DISKUZE K ČLÁNKU Co by na Hockenheimringu změnil Leclerc?
Monacký pilot Ferrari závod v Německu nedokončil. Ačkoliv uznává, že šlo o jeho chybu, zároveň poukazuje na věc, která je dle něj na tradičním okruhu třeba změnit.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Co by na Hockenheimringu změnil Leclerc?
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
» huhukoktejl
(Hlasovalo 6 lidí)
29.07.2019 13:42
Naopak, víc míst se štěrkem a kluzkým povrchem,… »
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
Kaša
10:11 30.07.2019 82.142.123.XXXMyslím že jste na Leclerca přísní, .... a i na ostatní co na tom místě měli problém.
Ty auta co tam klouzali se opravdu nechovali standartně ikdyž to bylo na vodě!
To místo bylo prostě špatně a kdyby se tam jeli další závody tak by se mělo místo pro dragstery přesunout.
Četli jste jaké tam měl trable i Lando při zahřívacích kolech před startem? Viděli jste jak se tam neskutečně klouzal Hulk, a to na i na trávě by ta chyba nebyla "odměněna" bouračkou, ale jen ztrátou času. Ham to přežil jedině proto že se odrazil od bariéry. Nejlépe to tam zvládl třeba Kimi ... všichni piloti co na tom místě byly tak se shodli že to je prostě špatné místo za mokra.-
Fanda.LH
11:49 30.07.2019 195.122.220.XXXJá mu nevyčítám nic, problémy tam měli všichni... V takto náročných podmínkách je to vždy loterie. Nemá smysl jednou onanovat nad tím, jak ten a ten zajel úžasně, když příště to může být zrovna on kdo total vyhoří... Konkrétně SV lonit tragedie a výsměch, letos poklona za 2. místo ze startu z posledního...
Tohle se zkrátka stává a já mu přeji, aby se z toho oklepal co nejdříve...-
Kaša
13:04 30.07.2019 82.142.123.XXXSeb dobrý, ale zase byl "skoro'" celý víkend horší než Leclerc! Ale uznávám že to byl dobrý výkon od Seba a snad ho ten výsledek zvedne.
Já když jsem viděl kolik času ztratil Sainz u té zdi tak jsem byl naštvaný (dlouhá prodleva, zařazení jdničky místo zpátečky), a ikdyž mu i udělali párkrát špatné načasování strategie, tak dal nakonec supr výsledek - jinak mohl být i na stupních např. 2 místo. To samé Lando bez poruchy, ale to 2. místo mohlo uchmátnout spousta lidí - třeba i Kubica.
Oprava: Sainz měl dobrou strategii, jen na konci si ho netroufli přezout při SC jako Kvjata nebo Strolla, protože jeli na jistotu .... škoda.
Doufám že naopak Landa opustí smůla a na konci sezony skonší stejně jako Carlos hned za piloty týmů top 3, .... možná i před Gaslym, ikdyž myslím že ten se už výkonnostně chytá a bude dojíždět mezi prvními šesti piloty.-
-
Kaša
14:09 30.07.2019 82.142.123.XXXVidím to podobně, ale v kvalifikaci můžeme vidět čistou rychlost pilota, ale v závodě hodně taky záleží i na zkušenostech. Lando je velký příslib do budoucna, ale Carlos je taky super, vždyť jezdil vyrovnaně s Maxem!
A taky měl Lando celkově víc smůly a má mnohem míň zkušeností. Já jsem s dvojící pilotů McL velmi spokojen.-
Fanda.LH
14:33 30.07.2019 195.122.220.XXXNeměl jsem pocit, že jezdil vyrovnaně s Maxem závodili spolu 2015 Max 49b, Carlos 18b...Následující sezónu, šel Max brzy do RB i tak působil lépe... Pak šel Carlos do Renaultu, kde prohrál s Hulkem... Hulk 69 a Carlos 53... Pak ho nahradili Ricciardem... Zkrátka já toho Carlos jako úplnou topku nevnímám... Nemluvě o tom, že Max je o 3 roky mladší...-
Kaša
14:43 30.07.2019 82.142.123.XXXMyslím že měl Carlos více technických problémů a taky menší podporu týmu. Upřesním že sice jezdil možná trochu hůř než Max, ale pořád dost blízko .... pro mně je Carlos něco jako Nico - tudíž velmi dobrý, ale asi nedosahuje kvalit Hama, Alonsa, Maxe, asi i v budoucnu Leclerca i Landa (možná i Russella).
-
-
-
-
-
-
kmet
08:57 30.07.2019 90.181.103.XXXProšel jsem si všechny příspěvky a chtěl bych jen dodat, že za prvé trať byla pro všechny stejná. To, že tam někdo jel rychleji než měl, je jen jeho problém. Tu trať sleduji už nějakých 50 let a nepamatuji, že by tam v tom místě někdo havaroval. Jestli to nebude tím, že si páni piloti zvykli na to, že se jim na trati nemůže nic stát, že z toho nějak vybruslí. A i když Tilkeho odsuzuji za ty jeho mizerné tratě, tak v tomto případě mu křivdíte. Ten se podepsal jen na zkrácení tratě. Stadión je původní. -
Situs
15:20 29.07.2019 85.70.164.XXXTo místo je ošidné, je tam sice asfalt, ale asfalt kterým vám moc nepomůže. Stalo se, zbabral to. Stejně jako Hulk, u toho jsem chvíli věřil že si pro tu bednu konečně dojede, trouba to je. Na druhou stranu některé chyby potrestány nebyly tak tvrdě, Sainz chyboval a dojel 5, Stroll chyboval a dojel 4, Verstappen si hodil krásnou 360 a dojel první K některým byly chyby milosrdnější, měli kliku -
tom11
14:27 29.07.2019 185.99.177.XXXco by Leclerc změnil na Hockenheimu tedy už víme. a co by bylo potřeba změnit na ostatních okruzích? za sebe říkám, že by se ostatní okruhy měly změnit právě po vzoru Hockenheimu, Silverstonu, RBringu a konec konců i podle Maďarska, kam se za týden těšíme. to jsou okruhy bez velkých asfaltových únikových zón, někde s vysokými obrubníky, někde s kluzkým asfaltem, někde se štěrkem a trávou hned vedle tratě po které mají piloti primárně jezdit a pokud to nezvládnou, mají za to být přímo "okruhem" potrestáni.
za mě Hockenheim neměnit.-
huhukoktejl
14:44 29.07.2019 193.228.234.XXX... proč neudělat kolem trati pruh trávy určité šíře, potom určitou šíři kačírek a až potom asfalt. Plácnu jen tak z patra... dva metry tráva, dvacet metrů štěrk a potom asfalt.-
rock
15:55 29.07.2019 78.45.212.XXXSi matně pamatuju, že když se s tím asfaltováním kdysi začínalo, tak primární argument vůbec nebyl bezpečnost F1, ale ovladatelnost motorky při případném využití okruhu pro závody motorek. Až později tohle úplně vymizelo (a Moto GP nebo SuperBiky se vesele jezdí i na okruzích s kačírkem hned za pangejtem), ale pro potřeby F1 se vesele asfaltovalo dál-
Fanda.LH
22:15 29.07.2019 83.240.61.XXXTo se mi nezdá, protože pro motorky se preferuje kačírek z důvodu toho, že padajícího jezdce mnohem rychleji / lépe zbrzdí než asfalt... Naproti tomu z F1 se nepadá a na asfaltu je vůz lépe ovladatelný, takže je bezpečnější, když vůz před bariérou zbrzdí jezdec sám, než když to nechá na kačírku...
-
-
Aktuálně
Nadcházející závod 1.12.2024
GP Kataru57 kol (308.611 km)
Losail International Circuit
-
Pátek
- 1. Trénink (15:30 - 16:30)
- Kvalifikace (19:00)
-
Sobota
- 2. Trénink (15:30 - 16:30)
- 1. Závod (19:30)
-
Neděle
- 2. Závod (18:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek