DISKUZE K ČLÁNKU Honda kvůli své počáteční ztrátě očekávala horší vývoj letošní sezóny. Na Mercedes ale stále nemá
Technický ředitel Hondy Tojoharu Tanabe připouští, že na počátku sezóny 2019 kvůli své ztrátě na špici očekávali horší výsledky, než nakonec dosáhli. Nicméně na špičku podle jeho slov stále nemají, dále proto chtějí tvrdě pracovat na snížení své ztráty.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Honda kvůli své počáteční ztrátě očekávala horší vývoj letošní sezóny. Na Mercedes ale stále nemá
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
-
-
-
jon
08:43 21.08.2019 90.176.154.XXXMonza není pouze motor. Pořád je tam pár zatáček, kde RB těch pár desetin z rovinky eliminuje. Navíc platí další věc, kdy vůz s výbornou aerodynamikou je zároveň hodně rychlý bez přítlaku, protože se může zbavit více odporu.
Jestli se Renault na Monze dostane do 0,5s k RB, tak mohou hovořit o úspěchu. McLaren má povedené šasí a umí pracovat s pneu, takže u nich vidím šance vyšší. Ale Renault letos není ani důstojný soupeř Béček Ferrari. -
-
-
-
HellHogr
20:55 20.08.2019 86.49.242.XXXHonda ať se zlepšuje jak chce, nestačí to a upřímně nemít Ferrari takové aero problémy, tak je RB rád za 5 a 6 místo. Klidně si na to říkejte co chcete, ale RB hanil Renault, že se nedostávali na úrovně Mercedesů a Ferrari, když je to s Hondou, tak je to ok? Tohle mi přijde jako u blbecku na dvorečku, ani Honda ani Renault nedovedli a neodvádí takovou práci, aby se dotáhli na nejlepší, ale jednoho neskutečně urážet potom co spolu získají 4 tituly a nekolik výher a druhého vynášet do nebes po dvou ušmudlanych výhrách?-
-
-
-
-
HellHogr
22:12 20.08.2019 86.49.242.XXXNení, motor není nejvýkonnější to je u Ferrari a špetku výkonu navíc má v rukávu i Mercedes, který už dost utahuje peníze do vývoje motorů a to z jednoduchého hlediska, vyměnil se šéf v AMG a Mercedes už nedostává takové prostředky na vývoj hybridů a dávají větší peníze na vývoj elektra ve Formuli E, protože to pak chtějí dávat do svých výrobků, takže Mercedes pro F1 ty peníze strká už hlavně do aera, když může-
Hormón
22:31 20.08.2019 5.102.4.XXXPritlak potreba nebude a motor je dle spousty ludi OK, takze by nic nemelo branit McL bojovat o bedny. S pneu problem u McL neni, takze nevidim sebemensi důvod aby nebyl McL blizko bedny. Pocitam, ze by mel byt RB za McL. RB by mel mit auto asi z vetsim odporem a mene vykonu. Z toho jasne vychazi, ze v Monze musi byt McL pred RB.-
Triper
06:21 21.08.2019 88.100.190.XXXUživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze. -
-
-
-
-
-
-
Aktuálně
Poslední závod 21.4.2024
GP ?íny56 kol (305.066 km)
Shanghai International Circuit
-
Pátek
-
Sobota
-
Neděle
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí
Příští závod 05.05.2024
GP Miami 57 kol (308.326 km)
Miami International Autodromední | hod | min | sek