihly výrobce těch nejsilnějších motorů - Ferrari a Mercedes.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Závady motorů Ferrari a Mercedes v Belgii Hondu překvapily. Ze dvou důvodů

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 33, poslední 09.09.2019 11:19 Vložte komentář

Nejlepší názory

» HellHogr (Hlasovali 4 lidé) 04.09.2019 09:10
A hlavně Mercedes nemá problém v týmové jedničce,… »
» daaviid23 (Hlasovali 2 lidé) 04.09.2019 08:11
Divím se hlavně problémům Mercedesu. Ten je… »
» David.S. (Hlasovali 2 lidé) 04.09.2019 10:20
20 rejpálek .... 12 mercedes hlavně nemá… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • fogy

    fogy

    158.193.80.XXX
    Nuž ono nezáleží len na motore samotnom, ale aj po namontovaní do toho, či onoho tímového vozidla aj so subsystémami a potom bezchybná diagnostika a skúšobné jazdy s takto zamomtovaným agregátom, kamarát šikmooký ! 11

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • odin

    odin

    77.240.103.XXX
    Nevím co se tady zase řeší? Logicky, asi nebyla náhoda, že Merg i Ferrari poskytli své nové specifikace PJ nejprve zákazníkům. Nebo si snad někdo ze zdejších odborníků, kteří to spolu s Tanabem řeší, myslí, že kdyby své PJ měly oba týmy "vychytané" a byly si stoprocentně jisti jejich výkonností i spolehlivostí, že by nové PJ nevyužily nejprve sami? Když před závodem komentátor ohlásil, že zákazníci pojedou s novou PJ, zatímco továrny ji nasadí až v Monze, čekal jsem nějaké komplikace.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Pepino60

    Pepino60

    217.197.149.XXX
    Tak Honda se divit ničemu nemusí. Motory Mercedes i Ferrari jdou prostě do extrémů a to především v kvalifikačních režimech. Motory Honda nejsou zatím tak vyhnané výkonem. Ne Mercedes ztrácejí cca 25 kobyl a na Ferrari dokonce 40. takže ono se to někde projevit musí. Ale jsem v klidu. Pokud tam nějaký problém bude, tak zrovna tyhle týmy to zcela určitě vychytají.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Daniel83

    Daniel83

    195.91.7.XXX
    Máme info, či poruchy boli skutočne poruchy PJ, alebo mohlo ísť o chybu tímov pri inštalácii novej PJ do šasi? Nič official som nezachytil.

    Btw. Honda sa priučila nadrzlým vyhláseniam od Marka asi 13

    + 2 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Adi

      Adi

      81.19.11.XXX
      Ano, všechny 3 poruchy byly poruchy PJ. Ani Ferrari ani Mercedes zatím neví, co se stalo a aktuálně to vyšetřují.
      Je to důkaz toho jak moc na to všichni výrobci tlačí.

      + 2 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • Hormón

      Hormón

      37.188.191.XXX
      Honda se nepriucila. Jen je fakt, ze u Ferrari a Mercedesu se problemy necekali a kazdeho kdo trochu sleduje F1 to proste prekvapuje. Proste se cekalo, ze tyto tymy jedou na spolehlivist a ono ne

      + 1 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Miroslav D.

        Miroslav D.

        194.228.59.XXX
        Uživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
      • Daniel83

        Daniel83

        81.89.57.XXX
        Pokiaľ viem, tak sa stále nevie čo bolo za poruchou, takže by som bol opatrnejší s hodnotením. Fakt je, že ľahšie sa dobieha ako udržiava dominancia. Od istej úrovne sa výkon dosahuje ťažšie a na úkor spoľahlivosti. Takže počkajme, kým Honda dobehne Ferko a MB a potom môžu frajeriť 14

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
  • HellHogr

    HellHogr

    86.49.242.XXX
    No tohle prohlášení Hondy je více než úsměvné, hlavně, že kluci ze STR měli 5 motor už v Maďarsku, nemluvě o jejich předchozích letech .. ono by se to chtělo držet své práce a mlčet, nebo zapomněli, jak mizerné PJ dělali?

    + 1 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Carlos Sainz přijíždí do boxů po svém vítězství v Austrálii

"Mohli jsme vyhrát," lituje Ferrari po nasazení novinek v Imole. Leclerc viní Red Bull a McLaren z 'podivností'

Lando Norris se stává sběratelem trofejí (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po závodě: GP Emilia Romagna - Norris lituje, ostatní doufají

George Russell prohrál týmový duel, ale získal bod útěchy

GP Emilia Romagna: Podruhé se šok nepovedl, Verstappen se spasil na cílové čáře

Max Verstappen získal v Imole osmou pole-position v řadě, jako druhdy legendární Ayrton Senna

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Verstappen opěvuje úspěch, McLaren mu chce řádně zatopit

Piastrimu úspěch na Imole poněkud zhořkl (ilustrační foto)

Pořadí na startu GP Emilia Romagna se mění, Piastri přišel o první řadu

Sergio Pérez si připsal další nepovedený výkon

GP Emilia Romagna: Verstappen poosmé v řadě na pole-position, Ferrari zklamalo

Fernando Alonso si před kvalifikací řádně zkomplikoval život

McLaren vyhrál v dramatickém závěru poslední, dvakrát přerušený trénink

Nico Hülkenberg si vyzkoušel trať v Imole vůbec poprvé ve své kariéře (ilustrační foto)

Leclercova nadvláda pokračuje i v druhém tréninku, Cunoda velkým překvapením

Lando Norris zkoušel zpočátku konstrukční prvky, takže k měřeným časům se dostal až v druhé části tréninku (ilustrační foto)

Pochybující Leclerc ovládl první trénink, mistři světa chybovali, Albon nechal vyvěsit červenou vlajku

Charles Leclerc

Ferrari do Imoly přivezlo velká vylepšení, Leclerc před nimi varuje

  • Pátek

    • 1. Trénink (13:30 - 14:30)
    • 2. Trénink (17:00 - 18:00)
  • Sobota

    • 3. Trénink (12:30 - 13:30)
    • Kvalifikace (16:00)
  • Neděle

    • Závod (15:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama