DISKUZE K ČLÁNKU "Leclercovi se hluboce omlouváme, takové chyby už nesmíme opakovat," zlobí se ředitel Ferrari Camilleri
Výkonný ředitel Ferrari Louis Camilleri se hluboce omlouvá mladému jezdci Charlesovi Leclercovi za to, jak mu zničili víkendovou Velkou cenu Monaka. Podobné chyby, jako se dopustili v úvodní části sobotní kvalifikace, se podle něj už nesmí opakovat.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: "Leclercovi se hluboce omlouváme, takové chyby už nesmíme opakovat," zlobí se ředitel Ferrari Camilleri
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
Roman
16:08 06.06.2019 188.175.112.XXX
Myslet si, že Ferrari schválně nepustilo mladýho do Q2 je blbost. Binotto jasně řekl, že budou preferovat Fetla, takže logický krok by byl, ho nepustit do Q1, když už, aby Fetlovi pomohl v závodě. Ale co hlavně hovoří o tom, že je to blbost, je fakt, který si rýpalové ve své konspiraci neuvědomují, že pit stopy, vypouštěnía pod. dílčí strategie, dělají lidé pro klaždého pilota zvlášt. Každý pilot má své lidi, kteří se o něj starají, počínaje závodním inženýrem. Ten to rozhoduje, čte závod, počasí a pod. A to jsou lidé Leclerca, takže by škodili jen svému. Teorie o záškodnosti jsou padlé na hlavu a bez pevných logických základů.
odin
18:44 04.06.2019 77.240.103.XXX
Hmm. Tak je vidět, že jednoduché úvahy došly hned v zárodku.
Takže já pro změnu přidám ještě další jednoduchý argument, proč jsem přesvědčen, že šlo o úmysl. Ferrari nemůže v začátku sezóny každý závod hlásit Leclercovi ať uhne a pustí Vettela. Byli by pro smích napříč paddockem i fanouškovskou obcí. A když k tomu přičtu ještě poměrně vysoké procento šance, že Vettel po přepuštění pozice udělá chybu a podělá závod sobě i Ferrari, tak je tiffosi roznesou na kopytech. Proto potřebují získat argument, proč preferují Vettela. A ten argument je bodový rozdíl mezi oběma jejich piloty. Tak škodí své dvojce. Nic nového pod sluncem. Bylo tomu tak v minulosti a je tomu tak i v současnosti.
Holt vsadili na kopyto, které umí pouze perfektně odkroužit závod v čele . Jenže k tomu potřebuje dominantní auto, které zatím nemají. Možná, že věří, že ho v brzku mít budou a potřebují jen optimalizovat Vettelův bodový zisk. Ale nic to nemění na tom, že jsem přesvědčen, že tyto takzvané chyby nejsou náhody, ale promyšlené kroky.
Takže já pro změnu přidám ještě další jednoduchý argument, proč jsem přesvědčen, že šlo o úmysl. Ferrari nemůže v začátku sezóny každý závod hlásit Leclercovi ať uhne a pustí Vettela. Byli by pro smích napříč paddockem i fanouškovskou obcí. A když k tomu přičtu ještě poměrně vysoké procento šance, že Vettel po přepuštění pozice udělá chybu a podělá závod sobě i Ferrari, tak je tiffosi roznesou na kopytech. Proto potřebují získat argument, proč preferují Vettela. A ten argument je bodový rozdíl mezi oběma jejich piloty. Tak škodí své dvojce. Nic nového pod sluncem. Bylo tomu tak v minulosti a je tomu tak i v současnosti.
Holt vsadili na kopyto, které umí pouze perfektně odkroužit závod v čele . Jenže k tomu potřebuje dominantní auto, které zatím nemají. Možná, že věří, že ho v brzku mít budou a potřebují jen optimalizovat Vettelův bodový zisk. Ale nic to nemění na tom, že jsem přesvědčen, že tyto takzvané chyby nejsou náhody, ale promyšlené kroky.
odin
18:25 03.06.2019 77.240.103.XXX
Dobře. Ale pak mi vysvětli, proč Leclerca neposlali pojistit si kvalifikační čas?Pokud tedy sleduješ F1 nějakou dobu, tak musíš vědět, že každý pilot jezdí na 2 slovy DVA pokusy v každé Q. Dokonce i ti kteří mají zajetý nejlepší čas jedou i druhý pokus. Výjimku tvoří strategické pokusy ušetřit si jednu sadu nových gum do závodu nebo, z taktických důvodů, když tým na to nemá zlepšit se.
Já nevidím u Ferrari ani u Leclerca, že by neměl na to se kvalifikovat a též mi příjde nesmyslné zrovna v Monaku vyšetřit si sadu nových gum pro závod.
Kimimu také loni nenatankovali a tím mu neumožnili zlepšit svůj kvalifikační čas.
To nejsou chyby, to je sabotování Vettelových kolegů.
Já nevidím u Ferrari ani u Leclerca, že by neměl na to se kvalifikovat a též mi příjde nesmyslné zrovna v Monaku vyšetřit si sadu nových gum pro závod.
Kimimu také loni nenatankovali a tím mu neumožnili zlepšit svůj kvalifikační čas.
To nejsou chyby, to je sabotování Vettelových kolegů.
daaviid23
12:45 03.06.2019 90.182.169.XXX
Jednoduchá úvaha- u Ferrari se nebojí říct natvrdo ať Leclerck uhne Vettelovi.
Jakou by pak měli motivaci udělat úmyslně takovou blbost? RB je kvůli Gaslymu o dost slabší než by mohl být ale pokud by u Ferrari takhle blbli častěji, tak budou na dostřel. A to si Ferrari nemůže dovolit.
Nevím proč takovou hloupost udělali ale věřit že to bylo úmyslně? Nevím nevím.
Jakou by pak měli motivaci udělat úmyslně takovou blbost? RB je kvůli Gaslymu o dost slabší než by mohl být ale pokud by u Ferrari takhle blbli častěji, tak budou na dostřel. A to si Ferrari nemůže dovolit.
Nevím proč takovou hloupost udělali ale věřit že to bylo úmyslně? Nevím nevím.
odin
21:59 02.06.2019 77.240.103.XXX
Camilleri ať si kecá, co chce. Nevěřím, že nešlo o úmysl. K čemu by bylo LeClercovi ušetření jedné červené sady? A v Monaku? To jako plánovali pro něho jeden pitstop navíc?
Když vezmu za bernou minci výsledky posledního tréninku, tak měl Charles dost dobrou šanci bojovat v Q o polposition. A i kdyby mu to na PP nevyšlo, tak jen blázen povolá svého pilota na předních pozicích k pit stopu navíc v Monaku, kde se nedá předjíždět. Ale u Ferrari je možné vše. A tak stále vymýšlejí nové a nové finty, jak protěžovat Vettela v době, kdy si o tom už i vrabci na střeše cvrlikají. Ale myslím, že i Kimimu v minulosti takto podělali kvaldu.
Když vezmu za bernou minci výsledky posledního tréninku, tak měl Charles dost dobrou šanci bojovat v Q o polposition. A i kdyby mu to na PP nevyšlo, tak jen blázen povolá svého pilota na předních pozicích k pit stopu navíc v Monaku, kde se nedá předjíždět. Ale u Ferrari je možné vše. A tak stále vymýšlejí nové a nové finty, jak protěžovat Vettela v době, kdy si o tom už i vrabci na střeše cvrlikají. Ale myslím, že i Kimimu v minulosti takto podělali kvaldu.
odin
16:29 02.06.2019 77.240.103.XXX
Copak já psaný text chápu, ale tebe nějak nechápu.
Co do toho a proč, pleteš Schumiho a neitaly? F1 je už několik desetiletí globální záležitostí a týmy mají pramálo společného s vlaječkou pod kterou startují.
Nebo proč zdůrazňuješ práci u Ferrari v době Schumiho? To jako u Mercedesu nepracovali a nepracují? Vše jim padá do klína?
Fakt ti nerozumím. Co tím básník chtěl říci???
Dominanci Mercedesu může zastavit jen FIA s vlastníky F1. A to zásadní změnou pravidel. Tak, jak to zastavili v případě Ferrari, RedBullu a vlastně všech, kteří nějakou dobu dominovali (McLaren, Williams, Renault...)
Co do toho a proč, pleteš Schumiho a neitaly? F1 je už několik desetiletí globální záležitostí a týmy mají pramálo společného s vlaječkou pod kterou startují.
Nebo proč zdůrazňuješ práci u Ferrari v době Schumiho? To jako u Mercedesu nepracovali a nepracují? Vše jim padá do klína?
Fakt ti nerozumím. Co tím básník chtěl říci???
Dominanci Mercedesu může zastavit jen FIA s vlastníky F1. A to zásadní změnou pravidel. Tak, jak to zastavili v případě Ferrari, RedBullu a vlastně všech, kteří nějakou dobu dominovali (McLaren, Williams, Renault...)
odin
13:43 02.06.2019 77.240.103.XXX
Oprav mě jestli se mýlím, ale právě Brawn byl se Schumim v Merglu též, ne? Auto po Buttonovi? A co Schumiho údajné nadpřirozené schopnosti v oboru ladění a konstrukce? A výsledky u Merglu? Veliký prd.
Jestli ono to nebylo spíše tím, že v době Schumiho mělo Ferrari jako jeden z mála týmů svůj testovací okruh, tedy obrovskou výhodu nad ostatními. Brigestone dělalo pro Schumiho "na míru" pneu, které ostatním týmům nedodávalo. Tedy další zvýhodnění oproti ostatním. A v takovýchto podmínkách Schumi vítězil. Vše se pak úhledně zaobalilo a předložilo fans v podobě jakéhosi kultu osobnosti Schumachera. Čemuž spousta jeho fanoušků ráda uvěřila.
Dnes se to samé dá říci o Hamiltonovi. Také lze stavět jeho údajné schopnosti nad všechny ostatní a maskovat tím skutečné příčiny dominance Mercedesu. Jenže nikdo není tak hloupý, aby to dělal.
Píšeš tu o německém systému, ale přečti si znovu ta jména z vedení Merglu a řekni mi kolik je tam Němců. Potažmo sídla Mercedesu (Barcley a Brixworth) také těžko hledám na mapě Německa...
Jestli ono to nebylo spíše tím, že v době Schumiho mělo Ferrari jako jeden z mála týmů svůj testovací okruh, tedy obrovskou výhodu nad ostatními. Brigestone dělalo pro Schumiho "na míru" pneu, které ostatním týmům nedodávalo. Tedy další zvýhodnění oproti ostatním. A v takovýchto podmínkách Schumi vítězil. Vše se pak úhledně zaobalilo a předložilo fans v podobě jakéhosi kultu osobnosti Schumachera. Čemuž spousta jeho fanoušků ráda uvěřila.
Dnes se to samé dá říci o Hamiltonovi. Také lze stavět jeho údajné schopnosti nad všechny ostatní a maskovat tím skutečné příčiny dominance Mercedesu. Jenže nikdo není tak hloupý, aby to dělal.
Píšeš tu o německém systému, ale přečti si znovu ta jména z vedení Merglu a řekni mi kolik je tam Němců. Potažmo sídla Mercedesu (Barcley a Brixworth) také těžko hledám na mapě Německa...
Jirka_1
12:05 02.06.2019 217.30.64.XXX
Schumi si podmínil při jeho angažování příchod některých lidí. Schumi sice tým neřídil, na druhé straně jeho neustálé testování pomáhalo posunovat vůz nahoru. Není to z mé hlavy, neustále se o tom mluvilo. Pak odešel, odešli i "jeho" lidé a jen díky nesnášenlivosti Hama s Alonsem získal Kimi další titul pro Ferrari a od té doby nic. Prachů mají na rozdávání a přesto nedokáží dát dohromady vítězné auto. Kromě toho jim chybí člověk typu Brawna, který měl nevšední schopnost vymyslet taktiku a ještě nevšedněji ji podle vývoje závodu upravovat.
Když přišel Schumi do Mercedesu, dostal silně nedotáčivé auto po Buttonovi, což byl přesný opak toho, co potřeboval ke svým výkonům. Button sám prohlásil, že s tímto autem vyhrát nemůže. Navíc naprosto odlišné pneumatiky, na které si dlouho zvykal. Vždy měl auto přetáčivé a potrpěl si na chování předních pneumatik, o které se "opíral" v zatáčkách. Nové pneumatiky takové nebyly a auto také nebylo na toto stavěné. Věk nezastavíš a je otázkou, proč byl vlastně v Mercedesu angažován, jestli nešlo jen o reklamní tah. Pravdou je, že se v Mercedesu nenosil vývoj auta pro každého zvlášť, takže výsledek mohl být tak či onak. Bohužel byl onak. Všechno je to o kdyby, kdyby Schumi nepřerušil kariéru a dál fungoval a nakonec přestoupil k Mercedesu v jeho začátcích, mohlo být všechno jinak. Mohlo a nemuselo, to už teď nikdo nedokáže.
O tom, co se teď děje v Mercedesu, víš stejný prd jako já. Jediné, o čem se dá spolehlivě mluvit, je o schopnosti navrhovat auta bez testování, tedy co se nakreslí, to musí fungovat a jak vidět, funguje to. Starý německý systém, kdy se vymyslí cosi, co funguje a podle toho se pak jede. Má to jednu nevýhodu, že když to nejede, má Němec problém se změnou. Proto tam asi mají i jiné národnosti...
Když přišel Schumi do Mercedesu, dostal silně nedotáčivé auto po Buttonovi, což byl přesný opak toho, co potřeboval ke svým výkonům. Button sám prohlásil, že s tímto autem vyhrát nemůže. Navíc naprosto odlišné pneumatiky, na které si dlouho zvykal. Vždy měl auto přetáčivé a potrpěl si na chování předních pneumatik, o které se "opíral" v zatáčkách. Nové pneumatiky takové nebyly a auto také nebylo na toto stavěné. Věk nezastavíš a je otázkou, proč byl vlastně v Mercedesu angažován, jestli nešlo jen o reklamní tah. Pravdou je, že se v Mercedesu nenosil vývoj auta pro každého zvlášť, takže výsledek mohl být tak či onak. Bohužel byl onak. Všechno je to o kdyby, kdyby Schumi nepřerušil kariéru a dál fungoval a nakonec přestoupil k Mercedesu v jeho začátcích, mohlo být všechno jinak. Mohlo a nemuselo, to už teď nikdo nedokáže.
O tom, co se teď děje v Mercedesu, víš stejný prd jako já. Jediné, o čem se dá spolehlivě mluvit, je o schopnosti navrhovat auta bez testování, tedy co se nakreslí, to musí fungovat a jak vidět, funguje to. Starý německý systém, kdy se vymyslí cosi, co funguje a podle toho se pak jede. Má to jednu nevýhodu, že když to nejede, má Němec problém se změnou. Proto tam asi mají i jiné národnosti...
odin
10:16 02.06.2019 77.240.103.XXX
Hmm. Hezká pohádka o Schumim na dobrou noc.
Povím ti taky jednu.
Když přišel Hamilton do Mercedesu (tuším, že zrovna nahradil nějakého Schumachera), nebyl na tom Mergl nijak dobře. Ale začal budovat s neněmeckými lidmi tým, který postupem času dotáhl k naprosté dominanci, ze které vytěžili 5 titulů v Poháru konstruktérů a stejný počet v jednotlivcích. Jo a vypadá to, že to nebude zdaleka vše. A tak dále a bla, bla bla...
Nech toho. Ty situace jsou velmi podobné. Ale jen opravdový idiot si může myslet, že týmy vedou a řídí špičkoví piloti. Nebo, že je to národnostní otázka. Napíšu pár jmen z managementu Mercedesu a pokud nesleduješ F1 teprve od včerejška, možná ti příjdou některá jména povědomá i z jiného týmu v červených barvách. (Toto Wolff, Andy Cowell, James Allison, Rob Thomas, Aldo Costa, Mark Ellis, Geoffrey Willis a Mike Elliott.) Jakto, že stejní lidé jsou "neschopní" u jednoho týmu a u jiného pomáhají dominovat?
Nebo si fakticky myslíš, že stěžejní faktor jsou Schumacher a Hamilton? Zatímco ostatní jsou jen "kompars"? Proč tedy Schumi v Merglu nepředvedl svoje mistrovtví a končil až za týmovým kolegou? A proč Hamilton v McLarenu po té, co získal svůj první titul nezářil dál a bojoval s Massou o šestá místa? Až to vedlo k Lewisově nespokojenosti a opuštění všech vazeb a celého týmu.
Ale jedna věc u Ferrari z dob Schumiho přetrvává. A to týmová režie od začátku sezóny do konce. Jenže k tomu, aby jim tato "taktika" fungovala, musejí mít konkurenceschopné auto.
Povím ti taky jednu.
Když přišel Hamilton do Mercedesu (tuším, že zrovna nahradil nějakého Schumachera), nebyl na tom Mergl nijak dobře. Ale začal budovat s neněmeckými lidmi tým, který postupem času dotáhl k naprosté dominanci, ze které vytěžili 5 titulů v Poháru konstruktérů a stejný počet v jednotlivcích. Jo a vypadá to, že to nebude zdaleka vše. A tak dále a bla, bla bla...
Nech toho. Ty situace jsou velmi podobné. Ale jen opravdový idiot si může myslet, že týmy vedou a řídí špičkoví piloti. Nebo, že je to národnostní otázka. Napíšu pár jmen z managementu Mercedesu a pokud nesleduješ F1 teprve od včerejška, možná ti příjdou některá jména povědomá i z jiného týmu v červených barvách. (Toto Wolff, Andy Cowell, James Allison, Rob Thomas, Aldo Costa, Mark Ellis, Geoffrey Willis a Mike Elliott.) Jakto, že stejní lidé jsou "neschopní" u jednoho týmu a u jiného pomáhají dominovat?
Nebo si fakticky myslíš, že stěžejní faktor jsou Schumacher a Hamilton? Zatímco ostatní jsou jen "kompars"? Proč tedy Schumi v Merglu nepředvedl svoje mistrovtví a končil až za týmovým kolegou? A proč Hamilton v McLarenu po té, co získal svůj první titul nezářil dál a bojoval s Massou o šestá místa? Až to vedlo k Lewisově nespokojenosti a opuštění všech vazeb a celého týmu.
Ale jedna věc u Ferrari z dob Schumiho přetrvává. A to týmová režie od začátku sezóny do konce. Jenže k tomu, aby jim tato "taktika" fungovala, musejí mít konkurenceschopné auto.
airwar1939
19:14 01.06.2019 176.74.141.XXX
Ale je fakt že vzhledem k rozložení sil by možná bylo lepší odjet v Kanadě mezi Valterim a Lewisem tři půlhopdinové závody o titul, rozdat "medajle", a všichni by se mohli začít chystat na novou sezonu...těch ušetřenejch peněz za zbitečný rajzování po světě...
airwar1939
18:55 01.06.2019 176.74.141.XXX
Kdyby to měli všichni, co jsou slabí jak čaj, odpískat, koukáme každou neděli jen na kroužení Hamiltona s Botasem.
Aktuálně
Poslední závod 21.4.2024
GP ?íny56 kol (305.066 km)
Shanghai International Circuit
-
Pátek
-
Sobota
-
Neděle
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí
Příští závod 05.05.2024
GP Miami 57 kol (308.326 km)
Miami International Autodromední | hod | min | sek