DISKUZE K ČLÁNKU V čem tkví tajemná zbraň Ferrari? Soupeři netuší

Scuderia může ve zvolených kvalifikačních kolech využít navíc až 40 koní výkonu. Kde je ale háček?

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: V čem tkví tajemná zbraň Ferrari? Soupeři netuší

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 48, poslední 24.07.2019 19:40 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Mansell_fan (Hlasovali 3 lidé) 22.07.2019 22:29
A benzín smrdí teď po čem? Po brusinkách,… »
» HellHogr (Hlasovali 2 lidé) 22.07.2019 23:34
To se v sobotu vždycky spálí oleje, až nezbude na… »
» HellHogr (Hlasovali 2 lidé) 23.07.2019 00:02
Jsem rád, že si přiznal, jak je Honda stále… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

Jirka_1

Jirka_1

217.30.64.XXX
Facky jsem si dal dvě, ale stále se mi nerozbřesklo, a to jsem na základce měl z chemie a fyziky vždy za 1. Mohl bych býti řádně poučen, abych nezemřel nevzdělán? 19

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
stradalle

stradalle

95.140.241.XXX
A proč se nebavíme o dominanci a výkonu Mercedesu?Ono je potřeba odvézt pozornost jinam, to by jinak mohlo přinést moc otazníků. 03

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Pepino60

Pepino60

217.197.149.XXX
Tak ono je vlastně jedno kde ten výkon berou, protože pokud budou mít i dva tisíce kobyl a nepřenesou je na asfalt, tak je jim to prd platné. Ten přenos výkonu na povrch tratě je právě u Ferrari největší problém. Při použití plného výkonu při závodě by ani tak neutrpěla životnost motoru jako spíše životnost pneumatik. Možná by potřebovali tak o 3 až 4 cm širší pneimatiky.

+ 1 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Triper

Triper

37.188.233.XXX
Uživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
HellHogr

HellHogr

86.49.242.XXX
No, co jsem četl různé názory odborníků, tak je to hlavně překročení používání ERS v Q, překračují tu hranici možnosti kolik energie použít, v závodě to nedělají, protože by se ta baterie potom dost dlouho dobíjely, v Q mají jeden hot lap a pak sbírání, takže tam to problém není

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
HellHogr

HellHogr

86.49.242.XXX
Nemáš pravdu, i v závodě je Honda stále nejhorší, že sis toho stále nevšiml je až zarážející

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

185.149.130.XXX
Zbytek rozporovat nechci. Ale na rozložení vody na vodík a kyslík potřebuješ víc energie, než pak získáš spálením vodíku a kyslíku. 03

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

185.149.130.XXX
Tipuji něco, co se rychle kazí. Když to ovoce vydrží jen kvaldu. 12

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Situs

Situs

85.70.164.XXX
V minulém roce se spekulovalo že těchto 40 koníků mohli využívat i v závodě. Těžko říci jak to přesně je, to vědí jen oni jak to dělají. Faktem je že když vidíte souboje v závodě tak v rychlosti na rovinkách mi nepřijde že by to pro ně byla nějaká hitparáda. Skutečnost že použitelnost je jen v kvalifikaci hodně smrdí, navíc to nejspíše dělá jen tovární tým, což smrdí taky. Myslím že Mercedes si to ohlídá a kdyby bylo Ferrari pro ně bodovou hrozbou tak by na to začal více tlačit, ale když si představím že by to Ferrari ztratilo tak by jsme asi přišli o skvělé souboje s RedBullem na trati. Tak jim to zatím nechte 13

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Triper

Triper

88.100.190.XXX
Uživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Miroslav D.

Miroslav D.

194.228.59.XXX
Uživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.

+ 1 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Miroslav D.

Miroslav D.

194.228.59.XXX
Uživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Triper

Triper

88.100.190.XXX
Uživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Miroslav D.

Miroslav D.

194.228.59.XXX
Uživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.

+ 0 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Jirka_1

Jirka_1

217.30.64.XXX
Dobře, mají v kvaldě o 40 kobyl víc. Otázkou je, jestli těch 40 koní není na hranici povolené spotřeby a jakou má motor spotřebu během závodu. Proto možná nemohou párty mód použít v závodě, jelikož by nemuseli dojet do cíle. Další možností je, že toto zvýšení ničí motor, proto ho používají minimálně. Vyrábět písty na 3D tiskárně se někdy může minout účinkem... 04

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Jirka_1

Jirka_1

217.30.64.XXX
O dekarbonizaci motoru vodou jsem nikdy neslyšel, ale slyšel jsem o korozi, kterou pára v motoru způsobuje... 03

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Jirka_1

Jirka_1

217.30.64.XXX
Proč si tady někdo myslí, že motory v F1 fungují jako motory v Mazdě Skyactive? Se fakt bavím... 13

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Jirka_1

Jirka_1

217.30.64.XXX
Voda v motoru má pouze jednu funkci - ochlazuje spalovací prostor pro snížení spalovacích teplot, aby šlo více přeplňovat bez nebezpečí detonačního hoření. V atmosférickém motoru jen způsobí korozi, na výkonu nic nepřidá. Energetický přínos je nula, protože pokud by se skutečně voda rozložila na vodík a kyslík, na to rozložení se odebere stejné množství energie, jako se získá jejich spálením. Takže nula z nuly pojde. Vodu do motoru Ferrari používalo v dobách přeplňovaných patnáctistovek a myslím, že nebyli sami. Vozíš tak zbytečná kila navíc.

+ 1 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Ferda

Ferda

46.47.176.XXX
Otázkou je jak tam tu vodu dostat, aniž by si toho komisaři nevšimli. Dát mokrý filtr vzduchu nepomůže.

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
HellHogr

HellHogr

86.49.242.XXX
Jsem rád, že si přiznal, jak je Honda stále nejhorší i s daleko větším rozpočtem než Renault 03

+ 2 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Max Verstappen a Lando Norris v těsném souboji

Norris je rychlejší než Verstappen, domnívá se šéf McLarenu

Pohonná jednotka Hondy bude Red Bully poháněn příští rok naposled

Ford reaguje na zprávy o údajně slabém výkonu nového motoru Red Bullu

Logan Sargeant během prvních předsezónních testů v Bahrajnu

Je Sargeantova sedačka v ohrožení? Američan sebevědomě odmítá jakýkoli tlak

Carlos Sainz se stává velmi horkým zbožím na trhu pilotů F1

Sainz jr. u Sauberu? Pro někoho nesmysl, leč mající svůj smysl

Konečně! Tak většina soupeřů i médií hodnotí první Norrisovo vítězství (ilustrační foto).

GP MIAMI: PROHLÁŠENÍ po závodě - zářící Norris a zástup gratulantů

Lando Norris se po patnácti pódiích konečně dočkal vítězství (ilustrační foto)

GP MIAMI: Norris se zapsal do Zlaté knihy vítězů, penalizace mění pořadí

Valtteri Bottas je jedním z těch, kteří navzdory neúspěšné pozici na startu věří v progres

PROHLÁŠENÍ po sprintu a kvalifikaci - prakticky celé pole chce usilovat o body

Lewis Hamilton tentokrát zabránil blamáži, ale optimální formu stále nemá

Verstappen poprvé vyhrál v Miami kvalifikaci, Leclerc mu šlapal na paty

Daniel Ricciardo dokázal ubránit velmi cenné umístění

SPRINT MIAMI: Verstappen na pohodu, Ricciardo ubránil druhé Ferrari + ohlasy

Max Verstappen s novým Red Bull RB20 při testech v Bahrajnu

Rozstřelu vládl Verstappen. Mercedes selhal, Ricciardo zazářil

  • Pátek

    • 1. Trénink (13:30 - 14:30)
    • 2. Trénink (17:00 - 18:00)
  • Sobota

    • 3. Trénink (12:30 - 13:30)
    • Kvalifikace (16:00)
  • Neděle

    • Závod (15:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama