DISKUZE K ČLÁNKU Honda kvůli své počáteční ztrátě očekávala horší vývoj letošní sezóny. Na Mercedes ale stále nemá

Technický ředitel Hondy Tojoharu Tanabe připouští, že na počátku sezóny 2019 kvůli své ztrátě na špici očekávali horší výsledky, než nakonec dosáhli. Nicméně na špičku podle jeho slov stále nemají, dále proto chtějí tvrdě pracovat na snížení své ztráty.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Honda kvůli své počáteční ztrátě očekávala horší vývoj letošní sezóny. Na Mercedes ale stále nemá

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 127, poslední 23.08.2019 22:09 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Ferda (Hlasovalo 6 lidí) 20.08.2019 15:55
Před Maďarskem měl Govinazzi druhý motor a Hulk… »
» Ferda (Hlasovali 5 lidé) 20.08.2019 14:30
A co Renault? Ten žádný skluz neměl a přesto je… »
» Ferda (Hlasovali 5 lidé) 20.08.2019 15:03
Stačí se podívat kolik poruch už Renauty měly a… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • GRAHAM

    GRAHAM

    77.236.218.XXX
    Mezinárodní automobilová federace plánuje od roku 2021 zavést u pneumatik pro F1 sledování tlaku v nich. Jedná se o technologii, která je již pod zkratkou TPMS standardem pro automobily v běžném provozu.

    Na rozdíl od „civilní“ verze však jejím prostřednictvím půjde zaznamenávat i teplotu. Důvod je jasný. Počínaje sezonou 2021 přejde F1 na osmnáctipalcová kola a současně bude zakázáno předehřívání gum. FIA potřebuje nástroj, kterým by restrikci kontrolovala. Kromě toho se rychle zjistí, zda týmy dodržují výrobcem Pirelli předepsaný minimální tlak.Na monopostech F1 bude zařízení poprvé vyzkoušeno během speciálních testů v prosinci 2020. V únoru 2021 ho mají obdržet všichni účastníci.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • HellHogr

    HellHogr

    86.49.242.XXX
    Honda zaostává ve všem, ale pomalu se zlepšuje, takže třeba za tři roky po 8 letech bude na úrovni Mercedesu

    + 3 / − 4

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Model monopostu F1 v aerodynamickém tunelu Mercedesu

Proč se Mercedes nemůže dostat do formy? Wolff přiznává vážné problémy s korelací

Carlos Sainz v Austrálii

Šéf Red Bullu potvrzuje, že uvažují o Sainzovi jako o náhradě za Péreze

Pro pilota není nikdy příjemné, když se místo závodu jenom dívá - to platí i pro Logana Sargeanta

Proč Williams neměl v Melbourne rezervní vůz? Zpověď šéfa stáje

Lando Norris s McLarenem MCL38

"Na stříbrného Leclerca jsme měli, blížíme se Ferrari i Red Bullu," těší Norrise

Sargeant závod vůbec nejel a Albon neskrýval rozčarování

PROHLÁŠENÍ po závodě v Austrálii: Ferrari na vrcholu blaha, ostatní doufají ve zlepšení

Fernando Alonso sice o body nepřišel, ale pohoršil si v pořadí

Alonso vyfasoval trest za podíl na Russellově nehodě, pořadí se mění + VIDEO

George Russell skončil závod na první pohled děsivou havárií

GP AUSTRÁLIE: Spanilá jízda Ferrari s dramatickou havárií v závěru

Start závodu v Austrálii

GRAFIA: Startovní rošt v Melbourne po penalizaci Péreze - těží z toho oba McLareny

Sergio Pérez a Christian Horner museli zkousnout Mexičanovu penalizaci

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Verstappen skromný, Ferrari odhodlané

Hamilton prozatím tápe a v Melbourne mu brány Q3 zůstaly zavřené

KVALIFIKACE: Verstappen ve finále zabral, Leclerc zkazil poslední pokus, Pérez potrestán

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama