DISKUZE K ČLÁNKU Sainze udivila max. rychlost Renaultu. Má McLaren k dispozici stejný "párty" mód a padlo už 1000 koní?
Piloti Renaultu byli v poslední kvalifikaci na Velkou cenu Británie 2019 na rovinkách jasně nejrychlejší, zatímco jejich zákazník McLaren první desítku uzavíral. Má k dispozici stejně výkonný mód motoru? A překonal již některý výrobce hranici 1000 koní?
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Sainze udivila max. rychlost Renaultu. Má McLaren k dispozici stejný "párty" mód a padlo už 1000 koní?
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
Mike17
14:00 22.07.2019 185.149.130.XXX-Hmm, v kvalifikaci....
-Ano, je otázka, kolik by měl Max bodů do Monaka. Víc ne. O kolik míň?
-A zase ses nedíval, jak skončily VC Francie nebo Anglie. Ve Francii dojel daleko za Mercedesy a daleko za Leclercem. Kvalifikační pozice by tam nic neřešila. Stejně by dojel daleko za nimi. Nezískal by ani bod navíc, natož aby tam vyhrál. A Silverstone? Jediný důvod, proč neskončil na bedně byl Vettel. Jinak by dojel druhý nebo třetí. Stejně tak, jako kdyby startoval z první řady. Hamilton byl rychlostně prostě jinde. Takže také nula bodů navíc.
Ale uznám ti to Monako. Tam by PP znamenala asi vítězství. Tedy by měl o 7 bodů víc. Jenže to by musel být jediným pilotem s motorem Renault, kterému motor neshořel. A každý oheň v jeho případě by znamenal 10-15 bodů míň.
Takže počítej to jak chceš, líp by na tom s Renaultem nebyl.-
Adi
14:28 22.07.2019 81.19.11.XXXNo byl, ale je to jedno. Btw, kolik toho shořelo Morrisovi? Ostatní 3 piloti na Renaultech mají 1x DNF kvůli PJ R.Takže Max by na tom mohl být stejně jako Norris,nebo nejhůře stejně jako ostatní piloti na PJ R tzn 1x DNF. Monaco by měl 26b, reálně posbíral 12b.Dále v Anglii by byl na PP, ale ok, dejme mu 2. místo v cíli, tzn. 18 vs reálných 10. V Kanadě by neměl problém dostat se do Q3, takže taky asi vícebodů v závodě. A to nemluvím o začátku sezóny, kdy byl R taky silnější než H. Společně na tom byli pouze pár závodů... Myslím, že i přes 1x DNF by na tom byl Max s Renaultem letos lépe.-
Mike17
15:50 22.07.2019 185.149.130.XXXHmm. Norrise uznávám. 2x to stačil rozbít dřív, než mu to shořelo. Ostatní nemají 1x dnf. Sainz Aus+Bah a Ricci Aus+Bah+Baku, Hulk Bah+Čína. Jestli si to blbě pamatuju, tak opravuj.
Norris je v tomto šťastný kluk, asi taky zásluhou těch kolizí. A to jsme jen u poruch závodních.
Takže pokud by měl jen jednu byla by to spíš náhoda. 7 poruch na 4 jezdce vychází spíš na 2.
Monako jsem ti uznal, měl by o 7 bodů víc. Dál jsi sám uznal, že by mohl mít v Anglii 2. místo. To samé, jaké mohl mít s Hondou. Sestřelení Vettelem není vina Hondy. To už bych mohl klidně tvrdit, že by ho sestřelil Hamilton a neměl by třeba nic. V Kanadě byl problém se strategií. To nebylo nic o motoru. Je to opět haluz, stejná se povedla Ferrari v Monaku.
Takže si přišel jen na 7 bodů a na druhé straně by pravděpodobně přišel o 10-30 bodů za poruchy Renaultu. Sorry, nevychází ti to. Naopak, vychází to tak, že s Hondou je na tom líp.-
Adi
16:06 22.07.2019 81.19.11.XXXJako že PJ R může za Ricciho odstoupení v Australii? Opravdu? Chápu, že jako Red Bullák si zvyklý házet na REnault cokoliv, ale kanál v Melbourne? Zaten taky může Renault? Vážně? Dále tu máme Baku. Důvod Ricciho odstoupení? Poškození po kolizi? To mu vyskočil motor a rozbil zavěšení? Nebo snad motor může za to, žese Ricci nepodíval do zrcátka a trefil Kvyata?! Vážně? Dále pan Sainz - důvod odstoupení v Bah? Převodovka. Pokud se neymýlím, ževodovka není ani jedna komponenta PJ REnault. Takže pravdu máš jen u Hulka, který má 2x DNF kvůli PJ, pak to máme 1x DNF kvůli PJ R (Ricci a Sainz) a 1x bez DNF kvůli PJ R. Průměr: 1x DNF za PJ R od Austrálie do Baku. Pokud vím, všechna odstoupení kvůli PJ R se udála mezi Austrálií a Čínou. I když vezmeme v těchto závodech nejlepší výsledek Maxe (15b v Austrálii) a ty mu odečtu, tak to díky posledním pár závodům vychází lépe s PJ Renault. Howg. A už se laskavě nauč to, že každé DNF monopostu s PJ R opravdu není porucha PJ R a klidně se kvůli tomu můžeš stavět na hlavu. Není a hotovo Takže sorry, nevychází ti to-
Mike17
18:19 22.07.2019 185.149.130.XXXProč se rozčiluješ? Napsal jsem doslova, že pokud si to blbě pamatuju, máš mne opravit. Udělal jsi to. OK, uznávám, že si jsem si to blbě pamatoval (asi to hořelo v tréninku) a ověřovat si to nebudu.
Dobře, klidně mu odečti 10 nebo 15 bodů. přičíst mu kromě Monaka nemáš co. Házet zase na Hondu sestřelení Vettelem, nebo špatnou strategii týmu, je to samé, jako házet převodovku na motor.
10-7 je pořád 3 pro Hondu.
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
Miroslav D.
15:04 19.07.2019 194.228.59.XXXUživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.
-
-
-
-
Aktuálně
Poslední závod 24.11.2024
GP Las Vegas50 kol (309.958 km)
Las Vegas
-
Pátek
-
Sobota
-
Neděle
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
Příští závod 01.12.2024
GP Kataru 57 kol (308.611 km)
Losail International Circuitdní | hod | min | sek