DISKUZE K ČLÁNKU Co by na Hockenheimringu změnil Leclerc?

Monacký pilot Ferrari závod v Německu nedokončil. Ačkoliv uznává, že šlo o jeho chybu, zároveň poukazuje na věc, která je dle něj na tradičním okruhu třeba změnit.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Co by na Hockenheimringu změnil Leclerc?

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 37, poslední 30.07.2019 21:43 Vložte komentář

Nejlepší názory

» huhukoktejl (Hlasovalo 6 lidí) 29.07.2019 13:42
Naopak, víc míst se štěrkem a kluzkým povrchem,… »
» tom11 (Hlasovali 5 lidé) 29.07.2019 14:27
co by Leclerc změnil na Hockenheimu tedy už víme.… »
» huhukoktejl (Hlasovali 5 lidé) 29.07.2019 14:44
01 ... proč neudělat kolem trati pruh trávy… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Kaša

    Kaša

    82.142.123.XXX
    Myslím že jste na Leclerca přísní, .... a i na ostatní co na tom místě měli problém.
    Ty auta co tam klouzali se opravdu nechovali standartně ikdyž to bylo na vodě!
    To místo bylo prostě špatně a kdyby se tam jeli další závody tak by se mělo místo pro dragstery přesunout.
    Četli jste jaké tam měl trable i Lando při zahřívacích kolech před startem? Viděli jste jak se tam neskutečně klouzal Hulk, a to na i na trávě by ta chyba nebyla "odměněna" bouračkou, ale jen ztrátou času. Ham to přežil jedině proto že se odrazil od bariéry. Nejlépe to tam zvládl třeba Kimi ... všichni piloti co na tom místě byly tak se shodli že to je prostě špatné místo za mokra.

    + 3 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Fanda.LH

      Fanda.LH

      195.122.220.XXX
      Já mu nevyčítám nic, problémy tam měli všichni... V takto náročných podmínkách je to vždy loterie. Nemá smysl jednou onanovat nad tím, jak ten a ten zajel úžasně, když příště to může být zrovna on kdo total vyhoří... Konkrétně SV lonit tragedie a výsměch, letos poklona za 2. místo ze startu z posledního...

      Tohle se zkrátka stává a já mu přeji, aby se z toho oklepal co nejdříve...

      + 1 / − 2

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Mike17

        Mike17

        185.149.130.XXX
        01

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
      • Kaša

        Kaša

        82.142.123.XXX
        Seb dobrý, ale zase byl "skoro'" celý víkend horší než Leclerc! Ale uznávám že to byl dobrý výkon od Seba a snad ho ten výsledek zvedne.
        Já když jsem viděl kolik času ztratil Sainz u té zdi tak jsem byl naštvaný (dlouhá prodleva, zařazení jdničky místo zpátečky), a ikdyž mu i udělali párkrát špatné načasování strategie, tak dal nakonec supr výsledek - jinak mohl být i na stupních např. 2 místo. To samé Lando bez poruchy, ale to 2. místo mohlo uchmátnout spousta lidí - třeba i Kubica. 03

        Oprava: Sainz měl dobrou strategii, jen na konci si ho netroufli přezout při SC jako Kvjata nebo Strolla, protože jeli na jistotu .... škoda.

        Doufám že naopak Landa opustí smůla a na konci sezony skonší stejně jako Carlos hned za piloty týmů top 3, .... možná i před Gaslym, ikdyž myslím že ten se už výkonnostně chytá a bude dojíždět mezi prvními šesti piloty.

        + 1 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Fanda.LH

          Fanda.LH

          195.122.220.XXX
          Landovi moc fandím a vnímám ho lépe než Carlose... Často ho vidím v kvalifikaci před ním, ale v těch závodech to zatím moc neklape... 17

          + 1 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Kaša

            Kaša

            82.142.123.XXX
            Vidím to podobně, ale v kvalifikaci můžeme vidět čistou rychlost pilota, ale v závodě hodně taky záleží i na zkušenostech. Lando je velký příslib do budoucna, ale Carlos je taky super, vždyť jezdil vyrovnaně s Maxem!
            A taky měl Lando celkově víc smůly a má mnohem míň zkušeností. Já jsem s dvojící pilotů McL velmi spokojen. 11 21

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • Fanda.LH

              Fanda.LH

              195.122.220.XXX
              Neměl jsem pocit, že jezdil vyrovnaně s Maxem závodili spolu 2015 Max 49b, Carlos 18b...Následující sezónu, šel Max brzy do RB i tak působil lépe... Pak šel Carlos do Renaultu, kde prohrál s Hulkem... Hulk 69 a Carlos 53... Pak ho nahradili Ricciardem... Zkrátka já toho Carlos jako úplnou topku nevnímám... Nemluvě o tom, že Max je o 3 roky mladší...

              + 0 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • Kaša

                Kaša

                82.142.123.XXX
                Myslím že měl Carlos více technických problémů a taky menší podporu týmu. Upřesním že sice jezdil možná trochu hůř než Max, ale pořád dost blízko .... pro mně je Carlos něco jako Nico - tudíž velmi dobrý, ale asi nedosahuje kvalit Hama, Alonsa, Maxe, asi i v budoucnu Leclerca i Landa (možná i Russella).

                + 0 / − 0

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
  • Mike17

    Mike17

    185.149.130.XXX
    "Nebyla to velká chyba". Kde já to jen slyšel. V Německu loni? 04

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • kmet

    kmet

    90.181.103.XXX
    Prošel jsem si všechny příspěvky a chtěl bych jen dodat, že za prvé trať byla pro všechny stejná. To, že tam někdo jel rychleji než měl, je jen jeho problém. Tu trať sleduji už nějakých 50 let a nepamatuji, že by tam v tom místě někdo havaroval. Jestli to nebude tím, že si páni piloti zvykli na to, že se jim na trati nemůže nic stát, že z toho nějak vybruslí. A i když Tilkeho odsuzuji za ty jeho mizerné tratě, tak v tomto případě mu křivdíte. Ten se podepsal jen na zkrácení tratě. Stadión je původní.

    + 0 / − 3

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Petr

      Petr

      109.81.245.XXX
      Myslíš takové ty "mizerné" Tilkeho tratě, jako je Sepang, Šanghaj, Red Bull Ring nebo Istanbul Park? 04

      + 2 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • kmet

    kmet

    90.181.103.XXX
    Leclerc by se měl v první řadě zamyslet sám nad sebou. Ta jeho zoufalá snaha být za každou cenu nejlepší ho dohání k tomu, že dělá triviální chyby.

    + 0 / − 3

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Loqenc

    Loqenc

    85.71.3.XXX
    Leclerc by potřeboval velké vyasfaltované zóny všude, i v Monaku. Tam to taky rozsekal 12
    Oprava: velké vyasfaltované zóny se speciálním neklouzavým asfaltem 13

    + 2 / − 5

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • shazec

    shazec

    89.203.142.XXX
    Raději štěrk než tenhle asfalt. Jezdce to pravděpodobně stejně vyřadí když vyjede z trati, ale aspoň ho to nepošle přímo do bariéry ale jen zpomalí.

    + 3 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Situs

    Situs

    85.70.164.XXX
    To místo je ošidné, je tam sice asfalt, ale asfalt kterým vám moc nepomůže. Stalo se, zbabral to. Stejně jako Hulk, u toho jsem chvíli věřil že si pro tu bednu konečně dojede, trouba to je. Na druhou stranu některé chyby potrestány nebyly tak tvrdě, Sainz chyboval a dojel 5, Stroll chyboval a dojel 4, Verstappen si hodil krásnou 360 a dojel první 11 K některým byly chyby milosrdnější, měli kliku 03

    + 5 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • tom11

    tom11

    185.99.177.XXX
    co by Leclerc změnil na Hockenheimu tedy už víme. a co by bylo potřeba změnit na ostatních okruzích? za sebe říkám, že by se ostatní okruhy měly změnit právě po vzoru Hockenheimu, Silverstonu, RBringu a konec konců i podle Maďarska, kam se za týden těšíme. to jsou okruhy bez velkých asfaltových únikových zón, někde s vysokými obrubníky, někde s kluzkým asfaltem, někde se štěrkem a trávou hned vedle tratě po které mají piloti primárně jezdit a pokud to nezvládnou, mají za to být přímo "okruhem" potrestáni.
    za mě Hockenheim neměnit.

    + 5 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • huhukoktejl

      huhukoktejl

      193.228.234.XXX
      01 ... proč neudělat kolem trati pruh trávy určité šíře, potom určitou šíři kačírek a až potom asfalt. Plácnu jen tak z patra... dva metry tráva, dvacet metrů štěrk a potom asfalt.

      + 5 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • tom11

        tom11

        185.99.177.XXX
        jo, to by klidně šlo. ne všude by na to bylo dost místa, takže by někde ten asfalt nebyl a bylo by to víceméně bez možnosti návratu.
        sakra, proč ten Tilke nechodí sem na diskuse! tady by se naučil projektovat okruhy 11

        + 4 / − 1

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
      • rock

        rock

        78.45.212.XXX
        Si matně pamatuju, že když se s tím asfaltováním kdysi začínalo, tak primární argument vůbec nebyl bezpečnost F1, ale ovladatelnost motorky při případném využití okruhu pro závody motorek. Až později tohle úplně vymizelo (a Moto GP nebo SuperBiky se vesele jezdí i na okruzích s kačírkem hned za pangejtem), ale pro potřeby F1 se vesele asfaltovalo dál 17

        + 1 / − 1

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Fanda.LH

          Fanda.LH

          83.240.61.XXX
          To se mi nezdá, protože pro motorky se preferuje kačírek z důvodu toho, že padajícího jezdce mnohem rychleji / lépe zbrzdí než asfalt... Naproti tomu z F1 se nepadá a na asfaltu je vůz lépe ovladatelný, takže je bezpečnější, když vůz před bariérou zbrzdí jezdec sám, než když to nechá na kačírku...

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Jezdí spolu čtvrtý rok - bude to platit i v tom pátém?

Staronový mistr přiznává: letos jsem přehodnotil své působení v Red Bullu. Na paškál se dostal i nevýrazný Pérez

Max Verstappen se zařadil po bok pětice pilotů se čtyřmi a více mistrovskými tituly

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: Spontánní gratulace k Verstappenovu čtvrtému titulu

Ne vždy je vše sluncem zalité jako na stupních vítězů v Austrálii - o osm měsíců později létala éterem zvučná slova

Leclerc se vztekal, Vasseura to vůbec nezajímá. Radiokomunikace se lehce červenala

Lewis Hamilton získal ocenění Pilota dne a nadchl bojovným výkonem (ilustrační foto)

Nadvláda Mercedesů v Las Vegas, Verstappen proměnil hned první matchball

Pierre Gasly pokračuje v dobrých výsledcích (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci v Las Vegas: všichni se shodují, že v závodě bude možné vše

George Russell si vyjel letošní třetí pole-position

Kvalifikaci v Las Vegas provázely trosky - Williams a Pérez prožili další černý víkend, fantastický výkon Russella v čele

Lance Stroll bude očekávat, zda defekt jeho vozu bude do kvalifikace možné opravit

Třetí trénink v USA nevybočil z „normálu“ - poněkud humorný závěr nesebral Mercedesu prvenství

Alexander Albon v druhém tréninku strávil více času v boxech (ilustrační foto)

Druhý trénink v Las Vegas noční můrou pro Williams, v čele opět Hamilton

Lewis Hamilton si v prvním tréninku připomněl „staré časy“

V Las Vegas pod nadvládou Mercedesu - první trénink opanoval Hamilton

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

  • Pátek

    • 1. Trénink (15:30 - 16:30)
    • Kvalifikace (19:00)
  • Sobota

    • 2. Trénink (15:30 - 16:30)
    • 1. Závod (19:30)
  • Neděle

    • 2. Závod (18:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama