DISKUZE K ČLÁNKU Sainze udivila max. rychlost Renaultu. Má McLaren k dispozici stejný "párty" mód a padlo už 1000 koní?

Piloti Renaultu byli v poslední kvalifikaci na Velkou cenu Británie 2019 na rovinkách jasně nejrychlejší, zatímco jejich zákazník McLaren první desítku uzavíral. Má k dispozici stejně výkonný mód motoru? A překonal již některý výrobce hranici 1000 koní?

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Sainze udivila max. rychlost Renaultu. Má McLaren k dispozici stejný "párty" mód a padlo už 1000 koní?

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 31, poslední 22.07.2019 18:19 Vložte komentář

Nejlepší názory

» daaviid23 (Hlasovali 5 lidé) 19.07.2019 11:26
Řešit jenom maximálky je ošemetné. Však záleží… »
» daaviid23 (Hlasovali 3 lidé) 19.07.2019 11:13
Kdybych chtěl bejt kámoš, tak ti připomenu tvoje… »
» Ferda (Hlasovali 3 lidé) 19.07.2019 11:20
Sainz by takové nařčení vůbec neměl vypustit z… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

                        • Mike17

                          Mike17

                          185.149.130.XXX
                          -Hmm, v kvalifikaci....
                          -Ano, je otázka, kolik by měl Max bodů do Monaka. Víc ne. O kolik míň?
                          -A zase ses nedíval, jak skončily VC Francie nebo Anglie. Ve Francii dojel daleko za Mercedesy a daleko za Leclercem. Kvalifikační pozice by tam nic neřešila. Stejně by dojel daleko za nimi. Nezískal by ani bod navíc, natož aby tam vyhrál. A Silverstone? Jediný důvod, proč neskončil na bedně byl Vettel. Jinak by dojel druhý nebo třetí. Stejně tak, jako kdyby startoval z první řady. Hamilton byl rychlostně prostě jinde. Takže také nula bodů navíc.
                          Ale uznám ti to Monako. Tam by PP znamenala asi vítězství. Tedy by měl o 7 bodů víc. Jenže to by musel být jediným pilotem s motorem Renault, kterému motor neshořel. A každý oheň v jeho případě by znamenal 10-15 bodů míň.
                          Takže počítej to jak chceš, líp by na tom s Renaultem nebyl. 03

                          + 0 / − 0

                          ohodnotit kladně záporně

                          Reagovat Nahlásit
                          • Adi

                            Adi

                            81.19.11.XXX
                            No byl, ale je to jedno. Btw, kolik toho shořelo Morrisovi? Ostatní 3 piloti na Renaultech mají 1x DNF kvůli PJ R.Takže Max by na tom mohl být stejně jako Norris,nebo nejhůře stejně jako ostatní piloti na PJ R tzn 1x DNF. Monaco by měl 26b, reálně posbíral 12b.Dále v Anglii by byl na PP, ale ok, dejme mu 2. místo v cíli, tzn. 18 vs reálných 10. V Kanadě by neměl problém dostat se do Q3, takže taky asi vícebodů v závodě. A to nemluvím o začátku sezóny, kdy byl R taky silnější než H. Společně na tom byli pouze pár závodů... Myslím, že i přes 1x DNF by na tom byl Max s Renaultem letos lépe.

                            + 0 / − 0

                            ohodnotit kladně záporně

                            Reagovat Nahlásit
                            • Mike17

                              Mike17

                              185.149.130.XXX
                              Hmm. Norrise uznávám. 2x to stačil rozbít dřív, než mu to shořelo. Ostatní nemají 1x dnf. Sainz Aus+Bah a Ricci Aus+Bah+Baku, Hulk Bah+Čína. Jestli si to blbě pamatuju, tak opravuj.
                              Norris je v tomto šťastný kluk, asi taky zásluhou těch kolizí. A to jsme jen u poruch závodních. 03
                              Takže pokud by měl jen jednu byla by to spíš náhoda. 7 poruch na 4 jezdce vychází spíš na 2.
                              03
                              Monako jsem ti uznal, měl by o 7 bodů víc. Dál jsi sám uznal, že by mohl mít v Anglii 2. místo. To samé, jaké mohl mít s Hondou. Sestřelení Vettelem není vina Hondy. To už bych mohl klidně tvrdit, že by ho sestřelil Hamilton a neměl by třeba nic. V Kanadě byl problém se strategií. To nebylo nic o motoru. Je to opět haluz, stejná se povedla Ferrari v Monaku.
                              Takže si přišel jen na 7 bodů a na druhé straně by pravděpodobně přišel o 10-30 bodů za poruchy Renaultu. Sorry, nevychází ti to. Naopak, vychází to tak, že s Hondou je na tom líp. 03

                              + 0 / − 1

                              ohodnotit kladně záporně

                              Reagovat Nahlásit
                              • Adi

                                Adi

                                81.19.11.XXX
                                Jako že PJ R může za Ricciho odstoupení v Australii? Opravdu? Chápu, že jako Red Bullák si zvyklý házet na REnault cokoliv, ale kanál v Melbourne? Zaten taky může Renault? Vážně? 20 Dále tu máme Baku. Důvod Ricciho odstoupení? Poškození po kolizi? To mu vyskočil motor a rozbil zavěšení? Nebo snad motor může za to, žese Ricci nepodíval do zrcátka a trefil Kvyata?! Vážně? 20 Dále pan Sainz - důvod odstoupení v Bah? Převodovka. Pokud se neymýlím, ževodovka není ani jedna komponenta PJ REnault. Takže pravdu máš jen u Hulka, který má 2x DNF kvůli PJ, pak to máme 1x DNF kvůli PJ R (Ricci a Sainz) a 1x bez DNF kvůli PJ R. Průměr: 1x DNF za PJ R od Austrálie do Baku. Pokud vím, všechna odstoupení kvůli PJ R se udála mezi Austrálií a Čínou. I když vezmeme v těchto závodech nejlepší výsledek Maxe (15b v Austrálii) a ty mu odečtu, tak to díky posledním pár závodům vychází lépe s PJ Renault. Howg. A už se laskavě nauč to, že každé DNF monopostu s PJ R opravdu není porucha PJ R a klidně se kvůli tomu můžeš stavět na hlavu. Není a hotovo 03 Takže sorry, nevychází ti to 03

                                + 1 / − 0

                                ohodnotit kladně záporně

                                Reagovat Nahlásit
                                • Mike17

                                  Mike17

                                  185.149.130.XXX
                                  Proč se rozčiluješ? Napsal jsem doslova, že pokud si to blbě pamatuju, máš mne opravit. Udělal jsi to. OK, uznávám, že si jsem si to blbě pamatoval (asi to hořelo v tréninku) a ověřovat si to nebudu.
                                  Dobře, klidně mu odečti 10 nebo 15 bodů. přičíst mu kromě Monaka nemáš co. Házet zase na Hondu sestřelení Vettelem, nebo špatnou strategii týmu, je to samé, jako házet převodovku na motor. 03
                                  10-7 je pořád 3 pro Hondu. 03

                                  + 0 / − 1

                                  ohodnotit kladně záporně

                                  Reagovat Nahlásit
  • Ferda

    Ferda

    46.47.176.XXX
    Sainz by takové nařčení vůbec neměl vypustit z hůst. To by i u RB mohli brečet, že Honda dodává TR výkonnější motory. 12

    + 3 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Situs

    Situs

    85.70.164.XXX
    Snad ne, bez důkazu o tom nemá cenu mluvit, nebylo by to k Renaultu fér.

    + 2 / − 4

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • daaviid23

      daaviid23

      90.182.169.XXX
      Kdybych chtěl bejt kámoš, tak ti připomenu tvoje obviňování bez důkazů. Je zvláštní, že je to většinou vůči Ferrari. 12

      Ale jelikož jsem naplněn láskou, tak jen napíšu že pravda a důkazy jsou relativní. 21

      + 3 / − 3

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Lewis Hamilton získal ocenění Pilota dne a nadchl bojovným výkonem (ilustrační foto)

Nadvláda Mercedesů v Las Vegas, Verstappen proměnil hned první matchball

Pierre Gasly pokračuje v dobrých výsledcích (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci v Las Vegas: všichni se shodují, že v závodě bude možné vše

George Russell si vyjel letošní třetí pole-position

Kvalifikaci v Las Vegas provázely trosky - Williams a Pérez prožili další černý víkend, fantastický výkon Russella v čele

Lance Stroll bude očekávat, zda defekt jeho vozu bude do kvalifikace možné opravit

Třetí trénink v USA nevybočil z „normálu“ - poněkud humorný závěr nesebral Mercedesu prvenství

Alexander Albon v druhém tréninku strávil více času v boxech (ilustrační foto)

Druhý trénink v Las Vegas noční můrou pro Williams, v čele opět Hamilton

Lewis Hamilton si v prvním tréninku připomněl „staré časy“

V Las Vegas pod nadvládou Mercedesu - první trénink opanoval Hamilton

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

Max Verstappen vyváží Landa Norrise mimo trať

"V takové situaci jsem poprvé." Norris o tom, jak jeho přátelství s Verstappenem ovlivňuje boj o titul

Carlos Sainz stříhá v Maranellu metr

"Zbývající závody s Ferrari nebudou mou poslední šancí na vítězství," věří Sainz mířící k Williamsu

McLaren je jedním z témat našeho ohlédnutí za předposlední částí sezóny

Jednou z mála jistot současné F1 je rekordman Fernando Alonso

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama