DISKUZE K ČLÁNKU Tenčí pneumatiky nejsou zdrojem úspěchu Mercedesu, říká Pirelli. Poukazuje na McLaren

Sportovní ředitel Pirelli Mario Isola tvrdí, že za úspěšným vstupem Mercedesu do letošní sezóny nestojí tenčí pneumatiky, které letos představili. Změnami nechtěli nikoho zvýhodňovat, je pouze na týmech, aby jejich produktům lépe porozuměli - jak se to podařilo i McLarenu.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Tenčí pneumatiky nejsou zdrojem úspěchu Mercedesu, říká Pirelli. Poukazuje na McLaren

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 22, poslední 25.08.2019 11:11 Vložte komentář

Nejlepší názory

» HellHogr (Hlasovalo 6 lidí) 20.08.2019 10:00
Pirelli odvádí skvělou práci, většina týmů však… »
» GRAHAM (Hlasovali 5 lidé) 20.08.2019 09:48
Když jim řeknou že to tak maj udělat, tak to… »
» daaviid23 (Hlasovali 3 lidé) 20.08.2019 09:17
Objektivně vzato bych řekl, že spíše Pirelli… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

Mansell_fan

Mansell_fan

37.188.160.XXX
Isola nemá pravdu. Mercedesu tenčí běhoun pomohl. Nicméně to je už teď vpodstatě jedno a jde o to aby gumy pro příští rok měly širší pracovní okno, což Pirelli slibuje. Problém je spíš to že u Pirelli jsou sliby a následná realita většinou dvě různé věci 13
Chtělo by to ještě jednoho nebo dva výrobce pneu…

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Petr

Petr

109.81.245.XXX
Máš samozřejmě pravdu, ví to každý, kdo F1 trochu sleduje. Ferda jen hloupě trolluje.

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
jon

jon

90.176.154.XXX
Pirelli dělá jen to, co jim bylo zadáno a dovolím si říci, že to dělá dobře. Kdyby stáje nechtěli jezdit s lehčími auty a tankovali maximum paliva, tak na to mohou po celý závod daleko více tlačit a dokonce by nejspíše často museli jet dvakrát do boxů během závodu pro nové obutí.
Pokud toto má být cílem, je na FIA, aby prostě předepsala povinné 2 pitstopy. A zavedla zpátky tankování. Tím se dostane zpátky do hry další strategický element.
Za dané situace se toho moc vymýšlet nedá. Dokonce si ani nemyslím, že by jakékoli nové pravidla o tvrdosti něčemu pomohla. To už spíš pomůže pustit do F1 více výrobců a předepsat cenu pneumatik. Velcí gumaři se chytnou automobilek, které jim rády na vývoj přispějí a menší stáje budou mít super gumy za zlomek ceny (jako u motorů). Případně se menší soukromé stáje mohou spojit s asijskými výrobci a stát se jejich "tovární" stájí.
Přílišná unifikace a zjednodušování je zabiják F1.

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
GRAHAM

GRAHAM

77.236.218.XXX
Myslím, že oba dva máte pravdu.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Miroslav D.

Miroslav D.

194.228.59.XXX
Uživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.

+ 2 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Ferda

Ferda

46.47.176.XXX
To rychlé Hamíkové kolo na sjetých mě taky překvapilo.
Ano, Hadráci se hodně zlepšili, ale stále to není dost. Snad při nových pravidlech s tvrdšími pneu příjemně překvapí.

+ 2 / − 5

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
jon

jon

90.176.154.XXX
Tam je to taky dáno tím palivem a rekuperací. V každém kole v závodě nemůžeš vydávat takové rány z baterií jako během kvalifikačního kola. I tam musíš jet na režim "balance".
Vesměs když to zjednodušíme se ubere trochu přítlaku, přidá se trochu tlaku do pneu, pustí se závodní palivový mód a závodní ERS mód.
Ano, může se to zdát jako úsporný režim. Realita je ale taková, že i na sjetých pneu Lewis letos zajel jeden traťový rekord v závěru závodu. Tak špatné to zase není. 04

+ 3 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Ferda

Ferda

46.47.176.XXX
Však právě, když se jedná o závodní směs, která je určená pro dlouhou jízdu a s těžkým vozem a nevydrží ani jedno ostré kolo s lehkým vozem. Prostě hrůza hrůzoucí. To se pak nemůžeme divit, že piloti pak v závodě jezdí jako lemry až o 10 sekund pomaleji než v kvaldě.

+ 0 / − 4

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
jon

jon

90.176.154.XXX
Ale to se děje ve všech sériích, kde gumy zatížíš více, než je zdrávo. 03
Nehledě na to, že se nejedná o kvalifikační směs, ale je to závodní směs. Aby ta pneumatika měla dvě provozní okna a ani v jednom nedocházelo k nějakým anomáliím není technicky možné.
Za mě souhlas s Grahamem a výjimečně i s Hogrem. Pirelli odvedlo letos dobrou práci (zatím). Jestli se s tím pár týmů nedokázalo popasovat a nedokáže připustit, že změna filosofie vozu nebo notná míra amatérismu v této oblasti jim nedovoluje jít s využitím pneumatik dál, to přece není problém Pirelli ani FIA. Dokonce ani Mercedes, ani Helmut Marko za to nemohou. 11

+ 3 / − 3

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
daaviid23

daaviid23

90.182.169.XXX
Však proto to píšu 18

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Ferda

Ferda

46.47.176.XXX
Jakou skvělou práci? Dyť se i dnes dají jejích maglajzy přehřívat ještě dříve, než jezdec v kvaldě dokončí jedno jediné ostré kolo.
To že se jejích gumy bezdůvodně netrhají beru jako povinnost a né jako důvod ke chvále.

+ 3 / − 5

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
HellHogr

HellHogr

86.49.242.XXX
Pirelli odvádí skvělou práci, většina týmů však ne, či je chyba?

+ 6 / − 3

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Ferda

Ferda

46.47.176.XXX
Však už taky bylo načase, aby se FIA vzpamatovala a konečně chce po výrobci, aby gumy nebyly z bláta.

+ 0 / − 4

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
GRAHAM

GRAHAM

77.236.218.XXX
Když jim řeknou že to tak maj udělat, tak to udělají. Teď po nich chtějí "nezávodní". Zákazník je pán, dělají co je po nich žádáno.

+ 5 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Situs

Situs

85.70.164.XXX
Tak to myslím teď máš 14

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
daaviid23

daaviid23

90.182.169.XXX
Na jednu stranu bylo fajn vidět tu nepředvídatelnost, na druhou stranu ale ta absolutní nepředvídatelnost paradoxně škodila. Aspoň z mého pohledu chci vidět vítězit schopné a né ty, kteří zrovna vyhráli v kole štěstí Pirelli.

+ 2 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
HellHogr

HellHogr

86.49.242.XXX
Však je to v pořádku, mě se fakt líbí, že se nadává na Pirelli furt .. když s nimi měl problém Mercedes a naopak sedli Lotusu 2012 a 2013 tak to bylo ok a teď je to problém, nemluvě o změně pneu během sezóny 2013 na míru RB .. ono prostě monopost je potřeba stavět na několik oblastí včetně pneu, ty prohlášení Haasu ukazují svoje prakticky neznalosti z dlouhodobého působení v F1

+ 1 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Ferda

Ferda

46.47.176.XXX
Ještě pár desítek let a Hadrrelli vyrobit i skutečné závodní pneu.

+ 2 / − 5

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
HellHogr

HellHogr

86.49.242.XXX
Já bych řekl, že hlavně díky Pirelli byl začátek sezóny 2012 super

+ 0 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Situs

Situs

85.70.164.XXX
Tenčí běhoun vyřešil hlavní problém s puchýři, a to je podle mě dobře. Tlačit na ně v závěsu jde očividně mnohem lépe než dříve. Ještě to chce širší pracovní okno a myslím že to bude ok.

+ 2 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Nico Rosberg a Lewis Hamilton těsně za sebou

"Škody po vzájemných kolizích jsme s Lewisem museli od Barcelony 2016 hradit," prozrazuje Rosberg

Havárie po prvním restartu GP Číny 2024

Piastri zkritizoval Strolla, McLaren zjišťuje, proč byl v Číně tak rychlý + VIDEO

Lewis Hamilton se v letošním ročníku nadále trápí

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: U Red Bullu se slaví, nadšený je i Norris

Daniel Ricciardo dostal postih pro příští závod (ilustrační foto)

Tresty v Šanghaji i po závodě, potrestán je i Ricciardo

Lando Norris se možná překvapivě vklínil mezi dominantní Red Bully (ilustrační foto)

GP ČÍNY - Drama uprostřed závodu míchalo pořadím, Verstappen byl opět na vlastní vlně

Max Verstappen zajistil Red Bullu jubilejní sté pole position (ilustrační foto)

SPRINT ČÍNY - Prohlášení po sprintu a kvalifikaci. Red Bull slaví, ostatní opatrně doufají

Max Verstappen a Sergio Pérez v Bahrajnu

Kvalifikační double Red Bullu, Hamilton vyhořel

Fernando Alonso se stal smutným hrdinou sprintu (ilustrační foto)

SPRINT ovládl Verstappen, dramatický boj o bronzovou příčku

Pohled na startovní rovinku v Číně

GRAFIKA: Startovní rošt sprintu v Číně - McLaren s Mercedesem z 1. řady

Norrisovi se podařilo ovládnout povětrnostní ruletu v Šanghaji (ilustrační foto)

Kvalifikaci sprintu v Číně ovlivnil déšť a traťové limity, Norrisovi pršelo štěstí

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama