DISKUZE K ČLÁNKU Tenčí pneumatiky nejsou zdrojem úspěchu Mercedesu, říká Pirelli. Poukazuje na McLaren
Sportovní ředitel Pirelli Mario Isola tvrdí, že za úspěšným vstupem Mercedesu do letošní sezóny nestojí tenčí pneumatiky, které letos představili. Změnami nechtěli nikoho zvýhodňovat, je pouze na týmech, aby jejich produktům lépe porozuměli - jak se to podařilo i McLarenu.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Tenčí pneumatiky nejsou zdrojem úspěchu Mercedesu, říká Pirelli. Poukazuje na McLaren
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
Mansell_fan
11:11 25.08.2019 37.188.160.XXXIsola nemá pravdu. Mercedesu tenčí běhoun pomohl. Nicméně to je už teď vpodstatě jedno a jde o to aby gumy pro příští rok měly širší pracovní okno, což Pirelli slibuje. Problém je spíš to že u Pirelli jsou sliby a následná realita většinou dvě různé věci
Chtělo by to ještě jednoho nebo dva výrobce pneu… -
-
-
-
-
-
jon
11:22 20.08.2019 90.176.154.XXXAle to se děje ve všech sériích, kde gumy zatížíš více, než je zdrávo.
Nehledě na to, že se nejedná o kvalifikační směs, ale je to závodní směs. Aby ta pneumatika měla dvě provozní okna a ani v jednom nedocházelo k nějakým anomáliím není technicky možné.
Za mě souhlas s Grahamem a výjimečně i s Hogrem. Pirelli odvedlo letos dobrou práci (zatím). Jestli se s tím pár týmů nedokázalo popasovat a nedokáže připustit, že změna filosofie vozu nebo notná míra amatérismu v této oblasti jim nedovoluje jít s využitím pneumatik dál, to přece není problém Pirelli ani FIA. Dokonce ani Mercedes, ani Helmut Marko za to nemohou.-
Ferda
11:28 20.08.2019 46.47.176.XXXVšak právě, když se jedná o závodní směs, která je určená pro dlouhou jízdu a s těžkým vozem a nevydrží ani jedno ostré kolo s lehkým vozem. Prostě hrůza hrůzoucí. To se pak nemůžeme divit, že piloti pak v závodě jezdí jako lemry až o 10 sekund pomaleji než v kvaldě.-
jon
11:35 20.08.2019 90.176.154.XXXTam je to taky dáno tím palivem a rekuperací. V každém kole v závodě nemůžeš vydávat takové rány z baterií jako během kvalifikačního kola. I tam musíš jet na režim "balance".
Vesměs když to zjednodušíme se ubere trochu přítlaku, přidá se trochu tlaku do pneu, pustí se závodní palivový mód a závodní ERS mód.
Ano, může se to zdát jako úsporný režim. Realita je ale taková, že i na sjetých pneu Lewis letos zajel jeden traťový rekord v závěru závodu. Tak špatné to zase není.-
-
jon
08:39 21.08.2019 90.176.154.XXXPirelli dělá jen to, co jim bylo zadáno a dovolím si říci, že to dělá dobře. Kdyby stáje nechtěli jezdit s lehčími auty a tankovali maximum paliva, tak na to mohou po celý závod daleko více tlačit a dokonce by nejspíše často museli jet dvakrát do boxů během závodu pro nové obutí.
Pokud toto má být cílem, je na FIA, aby prostě předepsala povinné 2 pitstopy. A zavedla zpátky tankování. Tím se dostane zpátky do hry další strategický element.
Za dané situace se toho moc vymýšlet nedá. Dokonce si ani nemyslím, že by jakékoli nové pravidla o tvrdosti něčemu pomohla. To už spíš pomůže pustit do F1 více výrobců a předepsat cenu pneumatik. Velcí gumaři se chytnou automobilek, které jim rády na vývoj přispějí a menší stáje budou mít super gumy za zlomek ceny (jako u motorů). Případně se menší soukromé stáje mohou spojit s asijskými výrobci a stát se jejich "tovární" stájí.
Přílišná unifikace a zjednodušování je zabiják F1.
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
HellHogr
09:40 20.08.2019 86.49.242.XXXVšak je to v pořádku, mě se fakt líbí, že se nadává na Pirelli furt .. když s nimi měl problém Mercedes a naopak sedli Lotusu 2012 a 2013 tak to bylo ok a teď je to problém, nemluvě o změně pneu během sezóny 2013 na míru RB .. ono prostě monopost je potřeba stavět na několik oblastí včetně pneu, ty prohlášení Haasu ukazují svoje prakticky neznalosti z dlouhodobého působení v F1 -
Miroslav D.
13:04 20.08.2019 194.228.59.XXXUživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.
-
-
daaviid23
09:17 20.08.2019 90.182.169.XXXObjektivně vzato bych řekl, že spíše Pirelli pomohlo v zajímavosti sezon 2018 a hlavně 2017.
Hlavně ta sezona 2017 byla ukázková. Ze začátku se Mercedes trápil a proto bylo Ferrari vyrovnané a někde i lepší. Poté co Mercedes vyřešil pneumatiky, tak v druhé půli byl jasně lepší.
Letos je problém to, že Ferrari vsadilo na středopolařskou strategii nízkého přítlaku a RB se na začátku roku zžíval s Hondou.
A samozřejmě Mercedes pokud nemá problémy, tak je minimálně o krok před ostatními, to je ten největší problém. -
Aktuálně
Nadcházející závod 1.12.2024
GP Kataru57 kol (308.611 km)
Losail International Circuit
-
Pátek
- 1. Trénink (15:30 - 16:30)
- Kvalifikace (19:00)
-
Sobota
- 2. Trénink (15:30 - 16:30)
- 1. Závod (19:30)
-
Neděle
- 2. Závod (18:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek