DISKUZE K ČLÁNKU "Leclercovi se hluboce omlouváme, takové chyby už nesmíme opakovat," zlobí se ředitel Ferrari Camilleri

Výkonný ředitel Ferrari Louis Camilleri se hluboce omlouvá mladému jezdci Charlesovi Leclercovi za to, jak mu zničili víkendovou Velkou cenu Monaka. Podobné chyby, jako se dopustili v úvodní části sobotní kvalifikace, se podle něj už nesmí opakovat.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: "Leclercovi se hluboce omlouváme, takové chyby už nesmíme opakovat," zlobí se ředitel Ferrari Camilleri

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 35, poslední 06.06.2019 16:08 Vložte komentář

Nejlepší názory

» tom11 (Hlasovali 4 lidé) 31.05.2019 12:11
při čtení vět: "Hluboce se mu omlouváme!… »
» Situs (Hlasovali 3 lidé) 31.05.2019 12:20
Mě to zní jako hluboce se omlouváme, k takovému… »
» airwar1939 (Hlasovali 3 lidé) 01.06.2019 18:55
Kdyby to měli všichni, co jsou slabí jak čaj,… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Roman

    Roman

    188.175.112.XXX
    Myslet si, že Ferrari schválně nepustilo mladýho do Q2 je blbost. Binotto jasně řekl, že budou preferovat Fetla, takže logický krok by byl, ho nepustit do Q1, když už, aby Fetlovi pomohl v závodě. Ale co hlavně hovoří o tom, že je to blbost, je fakt, který si rýpalové ve své konspiraci neuvědomují, že pit stopy, vypouštěnía pod. dílčí strategie, dělají lidé pro klaždého pilota zvlášt. Každý pilot má své lidi, kteří se o něj starají, počínaje závodním inženýrem. Ten to rozhoduje, čte závod, počasí a pod. A to jsou lidé Leclerca, takže by škodili jen svému. Teorie o záškodnosti jsou padlé na hlavu a bez pevných logických základů.

    + 0 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • odin

    odin

    77.240.103.XXX
    Camilleri ať si kecá, co chce. Nevěřím, že nešlo o úmysl. K čemu by bylo LeClercovi ušetření jedné červené sady? A v Monaku? To jako plánovali pro něho jeden pitstop navíc?
    Když vezmu za bernou minci výsledky posledního tréninku, tak měl Charles dost dobrou šanci bojovat v Q o polposition. A i kdyby mu to na PP nevyšlo, tak jen blázen povolá svého pilota na předních pozicích k pit stopu navíc v Monaku, kde se nedá předjíždět. Ale u Ferrari je možné vše. A tak stále vymýšlejí nové a nové finty, jak protěžovat Vettela v době, kdy si o tom už i vrabci na střeše cvrlikají. Ale myslím, že i Kimimu v minulosti takto podělali kvaldu.

    + 2 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • daaviid23

      daaviid23

      90.182.169.XXX
      Jednoduchá úvaha- u Ferrari se nebojí říct natvrdo ať Leclerck uhne Vettelovi.
      Jakou by pak měli motivaci udělat úmyslně takovou blbost? RB je kvůli Gaslymu o dost slabší než by mohl být ale pokud by u Ferrari takhle blbli častěji, tak budou na dostřel. A to si Ferrari nemůže dovolit.
      Nevím proč takovou hloupost udělali ale věřit že to bylo úmyslně? Nevím nevím.

      + 0 / − 2

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Situs

        Situs

        85.70.164.XXX
        Je to těžký dilema. Když vynecháš možnost že to udělali úmyslně, tak ti zbude jen že ve Ferrari mají na boxové zídce IQ 30 13 A teď babo raď 18

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
      • odin

        odin

        77.240.103.XXX
        Dobře. Ale pak mi vysvětli, proč Leclerca neposlali pojistit si kvalifikační čas?Pokud tedy sleduješ F1 nějakou dobu, tak musíš vědět, že každý pilot jezdí na 2 slovy DVA pokusy v každé Q. Dokonce i ti kteří mají zajetý nejlepší čas jedou i druhý pokus. Výjimku tvoří strategické pokusy ušetřit si jednu sadu nových gum do závodu nebo, z taktických důvodů, když tým na to nemá zlepšit se.
        Já nevidím u Ferrari ani u Leclerca, že by neměl na to se kvalifikovat a též mi příjde nesmyslné zrovna v Monaku vyšetřit si sadu nových gum pro závod.
        Kimimu také loni nenatankovali a tím mu neumožnili zlepšit svůj kvalifikační čas.
        To nejsou chyby, to je sabotování Vettelových kolegů.

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • odin

          odin

          77.240.103.XXX
          Hmm. Tak je vidět, že jednoduché úvahy došly hned v zárodku.
          Takže já pro změnu přidám ještě další jednoduchý argument, proč jsem přesvědčen, že šlo o úmysl. Ferrari nemůže v začátku sezóny každý závod hlásit Leclercovi ať uhne a pustí Vettela. Byli by pro smích napříč paddockem i fanouškovskou obcí. A když k tomu přičtu ještě poměrně vysoké procento šance, že Vettel po přepuštění pozice udělá chybu a podělá závod sobě i Ferrari, tak je tiffosi roznesou na kopytech. Proto potřebují získat argument, proč preferují Vettela. A ten argument je bodový rozdíl mezi oběma jejich piloty. Tak škodí své dvojce. Nic nového pod sluncem. Bylo tomu tak v minulosti a je tomu tak i v současnosti.
          Holt vsadili na kopyto, které umí pouze perfektně odkroužit závod v čele . Jenže k tomu potřebuje dominantní auto, které zatím nemají. Možná, že věří, že ho v brzku mít budou a potřebují jen optimalizovat Vettelův bodový zisk. 17 Ale nic to nemění na tom, že jsem přesvědčen, že tyto takzvané chyby nejsou náhody, ale promyšlené kroky.

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
  • Roman K.

    Roman K.

    80.78.146.XXX
    Existuje spoustu špičkových firem kde vládne Ital.Napr agip,brembo,brc,chicco atd.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • SergioPÉREZ

    SergioPÉREZ

    78.108.149.XXX
    proč to ještě neodpískají,..všichni včetně jezdců jsou slabí jak čaj,.. 02

    + 2 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Mansell_fan

    Mansell_fan

    37.188.161.XXX
    Předělávají zavěšení. No jasně, právě tam je zakopaný pes. Nejde jen o hydraulické aktuátory, které za dva roky dovedl Mercedes k dokonalosti (a které dle mého už měly být zakázány na konci roku 2017, protože to prostě jde proti duchu pravidel, ale známe holt FIA) a které Ferrari podcenilo a má ve vývoji víc než roční skluz. Mercedes je nejdál taky v čarování s trakcí. To co kluci používají je už ale opravdu vyšší dívčí. Vůle v uložení zadní nápravy, kouzla se svorností zadních kol, geometrie ze které by techniky na STK kleplo... Éra motorů už skončila, je úplně jedno jaký má kdo výkon, rozhodujou tyhle věci. Mercedes to pochopil, Ferrari zaspalo 17

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Jirka_1

    Jirka_1

    217.30.64.XXX
    Když přišel Schumi do Ferrari, nebyla to žádná sláva, rudí byli rádi, že byli rádi. Ale přivedl si "svoje" lidi neitalské národnosti a začali pracovat. Kupodivu se jim podařilo snad třikrát za sezónu vyhrát, což byl v době Williamsu a jeho zlaté éry docela div. Klacek pod nohy jim pak hodil McLaren, Newey postavil skutečně špičkové auto a jen Schumi nedostával kolo. Jenže se pracovalo a pracovalo a následně vznikla šňůra 6 titulů v PK a 5 v jezdcích. Pravdou je, že Ferrari extrémně testovalo, což dnes nejde, prakticky co se dnes nakreslí, to musí fungovat a když to nedopadne, je na dlouho utrum. Kromě toho ten obrovský tlak zvenčí i zevnitř dělá své. Loni měli na to vyhrát aspoň titul v jezdcích, ale díky primitivním chybám Seba nebylo nic. A letos je to doslova děs. Nebýt chyby RB v boxech, měl by zatím Mercedes ve všech závodech double a podle všeho by se Vettel na bednu ani nedostal.
    Ferrari se už nemůže vymlouvat na PJ, protože výkonu má srovnatelně a možná o facku víc. Ale auto jim nejede a nejede a nebýt PJ, motali by se okolo desátého místa a ještě se štěstím. Kromě toho jejich fenomenální závodní taktika je pro většinu lidí nepochopitelná a upřednostňování Seba před rychlejším Charlesem také mnoho fanoušků nadzvedává. Seb je mimo, jeho výkon jde dolů a jestli skutečně přemýšlí o konci kariéry, dělá jen dobře. Pokud vnoříte své pohledy do tabulek, je jasné, že pokud skutečně Mercedes na něco nezkolabuje, tak je už teď prakticky o titulech rozhodnuto. Jestli Lewis nebo Valtteri nevím, ale nevěřím tomu, že se mezi ně někdo jiný dostane.

    + 2 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • odin

      odin

      77.240.103.XXX
      Hmm. Hezká pohádka o Schumim na dobrou noc.
      Povím ti taky jednu.
      Když přišel Hamilton do Mercedesu (tuším, že zrovna nahradil nějakého Schumachera), nebyl na tom Mergl nijak dobře. Ale začal budovat s neněmeckými lidmi tým, který postupem času dotáhl k naprosté dominanci, ze které vytěžili 5 titulů v Poháru konstruktérů a stejný počet v jednotlivcích. Jo a vypadá to, že to nebude zdaleka vše. A tak dále a bla, bla bla...

      Nech toho. Ty situace jsou velmi podobné. Ale jen opravdový idiot si může myslet, že týmy vedou a řídí špičkoví piloti. Nebo, že je to národnostní otázka. Napíšu pár jmen z managementu Mercedesu a pokud nesleduješ F1 teprve od včerejška, možná ti příjdou některá jména povědomá i z jiného týmu v červených barvách. (Toto Wolff, Andy Cowell, James Allison, Rob Thomas, Aldo Costa, Mark Ellis, Geoffrey Willis a Mike Elliott.) Jakto, že stejní lidé jsou "neschopní" u jednoho týmu a u jiného pomáhají dominovat?
      Nebo si fakticky myslíš, že stěžejní faktor jsou Schumacher a Hamilton? Zatímco ostatní jsou jen "kompars"? Proč tedy Schumi v Merglu nepředvedl svoje mistrovtví a končil až za týmovým kolegou? A proč Hamilton v McLarenu po té, co získal svůj první titul nezářil dál a bojoval s Massou o šestá místa? Až to vedlo k Lewisově nespokojenosti a opuštění všech vazeb a celého týmu.
      Ale jedna věc u Ferrari z dob Schumiho přetrvává. A to týmová režie od začátku sezóny do konce. Jenže k tomu, aby jim tato "taktika" fungovala, musejí mít konkurenceschopné auto. 03

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Jirka_1

        Jirka_1

        217.30.64.XXX
        Schumi si podmínil při jeho angažování příchod některých lidí. Schumi sice tým neřídil, na druhé straně jeho neustálé testování pomáhalo posunovat vůz nahoru. Není to z mé hlavy, neustále se o tom mluvilo. Pak odešel, odešli i "jeho" lidé a jen díky nesnášenlivosti Hama s Alonsem získal Kimi další titul pro Ferrari a od té doby nic. Prachů mají na rozdávání a přesto nedokáží dát dohromady vítězné auto. Kromě toho jim chybí člověk typu Brawna, který měl nevšední schopnost vymyslet taktiku a ještě nevšedněji ji podle vývoje závodu upravovat.

        Když přišel Schumi do Mercedesu, dostal silně nedotáčivé auto po Buttonovi, což byl přesný opak toho, co potřeboval ke svým výkonům. Button sám prohlásil, že s tímto autem vyhrát nemůže. Navíc naprosto odlišné pneumatiky, na které si dlouho zvykal. Vždy měl auto přetáčivé a potrpěl si na chování předních pneumatik, o které se "opíral" v zatáčkách. Nové pneumatiky takové nebyly a auto také nebylo na toto stavěné. Věk nezastavíš a je otázkou, proč byl vlastně v Mercedesu angažován, jestli nešlo jen o reklamní tah. Pravdou je, že se v Mercedesu nenosil vývoj auta pro každého zvlášť, takže výsledek mohl být tak či onak. Bohužel byl onak. Všechno je to o kdyby, kdyby Schumi nepřerušil kariéru a dál fungoval a nakonec přestoupil k Mercedesu v jeho začátcích, mohlo být všechno jinak. Mohlo a nemuselo, to už teď nikdo nedokáže.
        O tom, co se teď děje v Mercedesu, víš stejný prd jako já. Jediné, o čem se dá spolehlivě mluvit, je o schopnosti navrhovat auta bez testování, tedy co se nakreslí, to musí fungovat a jak vidět, funguje to. Starý německý systém, kdy se vymyslí cosi, co funguje a podle toho se pak jede. Má to jednu nevýhodu, že když to nejede, má Němec problém se změnou. Proto tam asi mají i jiné národnosti... 03

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
Loading...
 

Aktuálně

Charles Leclerc odjel kvalifikaci v Austinu se starším motorem

Leclerca v Brazílii čeká penalizace. Dostane vývojovou verzi výkonnějšího motoru pro rok 2020?

Alexander Albon v závodě v Mexiku

Red Bull už zná svou jezdeckou sestavu pro příští rok

Koncept monopostu pro sezónu 2021

Špičkové týmy budou v F1 i po změnách v roce 2021 nadále dominovat, věří Ferrari

Alain Prost a Cyril Abiteboul v kvalifikaci v Baku

Prost o cestě Renaultu. Kdy bude francouzská automobilka vyhrávat?

Sebastian Vettel s Ferrari SF90 v Japonsku

Vývoj Ferrari v průběhu sezóny "předčil očekávání." Co se od Francie zlepšilo?

Daniel Ricciardo po kvalifikaci v Soči

Ricciardovi u nových monopostů nezáleží na rychlosti. Důležité je těsné závodění, říká

Valtteri Bottas v kvalifikaci v americkém Austinu

Slabé výkony Bottase z poloviny sezony? Fin zná jejich důvod

Charles Leclerc po úspěsné kvalifikaci v Singapuru

Leclercova první sezona u Ferrari se blíží ke konci. Jak ji Monačan hodnotí?

Daniel Ricciardo v Suzuce před McLarenem Carlose Sainze

Renault svůj letošní cíl nesplní, za souboj s McLarenem se ale nestydí

George Russell s Williamsem FW42 během kvalifikace v Austinu

"Rozpočtové stropy? Socialismus! Williams si je nezaslouží, nezajímá nás," hlásá Villeneuve

  • Pátek

    • 1. Trénink (15:00 - 16:30)
    • 2. Trénink (19:00 - 20:30)
  • Sobota

    • 3. Trénink (16:00 - 17:00)
    • Kvalifikace (19:00)
  • Neděle

    • Závod (18:10)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. HAMILTON, 2. BOTTAS, 3. LEC... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama