DISKUZE K ČLÁNKU Závady motorů Ferrari a Mercedes v Belgii Hondu překvapily. Ze dvou důvodů

Technický ředitel Hondy Tojoharu Tanabe vyjádřil velké překvapení nad poruchami, které postihly výrobce těch nejsilnějších motorů - Ferrari a Mercedes.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Závady motorů Ferrari a Mercedes v Belgii Hondu překvapily. Ze dvou důvodů

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 33, poslední 09.09.2019 11:19 Vložte komentář

Nejlepší názory

» HellHogr (Hlasovali 4 lidé) 04.09.2019 09:10
A hlavně Mercedes nemá problém v týmové jedničce,… »
» daaviid23 (Hlasovali 2 lidé) 04.09.2019 08:11
Divím se hlavně problémům Mercedesu. Ten je… »
» Dava.S (Hlasovali 2 lidé) 04.09.2019 10:20
20 rejpálek .... 12 mercedes hlavně nemá… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • fogy

    fogy

    158.193.80.XXX
    Nuž ono nezáleží len na motore samotnom, ale aj po namontovaní do toho, či onoho tímového vozidla aj so subsystémami a potom bezchybná diagnostika a skúšobné jazdy s takto zamomtovaným agregátom, kamarát šikmooký ! 11

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • odin

    odin

    77.240.103.XXX
    Nevím co se tady zase řeší? Logicky, asi nebyla náhoda, že Merg i Ferrari poskytli své nové specifikace PJ nejprve zákazníkům. Nebo si snad někdo ze zdejších odborníků, kteří to spolu s Tanabem řeší, myslí, že kdyby své PJ měly oba týmy "vychytané" a byly si stoprocentně jisti jejich výkonností i spolehlivostí, že by nové PJ nevyužily nejprve sami? Když před závodem komentátor ohlásil, že zákazníci pojedou s novou PJ, zatímco továrny ji nasadí až v Monze, čekal jsem nějaké komplikace.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Pepino60

    Pepino60

    217.197.149.XXX
    Tak Honda se divit ničemu nemusí. Motory Mercedes i Ferrari jdou prostě do extrémů a to především v kvalifikačních režimech. Motory Honda nejsou zatím tak vyhnané výkonem. Ne Mercedes ztrácejí cca 25 kobyl a na Ferrari dokonce 40. takže ono se to někde projevit musí. Ale jsem v klidu. Pokud tam nějaký problém bude, tak zrovna tyhle týmy to zcela určitě vychytají.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Daniel83

    Daniel83

    195.91.7.XXX
    Máme info, či poruchy boli skutočne poruchy PJ, alebo mohlo ísť o chybu tímov pri inštalácii novej PJ do šasi? Nič official som nezachytil.

    Btw. Honda sa priučila nadrzlým vyhláseniam od Marka asi 13

    + 2 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Adi

      Adi

      81.19.11.XXX
      Ano, všechny 3 poruchy byly poruchy PJ. Ani Ferrari ani Mercedes zatím neví, co se stalo a aktuálně to vyšetřují.
      Je to důkaz toho jak moc na to všichni výrobci tlačí.

      + 2 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Miroslav D.

        Miroslav D.

        194.228.59.XXX
        Muj původní příspěvek se ani nezobrazil..... Ale máš pravdu, všichni na to tlačí, a zas bylo vidět kdo to přehnal. Jak před závodem, kde je to vlastně fuk, tak v závodě, kde už to fuk neni. To nejde vokecat, navíc to neni poprvý. Renault nemá tucha, co stvořil a s čim pracuje, minimálně napůl, to bude vždycky problém. Vrazill bilion do motoru na letošek, a zároveň se zbavili lidí co ho vymysleli.... A pak Hulkenberga.... Potápějící se loď... Takový škody..... 🤣

        + 2 / − 2

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Hormón

          Hormón

          37.188.191.XXX
          Byla by to skoda, ale prej meli slibeny nejaky prachy za titul do lonskeho roku od Berniho. Ten tu není a tutul taky nebude, takže prej klidne Renault muze odejit. Proto prej tlaci na lepsi přerozdělení penez a fin. stropy.

          + 1 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Miroslav D.

            Miroslav D.

            194.228.59.XXX
            Škoda by to bylo, a jejich snahy jsou sympatický, i když je to takový hlava nehlava... Na druhou stranu některý jejich fans jim dělaj takovou reklamu, že se jim bude kde kdo vysmívat kde to jen jde... Já vim že nejsou tak hrozný...... Ale s přístupem jejich nejhlasitějších fans k F1 si člověk fakt může přát aby tak akorát shořeli, bo je to vždycky hrozná prča...... Ne, my jsme nejeli v nouzáku.... 🤣

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • Hormón

              Hormón

              37.188.191.XXX
              Je treba objektivni pohled a to nejen na nektere tymy 11

              + 0 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • Miroslav D.

                Miroslav D.

                194.228.59.XXX
                Já objektivně vidim Mergl jako dominanci, a kdokoliv je aspoň na chvilku srazí, tak tleskam. Letos je nesrazil pouze jeden...... A vim že to neni jen o motorech, akorát ten Mergl jede jak šlak, nežere, a hlavně v závodech nehoří. Prostě top materiál.

                + 1 / − 0

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
    • Hormón

      Hormón

      37.188.191.XXX
      Honda se nepriucila. Jen je fakt, ze u Ferrari a Mercedesu se problemy necekali a kazdeho kdo trochu sleduje F1 to proste prekvapuje. Proste se cekalo, ze tyto tymy jedou na spolehlivist a ono ne

      + 1 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Miroslav D.

        Miroslav D.

        194.228.59.XXX
        Poslední dobou je F1 hodně spolehlivá. Oheň se momentálně čeká v první řadě od Renaultu, a pak od Hondy, ale Ferrari ani Mercedes nehořeli hrozně dlouho. Stát se to může, ale u těchhle dvou by to čekal málokdo, prostě překvapení.... A bylo to překvapení že jo? Nejen pro Hanabeho, mně, nebo třebas tebe? Viď? 😁

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Hormón

          Hormón

          37.188.191.XXX
          Kdyz jsem to videl, myslel jsem ze jedou na stary motory, co uz to maji za sebou a jsou urceny maximalne pro treninky a ono ne. Proste prekvapili 16

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Miroslav D.

            Miroslav D.

            194.228.59.XXX
            U mě to jediný, co je ospravedlnilo, bylo že nasadili fungl novej spec. To fakt neni sranda, vyvíjet něco, když seš u momentálního technologickýho stropu. Nasadili předčasně, ale oni si to vyladí, zas se posunou. V závodě je to body nestálo co vim.....

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
      • Daniel83

        Daniel83

        81.89.57.XXX
        Pokiaľ viem, tak sa stále nevie čo bolo za poruchou, takže by som bol opatrnejší s hodnotením. Fakt je, že ľahšie sa dobieha ako udržiava dominancia. Od istej úrovne sa výkon dosahuje ťažšie a na úkor spoľahlivosti. Takže počkajme, kým Honda dobehne Ferko a MB a potom môžu frajeriť 14

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
  • HellHogr

    HellHogr

    86.49.242.XXX
    No tohle prohlášení Hondy je více než úsměvné, hlavně, že kluci ze STR měli 5 motor už v Maďarsku, nemluvě o jejich předchozích letech .. ono by se to chtělo držet své práce a mlčet, nebo zapomněli, jak mizerné PJ dělali?

    + 1 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
Loading...
 

Aktuálně

Robert Kubica v závodě v Abú Zabí

Lítost nad návratem? Kubica by svůj krok zpátky nevzal

Představení nového Ferrari

Ferrari jako první oznamuje datum odhalení vozu pro sezónu 2020. Proč to učiní dříve než obvykle?

Lando Norris s McLarenem MCL34

Další velká věc u McLarenu - v roce 2020 přejde na zcela nový simulátor 3. generace

Lewis Hamilton s Valentinem Rossim

Formuli za motorku. Rossi a Hamilton si vyměnili své strojem, pilot F1 na šéfa Yamahy zapůsobil + VIDEO

Letošní pneumatiky Pirelli

Týmy měly podle Brawna jít do nových pneumatik, Pirelli cíle splnilo. Co se jim nelíbilo?

Christian Horner se svým jezdcem Maxem Verstappenem

Horner přestupy špičkových jezdců před sezónou 2021 nečeká. Jak chce udržet Verstappena?

Aldo Costa  v Monze

Costa vzpomíná na práci ve Ferrari a porovnává ji s Mercedesem. Kde vidí rozdíly?

Pneumatiky Pirelli

Vývoj Pirelli přišel vniveč, týmy nové pneumatiky pro rok 2020 jednomyslně odmítly

Lando Norris s McLarenem MCL34 v Brazílie

McLaren opouští šéf aerodynamiky, zamíří k Haasu?

Lando Norris během testů pneumatik v Abú Zabí

"Více testování by mi nepomohlo," tvrdí nováček Norris

Průběžné pořadí šampionátu:

1. HAMILTON, 2. BOTTAS, 3. VER... Celé pořadí

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama