DISKUZE K ČLÁNKU Sainze udivila max. rychlost Renaultu. Má McLaren k dispozici stejný "párty" mód a padlo už 1000 koní?

Piloti Renaultu byli v poslední kvalifikaci na Velkou cenu Británie 2019 na rovinkách jasně nejrychlejší, zatímco jejich zákazník McLaren první desítku uzavíral. Má k dispozici stejně výkonný mód motoru? A překonal již některý výrobce hranici 1000 koní?

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Sainze udivila max. rychlost Renaultu. Má McLaren k dispozici stejný "párty" mód a padlo už 1000 koní?

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 31, poslední 22.07.2019 18:19 Vložte komentář

Nejlepší názory

» daaviid23 (Hlasovali 5 lidé) 19.07.2019 11:26
Řešit jenom maximálky je ošemetné. Však záleží… »
» Miroslav D. (Hlasovali 5 lidé) 19.07.2019 15:07
Jestli je Renault v krátkodobejch špičkách nad… »
» daaviid23 (Hlasovali 3 lidé) 19.07.2019 11:13
Kdybych chtěl bejt kámoš, tak ti připomenu tvoje… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • GRAHAM

    GRAHAM

    77.236.218.XXX
    Tak na stolici těch 1000 koní už proběhlo. Teď se čeká na závod.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Miroslav D.

    Miroslav D.

    194.228.59.XXX
    Jestli je Renault v krátkodobejch špičkách nad Mercedesem, jak tady spousta fans vesele traduje, tak musí mít Renault minimálně 1030 koní, takže tímto je zodpovězena otázka z titulky. Gratuluji Renaultu i Fans, co dodat 💕🤣

    + 5 / − 4

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Adi

      Adi

      81.19.11.XXX
      To, že je Renault v quali módu na úrovni Mercedesu netvrdí fanoušci Renaultu, ale sám Mercedes. 03

      + 1 / − 3

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Miroslav D.

        Miroslav D.

        194.228.59.XXX
        Vždyť ano 😉, a mercedes jezdil 1000 kobyl už v 2017,tak je to jasný, já se tomu přece nebránim.... 😁

        + 3 / − 3

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Adi

          Adi

          81.19.11.XXX
          Ano. Mercedes jezdil 1000 koní, ale na stolici. Na dráhu to nepřenesl zatím nikdo. 03

          + 1 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
  • daaviid23

    daaviid23

    90.182.169.XXX
    Řešit jenom maximálky je ošemetné. Však záleží přeci hlavně na nastavení auta. A právě Rencek se soustředí na nízký, to znamená že bude mít fajnovou maximálku.
    A naopak Mclaren má dlouhodobé problémy s větším odporem.

    + 5 / − 3

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Adi

    Adi

    81.19.11.XXX
    Čau, už je to delší dobu, co jsem tady nebyl. Je čas to napravit.
    PJ Renault mi konečně dělá radost, je to kvalifikační kladivo na Hondu a díky párty módu jsme na úrovni PJ Mercedesu a velmi blízko Ferrari. Myslím si, že ty vysoké rychlosti v kvalifikaci jsou způsobeny filozofií šasi Renaultu, které na to jde cestou RB, jen neumí najít v této filozofii tolik bodů přítlaku jako RB, kterýv tom je mistr.
    Musím říct, že celkově je práce na šasi u RB úžasná a jsou v sezónním progresuopravdu nejlepší ze všech. Můj tip je, že dokáží porazit Ferrari. Kdo by to byl řekl v Kanadě, či začátkem sezóny, kdy Gasly bojoval s McLareny a Renaulty.
    Jinak si myslím, že tovární tým nakonec urve 4. místo v PK, pže kromě Rakouska má od GP Kanady o něco lepší auto než McLaren, který má řekněme i trochu toho štěstí, viz Sainz nyní v GP Anglie. Norris byl poražen v boxech a poté mu Ricci na stejně starých (+- 1 kolo) pneu nakládal neskutečně. Každopádně kromě skvělého souboje Ferrari vs RB je souboj McL vs Ren taky špičkový! Věřím, že doma se Hulk pochlapí a pořádně zatopí a že stáhneme ztrátu na Mclaren.
    Jo a chválím Davida, že se snaží držet peace mód 01
    Jo a PJ a veškerý servis má Mclaren rozhodně stejný jako Renault. Myslím, že tato filozofie je u nich dlouhodobá. Jiní výrobci s tím měli dříve řekněme problémy, ale to si myslím, že již neplatí.

    + 1 / − 4

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Situs

      Situs

      85.70.164.XXX
      Vítej zpět, já si říkal že se snad vrátíš. Fandů je málo 03 A McLaren se snad nedá 13

      + 2 / − 4

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Adi

        Adi

        81.19.11.XXX
        Bude to velká bitva až do konce zezóny, když se nic nestane, prvních 6 míst v cíli je víceméně jasných, takže těch bodů, ktré zůstávájí k dispozici není úplně moc a aktuální náskok Mclarenu je celkem pohodlný, ale věřím a doufám 13

        + 1 / − 4

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
    • daaviid23

      daaviid23

      90.182.169.XXX
      Vítej zpět 01

      + 1 / − 3

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • Mike17

      Mike17

      185.149.130.XXX
      Tak je trošičku chyba, že to kvalifkační kladivo v závodě, za který se rozdávají body, nějak nefunguje. 03
      Nicméně je zvláštní, že jde Renault cestou Red Bullu, když jsou na rovinkách rychlejší a přesto dostávají 1s na kolo. Jestli to nebude právě tím, že cestou Red Bullu nejdou. 04

      + 3 / − 4

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Adi

        Adi

        81.19.11.XXX
        Zdravím tě Majku. Je vidět, že se nic nezměnilo, stále nic nechápeš. 13
        RB jde poslední roky cestou nízkého odporu a tímto směrem jde i Renault, jen bohužel nemá tolik zkušeností a tak velké zázemí (zatím), aby v tomto konceptu našel tolik bodů přítlaku jako RB. Rychlejší jsou hlavně díky párty módu PJ R, který je špičkový a budí respekt u ostatních výrobců. Letošní šasi Renaultu je mírné zklamání, ale věřím, že v Enstone nezapomněli dělat skvělá šasi a brzy budou schopní opět porážet alespoň jeden RB 11

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Mike17

          Mike17

          185.149.130.XXX
          No na to, že jdou cestou nízkého odporu jim to v zatáčkách sedí dost dobře. Kupodivu zrovna technické sektory jsou ty, kde RB získává nejvíc, nebo ztrácí nejmíň. Což je tak nějak opak toho, co se tu snažíš tvrdit.
          Renault sice má lepší kvalifikační nastavení, nicméně v závodech to není vidět. Když už na tak rychlých okruzích, jako je Rakousko a Silverstone je RB konkurenceschopný, pak nemůže mít slabý motor. Dřív se jim o něčem takovém mohlo jen zdát. 13

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Adi

            Adi

            81.19.11.XXX
            Letos by byl RB s Renaultem nejlepší tým v poli. Škoda, že mají slabší Hondu. Každopádně letos jsou všichni výrobci PJ zase blíže sobě a je to ještě menší faktor celého balíku jak loni. Tzn, dnes v závodě již téměř nezáleží, kdo vyrábí PJ, dnes záleží o hodně více na šasi, práci s pneu, pilotovi. Koncept nízkého odporu stále u RB samozřejmě pokračuje, ale jelikož je Newey kouzelník, umí to fakt skvěle. BTW, kdyby Max jezdil loni stejně dobře jako letos, mohl bojovat o titul již loni. Naopak, kdyby Max letos jezdil to co loni, bojuje aktuálně v PK RB s Mclarenem 03

            + 1 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • Mike17

              Mike17

              185.149.130.XXX
              Tak podle tebe téměř nezáleží, kdo vyrábí PJ, ale s s Renaultem by byli nejlepší v poli? Víš, on by RB byl celkem rád nejlepší v poli, takže mu na tom asi záleží.
              Každopádně jde opět pouze o tvou víru. Nemáš jedinou indicii, která by tomu nasvědčovala. Letos jezdí podobně rychle jako loni, poslední 2 závody jsou i lepší. Jestli by byli letos s Renaultem lepší nevíme. Výsledky Renaultu a Mclarenu tomu příliš nenasvědčují.
              A Max? I kdyby loni neudělal chybu, tak by na tom nebyl líp. Jezdí pořád stejně. Jen bodů má o 43 víc. 03

              + 0 / − 2

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • Adi

                Adi

                81.19.11.XXX
                Max že jezdí stejně jako loni? :D :D :D Myslíš Baku? Čína? Monaco? Max jezdí o třídu lépe než loni. A jestli to nevidíš, si jediný 03 Myslím, že všichni ví, jaký kvalifikační režim má Renault a v kombinaci šasi RB je velmi pravděpodobné, že by byli schopni porážet pravidelně TOP týmy. Race pace mají řekněme všechny jednotky +- 0,1s na kolo shodné. Takže potřebuješ opravdu dobrou kvalifikaci a vo tom to je 03 Výsledky McLarenu jsou lepší než když měli PJ Mercedes v r. 2014, o letech 2015 až 2017 se opravdu raději nebudeme bavit. Jezdí nejlépe za posledních 6 let. Ale je mi jasný, že ty to nevidíš, ty totiž vidíš jen velmi málo zcela evidentních věcí 11

                + 1 / − 0

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • Mike17

                  Mike17

                  185.149.130.XXX
                  -Psal jsem, že loni udělal chyby. Ani bez nich by neměl víc bodů. Rychlostně jezdí pořád stejně.
                  Kvalifikační režim mají lepší, to jsem přece psal. Má to ovšem tu malou chybičku, o které jsem psal. Tu, že se za kvalifikaci nedává jediný bod. Lepší startovní pozice (pokud by vůbec byla), by nejspíš nepřinesla žádný bod navíc.
                  A Mclaren jezdí líp, než v roce 2014??? 12 12 12 No to fakt nevidím. 12 Button získal 126 bodů, Sainz má v půlce 38, Norris 22. To je fakt lepší? V roce 2014 získali 2 bedny, 4x byli čtvrtí a 3x pátí. Letos je maximum šestý flek, když někdo ze špičky nedojel. O bedně se jim může zdát jen při hodně divokém snu. 12
                  Jo, proti posledním rokům se zlepšili. Už nějak stihli poladit to údajně špičkové šasi. Ale jezdí půl kola až kolo za Red Bullem i stou "raketou" za zadkem. 12
                  No a továrna potvrzuje co píšu. Ti jsou rádi, když porazí Redbulácké béčko, které má také pod kapotou "šrot".Loni měli skoro 2x tolik bodů (70). Tak kde je to brutální zlepšení? Vždyť mají přece nejlepší jezdeckou dvojici.
                  Takže čísla ukazují, že přechod na Hondu nebyl špatným krokem a není jediný důvod předpokládat, že by s Renaultem byli v závodech lepší. Naopak, neustále se zlepšují a je předpoklad, že budou mít s Hondou řadu výhod. Minimálně takové, že si nebudou muset "na koleně" repasovat díly. 13

                  + 0 / − 1

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
                  • Adi

                    Adi

                    81.19.11.XXX
                    Lepší startovní pozice je pro boj o vítězství zcela zásadní! Takže kdyby pravidelně bojovali díky quali modu PJ R o pole position, měl by Max rozhodně více, než 2 podia a 1 vítězství 03 Renault je letos z pohledu šasi zklamání, ale i přes to všechno jezdí blíže špičce a blíže RB. Mclaren 2014 vs 2019 hodnoťme po konci sezóny, né nyní. Sám dobře víš, jak na tom Mclaren v druhé části sezóny 2014 byl 03 RB má od roku 2015 zase tovární podporu, bylo by smutné, kdyby neměl díly...

                    + 0 / − 0

                    ohodnotit kladně záporně

                    Reagovat Nahlásit
                    • Mike17

                      Mike17

                      185.149.130.XXX
                      Vzheldem k dominanci Mercedesu závodech, by stejně končil za nimi. Těžko říct, jestli by něco získali proti Ferrari. A víš, kolik bodů by ztratili v prvních závodech, kdy Renaultu hořel každý druhý motor? Takže je otázka, jestli by neměl o podium méně. Pochybuji, že by na tom byli líp. A zatím se lepší. 03
                      Jestli je Renault blíž než loni nevím. To bych musel dlouho počítat. Ale vzhledem k tomu, že jim dávají pravidlně 1s na kolo a občas Renaultu kolo za závod dají, tam nějaký zásadní rozdíl nevidím.
                      U Mclarenu už víme jak v druhé půlce roku 2014 jezdili. Celkem nasbíral Button 126bodů v 19-ti závodech. Takže je na Sainzovi najet za 9 závodů 88 bodů. Když si spočítáš, kolik bodů by musel získat na závod, tak ti už teď řeknu, že to nedá. Bude štěstím jásat, když jich přiveze aspoň polovinu. Prostě si příště podívej to tabulky, než budeš plácat hlouposti o lepší sezoně.
                      03

                      + 0 / − 0

                      ohodnotit kladně záporně

                      Reagovat Nahlásit
                      • Adi

                        Adi

                        81.19.11.XXX
                        Sekundu na kolo v závodě by asi sedělo, v kvalifikaci je Renault v průměru blíže RB o několik desetin. Uvidíme, jak sezóna dopadne. Renault měl problém do Monaca pakliže si pamatuji. Třeba v Bahrainu díky tomu ztratil dost bodů, podobně v Baku, kde museli jet na 90%. No každopádně dle aktuální formy RB je celkem pravděpodobné, že by kromě Rakouska vyhrál i ve Francii, Anglii a velmi pravděpodobně i v Monacu. A když ne vyhrál, tak o ta vítězství tvrdě bojoval s Mercedesem.

                        + 0 / − 0

                        ohodnotit kladně záporně

                        Reagovat Nahlásit
Loading...
 

Aktuálně

Mick Schumacher na Závodě šampionů v Mexiku

V šampionátu F2 vyhrál svůj první závod. Cítí se Schumacher junior připraven na vstup do F1?

Max Verstappen na pódiu po GP Španělska

Verstappen je pro Hondu velmi důležitý, přiznává její šéf

Koncept monopostu pro rok 2021 v aerodynamickém tunelu Alfy Romeo v Hinwilu

FOTO: Budoucnost F1 v aerodynamickém tunelu - v Hinwilu už testují vůz pro rok 2021

Alexander Albon v Monaku

"Albon je rychlejší než Kvjat," zdůvodňuje Helmut Marko a hovoří o jeho smlouvě

Lando Norris v kvalifikaci v Německu

První polovina sezony očima Landa Norrise

Společná fotografie pilotů F1

Souboje týmových kolegů po 1. části sezóny 2019: Kdo dominuje a kdo nejvíce zklamal?

Nico Hülkenberg (Renault), Romain Grosjean (Haas) a Carlos Sainz (vpravo s McLarenem) v závodě v deštivé GP Německa 2019

"Rozdíly mezi týmy jsou větší, než si lidé dokážou představit." Sainz vidí u McLarenu velký prostor pro zlepšení

Pohonná jednotka Hondy RA617H

Honda kvůli své počáteční ztrátě očekávala horší vývoj letošní sezóny. Na Mercedes ale stále nemá

Vozy Mercedes před tréninky na Hungaroringu

Tenčí pneumatiky nejsou zdrojem úspěchu Mercedesu, říká Pirelli. Poukazuje na McLaren

Williams FW42

Jak vidí zvyšování počtu závodů šéfka Williamsu?

Průběžné pořadí šampionátu:

1. HAMILTON, 2. BOTTAS, 3. VER... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama