DISKUZE K ČLÁNKU Tenčí pneumatiky nejsou zdrojem úspěchu Mercedesu, říká Pirelli. Poukazuje na McLaren

Sportovní ředitel Pirelli Mario Isola tvrdí, že za úspěšným vstupem Mercedesu do letošní sezóny nestojí tenčí pneumatiky, které letos představili. Změnami nechtěli nikoho zvýhodňovat, je pouze na týmech, aby jejich produktům lépe porozuměli - jak se to podařilo i McLarenu.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Tenčí pneumatiky nejsou zdrojem úspěchu Mercedesu, říká Pirelli. Poukazuje na McLaren

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 22, poslední 25.08.2019 11:11 Vložte komentář

Nejlepší názory

» HellHogr (Hlasovalo 6 lidí) 20.08.2019 10:00
Pirelli odvádí skvělou práci, většina týmů však… »
» GRAHAM (Hlasovali 5 lidé) 20.08.2019 09:48
Když jim řeknou že to tak maj udělat, tak to… »
» daaviid23 (Hlasovali 3 lidé) 20.08.2019 09:17
Objektivně vzato bych řekl, že spíše Pirelli… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Mansell_fan

    Mansell_fan

    37.188.160.XXX
    Isola nemá pravdu. Mercedesu tenčí běhoun pomohl. Nicméně to je už teď vpodstatě jedno a jde o to aby gumy pro příští rok měly širší pracovní okno, což Pirelli slibuje. Problém je spíš to že u Pirelli jsou sliby a následná realita většinou dvě různé věci 13
    Chtělo by to ještě jednoho nebo dva výrobce pneu…

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Ferda

    Ferda

    46.47.176.XXX
    Ještě pár desítek let a Hadrrelli vyrobit i skutečné závodní pneu.

    + 2 / − 5

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • GRAHAM

      GRAHAM

      77.236.218.XXX
      Když jim řeknou že to tak maj udělat, tak to udělají. Teď po nich chtějí "nezávodní". Zákazník je pán, dělají co je po nich žádáno.

      + 5 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Ferda

        Ferda

        46.47.176.XXX
        Však už taky bylo načase, aby se FIA vzpamatovala a konečně chce po výrobci, aby gumy nebyly z bláta.

        + 0 / − 4

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • HellHogr

          HellHogr

          86.49.242.XXX
          Pirelli odvádí skvělou práci, většina týmů však ne, či je chyba?

          + 6 / − 3

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Ferda

            Ferda

            46.47.176.XXX
            Jakou skvělou práci? Dyť se i dnes dají jejích maglajzy přehřívat ještě dříve, než jezdec v kvaldě dokončí jedno jediné ostré kolo.
            To že se jejích gumy bezdůvodně netrhají beru jako povinnost a né jako důvod ke chvále.

            + 3 / − 5

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • jon

              jon

              90.176.154.XXX
              Ale to se děje ve všech sériích, kde gumy zatížíš více, než je zdrávo. 03
              Nehledě na to, že se nejedná o kvalifikační směs, ale je to závodní směs. Aby ta pneumatika měla dvě provozní okna a ani v jednom nedocházelo k nějakým anomáliím není technicky možné.
              Za mě souhlas s Grahamem a výjimečně i s Hogrem. Pirelli odvedlo letos dobrou práci (zatím). Jestli se s tím pár týmů nedokázalo popasovat a nedokáže připustit, že změna filosofie vozu nebo notná míra amatérismu v této oblasti jim nedovoluje jít s využitím pneumatik dál, to přece není problém Pirelli ani FIA. Dokonce ani Mercedes, ani Helmut Marko za to nemohou. 11

              + 3 / − 3

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • Ferda

                Ferda

                46.47.176.XXX
                Však právě, když se jedná o závodní směs, která je určená pro dlouhou jízdu a s těžkým vozem a nevydrží ani jedno ostré kolo s lehkým vozem. Prostě hrůza hrůzoucí. To se pak nemůžeme divit, že piloti pak v závodě jezdí jako lemry až o 10 sekund pomaleji než v kvaldě.

                + 0 / − 4

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • jon

                  jon

                  90.176.154.XXX
                  Tam je to taky dáno tím palivem a rekuperací. V každém kole v závodě nemůžeš vydávat takové rány z baterií jako během kvalifikačního kola. I tam musíš jet na režim "balance".
                  Vesměs když to zjednodušíme se ubere trochu přítlaku, přidá se trochu tlaku do pneu, pustí se závodní palivový mód a závodní ERS mód.
                  Ano, může se to zdát jako úsporný režim. Realita je ale taková, že i na sjetých pneu Lewis letos zajel jeden traťový rekord v závěru závodu. Tak špatné to zase není. 04

                  + 3 / − 1

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
                  • Ferda

                    Ferda

                    46.47.176.XXX
                    To rychlé Hamíkové kolo na sjetých mě taky překvapilo.
                    Ano, Hadráci se hodně zlepšili, ale stále to není dost. Snad při nových pravidlech s tvrdšími pneu příjemně překvapí.

                    + 2 / − 5

                    ohodnotit kladně záporně

                    Reagovat Nahlásit
                    • jon

                      jon

                      90.176.154.XXX
                      Pirelli dělá jen to, co jim bylo zadáno a dovolím si říci, že to dělá dobře. Kdyby stáje nechtěli jezdit s lehčími auty a tankovali maximum paliva, tak na to mohou po celý závod daleko více tlačit a dokonce by nejspíše často museli jet dvakrát do boxů během závodu pro nové obutí.
                      Pokud toto má být cílem, je na FIA, aby prostě předepsala povinné 2 pitstopy. A zavedla zpátky tankování. Tím se dostane zpátky do hry další strategický element.
                      Za dané situace se toho moc vymýšlet nedá. Dokonce si ani nemyslím, že by jakékoli nové pravidla o tvrdosti něčemu pomohla. To už spíš pomůže pustit do F1 více výrobců a předepsat cenu pneumatik. Velcí gumaři se chytnou automobilek, které jim rády na vývoj přispějí a menší stáje budou mít super gumy za zlomek ceny (jako u motorů). Případně se menší soukromé stáje mohou spojit s asijskými výrobci a stát se jejich "tovární" stájí.
                      Přílišná unifikace a zjednodušování je zabiják F1.

                      + 1 / − 0

                      ohodnotit kladně záporně

                      Reagovat Nahlásit
                      • Petr

                        Petr

                        109.81.245.XXX
                        Máš samozřejmě pravdu, ví to každý, kdo F1 trochu sleduje. Ferda jen hloupě trolluje.

                        + 1 / − 0

                        ohodnotit kladně záporně

                        Reagovat Nahlásit
  • Situs

    Situs

    85.70.164.XXX
    Tenčí běhoun vyřešil hlavní problém s puchýři, a to je podle mě dobře. Tlačit na ně v závěsu jde očividně mnohem lépe než dříve. Ještě to chce širší pracovní okno a myslím že to bude ok.

    + 2 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • HellHogr

      HellHogr

      86.49.242.XXX
      Však je to v pořádku, mě se fakt líbí, že se nadává na Pirelli furt .. když s nimi měl problém Mercedes a naopak sedli Lotusu 2012 a 2013 tak to bylo ok a teď je to problém, nemluvě o změně pneu během sezóny 2013 na míru RB .. ono prostě monopost je potřeba stavět na několik oblastí včetně pneu, ty prohlášení Haasu ukazují svoje prakticky neznalosti z dlouhodobého působení v F1

      + 1 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • Miroslav D.

      Miroslav D.

      194.228.59.XXX
      Uživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.

      + 2 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • daaviid23

    daaviid23

    90.182.169.XXX
    Objektivně vzato bych řekl, že spíše Pirelli pomohlo v zajímavosti sezon 2018 a hlavně 2017.
    Hlavně ta sezona 2017 byla ukázková. Ze začátku se Mercedes trápil a proto bylo Ferrari vyrovnané a někde i lepší. Poté co Mercedes vyřešil pneumatiky, tak v druhé půli byl jasně lepší.

    Letos je problém to, že Ferrari vsadilo na středopolařskou strategii nízkého přítlaku a RB se na začátku roku zžíval s Hondou.
    A samozřejmě Mercedes pokud nemá problémy, tak je minimálně o krok před ostatními, to je ten největší problém.

    + 3 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • HellHogr

      HellHogr

      86.49.242.XXX
      Já bych řekl, že hlavně díky Pirelli byl začátek sezóny 2012 super

      + 0 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • daaviid23

        daaviid23

        90.182.169.XXX
        Na jednu stranu bylo fajn vidět tu nepředvídatelnost, na druhou stranu ale ta absolutní nepředvídatelnost paradoxně škodila. Aspoň z mého pohledu chci vidět vítězit schopné a né ty, kteří zrovna vyhráli v kole štěstí Pirelli.

        + 2 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Kevin Magnussen ukázal, jak se bojuje za týmové barvy

Ohlédnutí za GP Saúdské Arábie

Letecký pohled na okruh v Džiddě

GRAFIKA: Startovní rošt v Džiddě - Red Bull v 1. řadě před Ferrari

Max Verstappen s novým Red Bull RB20 při testech v Bahrajnu

Kvalifikaci ovládl Verstappen, Bearman v bitvě s Hamiltonem

Max Verstappen v Bahrajnu

V závěrečném tréninku nejrychlejší Verstappen, Bearman desátý. Zhou havaroval

Carlose o víkendu za volantem neuvidíme

Ferrari náhle mění sestavu: Sainz se už v Bahrajnu nesveze, místo něj povolán nováček

Max Verstappen s novým Ferrari SF-24 při testech v Bahrajnu

První trénink v Saúdské Arábii pro Verstappena, druhý pro Alonsa

Lewis Hamilton, Max Verstappen a George Russell společně na pódiu

Verstappen k Mercedesu? "Bylo by to vzrušující," reaguje Russell

Fernando Alonso v Bahrajnu

Scházejí nám 3 či 4 desetiny, popisuje zklamaně Alonso. Briatore pro něj hledá tu nejlepší možnost

Max Verstappen pro sezónu 2024

U Red Bullu vládne napětí dál, Verstappen volá po konci Hornera. Odejde Max ke konkurenci?

Max Verstappen a Sergio Pérez přivezli Red Bullu 29. double

PROHLÁŠENÍ po závodě: Verstappen nečekal, že vše bude tak snadné

  • Pátek

    • 1. Trénink (2:30 - 3:30)
    • 2. Trénink (6:00 - 7:00)
  • Sobota

    • 3. Trénink (2:30 - 3:30)
    • Kvalifikace (6:00)
  • Neděle

    • Závod (5:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama