DISKUZE K ČLÁNKU V čem tkví tajemná zbraň Ferrari? Soupeři netuší
Scuderia může ve zvolených kvalifikačních kolech využít navíc až 40 koní výkonu. Kde je ale háček?
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: V čem tkví tajemná zbraň Ferrari? Soupeři netuší
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
Pepino60
13:30 23.07.2019 217.197.149.XXX
Tak ono je vlastně jedno kde ten výkon berou, protože pokud budou mít i dva tisíce kobyl a nepřenesou je na asfalt, tak je jim to prd platné. Ten přenos výkonu na povrch tratě je právě u Ferrari největší problém. Při použití plného výkonu při závodě by ani tak neutrpěla životnost motoru jako spíše životnost pneumatik. Možná by potřebovali tak o 3 až 4 cm širší pneimatiky.
Triper
12:35 23.07.2019 37.188.233.XXX
Uživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.
HellHogr
12:13 23.07.2019 86.49.242.XXX
No, co jsem četl různé názory odborníků, tak je to hlavně překročení používání ERS v Q, překračují tu hranici možnosti kolik energie použít, v závodě to nedělají, protože by se ta baterie potom dost dlouho dobíjely, v Q mají jeden hot lap a pak sbírání, takže tam to problém není
Situs
10:17 23.07.2019 85.70.164.XXX
V minulém roce se spekulovalo že těchto 40 koníků mohli využívat i v závodě. Těžko říci jak to přesně je, to vědí jen oni jak to dělají. Faktem je že když vidíte souboje v závodě tak v rychlosti na rovinkách mi nepřijde že by to pro ně byla nějaká hitparáda. Skutečnost že použitelnost je jen v kvalifikaci hodně smrdí, navíc to nejspíše dělá jen tovární tým, což smrdí taky. Myslím že Mercedes si to ohlídá a kdyby bylo Ferrari pro ně bodovou hrozbou tak by na to začal více tlačit, ale když si představím že by to Ferrari ztratilo tak by jsme asi přišli o skvělé souboje s RedBullem na trati. Tak jim to zatím nechte
Triper
09:48 23.07.2019 88.100.190.XXX
Uživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.
Miroslav D.
09:28 23.07.2019 194.228.59.XXX
Uživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.
Miroslav D.
09:23 23.07.2019 194.228.59.XXX
Uživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.
Triper
09:22 23.07.2019 88.100.190.XXX
Uživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.
Miroslav D.
09:18 23.07.2019 194.228.59.XXX
Uživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.
Jirka_1
09:01 23.07.2019 217.30.64.XXX
Dobře, mají v kvaldě o 40 kobyl víc. Otázkou je, jestli těch 40 koní není na hranici povolené spotřeby a jakou má motor spotřebu během závodu. Proto možná nemohou párty mód použít v závodě, jelikož by nemuseli dojet do cíle. Další možností je, že toto zvýšení ničí motor, proto ho používají minimálně. Vyrábět písty na 3D tiskárně se někdy může minout účinkem...
Jirka_1
08:51 23.07.2019 217.30.64.XXX
Voda v motoru má pouze jednu funkci - ochlazuje spalovací prostor pro snížení spalovacích teplot, aby šlo více přeplňovat bez nebezpečí detonačního hoření. V atmosférickém motoru jen způsobí korozi, na výkonu nic nepřidá. Energetický přínos je nula, protože pokud by se skutečně voda rozložila na vodík a kyslík, na to rozložení se odebere stejné množství energie, jako se získá jejich spálením. Takže nula z nuly pojde. Vodu do motoru Ferrari používalo v dobách přeplňovaných patnáctistovek a myslím, že nebyli sami. Vozíš tak zbytečná kila navíc.
Aktuálně
Nadcházející závod 19.5.2024
GP Emilia Romagna63 kol (309.049 km)
Autodromo Enzo e Dino Ferrari
-
Pátek
- 1. Trénink (13:30 - 14:30)
- 2. Trénink (17:00 - 18:00)
-
Sobota
- 3. Trénink (12:30 - 13:30)
- Kvalifikace (16:00)
-
Neděle
- Závod (15:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek