DISKUZE K ČLÁNKU V čem tkví tajemná zbraň Ferrari? Soupeři netuší

Scuderia může ve zvolených kvalifikačních kolech využít navíc až 40 koní výkonu. Kde je ale háček?

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: V čem tkví tajemná zbraň Ferrari? Soupeři netuší

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 48, poslední 24.07.2019 19:40 Vložte komentář

Zobrazit příspěvky: všechny podle vláken všechny podle času

  • Situs

    Situs

    85.70.164.XXX
    V minulém roce se spekulovalo že těchto 40 koníků mohli využívat i v závodě. Těžko říci jak to přesně je, to vědí jen oni jak to dělají. Faktem je že když vidíte souboje v závodě tak v rychlosti na rovinkách mi nepřijde že by to pro ně byla nějaká hitparáda. Skutečnost že použitelnost je jen v kvalifikaci hodně smrdí, navíc to nejspíše dělá jen tovární tým, což smrdí taky. Myslím že Mercedes si to ohlídá a kdyby bylo Ferrari pro ně bodovou hrozbou tak by na to začal více tlačit, ale když si představím že by to Ferrari ztratilo tak by jsme asi přišli o skvělé souboje s RedBullem na trati. Tak jim to zatím nechte 13

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • HellHogr

      HellHogr

      86.49.242.XXX
      No, co jsem četl různé názory odborníků, tak je to hlavně překročení používání ERS v Q, překračují tu hranici možnosti kolik energie použít, v závodě to nedělají, protože by se ta baterie potom dost dlouho dobíjely, v Q mají jeden hot lap a pak sbírání, takže tam to problém není

      + 1 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Jirka_1

        Jirka_1

        217.30.64.XXX
        Možné to je. Na začátku sezóny si všichni mysleli, že má Ferrari výkonnější motor, než Mercedes kvůli maximálce, ale nakonec z toho vychází, že je to jen "špatně" navrženou aerodynamikou základního tvaru, která má sice nižší Cx než ostatní, ale zase jí chybí přítlak.

        Já nevím, ale Ferrari bylo schopné postavit rychlé auto jen v dobách dřevních, kdy jediná elektronika v autě bylo elektronické zapalování. Od té doby to za moc nestálo a jen neustálé testování za Schumiho éry pomohlo postavit auto, které bylo skutečně rychlé - i když jeden čas Schumi tvrdil, že nejsou nejrychlejší, na začátku závodu zabral a získal náskok cca 15 - 16 sekund, s kterým ale dojel do cíle... A od té doby zase kloudně nic... Otázkou je, kdyby měl možnost takto testovat v té době McLaren nebo Williams s BMW, kde by Ferrari nakonec bylo.

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Mansell_fan

          Mansell_fan

          37.188.152.XXX
          Nikdo oněm týmům tehdy testovat nebránil. Pokud testovaly méně než Ferrari, jejich chyba.

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
        • HellHogr

          HellHogr

          86.49.242.XXX
          Tak Ferrari těžilo, že FIA jim záměrně pomáhala a přiznal to Bernie, ono když se podíváš na historii F1 tak upřímně Ferrari na to, že je tam od začátku a dostávalo vždy něco ultra navíc tak to žádná obrovská sláva není, porovnej to s McLarenem, kterej si budoval všechno z ničeho a bez podpory

          + 0 / − 1

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Jirka_1

            Jirka_1

            217.30.64.XXX
            Tehdy bylo testování neomezené, v tomto ohledu pomoc FIA nebo Bernieho nepotřebovali. Osobně si myslím, že peníze za jakýsi pofidérní přínos dostává Ferrari neoprávněně. Na místě Američanů bych to zrušil a zavedl rozdělování peněz rovnoměrně pro všechny týmy bez ohledu na výsledky. V jiných sportech to tak je, třeba v LM nebo EL dostávají všichni peníze podle toho, kam se dostanou a je jedno, o jak slavný tým jde. Vyhraješ - dostaneš určenou částku, nevyhraješ, nedostaneš nic. Tady se zvýhodňují úspěšní na úkor neúspěšných a celý ten systém jen udržuje současné status quo ohledně výkonnosti a výsledků. V NHL má poslední právo prvního draftu atd., aby se soutěž vyrovnala...

            Když říkám, že Taliáni neumí, tak mě tady všichni tepou. Slavní Římani... 13

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Nico Rosberg a Lewis Hamilton těsně za sebou

"Škody po vzájemných kolizích jsme s Lewisem museli od Barcelony 2016 hradit," prozrazuje Rosberg

Havárie po prvním restartu GP Číny 2024

Piastri zkritizoval Strolla, McLaren zjišťuje, proč byl v Číně tak rychlý + VIDEO

Lewis Hamilton se v letošním ročníku nadále trápí

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: U Red Bullu se slaví, nadšený je i Norris

Daniel Ricciardo dostal postih pro příští závod (ilustrační foto)

Tresty v Šanghaji i po závodě, potrestán je i Ricciardo

Lando Norris se možná překvapivě vklínil mezi dominantní Red Bully (ilustrační foto)

GP ČÍNY - Drama uprostřed závodu míchalo pořadím, Verstappen byl opět na vlastní vlně

Max Verstappen zajistil Red Bullu jubilejní sté pole position (ilustrační foto)

SPRINT ČÍNY - Prohlášení po sprintu a kvalifikaci. Red Bull slaví, ostatní opatrně doufají

Max Verstappen a Sergio Pérez v Bahrajnu

Kvalifikační double Red Bullu, Hamilton vyhořel

Fernando Alonso se stal smutným hrdinou sprintu (ilustrační foto)

SPRINT ovládl Verstappen, dramatický boj o bronzovou příčku

Pohled na startovní rovinku v Číně

GRAFIKA: Startovní rošt sprintu v Číně - McLaren s Mercedesem z 1. řady

Norrisovi se podařilo ovládnout povětrnostní ruletu v Šanghaji (ilustrační foto)

Kvalifikaci sprintu v Číně ovlivnil déšť a traťové limity, Norrisovi pršelo štěstí

  • Pátek

    • Trénink ()
    • Kvalifikace ()
  • Sobota

    • Trénink ()
    • Závod ()
  • Neděle

    • Závod (22:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama