DISKUZE K ČLÁNKU V čem tkví tajemná zbraň Ferrari? Soupeři netuší

Scuderia může ve zvolených kvalifikačních kolech využít navíc až 40 koní výkonu. Kde je ale háček?

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: V čem tkví tajemná zbraň Ferrari? Soupeři netuší

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 48, poslední 24.07.2019 19:40 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Mansell_fan (Hlasovali 3 lidé) 22.07.2019 22:29
A benzín smrdí teď po čem? Po brusinkách,… »
» HellHogr (Hlasovali 2 lidé) 22.07.2019 23:34
To se v sobotu vždycky spálí oleje, až nezbude na… »
» HellHogr (Hlasovali 2 lidé) 23.07.2019 00:02
Jsem rád, že si přiznal, jak je Honda stále… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

Miroslav D.

Miroslav D.

194.228.59.XXX
Uživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.

+ 0 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
HellHogr

HellHogr

86.49.242.XXX
Chlapci sami jste se sami dostali, když ukazujete na to kolik Renault letos má pódií nebo výher a pak řeknete, že Williams s dobrým motorem hoří výkonnostně .. tak vidíte, že je to hlavně o celim balíku, takže myslet si, že Honda je lepší, protože má RB je dost naivní, loni s Renckem měli o vyhru víc touhle dobou + více pódií

+ 2 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

185.149.130.XXX
01

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Miroslav D.

Miroslav D.

194.228.59.XXX
Uživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.

+ 1 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Jirka_1

Jirka_1

217.30.64.XXX
A kde je Williams s Mercedesem? 13 Tak, a teď mudruj... 04

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
HellHogr

HellHogr

86.49.242.XXX
Aha, tak to nevím kde si na to přišel, Honda žere víc než Renault a má slabší celkový výkon baterií, že to furt nedokážeš pochopit je fakt divný

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
HellHogr

HellHogr

86.49.242.XXX
Podotknu, že RB vyhrál, když se soupeři trápili a k tomu porovnavas celkový balík, mluvím čistě o PJ, kde je STR s Hondou? 03

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Jirka_1

Jirka_1

217.30.64.XXX
A ještě dlouho budou... :-) Výroba benzínu a nafty je jednoduché a relativně levná, skladování bezproblémové a hlavně jsou za normálních teplot v kapalném stavu. Plynný vodík není cítit ani vidět a zabírá velký prostor, pro stlačení jsou zapotřebí silné tlakové nádoby a energie pro stlačení obnáší 30% energie vodíku jako paliva, zkapalnění je zase o velmi nízké teplotě, což je problém izolace a hmotnosti zařízení a energie na zkapalnění 40%... Ostatní možnosti skladování jsou zatím velmi drahé. Tudíž tudy zatím cesta nevede. Navíc někde ten hen oný vodík musíme vzít, což je další energie na jeho vytěsnění ze sloučenin atd. Spalování v motoru je velmi náročná záležitost ohledně utěsnění systému, dávkování vodíku a následné koroze ze vznikající vodní páry a mám dojem, že je ztrátová díky účinnosti spalovacího motoru.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Triper

Triper

88.100.190.XXX
Uživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

185.149.130.XXX
Na tom není nic polovičního. Na rozložení molekuly vody na H a O prostě potřebuješ víc energie (jakýkoliv způsobem), než získáš jejich sloučením, to je prostě základní chemický fakt. Kdyby to tak nebylo, máš perpetuum mobile.
Další využití vody je věc druhá. 03

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Jirka_1

Jirka_1

217.30.64.XXX
Hm, kdy naposledy auto s motorem Renault vyhrálo Velkou cenu? A kolikrát se umístilo v první šestce, případně bylo na bedně v letošním roce? Jenom se ptám...

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Jirka_1

Jirka_1

217.30.64.XXX
Tehdy bylo testování neomezené, v tomto ohledu pomoc FIA nebo Bernieho nepotřebovali. Osobně si myslím, že peníze za jakýsi pofidérní přínos dostává Ferrari neoprávněně. Na místě Američanů bych to zrušil a zavedl rozdělování peněz rovnoměrně pro všechny týmy bez ohledu na výsledky. V jiných sportech to tak je, třeba v LM nebo EL dostávají všichni peníze podle toho, kam se dostanou a je jedno, o jak slavný tým jde. Vyhraješ - dostaneš určenou částku, nevyhraješ, nedostaneš nic. Tady se zvýhodňují úspěšní na úkor neúspěšných a celý ten systém jen udržuje současné status quo ohledně výkonnosti a výsledků. V NHL má poslední právo prvního draftu atd., aby se soutěž vyrovnala...

Když říkám, že Taliáni neumí, tak mě tady všichni tepou. Slavní Římani... 13

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
HellHogr

HellHogr

86.49.242.XXX
Tak Ferrari těžilo, že FIA jim záměrně pomáhala a přiznal to Bernie, ono když se podíváš na historii F1 tak upřímně Ferrari na to, že je tam od začátku a dostávalo vždy něco ultra navíc tak to žádná obrovská sláva není, porovnej to s McLarenem, kterej si budoval všechno z ničeho a bez podpory

+ 0 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
HellHogr

HellHogr

86.49.242.XXX
Jistě nedovolené testování, ale jak Bernie přiznal, FIA šla.na ruku Ferrari v jejich dominanci, aby přitáhli co nejvíc fanoušků, když Ferrari nemůže, FIA pomůže

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Miroslav D.

Miroslav D.

37.188.174.XXX
Uživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
daaviid23

daaviid23

91.245.26.XXX
Jenže letos není o čem. Mercedes předvedl svůj klasický vysoký standard a naopak Ferrari těžce propadlo.
Tohle brečení není letos na místě.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
daaviid23

daaviid23

91.245.26.XXX
01

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mansell_fan

Mansell_fan

37.188.152.XXX
Nikdo oněm týmům tehdy testovat nebránil. Pokud testovaly méně než Ferrari, jejich chyba.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Jirka_1

Jirka_1

217.30.64.XXX
Možné to je. Na začátku sezóny si všichni mysleli, že má Ferrari výkonnější motor, než Mercedes kvůli maximálce, ale nakonec z toho vychází, že je to jen "špatně" navrženou aerodynamikou základního tvaru, která má sice nižší Cx než ostatní, ale zase jí chybí přítlak.

Já nevím, ale Ferrari bylo schopné postavit rychlé auto jen v dobách dřevních, kdy jediná elektronika v autě bylo elektronické zapalování. Od té doby to za moc nestálo a jen neustálé testování za Schumiho éry pomohlo postavit auto, které bylo skutečně rychlé - i když jeden čas Schumi tvrdil, že nejsou nejrychlejší, na začátku závodu zabral a získal náskok cca 15 - 16 sekund, s kterým ale dojel do cíle... A od té doby zase kloudně nic... Otázkou je, kdyby měl možnost takto testovat v té době McLaren nebo Williams s BMW, kde by Ferrari nakonec bylo.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Jirka_1

Jirka_1

217.30.64.XXX
Pravda je to asi poloviční - na rozložení vody pomocí elektrického stejnosměrného proudu skutečně potřebuješ asi 3x víc energie, než pak zpět získáš spálením. Ve spalovacím motoru se o takový rozklad nejedná, protože je velmi pomalý. Ovšem největší sranda je v tom, že chemické pochody ve spalovacím prostoru jsem neobyčejně rychlé a prakticky je nelze ničím sledovat a vyhodnocovat, takže se výsledky jen odhadují, dokonce si někteří výzkumníci myslí, že se během spalování některé složky rozloží a zase složí několikrát. Z tohoto důvodu Japonci včas nezarazili další vývoj HCCI, protože neznali skutečné pochody při spalování a nakonec vznikl kočkopec, vzletně nazvaný HCCI.
Znovu opakuji, že přínos vody ve spalovacím prostoru je pouze chladící a energeticky je nulový.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Model monopostu F1 v aerodynamickém tunelu Mercedesu

Proč se Mercedes nemůže dostat do formy? Wolff přiznává vážné problémy s korelací

Carlos Sainz v Austrálii

Šéf Red Bullu potvrzuje, že uvažují o Sainzovi jako o náhradě za Péreze

Pro pilota není nikdy příjemné, když se místo závodu jenom dívá - to platí i pro Logana Sargeanta

Proč Williams neměl v Melbourne rezervní vůz? Zpověď šéfa stáje

Lando Norris s McLarenem MCL38

"Na stříbrného Leclerca jsme měli, blížíme se Ferrari i Red Bullu," těší Norrise

Sargeant závod vůbec nejel a Albon neskrýval rozčarování

PROHLÁŠENÍ po závodě v Austrálii: Ferrari na vrcholu blaha, ostatní doufají ve zlepšení

Fernando Alonso sice o body nepřišel, ale pohoršil si v pořadí

Alonso vyfasoval trest za podíl na Russellově nehodě, pořadí se mění + VIDEO

George Russell skončil závod na první pohled děsivou havárií

GP AUSTRÁLIE: Spanilá jízda Ferrari s dramatickou havárií v závěru

Start závodu v Austrálii

GRAFIA: Startovní rošt v Melbourne po penalizaci Péreze - těží z toho oba McLareny

Sergio Pérez a Christian Horner museli zkousnout Mexičanovu penalizaci

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Verstappen skromný, Ferrari odhodlané

Hamilton prozatím tápe a v Melbourne mu brány Q3 zůstaly zavřené

KVALIFIKACE: Verstappen ve finále zabral, Leclerc zkazil poslední pokus, Pérez potrestán

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama