DISKUZE K ČLÁNKU Honda kvůli své počáteční ztrátě očekávala horší vývoj letošní sezóny. Na Mercedes ale stále nemá

Technický ředitel Hondy Tojoharu Tanabe připouští, že na počátku sezóny 2019 kvůli své ztrátě na špici očekávali horší výsledky, než nakonec dosáhli. Nicméně na špičku podle jeho slov stále nemají, dále proto chtějí tvrdě pracovat na snížení své ztráty.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Honda kvůli své počáteční ztrátě očekávala horší vývoj letošní sezóny. Na Mercedes ale stále nemá

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 127, poslední 23.08.2019 22:09 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Ferda (Hlasovalo 6 lidí) 20.08.2019 15:55
Před Maďarskem měl Govinazzi druhý motor a Hulk… »
» Ferda (Hlasovali 5 lidé) 20.08.2019 14:30
A co Renault? Ten žádný skluz neměl a přesto je… »
» Ferda (Hlasovali 5 lidé) 20.08.2019 15:03
Stačí se podívat kolik poruch už Renauty měly a… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Hormón

    Hormón

    5.102.22.XXX
    V Monze cekam, ze bude motor Renault okolo 0,5s, jak tu nekdo uváděl, na PP a je jedno v jakem aute. Uz me nebavi to neustale omlouvani a vymlouvani bídných vysledku. Pokud tady neukazou silu, tak budu pochybovat, ze ji maji. CA neustale poukazuje jak RB manipuluje s daty, takze by bylo jiz na case ukazat RB záda a ukazat tu silu motoru nad Mercedesem. Pokud se motor Renault pohybuje ve kvalifikacich na technickych tratich okolo 1,2 s, neni duvod byt v Monze na podobne ztrate a cekam tedy 0,5s. V Monze uz nebude tolik důvodu se vymlouvat na auto, je to motorova trat, takze hura na atak RB. RB se v Kanade neukazal, takze neni duvod aby se ukazal RB v Monze.

    + 0 / − 3

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Hormón

      Hormón

      5.102.21.XXX
      Jeste doplneni, loni ztracel v Monze RB 1,5 s ve kvalifikaci, kdy Renault ztracel snad nejakych 60-70 koni ve kvalifikaci a letos jsou dle CA pred Mercedesem. To mel RB loni dominantni auto, coz letos nema a protoze Honda dnes ztraci vice nez Renault musi byt auto s motorem z Viry Chatillon na jejich urovni, když loni byly hodne blizko RB. Není cas na vymluvy 11

      + 0 / − 3

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • GRAHAM

        GRAHAM

        77.236.218.XXX
        Přes dvoučlenku na to nechodˇ. 12 Koukám roste s tebe dobrej materiál ke študiu. 12 Schválně kolik budou ztrácet "Btýmy" , motor stejný, šásko jiné. 12

        + 2 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Hormón

          Hormón

          5.102.22.XXX
          B tymy nejdou tovarna Renault a McL, ktery ma mistrovske ambice. Pres co na to mam chodit, pres tvrzeni, ze Renault je pred Mercedesem a Honda je nejslabší, ikdyz tomu pak zlepseni neodpovida. To me uz prestava bavit. Chci to videt na trati. Hulk tvrdil, ze s B specifikaci prislo 10 koni coz dela na motorovem okruhu 0,2s. Nevim jestli to sedi, ale kdo jiny je verohodnejsi nez vyrobce. Loni ztraceli 50-60 koni ve kvalifikaci na Mercedes a letos jsou dle tebe pred nima. Takze tech 50-60 koni navic dela pres 1s zleoseni. McL s letosnim povedenym aute musi byt okolo 0,5 s od PP a Renault tak do 1s a ne ze ne. RB byl loni kolik, 0,8s a letos maji auzo horsi a motor se stejnou ztratou jako loni, mozna dle CA vyssi, tskze RB by mel byt okolo 0,8-1s od PP. Takze RB konecne pochopi, jakou udelal s prestupem na Hondu chybu 11

          + 1 / − 1

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Hormón

            Hormón

            62.170.210.XXX
            Oprava, loni byl RB v Monze od PP 1,5s s dominantnim autem, takze letos by se nemel s problemovym autem a se slabou Hondou dostat pod 1,5s. Neni se tedy ceho bat a RB se nemuze ve kvalifikaci dostat pred motor Renault. Konecne se ukaze to co rika CA, ze jsou motorove na urovni Mercedesu a ve kvalifikaci pred nima. 11 Kde jinde nez v Monze musi prijit ukázka sily 11

            + 0 / − 2

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • GRAHAM

              GRAHAM

              77.236.218.XXX
              Hehe, jen provokuješ a vůbec ti to nejde. Vůbec... 11

              + 1 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
            • Dave K.

              Dave K.

              109.81.209.XXX
              Mercedes 438 bodu...Williams 1 bod,stejny motor ,jine sasi...takze od tebe je to opravdu hodne slabej pokus o trolling...letosni sezona je prvni sezona v hibridni ere kdy jsou vsechny ctryri vyrobci motoru vykonem velice blizko,hlavni rozdil dela samozrejme sasi... 14 ocekavat ze Renault v Monze porazi Redbull muze jenom uplna lama,sasi rozhoduje i tam 03

              + 0 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • Hormón

                Hormón

                5.102.5.XXX
                Loni ztrata Renaultu 0,5s na RB. Letos ma Renault vykonu na rozdávání, je prej lepší nez Mercedes a auto ma ala Ferrari vhodne na rychle okruhy. Letos auto RB neni az tak skvělé jako loni a motor Honda je nejslabší, není tedy duvod, aby byl letos Renault dale od RB. Pokud je vse co rika CA pravda, pak by Renault a RB mel byt v Monze vyrovnany. Mercedes ma letos auto TOP a udava smer na většině okruhu, v Monte to bude ale nejspise Ferrari, protoze na rychle okruhy je vhodnější jako auto Renaultu. Jestli se Renault neukaze tady jako kladivo na RB, tak nas taha CA za fusekli 03

                + 0 / − 0

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
      • Petr Hloušek

        Petr Hloušek

        194.79.55.XXX
        Dle tvých propočtů bych předpokládal, že RB by měl v Monze problém i se 107% limitem 18.
        Kolik pozic na bedně podle tebe získají jezdci s motorem Renault, jednu nebo dvě, či dokonce všechny tři? Už se nemůžu dočkat

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Hormón

          Hormón

          5.102.22.XXX
          Tak uz me porad nebavi to cteni clanku od Renaultu, jak je na tom Renault vyborne s motorem a pak ukazou velky kulovy. Nakonec na tom bude RB casove a vysledkove lepe nez loni, McL diky letosnimu povedenemu autu taky a budeme si tu zase povidat, jak ten Renault šlape a Honda nena vykon 12 . Ja chci videt ty vysledky, ktere odpovidaji tomu velkemu pokroku na motiru. Jinak bude jasne, ze pravdu ma Wolf, kdyz rikal, ze ma asi Renault jiny model pro stanovení vykonu motoru. 12

          + 0 / − 1

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • GRAHAM

            GRAHAM

            77.236.218.XXX
            Kde se píše že Honda nemá výkon ? Teď už ho má, na začátku sezóny však ho neměla. Sami to říkají....

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • Hormón

              Hormón

              37.188.242.XXX
              Na zacatku sezony ho nemeli a ted ho maji, přitom přidali jen 10 koni, coz přidal i Renault. Bud ho meli nebo ho neměli a nemaji stejne. Nemuzes si to stale upravovat dle toho co se ti libi. Trochu se zamysli 03 Rikaji trochu neco jineho nez ty, nesmis vytrhavat z kontextu 03 Ocekavali horsi výsledky, ale proc? Ze by treba videli oni a ty take vetsi ztratu na Mercedes nez skutecne byla? Tak počkáme a uvidíme v Monze 03

              + 0 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
  • Situs

    Situs

    85.70.164.XXX
    Uvidíme jaký pokrok RedBull s Hondou letos na tratích s nízkým přítlakem udělal. Monza je trať s nejmenším přítlakem vůbec a srovnání můžeme vidět s Kanadou kde pokud se nepletu je to v tomhle hned za Monzou. A je fakt že od RedBullu na jejich poměry to tam teda oslnivé nebylo a od továrního Renaultu to byl na ně velmi dobrý výkon (letos jejich nejlepší). V Kanadě to jelo výborně Ferrari, Vettel vyhrál kvalifikaci a o vítězství přišel tou chybou kdy vyjel z tratě, jinak by možná vyhrál. Pokud mám vycházet z toho závodu, pak pro Monzu by mělo být favoritem Ferrari, pak Mercedes a až pak RedBull který by na ně přece jen měl něco ztrácet. Ale nějaký čas uběhl a vývoj RedBull umí, teď bych jim ve Španělsku docela věřil přitom před pár měsíci to nebylo moc dobré. No uvidíme, ono v šasi u nízkých přítlaků toho zase tolik vymyslet nejde. No a Renault na tom dle mě bude v Monze opět dobře, ale za normálních podmínek určitě ne na bednu, minimálně Mercedes a Ferrari jim tu sekundu na kolo je schopno dávat.

    + 3 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • daaviid23

      daaviid23

      90.182.169.XXX
      Pokud Ferrari nevyhraje ani v Monze, tak už fakt nevím.
      Jinak pro RB to bude špatná trať, dost možná na ně i bude dorážet Renault ale bude to jedna z mála špatných tratí. Pak to Max zase vytáhne před Ferrari.

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Situs

        Situs

        85.70.164.XXX
        Jojo, navíc jsem si uvědomil že je tam asi bude čekat penalizace za novou Hondu, nevím jestli to dají už ve SPA nebo v Monze. V takovém případě dostat se před střed pole bude asi maximum na co pomýšlet. Možná kdyby zapršelo.

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • GRAHAM

          GRAHAM

          77.236.218.XXX
          Tak Honda ještě neví, zda udělá velký upgrade a nebo malý. Asi ještě pořád nemají hotovo.
          Na druhou stranu, myslím že budou ochotni s tím motorem jet naplno, nehledě na to kolik pak vydrží.
          Myslím že i Ferko bude konkurence schopné, tak se bduou tahat všichni tři. To by mohlo být zajímavé.

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Hormón

            Hormón

            5.102.22.XXX
            Pise se, ze vybiraji zavod kdy chteji nasadit aktualizaci a dohaduji se s RB, takze hotovo maji asi davno.
            To ze pojedou naplno je uz asi krec ne? Vzdyt to se tvrdilo uz od Rakouska a stale jedou naprosto v pohode

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • GRAHAM

              GRAHAM

              77.236.218.XXX
              Křeč to není, oni se toho nebojí a jdou do rizika. 12

              + 0 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • Hormón

                Hormón

                37.188.242.XXX
                A do jakeho, kdyz jsou stale v pohode. O riziku nekteri mluvi stále ,jak zasekla deska, uz od Rakouska a stale nic. Neni to uz ohrana pisnicka? Jestli jdou oni do rizika, tak Renault jde spise na jistotu, ze nedojde, minimalne to tak vypadá na trati.

                + 0 / − 0

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Jezdí spolu čtvrtý rok - bude to platit i v tom pátém?

Staronový mistr přiznává: letos jsem přehodnotil své působení v Red Bullu. Na paškál se dostal i nevýrazný Pérez

Max Verstappen se zařadil po bok pětice pilotů se čtyřmi a více mistrovskými tituly

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: Spontánní gratulace k Verstappenovu čtvrtému titulu

Ne vždy je vše sluncem zalité jako na stupních vítězů v Austrálii - o osm měsíců později létala éterem zvučná slova

Leclerc se vztekal, Vasseura to vůbec nezajímá. Radiokomunikace se lehce červenala

Lewis Hamilton získal ocenění Pilota dne a nadchl bojovným výkonem (ilustrační foto)

Nadvláda Mercedesů v Las Vegas, Verstappen proměnil hned první matchball

Pierre Gasly pokračuje v dobrých výsledcích (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci v Las Vegas: všichni se shodují, že v závodě bude možné vše

George Russell si vyjel letošní třetí pole-position

Kvalifikaci v Las Vegas provázely trosky - Williams a Pérez prožili další černý víkend, fantastický výkon Russella v čele

Lance Stroll bude očekávat, zda defekt jeho vozu bude do kvalifikace možné opravit

Třetí trénink v USA nevybočil z „normálu“ - poněkud humorný závěr nesebral Mercedesu prvenství

Alexander Albon v druhém tréninku strávil více času v boxech (ilustrační foto)

Druhý trénink v Las Vegas noční můrou pro Williams, v čele opět Hamilton

Lewis Hamilton si v prvním tréninku připomněl „staré časy“

V Las Vegas pod nadvládou Mercedesu - první trénink opanoval Hamilton

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

  • Pátek

    • 1. Trénink (15:30 - 16:30)
    • Kvalifikace (19:00)
  • Sobota

    • 2. Trénink (15:30 - 16:30)
    • 1. Závod (19:30)
  • Neděle

    • 2. Závod (18:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama