DISKUZE K ČLÁNKU Sainze udivila max. rychlost Renaultu. Má McLaren k dispozici stejný "párty" mód a padlo už 1000 koní?
Piloti Renaultu byli v poslední kvalifikaci na Velkou cenu Británie 2019 na rovinkách jasně nejrychlejší, zatímco jejich zákazník McLaren první desítku uzavíral. Má k dispozici stejně výkonný mód motoru? A překonal již některý výrobce hranici 1000 koní?
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Sainze udivila max. rychlost Renaultu. Má McLaren k dispozici stejný "párty" mód a padlo už 1000 koní?
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
Miroslav D.
15:07 19.07.2019 194.228.59.XXXUživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.-
-
Miroslav D.
15:30 19.07.2019 194.228.59.XXXUživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.
-
-
-
Adi
11:25 19.07.2019 81.19.11.XXXČau, už je to delší dobu, co jsem tady nebyl. Je čas to napravit.
PJ Renault mi konečně dělá radost, je to kvalifikační kladivo na Hondu a díky párty módu jsme na úrovni PJ Mercedesu a velmi blízko Ferrari. Myslím si, že ty vysoké rychlosti v kvalifikaci jsou způsobeny filozofií šasi Renaultu, které na to jde cestou RB, jen neumí najít v této filozofii tolik bodů přítlaku jako RB, kterýv tom je mistr.
Musím říct, že celkově je práce na šasi u RB úžasná a jsou v sezónním progresuopravdu nejlepší ze všech. Můj tip je, že dokáží porazit Ferrari. Kdo by to byl řekl v Kanadě, či začátkem sezóny, kdy Gasly bojoval s McLareny a Renaulty.
Jinak si myslím, že tovární tým nakonec urve 4. místo v PK, pže kromě Rakouska má od GP Kanady o něco lepší auto než McLaren, který má řekněme i trochu toho štěstí, viz Sainz nyní v GP Anglie. Norris byl poražen v boxech a poté mu Ricci na stejně starých (+- 1 kolo) pneu nakládal neskutečně. Každopádně kromě skvělého souboje Ferrari vs RB je souboj McL vs Ren taky špičkový! Věřím, že doma se Hulk pochlapí a pořádně zatopí a že stáhneme ztrátu na Mclaren.
Jo a chválím Davida, že se snaží držet peace mód
Jo a PJ a veškerý servis má Mclaren rozhodně stejný jako Renault. Myslím, že tato filozofie je u nich dlouhodobá. Jiní výrobci s tím měli dříve řekněme problémy, ale to si myslím, že již neplatí.-
-
Mike17
16:04 19.07.2019 185.149.130.XXXTak je trošičku chyba, že to kvalifkační kladivo v závodě, za který se rozdávají body, nějak nefunguje.
Nicméně je zvláštní, že jde Renault cestou Red Bullu, když jsou na rovinkách rychlejší a přesto dostávají 1s na kolo. Jestli to nebude právě tím, že cestou Red Bullu nejdou.-
Adi
10:15 22.07.2019 81.19.11.XXXZdravím tě Majku. Je vidět, že se nic nezměnilo, stále nic nechápeš.
RB jde poslední roky cestou nízkého odporu a tímto směrem jde i Renault, jen bohužel nemá tolik zkušeností a tak velké zázemí (zatím), aby v tomto konceptu našel tolik bodů přítlaku jako RB. Rychlejší jsou hlavně díky párty módu PJ R, který je špičkový a budí respekt u ostatních výrobců. Letošní šasi Renaultu je mírné zklamání, ale věřím, že v Enstone nezapomněli dělat skvělá šasi a brzy budou schopní opět porážet alespoň jeden RB-
Mike17
10:27 22.07.2019 185.149.130.XXXNo na to, že jdou cestou nízkého odporu jim to v zatáčkách sedí dost dobře. Kupodivu zrovna technické sektory jsou ty, kde RB získává nejvíc, nebo ztrácí nejmíň. Což je tak nějak opak toho, co se tu snažíš tvrdit.
Renault sice má lepší kvalifikační nastavení, nicméně v závodech to není vidět. Když už na tak rychlých okruzích, jako je Rakousko a Silverstone je RB konkurenceschopný, pak nemůže mít slabý motor. Dřív se jim o něčem takovém mohlo jen zdát.-
Adi
11:14 22.07.2019 81.19.11.XXXLetos by byl RB s Renaultem nejlepší tým v poli. Škoda, že mají slabší Hondu. Každopádně letos jsou všichni výrobci PJ zase blíže sobě a je to ještě menší faktor celého balíku jak loni. Tzn, dnes v závodě již téměř nezáleží, kdo vyrábí PJ, dnes záleží o hodně více na šasi, práci s pneu, pilotovi. Koncept nízkého odporu stále u RB samozřejmě pokračuje, ale jelikož je Newey kouzelník, umí to fakt skvěle. BTW, kdyby Max jezdil loni stejně dobře jako letos, mohl bojovat o titul již loni. Naopak, kdyby Max letos jezdil to co loni, bojuje aktuálně v PK RB s Mclarenem-
Mike17
11:54 22.07.2019 185.149.130.XXXTak podle tebe téměř nezáleží, kdo vyrábí PJ, ale s s Renaultem by byli nejlepší v poli? Víš, on by RB byl celkem rád nejlepší v poli, takže mu na tom asi záleží.
Každopádně jde opět pouze o tvou víru. Nemáš jedinou indicii, která by tomu nasvědčovala. Letos jezdí podobně rychle jako loni, poslední 2 závody jsou i lepší. Jestli by byli letos s Renaultem lepší nevíme. Výsledky Renaultu a Mclarenu tomu příliš nenasvědčují.
A Max? I kdyby loni neudělal chybu, tak by na tom nebyl líp. Jezdí pořád stejně. Jen bodů má o 43 víc.-
Adi
12:18 22.07.2019 81.19.11.XXXMax že jezdí stejně jako loni? :D :D :D Myslíš Baku? Čína? Monaco? Max jezdí o třídu lépe než loni. A jestli to nevidíš, si jediný Myslím, že všichni ví, jaký kvalifikační režim má Renault a v kombinaci šasi RB je velmi pravděpodobné, že by byli schopni porážet pravidelně TOP týmy. Race pace mají řekněme všechny jednotky +- 0,1s na kolo shodné. Takže potřebuješ opravdu dobrou kvalifikaci a vo tom to je Výsledky McLarenu jsou lepší než když měli PJ Mercedes v r. 2014, o letech 2015 až 2017 se opravdu raději nebudeme bavit. Jezdí nejlépe za posledních 6 let. Ale je mi jasný, že ty to nevidíš, ty totiž vidíš jen velmi málo zcela evidentních věcí-
Mike17
12:46 22.07.2019 185.149.130.XXX-Psal jsem, že loni udělal chyby. Ani bez nich by neměl víc bodů. Rychlostně jezdí pořád stejně.
Kvalifikační režim mají lepší, to jsem přece psal. Má to ovšem tu malou chybičku, o které jsem psal. Tu, že se za kvalifikaci nedává jediný bod. Lepší startovní pozice (pokud by vůbec byla), by nejspíš nepřinesla žádný bod navíc.
A Mclaren jezdí líp, než v roce 2014??? No to fakt nevidím. Button získal 126 bodů, Sainz má v půlce 38, Norris 22. To je fakt lepší? V roce 2014 získali 2 bedny, 4x byli čtvrtí a 3x pátí. Letos je maximum šestý flek, když někdo ze špičky nedojel. O bedně se jim může zdát jen při hodně divokém snu.
Jo, proti posledním rokům se zlepšili. Už nějak stihli poladit to údajně špičkové šasi. Ale jezdí půl kola až kolo za Red Bullem i stou "raketou" za zadkem.
No a továrna potvrzuje co píšu. Ti jsou rádi, když porazí Redbulácké béčko, které má také pod kapotou "šrot".Loni měli skoro 2x tolik bodů (70). Tak kde je to brutální zlepšení? Vždyť mají přece nejlepší jezdeckou dvojici.
Takže čísla ukazují, že přechod na Hondu nebyl špatným krokem a není jediný důvod předpokládat, že by s Renaultem byli v závodech lepší. Naopak, neustále se zlepšují a je předpoklad, že budou mít s Hondou řadu výhod. Minimálně takové, že si nebudou muset "na koleně" repasovat díly.-
Adi
13:04 22.07.2019 81.19.11.XXXLepší startovní pozice je pro boj o vítězství zcela zásadní! Takže kdyby pravidelně bojovali díky quali modu PJ R o pole position, měl by Max rozhodně více, než 2 podia a 1 vítězství Renault je letos z pohledu šasi zklamání, ale i přes to všechno jezdí blíže špičce a blíže RB. Mclaren 2014 vs 2019 hodnoťme po konci sezóny, né nyní. Sám dobře víš, jak na tom Mclaren v druhé části sezóny 2014 byl RB má od roku 2015 zase tovární podporu, bylo by smutné, kdyby neměl díly...-
Mike17
13:23 22.07.2019 185.149.130.XXXVzheldem k dominanci Mercedesu závodech, by stejně končil za nimi. Těžko říct, jestli by něco získali proti Ferrari. A víš, kolik bodů by ztratili v prvních závodech, kdy Renaultu hořel každý druhý motor? Takže je otázka, jestli by neměl o podium méně. Pochybuji, že by na tom byli líp. A zatím se lepší.
Jestli je Renault blíž než loni nevím. To bych musel dlouho počítat. Ale vzhledem k tomu, že jim dávají pravidlně 1s na kolo a občas Renaultu kolo za závod dají, tam nějaký zásadní rozdíl nevidím.
U Mclarenu už víme jak v druhé půlce roku 2014 jezdili. Celkem nasbíral Button 126bodů v 19-ti závodech. Takže je na Sainzovi najet za 9 závodů 88 bodů. Když si spočítáš, kolik bodů by musel získat na závod, tak ti už teď řeknu, že to nedá. Bude štěstím jásat, když jich přiveze aspoň polovinu. Prostě si příště podívej to tabulky, než budeš plácat hlouposti o lepší sezoně.
-
Adi
13:31 22.07.2019 81.19.11.XXXSekundu na kolo v závodě by asi sedělo, v kvalifikaci je Renault v průměru blíže RB o několik desetin. Uvidíme, jak sezóna dopadne. Renault měl problém do Monaca pakliže si pamatuji. Třeba v Bahrainu díky tomu ztratil dost bodů, podobně v Baku, kde museli jet na 90%. No každopádně dle aktuální formy RB je celkem pravděpodobné, že by kromě Rakouska vyhrál i ve Francii, Anglii a velmi pravděpodobně i v Monacu. A když ne vyhrál, tak o ta vítězství tvrdě bojoval s Mercedesem.
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
Aktuálně
Poslední závod 24.11.2024
GP Las Vegas50 kol (309.958 km)
Las Vegas
-
Pátek
-
Sobota
-
Neděle
- Závod (7:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
Příští závod 01.12.2024
GP Kataru 57 kol (308.611 km)
Losail International Circuitdní | hod | min | sek